Lehekülgi: 1 2 3 |
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.03 14:02
|
|
|
Quattroga suvel???
Küsimus oleks siis selline, et suvel nagu sellest quattrost nii väga suurt kasu ju ei ole. Seega kas õigustaks ennast üldse ära asi, kui kuivaks
perioodiks lahti ühendada tagasild??? Saaks ehk kuidagigi kummi vilistamise rõõme tunda
Kui küsimus kõlab väga lollilt, siis paluks mitte päris pähe istuda.
|
|
|
Miku
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Lancer EVO 6 TME, BMW E36 M3 EVO
|
postitati 08.03.03 14:25
|
|
|
Aga sa ju saad ka suvel kummi vilistada!
Milleks sul siis veel seda tagasilda lahti ühendama hakkad?
Kruusa peal saad sõita ning ega see 4wd ei ole siis ainult talvel lõbutsemiseks.
Mis auto sul on?
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.03.03 15:44
|
|
|
Kas siis auto enam edasi üldse liigub kui kardaan näiteks vahelt ära võtta... sest sama ka siis ju kui ratas ülesse tõsta... käib see ringi ja auto ei
liigu kuskile.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 08.03.03 17:30
|
|
|
Quattro on ikka mõeldud pideva neliveona... midagi lahti ühendama ära küll hakka. Mul endal oli kunagi 100 2.2 TQ Sport (121kW) ja oli tõesti alguses
pisut harjumatu, et kummi nii lõdvalt ikka ei vilista... Aga mõtle sellele, et kui sa kohalt kiirendad siis vajub sidurit päästes ning gaasi põhja
vajutades auto tagaosa muhedalt asfaldile lähemale. Esiveolisega seda nii hästi ei tunne...
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 08.03.03 19:06
|
|
|
mu arust 4wd ongi selleks mõeldud, et mootori võim kadudeta tee peale jõuaks ja mitte vileks ei muutuks.no mõne kruustee jupi ikka leiad, et sõidust mõnu tunda.
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 12.03.03 07:07
|
|
|
mis annab parema sõidumõnu:
1. jõuline kiirendus;
2. vilisev kumm?
Milleks on sul vaja kummi vilistada - et inimesed vaataksid või? Kasva suureks kallis sõber!
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.03.03 07:09
|
|
|
emmm
mõnu 1 asi...
teine asi on ka turvalisus...
vahet ple kas kruus vei asfalt...
4wd ika parem kui fwd vei rwd
|
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
prr
klubiliige
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A3 & A4 Cabrio
|
postitati 13.03.03 23:52
|
|
|
ühendage ühendage lahti kõik mis ette juhtub siis auto paigal ja asi
mutt.
4wd ja suve eelised:
sõidad tuimalt randa
sõidad tuimalt rannas
sõidad tuimalt rannast tagasi
sõidad tumalt veel randa tagasi...
jne jne
/me@rahul oma S6'ga
lapsest peale on hobused meeldinud
|
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 14.03.03 00:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
Küsimus oleks siis selline, et suvel nagu sellest quattrost nii väga suurt kasu ju ei ole. Seega kas õigustaks ennast üldse ära asi, kui kuivaks
perioodiks lahti ühendada tagasild??? Saaks ehk kuidagigi kummi vilistamise rõõme tunda
Kui küsimus kõlab väga lollilt, siis paluks mitte päris pähe istuda.
|
Oleneb, mis auto sul on. Kui TORSEN keskdiffriga, siis peaks saama, see jagab vòimsuse 75% ulatuses enam koormatud sillale. Kuid praktikas ei oska
òelda. Tuttav sòidab ringi 4*4 Vectrga, millel kardaan alt ara - toimib taiega. Aga asja mòttekus kaheldav. Vòib- olla peaksid valima
kaherattaveolise, kui kummi meeldib vilistada? PS! Kui vaja, vilistab Quattro ka! Muidugi suurema auto lòhkumise arvelt. Viletsate kummidega olen
saanud Ca 15m musta asfaldile! Aga vilistamine rohkem tagaveoliste teema.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.03 12:42
|
|
|
ok ok ok
saana ru oli loll küsimus...
Küll aga ise juhtusun nägema üht Volvot , mille oli ka tagasild lahti ühendatud ja tekkis mõte, et kas see end kuidagi ära õigustab, et suvel nagu
seda 4wd nii hädasti vaja ei lähe jne.
Nüüd ma siis tean
|
|
|
Markko
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.03 13:55
|
|
|
Ka ise olen omanud 4WD Golfi, millel vedas vaid esisild. (Ei olegi väga rumal küsimus!)
|
|
|
s
huviline
Registreerunud 24.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.03.03 14:20
|
|
|
aga Golfide - üldse Volkarite 4wd on teistmoodi kui Audi oma.
Tehnoloogiliselt on suured erinevused Audi Torsen Quattro ning VW Syncro vahel.
K6ik arvamused on isiklikud!
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 14.03.03 22:01
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja margus
ok ok ok
saana ru oli loll küsimus...
Küll aga ise juhtusun nägema üht Volvot , mille oli ka tagasild lahti ühendatud ja tekkis mõte, et kas see end kuidagi ära õigustab, et suvel nagu
seda 4wd nii hädasti vaja ei lähe jne.
Nüüd ma siis tean |
Mulle meenub sellega, et mõned nädalad tagasi sai matsikarjaga yhte mitsupissi kalanti hangeotsast alla lükatud, sildid olid peal 4x4 ja puha, omanik
mõmises et kardaan on alt ära. Niiet kuda kellegile, mõnel meeldib 4 veoga suvel sõita mõnel talvel, igatahes mina isiklikult sõidaks alati. Mulle
jääb selle kardaanide alt ära kakkumisega quattropoint arusaamatuks. Et sõidaks nagu UAZiga, et kui aknast välja vaadates liikumist ei toimu siis
aeglusti sisse ja edesild järgi ja kui ikka ei mõika midagi siis tuleb põlvini sopasees mytates diffrid lukku keerata ..
Muidugi arusaamatuks jääb ka see kummi kiunutamine, et ostad kalli rahaeest 18" velje alla ning sinna kummi peale ja siis keedad need kummid
sealt hetkega jee
|
|
|
urquattro
huviline
Registreerunud 25.11.02
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4b5 1,8TQ & A6c4 avant 2,5TDI Q & S4c4 TDI
|
postitati 15.03.03 03:58
|
|
|
sama mis amadeus- quattropoin jääb mõistmatuks? kulusid kokku hoida? siis võib ju rwd või fwd osta. ei saa aru. ilmselt ise rumal...
p.s. samal teemal peaaegu- nägin paar nädalat tagasi madalaks lastud jeepi, kusjuures uut range roverit- mis on küll selle mehe mõttes kes nii teeb..
ei saa aru.
|
|
|
raivu
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW
|
postitati 15.03.03 15:42
|
|
|
Tsitaat: | nägin paar nädalat tagasi madalaks lastud jeepi, kusjuures uut range roverit- mis on küll selle mehe mõttes kes nii teeb.. ei
saa aru. |
Ja samas ei saa ma aru meie endi seas nn. "Quattromehi", kes oma audidele sportvedrud alla panevad ning madalaks lasevad. Mis kasu sellest Q
on kui põhjapeal istud ja 4 wd ringi käib.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 15.03.03 20:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja raivu
Ja samas ei saa ma aru meie endi seas nn. "Quattromehi", kes oma audidele sportvedrud alla panevad ning madalaks lasevad. Mis kasu sellest Q
on kui põhjapeal istud ja 4 wd ringi käib. |
Sulle vist jääb see quattropoint ikkagi nats arusaamatuks.
Minuarust on sõiduautod mõeldud sõitmiseks ikkagi selleks ettenähtud kohtades.
|
|
|
raivu
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW
|
postitati 16.03.03 12:31
|
|
|
Tsitaat: |
Sulle vist jääb see quattropoint ikkagi nats arusaamatuks.
|
Mina saan sellest Q väga hästi aru, sest mul endal on neid olnud 2. Üks oli A 200tq ja teine A 90q 20v sportvedruga, millega tuli tihtipeale talvel
mustamäe majadevahel kõhupeal kinni istuda. Ma lihtsalt ei saa sellest aru, miks inimesed vabatahtlikult oma Quattrole sportvedru alla panevad.
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 16.03.03 14:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja raivu
Tsitaat: | nägin paar nädalat tagasi madalaks lastud jeepi, kusjuures uut range roverit- mis on küll selle mehe mõttes kes nii teeb.. ei
saa aru. |
Ja samas ei saa ma aru meie endi seas nn. "Quattromehi", kes oma audidele sportvedrud alla panevad ning madalaks lasevad. Mis kasu sellest Q
on kui põhjapeal istud ja 4 wd ringi käib. |
Nja kuule inimene see et sul Q auto on, ei tähenda et sa peaksid sellega kusagile sita sisse sõitma minema et ikka veenduda et sa kinni ei jää.. tead
on ikka 2 eriasja kas sul on auto ilus madal ning tõesti laheda välimusega või sõidad oma QUATTRO autoga nagu lada millel perse kõrgel üleval ? SEE
SIIS ON ILUS VÕI ? peale selle, kui tahad kusagil metsas sõita osta villis ja asi mutt, normaalne inimene oma quattro AUDIT kusagile pa*a sisse ikka
läbustama ei lähe Nii et tee ise omad järeldused, minu arvates on madala
vedruga auto 7 korda ilusam kui mingi kõrgel kõikuv jeebilik audi.....
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 16.03.03 16:56
|
|
|
Sportvedru põhieesmärk on ikkagi juhitavuse parandamine, parem väljanägemine on lihtsalt boonus. Negatiivsed küljed on jah see, et kõht maadligi läheb
ja et raputab veidi rohkem. Aga need on väga väikesed kaod selle kõrval, et võid (madalaprofiililiste rehvide olemasolul) autoga enam-vähem mistahes
kiirusega kurvi lennata ning auto seisab ilusti otse nagu kart ega ürita sind istmelt lahti kangutada. Sa, raivu, pole vist piisavalt
kiirusenarkomaan, et sportvedru eelistest aru ei saa.
Quattro kohta ütleks niipalju, et minu hinnangul on tema primaarne otstarve nagu sportvedrudelgi juhitavuse ja pidamise parandamine. Offroad'i
jaoks vähemalt mina oma autot päris kindlasti ei kasuta. Ja alati on ju võimalus talveks kõrge vedru tagasi alla panna...
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 16.03.03 19:34
|
|
|
mina soetasin omale quattro just selle põhimõttega et kui tarvis talvel maale minna siis ma ka lähen mitte ei hakka külapealt otsima lumekette ja
labidaid ega karja jotasid kes pooliku eest autot välja nügiksid,kuna talvel on vähemalt meie kandi teed üsna jubedad.Ja see auto teel püsimine:abox
on korralik amort,normaalne(mitte mingi 6 aastat tagasi tootmisest tulnud kumm)kumm,abix on ka oma auto varustamine kõvema stabilisaatorvardaga,mille
võiks paigaldada ka tagasillale.Mingil maal hakkab ikkagi tsentrifugaaljõud mõjuma ja kas see tuleb 10 km enne või hiljem ei ole ntx minu jaoks enam
määrav.Ja kui vaja siis viskan oma quattrole saed ja jutud peale ja kiman üle lumise heinamaa metsa tegema ja tulen sealt ka tagasi.
No lowering kit to me.
|
|
|
|
raivu
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW
|
postitati 17.03.03 06:11
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja ash
|
Nja kuule inimene see et sul Q auto on, ei tähenda et sa peaksid sellega kusagile sita sisse sõitma minema et ikka veenduda et sa kinni ei jää..
|
Paistab, et sulle ash on väga keeruline selgeks teha mis vahet on talvisest lahtilükkamatta teedest ja sealauda sõnnikust. Männiku jäärajal oli selgelt näha mõningaid Q omanikke keda pidi lumeseest
välja lükkama. Kas see on siis Quattro point?
Kuid mis puutub kihutamisse meie augulistel teedel sportvedruga ning sellega kaasnevaid investeeringuid autosse, siis mina olen sellest nn. rullnoka
east ammu väljas ja Eesti politseid sponsoreerinud küll - mulle sellest aitab.
Mina olen eelpool kõnelenud QUATTRO arvamusega täiesti nõus.
|
|
|
ash
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: typ85 CQ '87
|
postitati 17.03.03 10:59
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja raivu
Tsitaat: | Esialgne postitaja ash
|
Nja kuule inimene see et sul Q auto on, ei tähenda et sa peaksid sellega kusagile sita sisse sõitma minema et ikka veenduda et sa kinni ei jää..
|
Paistab, et sulle ash on väga keeruline selgeks teha mis vahet on talvisest lahtilükkamatta teedest ja sealauda sõnnikust. Männiku jäärajal oli selgelt näha mõningaid Q omanikke keda pidi lumeseest
välja lükkama. Kas see on siis Quattro point?
Kuid mis puutub kihutamisse meie augulistel teedel sportvedruga ning sellega kaasnevaid investeeringuid autosse, siis mina olen sellest nn. rullnoka
east ammu väljas ja Eesti politseid sponsoreerinud küll - mulle sellest aitab.
Mina olen eelpool kõnelenud QUATTRO arvamusega täiesti nõus. |
No mis seal ikka, maitse üle ei vaielda, maitse üle kakeldakse
|
|
|
äär
huviline
Registreerunud 01.12.02
Asukoht: tln. ja vajadusel ka mujal
Kasutaja on eemal
Auto: cq
|
postitati 18.03.03 08:51
|
|
|
Teen pisikese vahemärkuse.Sportvedru ei tähenda ainult kõht maas autot!Mul coupe kruusa seades.Täiesti kikkis auto.70% tööst teeb ära ikkagi vastava
seade amort.NB!kurvis püsimise üle ei kurda.
|
|
|
kala
klubiliige
Registreerunud 16.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru forester; Audi 100 C4 2.0
|
postitati 18.03.03 09:53
|
|
|
Ja oma madalate vedrudega ärge Võrumaa kruusakatega teedele kah ronige :p
Ma sinna oma karteri olen jätnud
Teiste kohtade teede kohta ei oska midagi öelda
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |