-_I_-
huviline
Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.10 11:24
|
|
|
Veojõukontroll ja abs viga = Avariire˛iim? ( C5 V6tdi)
Nimelt mure selline, et kui sõidan autoga rahuliku gaasiga siis kõik korras, nii kui pöörded jõuavad 2700 siis lähevad veojõukontrolli ja abs tuli
põlema auto hakkab sinist suitsu ajama ja jõud kaob ära, hakkas jama pihta kui suurte vihmadega kui sõitsin 100km 150+km/h ära alguses oli viga hooti
ja siis nüüd on viga jääv... Kas võib asi olla vigases absi anduris mis paneb auto aju või käigukasti aju avariire˛iimi kui pöörded kõrgele lähevad?
|
|
|
Carla
klubiliige
Registreerunud 29.12.03
Asukoht: Jõgevamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.10 11:40
|
|
|
Hiidvanad soovitused, kui sa tahad, et teema prügikasti ei lähe
1. Mis auto?
2. Mis mootor?
3. Mis kast?
jne
If you have no lag, you have no turbo. You also have no huge torque increase to look forward to.
|
|
|
|
-_I_-
huviline
Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.10 12:11
|
|
|
Autoks Audi a6 avant c5 2000a. Tiptronic 2.5tdi v6 132kw
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 14.11.10 12:13
|
|
|
Juhe taha oleks esimene samm. Sealt edasi juba saaks pakkuma hakkata. Samas see on nn. kodu variant. Kindlasti annab parema tulemuse õppinud
diagnostik ja ajust loetud veakoodid.
|
|
|
-_I_-
huviline
Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.10 12:17
|
|
|
Jep, täiesti nõus, aga kuna ma diagnostiku juurde saan alles homme minna ja ennast ka huvitab ja hetkel aega on siis mõtlesin, et teeks siia teema ja
uuriks mis teie, klubilised, arvate.
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 14.11.10 12:58
|
|
|
Mina pakun mingi anduri viga 
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.11.10 13:06
|
|
|
Anduri veaga ei hakka tagant sinist ajama.
|
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 14.11.10 13:11
|
|
|
Mingis reziimis segu väga paigast ära? Samas ja sinine suits vist õliga seotud?
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Anduri veaga ei hakka tagant sinist ajama. |
|
|
|
-_I_-
huviline
Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.10 13:22
|
|
|
kütust võtab ka maru palju, maanteel ca. 12-14 ja sinist hakkab alles siis tulema kui põhja vajutada gaas ja siis hakkab kiirus isegi langema ja
sinist tuleb välja...ülevaatusel käisin samal päeval kui ta jamas, siis tahm ja kõik näidud olid väga head, kiitis isegi, et pole 2.5tdi'd ammu nii
heade näitudega näinud...
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 14.11.10 13:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margusja
Mingis reziimis segu väga paigast ära? Samas ja sinine suits vist õliga seotud? |
Vahet pole, kui paigast ära segu on, sinine tähendab õli põlemist, mis viitab tunduvalt tõsisemale probleemile.
|
|
|
|
-_I_-
huviline
Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.11.10 16:34
|
|
|
Lisan juurde siis, et nii kui autol kaob abs ja veojõukontrolli tuli ära töötab kõik jälle nii nagu peab sõidab edasi nii nagu vaja ja kõik on endine.
Panin tähele nüüd maanteesõidul ka, et siis kui gaasi maha lasen, langeb tühikäigupööretele mootor, siis natukese ajapärast kustub korraks nii abs kui
ka veojõud ära ja siis gaasi andes toimib jälle kõik ( umbes 5 sekundit) ja siis jälle auto ei liigu, et sinine välja tuleks tuleb autol gaasi põhjas
hoida, mille peale siis kiirus langeb isegi. Rohkem täpsemini ei oska kirjeldada...
Lisan juurde, et vahepeal on tunda ka mootori pöörete kõikumist ja õrna nõksutamist vb. tundub endale aga nagu oleks nii ka, et kui kõik on alguses
korras ja hakkad sõitma, nii nagu normaalne oleks, siis tuleb 1 hääl nagu see 2.5sele diislile ikka kohane, natuke kõrisev selline, ja siis kui tuled
lööb põlema ja jõud kaob siis kaob ka see hääl ja jääb selline madal, veider hääl...
|
|
|
uno
huviline
Registreerunud 15.11.04
Kasutaja on eemal
Auto: mul on vw
|
postitati 14.11.10 18:34
|
|
|
ainuke varjant on ikkagi juhe järgi panna diagnostiku juures
Seapõrnalt võid lugeda, et mootorile kapremont vaja teha 
Igatahes, kui viga käes, kirjuta siia teemasse ka, et mis viga oli.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 14.11.10 20:36
|
|
|
Õhulugeja?
Minu bensukal kadus minek, aju lõi avariisse ning abs ja veojõukontrolli tuled põlema kui õhulugeja andis peale tugevat kiirendamist järele.
Aga diagnostika, nagu juba öeldud, on ainuke moodus vea likvideerimiseks.
|
|
|
-_I_-
huviline
Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.10 05:48
|
|
|
Ma ise kahtlustaks ka õhulugejat aga see sai vahetatud mõni nädal tagasi ja täna hommikul (ca. 6 kraadi) panin tähele, et töötas kõik nii nagu peab
mootor ühtlaselt ja kiirendus oli hea ja tulesid põlema ei läinud ega midagi.
|
|
|
-_I_-
huviline
Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.10 16:53
|
|
|
Viga siis suht selge, läheb kõrgsurvepumba mahavõtmiseks.Pump ei muuda nurka... eks kirjutan kui asi 100% korras ja kõik selge.
|
|
|
-_I_-
huviline
Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.12.10 07:40
|
|
|
Viga ei leitudki ja seega ei osatud vana pumpa korda teha. Sai ostetud uus katkine pump ja lastud taastada.
|
|
|
george99
huviline
Registreerunud 05.03.07
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.10 12:48
|
|
|
Vaata,kas rehvid nii ees kui taga on ühte mõõtu.
|
|
|
emmure
huviline
Registreerunud 02.06.09
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.8 v6 quattro
|
postitati 15.12.10 13:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: george99
Vaata,kas rehvid nii ees kui taga on ühte mõõtu. |
Kunagi oli juhtum sellise asjaga. Et üks rehv oli 45kõrgusega ja ülejäänud olid 40 kõrgusega. Oi kus oli jebimist enne kui sellist asja märgati
,sümptomid olid samad ,et abs ja veojõu kontroll jamas.
Project-Massacre
|
|
|
|
-_I_-
huviline
Registreerunud 20.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.10 08:43
|
|
|
Jah, see viga oli mul ka kunagi ühel MB'l aga viga oli autol selline, et kui mootor soojaks läks ja ka PUMP siis kiilus nagu pumbas midagi kinni ja
see andis siis ka need veateated spidomeetrile, ABS ja veojõukontrolli tüli, mootor oli jõuetu ja järjest jõuetumaks läks. Gaas põhjas sain sõita
lõpuks kuni 30km/h. Vahetati pump ära ja kõik oli korras.
|
|
|