Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - adr3naline (Vastuseid: 141 | Vaatamisi: 35737)
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 24.11.10 15:27 Tsiteeri
Audi 80 B4 2.3 Quattro - 1992 - adr3naline



Olen selle klubi lehel juba mõnda aega olnud ja uurind igasugu erinevaid teemasid ning otsustasin, et teen ka enda auto kohta teema.

Sai siis umbes 2 aastat tagasi soetatud perre Quattro. Auto ei olnud küll eriti heas seisus, aga Audi 80'ed on alati meeldinud ning lisaks oli nelivedu. Samuti oli nagunii vaja mingit autot millele saaks käru taha visata ning kuna konks oli ka küljes ning pakkumine oli hea, siis saigi auto ära toodud. Kahjuks jäi aga auto tänu ülevaatuse ja kindlustuse lõpule seisma, samuti oli ka auto ise suht läbi.

Kuna tulekul on talv ning ei suutnud lihtsalt enam vaadata seda masinat nukralt niisama seismas, siis sai ette võetud ja masin käima pandud. Mootor läks käima esimese korraga, nii et elutahet tal veel on.

Praeguseks on auto viidud parandusse kus vahetatakse ära mõras olev esiklaas ning tehakse korda ka ülemine äär, kust eelmine omanik oli püüdnud midagi ise parandada ning välja tuli p****graafia. Nüüd kui auto kätte saab, siis vahetan ära radika vendi anduri (töötab koguaeg kui aku ühendatud), kütusefiltri, õlifiltri ja õli ning lähen autoga nn. 'eel ülevaatusele' ning lasen auto üle vaadata, et kõik vead ikka teada oleks, mis vajavad parandamist. Samuti esineb tal ka paar 80'te tüüpviga - jahutusvedeliku andur läbi, ABS'i tuli põleb sõidu ajal koguaeg (seisu ajal saan aga sisse ja välja lülitada) ning pagasniku luuki tuleb kuskilt vett sisse. Enne kui auto esiklaasi vahetusse sai viidud avastasin, et ka salongi pääseb kuskilt vesi, mille tagajärjel on juhipoolse istme all vett. Selle teen ka kohe korda kui auto tagasi saan.
- Äkki oskab keegi soovitada mida üle vaadata eelmainitud probleemidega?

Auto talveks seisma aga plaan pole jätta ning loodan, et midagi väga hullu tal viga pole ja kuu lõpuks või hiljemalt detsembri alguse poole saan ta korda ja sõitma.

Hiljem kui auto tagasi saan, siis teen ka paar pilti ning viskan üles. Arvutis peaks ka mõned vanemad olema, aga ei leidnud hetkel. :P

Väike nimekiri ka siis asjadest, mis on seni tehtud:

---2011:
Uus esiklaas + värvimine (ülemine äär ja külgemised)
Uus parempoolne esitiib + värvimine
Uued kojamehed
Uus aku
Kütusefiltri vahetus
Õlifiltri vahetus koos õliga
Piduriklotsid (ees ja taga)
Veepump
Kõik rihmad (kaasaarvatud mootoririhm)
Radika vendi andur
Radika vendi relee
Käsipidur korda tehtud, et võtaks ühtlaselt
---2012:
Uued stanged (ees ja taga) + värvimine
Uus pagasiluuk koos tiivaga
Uued tagatuled pagasiluugi küljes
Uus käigukangi nupp
Uued talverehvid
Roolilati tolmukate
Mille Miglia 16" veljed
Tagasilla stabilisaatorivarda kondid
Tagasilla tagumised risthoovad
Esisilla juhipoolsed puksid
Uued jalamatid
Roolivõimu hüdrovoolik (pumba ja lati vahel)
Mootori õli + filter
Katuseluugi uus relee
Uus jahutusvedeliku süsteemi lõdvik
Esimesed pidurikettad + klotsid
Esimesed stabilisaatorivardad
Heitgaasid korda timmitud
Lambda andur vahetatud
Pritsepea juurde uus filtriga polt
Uus roolivõimu survetoru + õli
Parem esimene õõtsahoob + sarniir vahetatud
Vasak roolivarda ots
Sillareguleerimine
Uued kojamehed
Salongis uued pirnid
Uus bensutoru
---2013:
Salongi radikas vahetatud
Tagumised rattalaagrid
Sigaretisüütaja tagasi autos
Käigukang
P.E. amort + tugilaager
P.E. roolivarda ots
--2014:
Kütusefilter vahetatud
Kütusepump vahetatud
Radika pealne voolik vahetatud
Väljalaskesüsteemi parandus

Üks pilt Audi välimuse muutustest selle aja sees kui ta minu käes on olnud. Vasak ülemine pilt peaks olema Kõige Esimene pilt mille tegin kui Audi kätte sain.

http://i284.photobucket.com/albums/ll30/adr3naline-/1992%20Audi%2080%20B4%20Quattro/Audiajalugu.jpg
2008-2012


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 01.02.11 18:02 Tsiteeri


Teatan rõõmuga, et ülevaatus on tehtud ja Eesti liikluses veel üks Quattro juures. :cool:

Sain siis auto suuremad vead korda umb. 3 nädalat tagasi. Siis aja nappuse tõttu läks veel üks nädalake või poolteist, et ülevaatusele jõuda, aga ära ma ta tegin ja auto, nagu sai ka varem lubatud, sõidab nüüd.

Olen saanud ka tänu ilmadele katsetada oma Quattrot mõnede teede peal ja läheb päris hästi läbi lume.

Mõned kiired pildid, mis ma klõpsasin siis, autost:

http://i284.photobucket.com/albums/ll30/adr3naline-/1992%20Audi%2080%20B4%20Quattro/IMGP1743.jpg

http://i284.photobucket.com/albums/ll30/adr3naline-/1992%20Audi%2080%20B4%20Quattro/IMGP1746.jpg

http://i284.photobucket.com/albums/ll30/adr3naline-/1992%20Audi%2080%20B4%20Quattro/IMGP1749.jpg

Auto keskkonsoolis olevad lisakellad hetkel ei tööta kuna oleks skeemi vaja nende ühendamiseks :)
Kui kellelgi on, siis oleks tänulik.


***
Edit by Black: Loe palun reeglitest piltide kohta käiv läbi! Tegin linkideks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 03.02.11 15:53 Tsiteeri


Tsitaat:

***
Edit by Black: Loe palun reeglitest piltide kohta käiv läbi! Tegin linkideks.


--> Tõesti vabandust. Lipsas see reegel kuidagi kahe silma vahelt läbi. Aga kui pildid õige suurusega nüüd, isegi väiksemad (790pikslit väikseim külg), siis võib tagasi pildiks muuta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 03.02.11 16:37 Tsiteeri


Tervist.
Lisakellade ühendamisest on räägitud DIY rubriigis. Eraldi teema puha.
Vedru otsi varuosade alt, ehk leiad. Streetrace foorum teine koht.
Vett võib sisse ajada kaitsmekrabi juurest, seal kust kapotiavamis tross on, selle kummiluta ehk. Pagassis võib ajada tagatulede vahelt või mõne kere liide on väsinud, vaata kuidas see silikoon või mis see ka poleks on korras. pagassi amortide juurest. Ühel b3 oli sealt see ühendus lahti vähe, uus hermeetik vahele ja sai asja kuivaks.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 03.02.11 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Tervist.
Lisakellade ühendamisest on räägitud DIY rubriigis. Eraldi teema puha.
Vedru otsi varuosade alt, ehk leiad. Streetrace foorum teine koht.
Vett võib sisse ajada kaitsmekrabi juurest, seal kust kapotiavamis tross on, selle kummiluta ehk. Pagassis võib ajada tagatulede vahelt või mõne kere liide on väsinud, vaata kuidas see silikoon või mis see ka poleks on korras. pagassi amortide juurest. Ühel b3 oli sealt see ühendus lahti vähe, uus hermeetik vahele ja sai asja kuivaks.


Lisakelladega nüüd enam nii kiire pole.
Kaitsmekarbi juures olev kummiluta viga on tükk maad tagasi ära parandatud ja vett enam sisse ei tule, aga tänud siiski.
Pagassiga ka hetkel midagi hullu pole, aga saab järgi vaadatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 03.02.11 23:24 Tsiteeri


Mis küljekarbid need sellised on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Daem
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 04.02.11 05:15 Tsiteeri


Kas parem esitiib ongi teist värvi või mulle lihtsalt tundub? Stanged võiksid ka kerega ühte värvi olla, siis oleks ilusam :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 04.02.11 07:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Mis küljekarbid need sellised on?

---> Zender omad, eelmisest omanikust, üle-eelmisest tegelikult.

Tsitaat:
Algselt postitas: Daem
Kas parem esitiib ongi teist värvi või mulle lihtsalt tundub? Stanged võiksid ka kerega ühte värvi olla, siis oleks ilusam :P

--->Parem tiib on jah musta värvi. Praeguseks on seal peal nn 'malelaud.' Kui talv läbi, kevad käes ja auto pole maha müüdud, siis on plaan terve auto üle värvida ja korda teha võimalikult palju - nii palju kui rahakott lubab. :P


Üks huvitav juhtum veel. Sõber vaatas seda autot ja ütles, et numbrimärk on umbe tuttav. Kaevas siis natukene netis ja leidis sellise asja:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=13&t=7148&sid=f61ad79610192b31474fa3041c41fca3 :D

Läbisõidu järgi tundub olevat üle-eelmine omanik. Eelmine ostis vist auto, sõitis veel 50 tuhat km maha, müüs edasi ning nii ta sattuski minu kätte, kuna auto välimus oli täpselt sama kui kuulutuse kirjelduses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 04.02.11 08:18 Tsiteeri


Karbid on küll täitsa muhedad, pole varem näinudgi. Parem tiib ka päris lahedat värvi :D
Muidu kui ühte värvi oleks ja poleeritud ning mingi teine velg siis täitsa vinge võib
välimus olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Daem
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 04.02.11 08:29 Tsiteeri


Kui kunagi audit üle hakkad värvima, siis mina võtaksin selle tiiva taga luugilt ära-aga eks maitse asi :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 04.02.11 08:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Karbid on küll täitsa muhedad, pole varem näinudgi. Parem tiib ka päris lahedat värvi :D
Muidu kui ühte värvi oleks ja poleeritud ning mingi teine velg siis täitsa vinge võib
välimus olla.

--->Välimus tuleb umbes selle laadne, aga ainult teist tooni punane ja teised valuveljed, kui korda teha:
http://img209.imageshack.us/i/audi80frontrightred2zen.jpg/

Kuid on hakanud huvitama ka selline värv:
http://img72.imageshack.us/f/16308147.jpg/


Tsitaat:
Algselt postitas: Daem
Kui kunagi audit üle hakkad värvima, siis mina võtaksin selle tiiva taga luugilt ära-aga eks maitse asi :P

---> Maitse asi tõepoolest. Mulle ta isiklikult meeldib. Annab iseloomu juurde :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 04.02.11 10:57 Tsiteeri


Miks lambda peaks ära vahetama?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 04.02.11 15:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Miks lambda peaks ära vahetama?

--->Kütusekulu suur ja CO natukene üle. Aga kanali peale saan, siis vaatan üle kas peab vahetama või mingi muu jama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 04.02.11 15:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: adr3naline
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Miks lambda peaks ära vahetama?

--->Kütusekulu suur ja CO natukene üle. Aga kanali peale saan, siis vaatan üle kas peab vahetama või mingi muu jama.


Vabalt võib ka pritsepeaga olla seotud see asi. Mul oli nii. Võibolla, et algul oli CO ainult veidi kõrgem ja viga hakkas vaikselt pihta, aga igatahes kui juba tühikäigu probleemid hakkasid ja vahel ka veidi musta välja viskas, siis mõõdeti CO 6,0.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 05.02.11 11:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 100Vabalt võib ka pritsepeaga olla seotud see asi.

--->Olen suht uus nende asjade juures. Mis seal pritsepea juures täpsemalt siis vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 08.02.11 16:50 Tsiteeri


Klassivenna abiga sai lambda üle kontrollitud. Lambda on töökorras ja kõikus ilusti 100 ja 800 vahel nii nagu peab.

Kellelgi veel ettepanekuid on millest võib suur kütusekulu tuleneda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
100
Aeg maha



Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal

Auto: 100

postitati 08.02.11 16:54 Tsiteeri


Pritsepea ja muud pritsega seotud jupid on nende mootorite nõrk (ja rahaliselt väga kallis) koht, tasub lasta korralikus kohas kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 08.02.11 17:00 Tsiteeri


Elementaarsed asjad küünlad, juhtmed, õhufilter jne korralikud?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 08.02.11 18:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KsenoonE
Elementaarsed asjad küünlad, juhtmed, õhufilter jne korralikud?

---> Õhufilter on vahetatud. Aga küünlad ja juhtmed on vist tõesti vahetamata :O Eks vahetan küünlad ka siis ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Daem
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 09.02.11 08:19 Tsiteeri


Kas külma ja sooja mootoriga käivitub normaalselt, äkki süüde paigast ära.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 09.02.11 23:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Daem
Kas külma ja sooja mootoriga käivitub normaalselt, äkki süüde paigast ära.:P

--->Auto käivitub väga hästi. Sellega pole mingit probleemi.
Aga homme saan uued küünlad ka autole kätte :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 23.03.11 16:40 Tsiteeri


Autol küünlad ka ära vahetatud umbes 2 nädalat tagasi, kütusekulu all : )

Aga kahjuks on quattro ülalpidamine õpilasele liiga kallis, nii et küürin puhtaks ja läheb müüki ära vist :(
Plaan endale universaal kerega 1.9 TDi asemele soetada, hea öko masin.

Kahju samas, auto on ennast igati siiamaani ära õigustanud ning alt pole vedanud, aga mis teha...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 23.03.11 17:20 Tsiteeri


Quattro on jah kallis ülal pidada tegelikult. Aga ega korraliku tdi ostu hind on ka päris krõbe.
Igatsema hakkad quattrot kindlasti, seda kindlustunnet ei taga miski mis neliveoga kaasa antakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
adr3naline
huviline

Avatar


Registreerunud 22.07.09
Asukoht: Võru -/- Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2.5TDI -/- 80 B4 2.3 Quattro -/- VW Käfer 1600

postitati 15.04.11 11:21 Tsiteeri


Juhtus siis mõni aeg tagasi selline asi et sõidu ajal hakkas piduripedaal libisema. Sai koju ära sõidetud ja auto alla vaadatud, oligi juhipoolne piduritoru korralikult katki. Õnneks olid teised terved, nii et väga palju tööd ees polnud.

Nädalavahetuse saabudes sai siis auto üles tõstetud, ratas alt, uus pikk ja lühike pidurivoolik ning vasktoru ka tuli kõik uus panna kuna vanal keeras mutrite pead üle, samuti sai õhutusnippel ära vahetatud. Nüüd siis jälle pidurid töötavad ja parem sõita. Nagu öeldakse: "Mootor võib olla, pidurid peavad olema."

Aga peale lume sula sai ka autopesu ette võetud. Tõmbasin ka tiiva peale olevad kleepsud maha, mis said sinna pandud selleks, et ÜV-lt läbi saada. Peale kleepsude eemaldamist avastasin midagi huvitavat:
(Pilt on tehtud paar päeva hiljem, kuna pesu ajal ei olnud kaamerat käepärast)

http://i284.photobucket.com/albums/ll30/adr3naline-/1992%20Audi%2080%20B4%20Quattro/IMGP1786.jpg

Parem kui varem :D Polegi midagi sellist veel näinud ja suht omamoodi :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 15.04.11 12:14 Tsiteeri


Terve auto võiks selline olla :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.5% - SQL: 66.5%]