Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Autor:
Pealkiri: Audi 80 Competition Quattro - 1994 - aivo82 (Vastuseid: 127 | Vaatamisi: 35750)
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 20.11.10 20:40 Tsiteeri
Audi 80 Competition Quattro - 1994 - aivo82



Lugu siis selline, et juba päris pikka aega on olnud mul soov omandada mingi korralikum nelikveoline masin. Konkreetset eelistust ei olnud aga põhiliselt olid silmapiiril Volvo XC70 diisel ja Audi Allroad diisel aastatest 2003 - 2005. Järjepidevalt sai sirvitud auto24 ja mõningaid isendeid isegi vaatamas ja proovimas käidud. Pika otsimise ja ootamise peale jõudis aga kätte masu ja olukord kujunes selliseks, et pank ei võimaldanud enam uuemat autot omandada kuna liisingu tingimused muutusid sissemaksu osas vastuvõtmatuks ja käendaja peale ei tahtnud välja minna. Viimase liisingupakkumise korral aga kujuneski olukord selliseks et ilma käendajata ei võetud isegi jutule.

Sai juba peaaegu loobutud nelikveolise mõttest kui ühel ilusal juuli kuu päeval jäi silma romu.ee oksjonil olev avariiline B4 Competition Quattro. Hind paistis mõistlik olevat ja masin ise pakkus ka huvi kuna tegu ei olnud päris tavalise B4-ga. Kuna masin asus Sakus ja ise Tartus, siis vaatama ei õnnestunud autot minna, sellele vaatamata panin paika oma eelarve ja osalesin oksjonil, mille tulemusena masin ka minu omaks sai. Auto siis ametlikult minu nimel alates 25.06.2010 ehk juhutumisi täpselt 16 aastat peale selle auto esmast registreerimist.

Esmalt sai siis fotode põhjal ja visuaalse vigastuste hinnangu peale otsitud sealt samast Sakust välja mõned vajalikud varuosad. Seejärel sai töölt vaba päev võetud, et autole järgi minna, teadmata, mis mind täpselt ees ootab, ehk siis sai ostetud põrsas kotis. Esialgne plaan oli kas rentida kohapealt treileri teenus või vedada masin Tartusse puksiiris. Kohapeale jõudes oli aga pilt palju lootust andvam - masin käivitus võtmest, vedelikud olid kõik enamvähem normis (välja arvatud mingil määral lekkinud jahutusvedelik) avarii kahjustused olid samuti ainult kosmeetilised. Üllatusena oli masinal ka kehtiv kindlustus ja TÜV.

Esialgsetest vigastustest oli siis niipalju, et klaasriidest RS2 replica esistange oli paremast äärest puruks, parem esituli katki, parem stange suunatuli ja udutuli samuti katki. Õnneks olid avariis säilinud kõik olulised kere struktuurid, parem lanseron ja kõik torud-voolikud, mis asetsesid kahjustuste piirkonnas.

Kohapeal sai sirgestatud esitiiba ja kapotti, lisatud jahutusvedelikku, paigaldatud uus suunatuli ja stanget natuke paremini kinni pandud. Lisaks füüsilistele vigastustele ilmnesid kohapeal ka mõned B4 tüüpvead - elektrilised aknad ei toiminud, armatuuri temperatuuri- ja kütuse näidik samuti ei toiminud. Igaks juhuks sai varuga kütust sisse ostetud ja alustatud teed Tartu suunas.

Natuke nüüd autost üldisemalt:

Liik: sõiduauto
Keretüüp: sedaan
Esmane reg: 1994, Eestisse toodud detsember 2005
Mootor: 2.0 R4 16v 103 kW (ACE)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 290 000km
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: manuaal
Värvus: punane (originaalis tavaline LY3H Laserrot H1, nüüd pärlmutter LZ3M - Misanorot Perleffekt)

Turva- ja ohutusvarustus:
o roolivõimendi
o kesklukustus ja alarm puldist,
o ABS pidurid
o turvavööde eelpingutid esiistmetel
o udutuled ees ja taga

Mugavusvarustus:
o konditsioneer
o salongifilter
o 4x elektrilised akende tõstukid
o elektrilised soojendusega välispeeglid
o 1x peeglid päikesesirmides
o 3x kohtvalgustid + üldine salongi valgustus + kindalaeka ja pagasiruumi valgustus
o soojendusega klaaspesurid
o tagaklaasi soojendus
o minicheck näidik armatuuris
o quattro sport istmed
o käetugi ees ja taga

Muu varustus:
o Competitionile omane S-line välimus (S2 esistange läheb külge kevadel, kuna talvel ei taha seda lõhkuda)
o S-line rool
o lisanäidikud armatuuri keskkonsoolis
o taguspoiler

Tuleviku plaanid:
o RS2 peeglid
o S2 küljekarbi plastikud või midagi sarnast (kummaline, et ühelegi Competitionile neid tehasest ei pandud)
o 5x112 rummud aretada eesmärgiga laiem ja odavam veljevalik saada - tehtud
o tume lagi salongi - piilarid tehtud
o korralikum S-line rool kas uuem või vanem (praegusel roolinahk maha kakutud) - tehtud (C5 S-line rool)
o trip kompuuter armatuuri - tehtud
o näidikute valgustus oranzi asemel punaseks
o must esivõre ja märk - tehtud
o konditsioneeri asemele kliima - tehtud

edasisest asjade arengust juba järgmistes postitustes...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 20.11.10 20:41 Tsiteeri


järg asjade arengust...

Auto kojutoomisest on möödunud juba päris mitmed kuud ja vahepeal olen jõudnud kõvasti mõtteid mõlgutada, kogenenumate audi omanikega aru pidada, plaane teha ja ka tegusi korda saata.

Esialgu sai siis tasapisi otsitud auto taastamiseks vajalikud kere detailid. Kuna ma ise olin varasemalt üsna võhik audi varuosade teemal, siis osutusid mõnede osade saadavus ja hinnad minu jaoks täielikuks üllatuseks (halvas mõttes).

Hangitud sai siis kapott, mille leidmine osutus üsna keeruliseks kuna hinnad varieerusid vahemikus 700 - 2000 EEK ja transport oli selle mõõtude tõttu raskendatud. 700 EEk-ne kapott jäigi just selle tõttu ostmata kuna ei olnud lihtsalt võimalik seda autosse mahutada. Asus see Sakus ja pakuti seda samal päeval kui Sakus auto järel käisin. Tagant järgi mõeldes oleks olnud rahalises ja ajalises mõttes kõige kavalam see kapott ikkagi ära osta, kohe peale kruvida ja kõver maha jätta. Sellest loost ehk teistele midagi kõrva taha panna.

Lisaks sai hangitud uued (teiste meeste vanad) mõlema poole esitiivad, A-varuosa kujul. Juhipoolne esitiib oli küll korralik aga istus esitule suhtes imelikult küljes. Kahtlustasin et viga on tiivas, kuid hiljem selgus, et viga oli kõveras plekk liistus millega tiib esimesest alumisest otsast lanseroni külge kinnitub. Koos tiibadega sai hangitud ka parempoolne tule alune kandur ja tulepealne raam.

Veel sai hangitud uued (teiste meeste vanad) Hella udutuled ja valged suunatuled stangele, tavaline B4 esistange (arvasin, et talveks ja esimeste quattro kogemuste saamiseks on see tugevam ja parem kui S2 originaal või replica), suuna ja udutule avaga stange liistud, parempoolne tulealune liist ning esituled. Esitulede saamisega oli samuti omaette ooper ja kokkuvõttes osutus lihtsamaks (ja mitte oluliselt kulukamaks) leida tavalise pika esitule asemele mõlemad RS2 esituled.

Seejärel sai masin vaikselt kokku laotud ja detailid paika sätitud, et näha kas kõik on ikka nii nagu peab ja vigastused kere osas sellised nagu eeldasin. Pärast paari õhtust nokitsemist nägi auto välja selline:

http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_koos_1.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_koos_2.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_koos_3.jpg

Lisaks muudele detailidele sai hiljem ostetud ja külge keeratud uued tagumised suunatuled, kuna selgus, et vasakpoolne oli B-osa, mis kõige paremini külge ei istunud ja parempoolsel oli auk mis oli fooliumteibiga kinni kaetud.

Kuna auto esiosa detailid tuli nagunii värvida, värvi üldine seisukord ei olnud kõige parem, mujal kerel leidus täiendavaid iluvigu ja värvikahjustusi, siis võtsin vastu otsuse terve auto üle värvida. Otsuse tegemisel sai määravaks see, et detailide värvimisel õige tooni saamiseks oleks olnud vajalik ülejäänud kere poleerimine, mille tõttu oleks detailide värvimine olnud rohkem kui pool kogu auto värvimise hinnast.

Kuna värv tuli nagunii lakiga, siis otsustasin, et valin tavalise LY3H punase asemele pärlmutter värvi. Sai siis proovitud olemasoleva värvi peale erinevaid värvilipikud ja erinevate parandustoonide seast välja valitud sobiv variant B5 kerega RS4 värvist LZ3M - Misanorot Perleffekt. Kuna sobiva tooniga parandussegus oli pärlmutteri osa peaaegu märkamatu siis sai värvile täiendavalt tera juurde segatud, et efekt parem oleks.

Mõned pildid siis autost peale värvimist:

http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/varvimises/th_valmis_1.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/varvimises/th_valmis_2.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/varvimises/th_valmis_3.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/varvimises/th_valmis_4.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/varvimises/th_valmis_5.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/varvimises/th_valmis_6.jpg


Hetke seisuga on välimuse poole pealt veel vaja suveks muretseda S2 stange, ilmselt tuleb leppida klaasriidest replicaga, mingi viisakam valuvelg alla panna ja esitiibade liistud külge panna, kuna kinnitusmaterjalide puudumise tõttu on see tegemata jäänud.

Vahepeal olen jõudnud külge kruvida ka Color Line tagaluugi tuled:

http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_tagatuled.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Aht0
huviline

Avatar


Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.3Q

postitati 20.11.10 20:57 Tsiteeri


Hea, et keegi viitsib korda teha, suht haruldased autud.
Tartu sõitsid ilma parema esituleta?
Edu!

----------
Piltide otse lisamiseks kopeeri pildi juures olev IMG code.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vahur102
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi

postitati 20.11.10 21:05 Tsiteeri


Mis hinnaga said kui saladus ei ole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 20.11.10 21:12 Tsiteeri


Pildid peaks nüüd korras olema.

Tartusse sõitsin tõesti ilma parempoolse tuleta, päise päeva ajal ja teise auto sabas.
Hinna jätaksin esialgu enda teada, kuna edasise asjade arengu põhjal võib igaüks sellest omad järeldused teha ja tegelikult sellel ei olegi erilist tähtsust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tfu
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 2.5TDI 2003, VW Vento 1.8 1994

postitati 20.11.10 21:13 Tsiteeri


Oi tuttav auto, natuke nokitsemist veel ja tibens-tobens. Talvel on lõbus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: 2xAllroad

postitati 21.11.10 10:10 Tsiteeri


See on sul kondiga ja ilma katuseluugita?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 21.11.10 17:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kiil
See on sul kondiga ja ilma katuseluugita?


Masin on jah ilma katuseluugita ja konditsioneeriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vahur102
huviline

Avatar


Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi

postitati 21.11.10 18:00 Tsiteeri


Jube näeb välja küll selle stange ja rott-velgedega aga see,et enne kevadet uut stanget ei pane on väga õige otsus:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 21.11.10 18:03 Tsiteeri


Palju sellised esituled maksid?
Muidu igati normaalne võrreldes sellega milline oli. Meeldib!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 21.11.10 18:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vahur102
Jube näeb välja küll selle stange ja rott-velgedega aga see,et enne kevadet uut stanget ei pane on väga õige otsus:P


B4 võib ka tavalise stangega väga kena välja näha, lihtsalt velg peab õige olema. Praegused rott-veljed on lihtsalt nõksa väiksed ja liiga koopas ning võimendavad seda ebaproportsionaalsust.

Kuna nendel velgedel normaalsed talverehvid peal ja plaan ikkagi tulevikus 5x112 poldivalemile üle minna, siis ei hakka raha hetkel teiste velgede ja rehvide alla matma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 22.11.10 06:39 Tsiteeri


Ah mis sa Aivo ajad - ei ole ühtegi ilusat B4 originaal stangega! :)

Kahjuks on Competitioni kõige suuremaks miinuseks just selle mootor. Minu soovitus siis kas 16VT või TDi sinna vahele moneerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 22.11.10 06:56 Tsiteeri


margus, leiab ka ilusaid b4 originaal stangega, aga lõuaga stange vastu ei saa, see kindel :D
Hämmastava kiirusega oled taastanud auto, minupoolt tõsiselt suur respekt. Edu sulle.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: 2xAllroad

postitati 22.11.10 11:41 Tsiteeri


Tavalise B4 stange on nagu paat ju :D
Ise paneks sellisele autole 1.8T 20V peale.
Siin üks teema ka kus 1.8T peale pandud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 22.11.10 12:37 Tsiteeri


Olen nõus nendega kes väiavad, et see B4 esistange ei kõlba küll kuskile, samas saan praktilises mõttes aru sellest otsusest ja tean kui kehv ja milliste hindadega normaalsed stanged saada on.

Miks tagastanget(üleni) ja küljekarpe punaseks ei värvinud?
5x112 rummde aretamise asemel on lihtsam tee auguvahet muutvad flantsid. Nt 4x108 -> 5x100 (5x112 ei saa). Sellel ka suurem veljevalik.

Edit: mõtlesin üht ja kirjutasin teist. 5x100 ei saa, vaid 5x108 saab.

Muidu tubli töö tehtud.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Versus
huviline



Registreerunud 24.09.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 23.11.10 09:01 Tsiteeri


Tore vaadata kuidas auto ellu ärkab. Vaatasin ka seda kuulutust kunagi ja siis olin kindel, et see masin läheb juppideks. Tõeline vedamine, et sealt platsilt ise koju said sõita sellega. Jääme ootama lõplikku outlooki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 25.11.10 10:53 Tsiteeri


Oo, tõsine edasiminek selle masina juures toimunud peale seda kui mina teda Lähtel suve lõpus nägin. Väga tubli töö. Paksu rahakotti.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 31.12.10 10:01 Tsiteeri


Tükk aega juba mööda läinud ja pole midagi kirjutanud siia. Pea terve detsembri kuu on auto seisnud ja tegeletud on tehnilise poolega.

Nüüdseks siis nii palju ära tehtud:

* vahetatud stabika kondid esi ja taga sillas
* vahetatud kõik pidurivoolikud ja klotsid
* vahetatud parem esimene rattalaager
* vahetatud klapisääre tihendid ja küünlad
* läbitud TÜV

Nüüdseks siis masin täielikult valmis igapäevaseks kasutamiseks :) kaugemas tulevikus vajaks vahetamist veel üks tagumine õõtshoova puks ja tagumise stabika varda puksid kere küljes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 13.02.11 19:26 Tsiteeri


Küsimus: Kas värvisid terve auto või ainult vajalikud detailid? Käisin täna ümber su auto ja kiibitsesin, ja tundus, et oled terve pilli yle värvinud - tundus suht ühtlane:cool: Aga väga ilus on juba (kuigi ma ninapidi kogu autot üle ei vaadanud).


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 13.02.11 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Küsimus: Kas värvisid terve auto või ainult vajalikud detailid? Käisin täna ümber su auto ja kiibitsesin, ja tundus, et oled terve pilli yle värvinud - tundus suht ühtlane:cool: Aga väga ilus on juba (kuigi ma ninapidi kogu autot üle ei vaadanud).


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo82Kuna auto esiosa detailid tuli nagunii värvida, värvi üldine seisukord ei olnud kõige parem, mujal kerel leidus täiendavaid iluvigu ja värvikahjustusi, siis võtsin vastu otsuse terve auto üle värvida.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tõnts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3

postitati 15.02.11 20:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Küsimus: Kas värvisid terve auto või ainult vajalikud detailid? Käisin täna ümber su auto ja kiibitsesin, ja tundus, et oled terve pilli yle värvinud - tundus suht ühtlane:cool: Aga väga ilus on juba (kuigi ma ninapidi kogu autot üle ei vaadanud).


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo82Kuna auto esiosa detailid tuli nagunii värvida, värvi üldine seisukord ei olnud kõige parem, mujal kerel leidus täiendavaid iluvigu ja värvikahjustusi, siis võtsin vastu otsuse terve auto üle värvida.



Nonäet jäi kahe silma vahele:D, aga Väga ilus pill!!! Asjalikku velge veel vaja.


Life is too short to drive slow...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 16.02.11 19:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Tõnts
Küsimus: Kas värvisid terve auto või ainult vajalikud detailid? Käisin täna ümber su auto ja kiibitsesin, ja tundus, et oled terve pilli yle värvinud - tundus suht ühtlane:cool: Aga väga ilus on juba (kuigi ma ninapidi kogu autot üle ei vaadanud).


Tsitaat:
Algselt postitas: aivo82Kuna auto esiosa detailid tuli nagunii värvida, värvi üldine seisukord ei olnud kõige parem, mujal kerel leidus täiendavaid iluvigu ja värvikahjustusi, siis võtsin vastu otsuse terve auto üle värvida.



Nonäet jäi kahe silma vahele:D, aga Väga ilus pill!!! Asjalikku velge veel vaja.


Tore kui meeldis. Värvi osas olen ise üha rohkem valikuga rahul. Algul tundus natuke tume, aga kui korraliku päikselise ilmaga puhast autot vaadata, siis silm puhkab.

Selle asjaliku veljega on nii nagu on. Päris tükk aega olen juba otsinud ja erinevaid pakkumisi saanud aga vähe on neid velgi mis selle auto alla (minu silmis) tõesti hästi sobiksid.
Kuna ülejäänud välimuse osas olen juba päris palju vaeva näinud, siis päris suvalist velge ka alla ei taha panna. Nüüd on üks pakkumine silmapiiril aga sellega seoses ka omad komplikatsioonid ja enne kui midagi kindlat ei ole, siis välja ei reklaami ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
0tt
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.10
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: R5 Tdi Q

postitati 16.02.11 21:09 Tsiteeri


http://img142.imageshack.us/img142/4235/projectsooty1337365rs8.jpg


Loodetavasti on lõpptulemus umbes sama mis sellelgi väga põhjalikul projektil. :cool:

1,9tdi Projekt Sooty


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
aivo82
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B4Q

postitati 15.07.11 16:30 Tsiteeri


Vahepeal on teemas pikalt vaikus olnud ja ka auto on pikalt seisnud. Kevadel andis salongiradikas saba ja kuna tosooli ei ole just eriti lihtne ilma pesemata mattidest ja vaibast välja kuivatada, siis on asjad natuke veninud. Pärast pikka ajalehtedega kuivatamist jõudisn järeldusele, et see on ainult ajaraiskamine ja kakkusin kõik villamatid ja vaibad välja. Villamatid sai niisama jooksva vee all ära pestud, põhjavaip sai survepesuri ja fairy-ga puhtaks tehtud. Peale pesu kuivasid kõik matid päikse käes päevaga ära.

Kuna suvisel ajal on igapäevaselt liiklemiseks olemas vähe ökonoomsem masin, siis on olnud võimalus pisiasjade kallal nokitseda ja audit natuke endale meelepärasemaks teha.

Hetkel tehtud ja pooleli olevad tööd siis:

* S2 esistange (paikasobitamine ja viimistlus tehtud, ootab endiselt värvimist)
* 5x112 poldivaemile üleminek
* korralik helitehnika kaabeldus (võimendi toide ja 6-kanali RCA-d veetud)
* salong ja uksed pigimati alla, lagi STP vahtmatiga üle (tulemüüri kallal veel vaja nikerdada, siis saab vaiba tagasi maha)
* tume laepolster (kaetud musta lühikese karvaga fliisiga)
* esiustele ja piilaritele kõlaripoodiumid (kaetud musta lühikese karvaga fliisiga, piilari omad lõpetamata kuna auto laiali ja tweeterite asend vaja komplektse salongi järgi paika panna)
* trip computer, temperatuurinäidik, püsikiirusehoidja ja automaatne kliima (natuke kliima ja püsika juhtmestikuga veel pusimist, kõik muu lahendatud)
* natuke viisakam suvevelg (kapslid ka olemas, rehvivalikus ei ole suutnud otsustada kas 205/45 R17 või 205/50 R17)

Poodiumite ja fliisiga katmise osas oli abiks Leevikese Kastoms. Kellel veel huvi selliste teenuste vastu siis võib minu käest kontaktinfot küsida.

Natuke illustratiivset pildimaterjali ka:

http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_stange.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_seapesa.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_pigi.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_poodium.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_lagi.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_pudinad.jpg http://i961.photobucket.com/albums/ae92/aivo82/Audi%20Competition/uued%20jupid/th_veljed.jpg

Loodetavasti enne talve saab ikka kokku ja mõned tiirud tehtud :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kiku
huviline

Avatar


Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2, 90q 20vt

postitati 15.07.11 16:56 Tsiteeri


Loodan, et pigimatt oli ka sellest stp seeriast? Muidu väga tubli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  6
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 20.0% - SQL: 80.0%]