Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Quattroga suvel??? (Vastuseid: 63 | Vaatamisi: 12347)
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.03 14:02 Tsiteeri
Quattroga suvel???



Küsimus oleks siis selline, et suvel nagu sellest quattrost nii väga suurt kasu ju ei ole. Seega kas õigustaks ennast üldse ära asi, kui kuivaks perioodiks lahti ühendada tagasild??? Saaks ehk kuidagigi kummi vilistamise rõõme tunda :)
Kui küsimus kõlab väga lollilt, siis paluks mitte päris pähe istuda. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Miku
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Lancer EVO 6 TME, BMW E36 M3 EVO

postitati 08.03.03 14:25 Tsiteeri


Aga sa ju saad ka suvel kummi vilistada!
Milleks sul siis veel seda tagasilda lahti ühendama hakkad?
Kruusa peal saad sõita ning ega see 4wd ei ole siis ainult talvel lõbutsemiseks.
Mis auto sul on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 08.03.03 15:44 Tsiteeri


Kas siis auto enam edasi üldse liigub kui kardaan näiteks vahelt ära võtta... sest sama ka siis ju kui ratas ülesse tõsta... käib see ringi ja auto ei liigu kuskile.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 08.03.03 17:30 Tsiteeri


Quattro on ikka mõeldud pideva neliveona... midagi lahti ühendama ära küll hakka. Mul endal oli kunagi 100 2.2 TQ Sport (121kW) ja oli tõesti alguses pisut harjumatu, et kummi nii lõdvalt ikka ei vilista... Aga mõtle sellele, et kui sa kohalt kiirendad siis vajub sidurit päästes ning gaasi põhja vajutades auto tagaosa muhedalt asfaldile lähemale. Esiveolisega seda nii hästi ei tunne...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 08.03.03 19:06 Tsiteeri


mu arust 4wd ongi selleks mõeldud, et mootori võim kadudeta tee peale jõuaks ja mitte vileks ei muutuks:).no mõne kruustee jupi ikka leiad, et sõidust mõnu tunda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mike
huviline

Avatar


Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 3.0 Q

postitati 12.03.03 07:07 Tsiteeri


mis annab parema sõidumõnu:
1. jõuline kiirendus;
2. vilisev kumm?

Milleks on sul vaja kummi vilistada - et inimesed vaataksid või? Kasva suureks kallis sõber!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.03 07:09 Tsiteeri
emmm



mõnu 1 asi...
teine asi on ka turvalisus...
vahet ple kas kruus vei asfalt...
4wd ika parem kui fwd vei rwd


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
s
huviline



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.03.03 13:57 Tsiteeri


uiuiuiui ära enam niimoodi küsi! :D
kui saaks ma teeks kõik autod neliveduseks :D


K6ik arvamused on isiklikud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
prr
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A3 & A4 Cabrio

postitati 13.03.03 23:52 Tsiteeri


ühendage ühendage lahti kõik mis ette juhtub:D siis auto paigal ja asi mutt.

4wd ja suve eelised:

sõidad tuimalt randa
sõidad tuimalt rannas
sõidad tuimalt rannast tagasi
sõidad tumalt veel randa tagasi...

jne jne

/me@rahul oma S6'ga


lapsest peale on hobused meeldinud
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
quattromees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford

postitati 14.03.03 00:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Küsimus oleks siis selline, et suvel nagu sellest quattrost nii väga suurt kasu ju ei ole. Seega kas õigustaks ennast üldse ära asi, kui kuivaks perioodiks lahti ühendada tagasild??? Saaks ehk kuidagigi kummi vilistamise rõõme tunda :)
Kui küsimus kõlab väga lollilt, siis paluks mitte päris pähe istuda. :P




Oleneb, mis auto sul on. Kui TORSEN keskdiffriga, siis peaks saama, see jagab vòimsuse 75% ulatuses enam koormatud sillale. Kuid praktikas ei oska òelda. Tuttav sòidab ringi 4*4 Vectrga, millel kardaan alt ara - toimib taiega. Aga asja mòttekus kaheldav. Vòib- olla peaksid valima kaherattaveolise, kui kummi meeldib vilistada? PS! Kui vaja, vilistab Quattro ka! Muidugi suurema auto lòhkumise arvelt. Viletsate kummidega olen saanud Ca 15m musta asfaldile! Aga vilistamine rohkem tagaveoliste teema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.03 12:42 Tsiteeri


ok ok ok
saana ru oli loll küsimus... :P

Küll aga ise juhtusun nägema üht Volvot , mille oli ka tagasild lahti ühendatud ja tekkis mõte, et kas see end kuidagi ära õigustab, et suvel nagu seda 4wd nii hädasti vaja ei lähe jne.

Nüüd ma siis tean :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Markko
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.03 13:55 Tsiteeri


Ka ise olen omanud 4WD Golfi, millel vedas vaid esisild. (Ei olegi väga rumal küsimus!)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
s
huviline



Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.03.03 14:20 Tsiteeri


aga Golfide - üldse Volkarite 4wd on teistmoodi kui Audi oma.
Tehnoloogiliselt on suured erinevused Audi Torsen Quattro ning VW Syncro vahel.


K6ik arvamused on isiklikud!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 14.03.03 22:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
ok ok ok
saana ru oli loll küsimus... :P

Küll aga ise juhtusun nägema üht Volvot , mille oli ka tagasild lahti ühendatud ja tekkis mõte, et kas see end kuidagi ära õigustab, et suvel nagu seda 4wd nii hädasti vaja ei lähe jne.

Nüüd ma siis tean :)


Mulle meenub sellega, et mõned nädalad tagasi sai matsikarjaga yhte mitsupissi kalanti hangeotsast alla lükatud, sildid olid peal 4x4 ja puha, omanik mõmises et kardaan on alt ära. Niiet kuda kellegile, mõnel meeldib 4 veoga suvel sõita mõnel talvel, igatahes mina isiklikult sõidaks alati. Mulle jääb selle kardaanide alt ära kakkumisega quattropoint arusaamatuks. Et sõidaks nagu UAZiga, et kui aknast välja vaadates liikumist ei toimu siis aeglusti sisse ja edesild järgi ja kui ikka ei mõika midagi siis tuleb põlvini sopasees mytates diffrid lukku keerata .. :)

Muidugi arusaamatuks jääb ka see kummi kiunutamine, et ostad kalli rahaeest 18" velje alla ning sinna kummi peale ja siis keedad need kummid sealt hetkega jee :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urquattro
huviline



Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI

postitati 15.03.03 03:58 Tsiteeri


sama mis amadeus- quattropoin jääb mõistmatuks? kulusid kokku hoida? siis võib ju rwd või fwd osta. ei saa aru. ilmselt ise rumal...
p.s. samal teemal peaaegu- nägin paar nädalat tagasi madalaks lastud jeepi, kusjuures uut range roverit- mis on küll selle mehe mõttes kes nii teeb.. ei saa aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW

postitati 15.03.03 15:42 Tsiteeri


Tsitaat:
nägin paar nädalat tagasi madalaks lastud jeepi, kusjuures uut range roverit- mis on küll selle mehe mõttes kes nii teeb.. ei saa aru.


Ja samas ei saa ma aru meie endi seas nn. "Quattromehi", kes oma audidele sportvedrud alla panevad ning madalaks lasevad. Mis kasu sellest Q on kui põhjapeal istud ja 4 wd ringi käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 15.03.03 20:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja raivu
Ja samas ei saa ma aru meie endi seas nn. "Quattromehi", kes oma audidele sportvedrud alla panevad ning madalaks lasevad. Mis kasu sellest Q on kui põhjapeal istud ja 4 wd ringi käib.


Sulle vist jääb see quattropoint ikkagi nats arusaamatuks.
Minuarust on sõiduautod mõeldud sõitmiseks ikkagi selleks ettenähtud kohtades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raivu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW

postitati 16.03.03 12:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:

Sulle vist jääb see quattropoint ikkagi nats arusaamatuks.


Mina saan sellest Q väga hästi aru, sest mul endal on neid olnud 2. Üks oli A 200tq ja teine A 90q 20v sportvedruga, millega tuli tihtipeale talvel mustamäe majadevahel kõhupeal kinni istuda. Ma lihtsalt ei saa sellest aru, miks inimesed vabatahtlikult oma Quattrole sportvedru alla panevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 16.03.03 14:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja raivu
Tsitaat:
nägin paar nädalat tagasi madalaks lastud jeepi, kusjuures uut range roverit- mis on küll selle mehe mõttes kes nii teeb.. ei saa aru.


Ja samas ei saa ma aru meie endi seas nn. "Quattromehi", kes oma audidele sportvedrud alla panevad ning madalaks lasevad. Mis kasu sellest Q on kui põhjapeal istud ja 4 wd ringi käib.




Nja kuule inimene see et sul Q auto on, ei tähenda et sa peaksid sellega kusagile sita sisse sõitma minema et ikka veenduda et sa kinni ei jää.. tead on ikka 2 eriasja kas sul on auto ilus madal ning tõesti laheda välimusega või sõidad oma QUATTRO autoga nagu lada millel perse kõrgel üleval ? SEE SIIS ON ILUS VÕI ? peale selle, kui tahad kusagil metsas sõita osta villis ja asi mutt, normaalne inimene oma quattro AUDIT kusagile pa*a sisse ikka läbustama ei lähe :mad: Nii et tee ise omad järeldused, minu arvates on madala vedruga auto 7 korda ilusam kui mingi kõrgel kõikuv jeebilik audi.....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 16.03.03 16:56 Tsiteeri


Sportvedru põhieesmärk on ikkagi juhitavuse parandamine, parem väljanägemine on lihtsalt boonus. Negatiivsed küljed on jah see, et kõht maadligi läheb ja et raputab veidi rohkem. Aga need on väga väikesed kaod selle kõrval, et võid (madalaprofiililiste rehvide olemasolul) autoga enam-vähem mistahes kiirusega kurvi lennata ning auto seisab ilusti otse nagu kart ega ürita sind istmelt lahti kangutada. Sa, raivu, pole vist piisavalt kiirusenarkomaan, et sportvedru eelistest aru ei saa:).

Quattro kohta ütleks niipalju, et minu hinnangul on tema primaarne otstarve nagu sportvedrudelgi juhitavuse ja pidamise parandamine. Offroad'i jaoks vähemalt mina oma autot päris kindlasti ei kasuta. Ja alati on ju võimalus talveks kõrge vedru tagasi alla panna...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 16.03.03 19:34 Tsiteeri


mina soetasin omale quattro just selle põhimõttega et kui tarvis talvel maale minna siis ma ka lähen mitte ei hakka külapealt otsima lumekette ja labidaid ega karja jotasid kes pooliku eest autot välja nügiksid,kuna talvel on vähemalt meie kandi teed üsna jubedad.Ja see auto teel püsimine:abox on korralik amort,normaalne(mitte mingi 6 aastat tagasi tootmisest tulnud kumm)kumm,abix on ka oma auto varustamine kõvema stabilisaatorvardaga,mille võiks paigaldada ka tagasillale.Mingil maal hakkab ikkagi tsentrifugaaljõud mõjuma ja kas see tuleb 10 km enne või hiljem ei ole ntx minu jaoks enam määrav.Ja kui vaja siis viskan oma quattrole saed ja jutud peale ja kiman üle lumise heinamaa metsa tegema ja tulen sealt ka tagasi.
No lowering kit to me.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
raivu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW

postitati 17.03.03 06:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja ash

Nja kuule inimene see et sul Q auto on, ei tähenda et sa peaksid sellega kusagile sita sisse sõitma minema et ikka veenduda et sa kinni ei jää..


Paistab, et sulle ash on väga keeruline selgeks teha mis vahet on talvisest lahtilükkamatta teedest ja sealauda sõnnikust.:D Männiku jäärajal oli selgelt näha mõningaid Q omanikke keda pidi lumeseest välja lükkama. Kas see on siis Quattro point?
Kuid mis puutub kihutamisse meie augulistel teedel sportvedruga ning sellega kaasnevaid investeeringuid autosse, siis mina olen sellest nn. rullnoka east ammu väljas ja Eesti politseid sponsoreerinud küll - mulle sellest aitab.
Mina olen eelpool kõnelenud QUATTRO arvamusega täiesti nõus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ash
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: typ85 CQ '87

postitati 17.03.03 10:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja raivu
Tsitaat:
Esialgne postitaja ash

Nja kuule inimene see et sul Q auto on, ei tähenda et sa peaksid sellega kusagile sita sisse sõitma minema et ikka veenduda et sa kinni ei jää..


Paistab, et sulle ash on väga keeruline selgeks teha mis vahet on talvisest lahtilükkamatta teedest ja sealauda sõnnikust.:D Männiku jäärajal oli selgelt näha mõningaid Q omanikke keda pidi lumeseest välja lükkama. Kas see on siis Quattro point?
Kuid mis puutub kihutamisse meie augulistel teedel sportvedruga ning sellega kaasnevaid investeeringuid autosse, siis mina olen sellest nn. rullnoka east ammu väljas ja Eesti politseid sponsoreerinud küll - mulle sellest aitab.
Mina olen eelpool kõnelenud QUATTRO arvamusega täiesti nõus.



No mis seal ikka, maitse üle ei vaielda, maitse üle kakeldakse :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
äär
huviline



Registreerunud 01.12.02
Asukoht: tln. ja vajadusel ka mujal
Kasutaja on eemal

Auto: cq

postitati 18.03.03 08:51 Tsiteeri


Teen pisikese vahemärkuse.Sportvedru ei tähenda ainult kõht maas autot!Mul coupe kruusa seades.Täiesti kikkis auto.70% tööst teeb ära ikkagi vastava seade amort.NB!kurvis püsimise üle ei kurda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kala
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0

postitati 18.03.03 09:53 Tsiteeri


Ja oma madalate vedrudega ärge Võrumaa kruusakatega teedele kah ronige :p

Ma sinna oma karteri olen jätnud :(

Teiste kohtade teede kohta ei oska midagi öelda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 37.0% - SQL: 63.0%]