ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 25.11.10 17:45
|
|
|
Mure B4 ventilaatoriga.
Kas keegi oskaks öelda mis võib viga olla salongi soojendus ventilaatoril, vahest hakkab tööle ja vahest mitte. Viimasel ajal pigem mitte. Talvel ona
maru häda kui sooja ei puhu. Kui tööle hakkab siis teeb tihti sellist undavat häält, vahel kaob undamine ära ja siis tuleb jälle tagasi. Viimasel ajal
läheb tööle ainult siis kui jalaga kindalaeka taha paar matsu panna. Undamise ajal töötab ka kuidagi vaevaliselt ja ei puhu täis võimsusega kui kliima
plokis vent põhja panna.
|
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AAN
|
postitati 25.11.10 17:57
|
|
|
Mootor hakkab otsalõppema- harjad kulunud vms.
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 25.11.10 18:05
|
|
|
Kui raske on harjadele ligi pääseda? Kust otsast tuleb lammutama hakata.
|
|
|
|
olkxx
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 25.11.10 18:09
|
|
|
Sama probleem oli mul täna õe a4-jaga. Raudselt on harjad läbi. Ei tea kuidas b4-jal mootor maha käib, aga mul läks kõik kokku 2 tundi koos tevalos
käimise ja harjade külge jootmisega.Harjade hind oli 44 eeki tk. Alustasin pardaka mahavõtmisega- 5 polti, siis juba mootor näha ja suht lihtne kätte
saada.
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AAN
|
postitati 25.11.10 18:14
|
|
|
Eemalda kindalaegas ja sealt peaks ta nähtavale ilmuma.
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 25.11.10 18:15
|
|
|
Kas oled uued harjad tagasi ka pannud? kas enam sama jama pole?
Kas keegi B4 kerel on seda proovinud teha, kuidas ligi pääseb?
|
|
|
|
paukpadrun
huviline
Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: A4 b6, Cabrio
|
postitati 25.11.10 18:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ulmefm
Kas keegi B4 kerel on seda proovinud teha, kuidas ligi pääseb? |
B4-l pääseb samamoodi ligi, et võta kindalaegas eest ära ja siis vist kuidagi keerates tuli minumeelest ära see sealt.
|
|
|
|
olkxx
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 25.11.10 18:21
|
|
|
Jah uued harjad paigas ja kõik toimib suurepäraselt. Kaks nädalat võtsin hoogu, et see töö ette võtta, täna tekkis vaba aeg. Kartsin küll, et suur töö
ja läheb vist päev ära, aga läks kõik väga libedalt. Harjad pidin millimeetri võrra väiksemaks käiama, kuna parajaid polnud.
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 25.11.10 18:27
|
|
|
Kas see undamise hääl ja vaevaliselt pöörlemine on ka harjade kulumisega seotud ?
Võibolla laagrid läbi või miskit sellist, kas õlitamine ei aitaks ?
|
|
|
|
olkxx
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 25.11.10 18:37
|
|
|
Täpselt samad sümptomid. Algul kui jupsima hakkas, siis piisas ukse kõvemini kinni tõmbamisest. Viimased päevad alguses paar minti puhus, siis hakkas
kuidagi undama või jörisema ja puhus vaevaliselt. Täna tööle sõites oli juba nii võimatu sõita, et kaabits ühes rool teises käes. Ära nüüd liiga üle
põe ja võta homme asi ette, usu mind see on lihtsam, kui alguses paistab.
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 25.11.10 18:56
|
|
|
Mul oli ka nii, et kui ukse kõvemini kinni tõmbasid siis hakkas vahepeal tööle. Kas see seisma jäämine mootori mähist või miskit sisse kärsatada ei
või? Mul siis kui see jama ilmnema hakkas tuli korra mingit imelikku kärsaka laadset asja salongi.
|
|
|
|
olkxx
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 25.11.10 19:06
|
|
|
Mul ei juhtnud kül midagi, aga eks kui mootor näppude vahel siis näed. Helistasin ka Forssi ja a4-ja uus mootor oli 690 eeki, ei usu et b4-ja oma
kallim on. Kärsakas võis tulla ka lihtsalt harjade sädelemisest.
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 25.11.10 19:10
|
|
|
Selge pilt, suured tänud. Ma kõige rohkem kartsin mingit eriti haiget lammutamist asja juures.
Audiklubi foorum on ikka lagi asi küll, nüüd saab rahulikult magada öösel.
|
|
|
|
olkxx
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 25.11.10 19:12
|
|
|
Jõudu sulle siis!
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 25.11.10 19:24
|
|
|
Vahetasin enda b4 venti harjasi sügisel. 1tk hind 110r. Läheb neid sinna siis 2tk. Vent ise maksis tervestükis mingi 1900.- Aga toiming on jah
iseenesest lihtne.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
medical
klubiliige
Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: AAN
|
postitati 25.11.10 20:08
|
|
|
Vaata korra SEE teema ka läbi. Ei mäleta kas B4-l esineb seda
rootori kulumist.
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 26.11.10 06:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cornoyo
Vahetasin enda b4 venti harjasi sügisel. 1tk hind 110r. Läheb neid sinna siis 2tk. Vent ise maksis tervestükis mingi 1900.- Aga toiming on jah
iseenesest lihtne. |
Kas mootorit eraldi ei saanud ?
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 26.11.10 08:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ulmefm
Tsitaat: | Algselt postitas: cornoyo
Vahetasin enda b4 venti harjasi sügisel. 1tk hind 110r. Läheb neid sinna siis 2tk. Vent ise maksis tervestükis mingi 1900.- Aga toiming on jah
iseenesest lihtne. |
Kas mootorit eraldi ei saanud ? |
Mis mõttes mootorit eraldi? Siin eespool on juttu 690.- kogu detail (see 1900.- vist mingi muu firma), ehk siis pistik tagant ära, uus sisse, pistik
taha ja tööle A4-l oli igatahes nii, vahetasin kogu detaili, sest harjade
vahetus vajanuks jootmist, rootor (või noh see, kuhu hari vastu käib) oli ka kulunud. Vennal B4-l maksis sama asi sama palju, töötab siiani!
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 26.11.10 09:30
|
|
|
Väljendasin natuke valesti, Forsis jah olemas hinnaga 646.- . Vahetan kogu käraka välja ja ansi ants.
Tänud kõigile, kes aitasid ja vastasid.
|
|
|
|
olkxx
huviline
Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant
|
postitati 26.11.10 18:05
|
|
|
Kas said asja korda?
|
|
|
ulmefm
huviline
Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe 2,8Q
|
postitati 27.11.10 06:22
|
|
|
Pole veel Forssi jõudnud. Lugesin seda teemat, mis kollektori kulumisest rääkis ja mõtlesin, et vahetan terve mootori.
Uus asi ikka uus asi.
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.11.10 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ulmefm
Pole veel Forssi jõudnud. Lugesin seda teemat, mis kollektori kulumisest rääkis ja mõtlesin, et vahetan terve mootori.
Uus asi ikka uus asi. |
See uus oli minul natuke lärmakam iseenesest, aga eks läheb ilmselt sissetöötamiseks aega, igatahes pole masin enam minu käes, ei teagi!
|
|
|