spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.10 21:09
|
|
|
Audi 100 Avant 2.5TDI Spidomeeter..[uued küsimused]
Tervist,
Pöördun siis esimest korda audiklubi ridades oma murega liikmete poole.
Nimelt - '94 aasta Audi 100 spidomeeter hakkas täna imelikult käituma. Möödasõidul sain alles aru, et asi pole õige, nimelt - vajuta palju tahad,
kiirus üle 100 ei kipu minema, kui mõni aeg sõita järjest 2500 pöördega ja 5. käiguga, siis kiirus hakkab väga väga vaikselt kasvama. Jala pedaalilt
eemaldades langeb kiirus nii nagu peab ning kui hoida nüüd uuesti 2100+ pöörde kanti siis näitab ilusti 100. Kui aga pidurdada näiteks ja sõita 70
alas ning uuesti peale seda kiirendada tahhomeetri järgi 2100 pöördeni, siis näitab spidomeeter 90. See tsirkus hakkas täna pihta, ennem töötas
õigesti (2100 pöörde juures on 100km/h kiirus).
Valgusfoori tagant kiirendades ärkab spidomeeter kuidagi hilja ellu ning valetab taaskord 10-12km/h.
Kust võiks viga hakata otsima?
Edit : teema esialgne pealkiri oli "Audi 100 Avant 2.5TDI Spidomeeter teeb trikke"
Ei taha hakata sama probleemi üle mitut teemat tegema, seega panen kõik küsimused siia kokku ja muudan iga kord pealkirja, et tähelepanu pälvida.
Loodan, et selline tegutsemine on lubatud.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 15.11.10 07:00
|
|
|
Alustuseks võiks spido seieri alt, kust nõel välja tuleb, kooruva värvi eemaldada. Tõenäoliselt jääb seier lihtsalt värvi taha kinni. Endal tegi
kunagi sama pulli, pärast puhastust toimis nagu peab.
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.11.10 21:51
|
|
|
Võtsin spidoplokilt kõik pistikud ära ja panin tagasi. Töötab. Müstika.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 21.11.10 22:26
|
|
|
Külmjooted võivad põhjuseks olla.
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.10 20:22
|
|
|
Külmjoodetega on sellel plokil niikuinii probleeme, ei tööta õigesti ei mootori temperatuuri näidik ega ka kütusenäidik, viimane näitab üldse teibaid.
Tuleb kolb kätte võtta. Seal vist see ei aita kui lükata koju plaat ahju, et kõik jooted saaks korda. Tean, et arvuti emaplaatidega tehakse nii. Või
mis.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 22.11.10 20:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: spool
Külmjoodetega on sellel plokil niikuinii probleeme, ei tööta õigesti ei mootori temperatuuri näidik ega ka kütusenäidik, viimane näitab üldse teibaid.
Tuleb kolb kätte võtta. Seal vist see ei aita kui lükata koju plaat ahju, et kõik jooted saaks korda. Tean, et arvuti emaplaatidega tehakse nii. Või
mis. |
Aitab ikka pärats korjad ahjupõhjast jubinad kokku ja joodad ilusti tagasi.
Tee ainult pistiku klemmid üle se läheb ju väga ruttu.
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.10 10:58
|
|
|
Omast lollusest sai ära lõhutud see metallist "vedru" mis spidomeetri osutit sujuvalt algasendisse tagasi peaks tõmbama ja nüüd on veidi kehvad lood
kuna selle jama pärast peab muretsema ilmselt terve uue kellade ploki. Ainult spidomeetrit vaevalt keegi müüb. Samas tahaks säilitada praegused
läbisõidu numbrid...
Oskab keegi öelda mis nipiga saab eemaldada ainult spidomeetri osuti/nõela ilma, et kaasa tuleks see pulk mille otsas ta on. Minul tuli see pulk kaasa
ja seetõttu vedrust lahti saingi.
Kuidagiviisi sai see vedru sinna küll tagasi aretatud, et nõela 20 peale ehk algasendisse tagasi tõmbaks, aga nüüd ei näita spidomeeter peale
aiateivaste mitte midagi - 90km/h juures näitab 50km/h ja linnas 50km/h juures näitab 30km/h.
Edit : Usun, et saan uue spidoploki ja seekord pikkade kelladega variandi. See on aga bensuka oma. Oskab keegi kommenteerida kas on vaja midagi
erilist teha ka ,et see diislile istuks või tõstan ainult tahhomeetri ümber ja kõik?
|
|
|
|
Tiit
huviline
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant tdi
|
postitati 04.12.10 23:33
|
|
|
Tõsta oma kellaplokk pikka korpusesse ümber uue spidomeetriga, lisakelladele mineva juhtme tinutad bensuka plaadilt lahti ja oma kellade külge. Ise
panin sinna kella asemele veel voltmeetri kuna kell jäi diisli tahhokasse alles aga see nõudis plaadi modimist kuigipalju(voltmeetril miskid
komponendid plaadile joodetud).
Lennukiga
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.10 22:00
|
|
|
Nii nii, täna siis sai ostetud pikk kelladeplokk, väga ilus asi. Lootuses, et kõik tööle hakkab, tõstsin vanast plokist ainult tahhomeetri ümber.
Ilmselgelt ei tööta see nii nagu peaks. Tuleb ikkagi nii toimida, nagu soovitasid. Pikast plokisti tõstan ainult spidomeetri ja kasutan pikka korpust.
Kuidas ma saan aga veenduda, et spidomeeter õigust näitab? Diisli plokil on max. kiirus 240, bensuka omal aga 280. On sel vahet? Selgus ka see, et
ostetud plokil ei tööta odomeeter. Mis selle põhjuseks olla võib? Vana plokki lahates nägin, et odomeetrit ajab ringi mingi pisike mikromootor, millel
see plastikust tigu otsaas. Sinna lähevad sisse kaks metallist pulka mis on trükiplaadi külge joodetud ning mõlema pulgaga on kaasas imepeenikesed
traadid, mõlema küljes üks - siit ka küsimus - kas need peenikesed traadid peavad ka sinna mikromootori sisse minema, vanal plokil on need otsad seal
ripakil, täpselt nagu oleks ära murtud (rumal mina, ei teadnud seda arvestada).
|
|
|
|
spool
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.10 15:03
|
|
|
See, kellelt kellade ploki ostsin, ütles et õlirõhu ja õlitemperatuuri näidikute jaoks on pistik olemas aga lahtine, lihtsalt vaja ära ühendada. Mina
ei suutnud seda leida ning kardan, et diislitel seda ei ole, võibolla on see bensukatel olemas ?
|
|
|
|