Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: mayday, mayday... (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 8637)
rixkaa
huviline



Registreerunud 07.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 07.10.02 12:01 Tsiteeri
mayday, mayday...



Mure järgmine: Audi 90 90a 2,3
Üks päev auto lihtsalt ei lähe soojana tööle. Hommikuti ja kui auto ca 30 minutit seisab on kõik ok ja kui autot soojana natuke lükata, läheb ka kohe tööle. Mis andur või juhe mul võib katki olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 07.10.02 16:38 Tsiteeri


Et siis soojast peast lükates läheb tööle... nagu ma aru saan?
Aga kas ta sul siis soojast peast starteri võtab taha, ajab mootorit ringi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rixkaa
huviline



Registreerunud 07.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 08.10.02 06:56 Tsiteeri


soojast peast veab starter korralikult ringi. võib nii palju käiata kui tahad, a auto ei tee mitte mõhkugi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.02 07:06 Tsiteeri


arvamus selline, et külmkäivituspihusti töötab valel ajal st ka siis kui mootor on soe...
annab rikast segu peale ja tõmbab küünlad märjaks ning auto ei käivitugi.
aga kui lükkad siis külmkäivitus pihusti ei anna bena peale, kuna too töötab siis kui starterit annad.
kõigepealt uuri seda külmakäivitust siis vaata edasi.
andur/vms prsses, et mootor ei saa aru, et pole -20`C vaid ca 20 plussis:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rixkaa
huviline



Registreerunud 07.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 08.10.02 07:38 Tsiteeri


väga hea, hakkan sellest peale, a kuidas ma külmkäivitus pihusti ära tunnen/kus asub/milline välja näeb/kuidas kontrollin et ta terve on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsu
klubiliige



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.02 09:36 Tsiteeri


kus kandist oled?
ma võin kah korra pilgu peale visata. eriline spets ei ole aga tean kus see sellel mootoril asub...
mul peaks sama R5 mootor olema enda 100 peal....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.10.02 13:33 Tsiteeri


Ikka väga külma ilmaga töötab külmkäivitus pihusti ligi 10sekki mitte ainult käivitamise ajal...
Iseenesest asub pihusti selle hõbedase sisselaske kollektori peal, peaks olema salongi poolsel osal... no on selline jubla millele tuleb peale nii kütuse toru kui ka kaks juhet. Tiri need juhtmed soojast peast maha ja käivita siis, kui ikka ei lähe siis pole mure selles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 08.10.02 21:59 Tsiteeri


mu audi oli sama jama... ja viga oli bensiini pumba surves...(madal liiga) ehk siis pump peez:( soojast peast kohe mitte ei läinud käima..!!! lahendus... ainutinje oli selline. et vedasin omale salongi nuppu mis andis külmkäivitust manuaalselt peale kui autot soojast peast käivitasin. ja lõpplahendus maksis 2380 krooni aave autost uus bensiini pump!
aa jah proovi oma autoga üks asi ära... et kui sõdidad ja gaasipedaali põhja vajutad, kas siis kaob autol võimsus ka ära... kui ei siis on pump ok!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.02 05:37 Tsiteeri


Aga kui pump pees siis ei lähe ta ju külmast peast vapsee tööle... sest siis ju teab aju, et moto külm ja surub rohkem kütet peale kui soojast peast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 09.10.02 14:11 Tsiteeri


külmkäivitus pihusti töö ongi topelt survet teha... et ta külmast peast rohkem bensiini saaks mootori töötamiseks. kui aga mootor soe, siis ta seda topet survet ei tee ja pumba surve ongi madal.. ja selle pärast ta soojast peast käima ei lähe..!!!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.10.02 14:21 Tsiteeri


Oot oot nüüd, nüüd ajad sa küll pada... miskit topelt survet seal nüüd küll ei ole. Külmkäivitus pihusti on eraldi pihusti sisselaske kollektori peal mis pihustab külmast peast lisakütust juurde ja siis jääb uuesti vakka. Aju saab temperatuuri andusilt teda, et moto on külm ja pihustab mootorisse rohkem kütet lihtsalt ja seda läbi tavaliste pihustite. Kui mootor soojeneb siis lastakse normaalne kogus kütet peale, ning külmkäivitus pihustil pole siin enam miskit osa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 10.10.02 18:05 Tsiteeri


seda ma mõtlesingi, et pärast soojast peast see külmkäivitus pihusti ei peagi töötama... ja kui auto soe on, pole pumbal survet, ega lisa bensu.. millega mootorit käima saada... Bensiini pumba surve peab olema käivituse aeg min. 5bar... !! mida aga arvatavasti sellel autol ei ole ja lisakütust ta ka kusagilt ei saa ja ongi bensiini puudud...!!! ega auto siis õhuga ei sõida...!!! kui mootor töötab, siis ta surve niisuur ei pea olema..! kui sa muidugi gaas põhjas ei sõida oma autoga..! minuarust on see nii...!!
Ja pärast pumba vahetust minu nina ees ... hakkas auto normaalselt töötama...!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 10.10.02 19:33 Tsiteeri


Kahjuks mu autol veel mehaaniline pump... aga kas tõesti on elektrilisel 5bari??? tiba kahtlane kas pole...
Ja siis veel see, et kui külmast peast see külmkäivitus pihusti oma töö lõpetab peaks ju auto välja surema...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 10.10.02 23:06 Tsiteeri


Jajah umbes nii jah... omanik võiks rääkida lähemalt kuidas auto käitub..:) Siis räägiks edasi...!!! Tegelt kohe ei pea välja surema... sest 5 bar tahab ta käivituse aeg saada... muidu ei pea see nii suur olema... ! ja kui surve on u. 3,x-4,2 siis töötab mootor, käivitamisel aga sellest ei piisa...
Tegelt tahaks tead, kuidas ta töötades käitub, kui gaas põhja vajutada, kas auto jääb hing kinni, sest siis tahab jälle mootor suuremat survet, mida aga pumbal pakkuda pole..!!! igaljuhul... seal hipotroomi taga targad mehe nii mulle väitsid...seal kus neid mootoreid reguleeritakse..:):) päris ise ma seda juttu ka välja ei mõelnud... pole mingi auto geenus:P:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.10.02 01:38 Tsiteeri


Niipalju kui mina tean peaks pump töötama kogu aeg ühe surve peal, see-pärast ka tagasivoolu toru ju on...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaido
huviline



Registreerunud 14.10.02
Asukoht: TALLINN
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 16.10.02 12:30 Tsiteeri


Mul oli sama jama, tuli välja, et kollektori ja õhufiltri vaheline lõdvik oli katki ja imes lisaõhku. liimisin selle kinni ja käib jälle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
rixkaa
huviline



Registreerunud 07.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 16.10.02 13:02 Tsiteeri


ranz: Iseenesest asub pihusti selle hõbedase sisselaske kollektori peal, peaks olema salongi poolsel osal... , no nii, võtsin soojast peast juhtmed sellelt vidinalt küljest ära, ikka mitte midagi. :( auto töötab laitmatult, vajutad gaasi põhja- läheb korralikult pöördesse. milles veel võib viga olla. ei viici enam autot tööle joosta. a ja lükates läheb ime hästi tööle. andke abi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.02 15:23 Tsiteeri


No siis on selge, et külmkäivitus pihusti viga ei ole ja benapumba oma ka mitte kui pöördesse läheb ilusti... aga milles siis veel, hmm... väga imelik muidu, et lükates läheb starterist mitte.
Näe ega ei oskagi enam miskit mõelda... ma ei saa sellele pihta mika ta just sooja peaga ei lähe! Siis nagu miksi temperatuurianduri viga oleks, aga kes seda teab... eks pead kusagile targemate juurde sellega minema:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.10.02 15:40 Tsiteeri


Mine küsi hipokalt Hannese käest nõu(mitte ämbrit) Tavaliselt aitab heameelega,kui tal päevapeale närv püsti pole läind


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Graabel
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.02 22:38 Tsiteeri


Mul oli peaaegu sama jama aga mul suri lambist välja ka , kui mootor soe. Otsiti viga siit ja sealt ning lõpuks leiti viga: bensiini pumba relee. Seal sees oli midagi veica kärssanud ja kui nati aega oli mootor töötanud siis hakkas n....a kuna sitt yhendus. Nagu teada on lähevad yhenduskohad kuumaks kui ei ole korralik yhendus. Mul suri lambist välja ja siis pidin ootama mingi minuti paar ning alles siis läx käima. Kui vahepeal käijasin lykkus aeg pikemaks! Äkki on viga relees, proovida ju võid ning kuula kas pump teeb häält või ei ??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.02 05:17 Tsiteeri


Selles ei saa viga olla, kuna lükates ju läheb... aga starterist ei lähe. Mõtlesin korra, et siis äkki starterit andes katkestab ta miski vooliringi ära ja ei lähe tööle aga kui aiult süüde on siis läheb (lükates) kuid sellega siis nii, et peaks ikkagi siis tööle minema kui võtme starteri asendist tagasi lased, sest mootoril hoog sees ja ta läheks kohe tööle... aga ei lähe, totaalne jama noh:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Graabel
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 17.10.02 18:53 Tsiteeri


Kusjuures mul oli nii kui lambist välja suri ja hoog oli veel norm siis panin käigu sisse ja läx uuesti käima . Kui aga starterit proovisin ei läinud üldse!?!?!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 17.10.02 19:15 Tsiteeri


starteriga aamen


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.02 05:07 Tsiteeri


Starteri viga ka ei ole, kuna mees ta ju kirjutas, et soojast peast võid käiata palju tahad...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rixkaa
huviline



Registreerunud 07.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 18.10.02 15:25 Tsiteeri


klge, a äkki lükkaks ma oma laiba ette ja siis äkki keegi targem inimene ütleks, et : näe see on per**es.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.1% - SQL: 63.9%]