Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mure B4 ventilaatoriga. (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 1152)
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 25.11.10 17:45 Tsiteeri
Mure B4 ventilaatoriga.



Kas keegi oskaks öelda mis võib viga olla salongi soojendus ventilaatoril, vahest hakkab tööle ja vahest mitte. Viimasel ajal pigem mitte. Talvel ona maru häda kui sooja ei puhu. Kui tööle hakkab siis teeb tihti sellist undavat häält, vahel kaob undamine ära ja siis tuleb jälle tagasi. Viimasel ajal läheb tööle ainult siis kui jalaga kindalaeka taha paar matsu panna. Undamise ajal töötab ka kuidagi vaevaliselt ja ei puhu täis võimsusega kui kliima plokis vent põhja panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AAN

postitati 25.11.10 17:57 Tsiteeri


Mootor hakkab otsalõppema- harjad kulunud vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 25.11.10 18:05 Tsiteeri


Kui raske on harjadele ligi pääseda? Kust otsast tuleb lammutama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olkxx
huviline

Avatar


Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 25.11.10 18:09 Tsiteeri


Sama probleem oli mul täna õe a4-jaga. Raudselt on harjad läbi. Ei tea kuidas b4-jal mootor maha käib, aga mul läks kõik kokku 2 tundi koos tevalos käimise ja harjade külge jootmisega.Harjade hind oli 44 eeki tk. Alustasin pardaka mahavõtmisega- 5 polti, siis juba mootor näha ja suht lihtne kätte saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AAN

postitati 25.11.10 18:14 Tsiteeri


Eemalda kindalaegas ja sealt peaks ta nähtavale ilmuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 25.11.10 18:15 Tsiteeri


Kas oled uued harjad tagasi ka pannud? kas enam sama jama pole?
Kas keegi B4 kerel on seda proovinud teha, kuidas ligi pääseb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
paukpadrun
huviline

Avatar


Registreerunud 20.04.07
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6, Cabrio

postitati 25.11.10 18:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ulmefm
Kas keegi B4 kerel on seda proovinud teha, kuidas ligi pääseb?


B4-l pääseb samamoodi ligi, et võta kindalaegas eest ära ja siis vist kuidagi keerates tuli minumeelest ära see sealt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olkxx
huviline

Avatar


Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 25.11.10 18:21 Tsiteeri


Jah uued harjad paigas ja kõik toimib suurepäraselt. Kaks nädalat võtsin hoogu, et see töö ette võtta, täna tekkis vaba aeg. Kartsin küll, et suur töö ja läheb vist päev ära, aga läks kõik väga libedalt. Harjad pidin millimeetri võrra väiksemaks käiama, kuna parajaid polnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 25.11.10 18:27 Tsiteeri


Kas see undamise hääl ja vaevaliselt pöörlemine on ka harjade kulumisega seotud ?
Võibolla laagrid läbi või miskit sellist, kas õlitamine ei aitaks ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olkxx
huviline

Avatar


Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 25.11.10 18:37 Tsiteeri


Täpselt samad sümptomid. Algul kui jupsima hakkas, siis piisas ukse kõvemini kinni tõmbamisest. Viimased päevad alguses paar minti puhus, siis hakkas kuidagi undama või jörisema ja puhus vaevaliselt. Täna tööle sõites oli juba nii võimatu sõita, et kaabits ühes rool teises käes. Ära nüüd liiga üle põe ja võta homme asi ette, usu mind see on lihtsam, kui alguses paistab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 25.11.10 18:56 Tsiteeri


Mul oli ka nii, et kui ukse kõvemini kinni tõmbasid siis hakkas vahepeal tööle. Kas see seisma jäämine mootori mähist või miskit sisse kärsatada ei või? Mul siis kui see jama ilmnema hakkas tuli korra mingit imelikku kärsaka laadset asja salongi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olkxx
huviline

Avatar


Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 25.11.10 19:06 Tsiteeri


Mul ei juhtnud kül midagi, aga eks kui mootor näppude vahel siis näed. Helistasin ka Forssi ja a4-ja uus mootor oli 690 eeki, ei usu et b4-ja oma kallim on. Kärsakas võis tulla ka lihtsalt harjade sädelemisest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 25.11.10 19:10 Tsiteeri


Selge pilt, suured tänud. Ma kõige rohkem kartsin mingit eriti haiget lammutamist asja juures.
Audiklubi foorum on ikka lagi asi küll, nüüd saab rahulikult magada öösel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olkxx
huviline

Avatar


Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 25.11.10 19:12 Tsiteeri


Jõudu sulle siis!:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 25.11.10 19:24 Tsiteeri


Vahetasin enda b4 venti harjasi sügisel. 1tk hind 110r. Läheb neid sinna siis 2tk. Vent ise maksis tervestükis mingi 1900.- Aga toiming on jah iseenesest lihtne.


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
medical
klubiliige



Registreerunud 01.05.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AAN

postitati 25.11.10 20:08 Tsiteeri


Vaata korra SEE teema ka läbi. Ei mäleta kas B4-l esineb seda rootori kulumist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 26.11.10 06:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: cornoyo
Vahetasin enda b4 venti harjasi sügisel. 1tk hind 110r. Läheb neid sinna siis 2tk. Vent ise maksis tervestükis mingi 1900.- Aga toiming on jah iseenesest lihtne.


Kas mootorit eraldi ei saanud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 26.11.10 08:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ulmefm
Tsitaat:
Algselt postitas: cornoyo
Vahetasin enda b4 venti harjasi sügisel. 1tk hind 110r. Läheb neid sinna siis 2tk. Vent ise maksis tervestükis mingi 1900.- Aga toiming on jah iseenesest lihtne.


Kas mootorit eraldi ei saanud ?


Mis mõttes mootorit eraldi? Siin eespool on juttu 690.- kogu detail (see 1900.- vist mingi muu firma), ehk siis pistik tagant ära, uus sisse, pistik taha ja tööle:) A4-l oli igatahes nii, vahetasin kogu detaili, sest harjade vahetus vajanuks jootmist, rootor (või noh see, kuhu hari vastu käib) oli ka kulunud. Vennal B4-l maksis sama asi sama palju, töötab siiani!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 26.11.10 09:30 Tsiteeri


Väljendasin natuke valesti, Forsis jah olemas hinnaga 646.- . Vahetan kogu käraka välja ja ansi ants.
Tänud kõigile, kes aitasid ja vastasid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
olkxx
huviline

Avatar


Registreerunud 20.11.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 26.11.10 18:05 Tsiteeri


Kas said asja korda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ulmefm
huviline

Avatar


Registreerunud 28.04.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe 2,8Q

postitati 27.11.10 06:22 Tsiteeri


Pole veel Forssi jõudnud. Lugesin seda teemat, mis kollektori kulumisest rääkis ja mõtlesin, et vahetan terve mootori.
Uus asi ikka uus asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 27.11.10 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ulmefm
Pole veel Forssi jõudnud. Lugesin seda teemat, mis kollektori kulumisest rääkis ja mõtlesin, et vahetan terve mootori.
Uus asi ikka uus asi.


See uus oli minul natuke lärmakam iseenesest, aga eks läheb ilmselt sissetöötamiseks aega, igatahes pole masin enam minu käes, ei teagi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.8% - SQL: 71.2%]