marauder
huviline
Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.10 14:08
|
|
|
Audi 200 2.2 TQ - 1984 - marauder
Sai siis sõbra käest ostetud konksuga auto
Tegu siis MC mootoriga 2.2 121kw
Varustuse poole pealt on:
kliimaseade
15" valuveljed
manuaalne katuseluuk
abs pidurid
roolivõim
diferentsiaali lukusti
veluursisu
toonitud klaasid
kesklukk
4 X el. aknad
elektripeeglid
pardaarvuti
veokonks
Kere on enam-vähem viisakas, roostet eriti pole.
Bensupump hetkel läbi, vb ka pritsepea.
Masin on seisnud miski aasta vms.
Esivedrud ka surnd vist
Kapotiamordid läbi
Kesklukk veidi kalab.
Muidu timm, ülevaatuski kehtib.
Homme saab pumba kah.
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 13.11.10 15:47
|
|
|
Kui ma ei eksi siis see on Käinast pärit auto?Seal ma seda seismas nägin, ilmselt omanikul kasvasid sõrmed keset peopesa.
|
|
|
mokits
huviline
Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic
|
|
marauder
huviline
Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.10 16:01
|
|
|
Hiiumaalt ta mingiaeg toodud on jah.
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 13.11.10 16:10
|
|
|
Muidu nagu kena aga see pütt.
|
|
|
|
marauder
huviline
Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.10 19:54
|
|
|
Uus pump paagis ning läks käima isegi. Vahepeal said küünlajuhtmed öigesti pandud. Hetkel tühikäik puudu ja bens sai ka otsa.
Homme jätkub.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 16.11.10 21:30
|
|
|
Kere isegi paistab päris hea, arvestades, et kaua seisnud
Lõpupütt on huumor jap-style
|
|
|
marauder
huviline
Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.11.10 22:37
|
|
|
Ei tea mind ei häiri, päris jap ta ka pole olemuselt...remus pidavat olema, pole väga uurinud.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 16.11.10 23:04
|
|
|
Ega tal otseselt viga polegi, lihtsalt see kalle kuidas välja ulatub jne. Hääle peaks ta ka mõnusamaks tegema?
|
|
|
marauder
huviline
Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.10 14:35
|
|
|
Täna siis selgus et mootor suht höre ja ega hästi käimagi saa enam.. läheb vist juppideks siis
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 18.11.10 14:41
|
|
|
millest seda siis järeldad, et mootor hõre? Kas mingi mootor sinna peale osta või see remontida poleks mõtekam? See auto on ju seda väärt talv ju
tulemas ka veel. Pigem müüa juba siis tervikuna keelegile kes selle korda teeks Siukseid sigareid on ju jube vähe alles.
|
|
|
marauder
huviline
Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.10 14:42
|
|
|
pole aega mootorit vahetada, tegelt poel aega jupitada ka....ma ei tea veel, mötlen alles.
Seal on ju mingi miljon andurit jne, pole se vahetus ka nii lihtne...
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.10 10:23
|
|
|
Ära nüüd autot kohe ära haki. Pole neid andureid midagi seal palju, kui pritsepea on korras, siis ülejäänud on ikka üsna kökimöki.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 19.11.10 10:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: marauder
Täna siis selgus et mootor suht höre ja ega hästi käimagi saa enam.. läheb vist juppideks siis |
Jah, isiklikult ütleks küll, et viimasel ajal on see jupitamine nii moodi läinud, et halb hakkab. Varsti kui 30 amprine kaitse läbi läheb või mõttetu
pisi asi juhtub, teeme kohe seibideks. Ma kohe üldse ei poolda seda. Vanemal R5 võib pikk käivitumine tingitud olla pihustitest vms asjadest, see aga
pole ju raketiteadus. Kui läheb 5 aastat mööda, kõik sigarid kaovad, öeldakse ühel hetkel, kahju et neid nii vähe on. Vana auto on hoidmist väärt minu
arust ning kuie ndal vähegi huvi ja tahtmist saab igast autost asja (kui muidugi kere kannatab, see on põhiline). Mootori hõredust saad kontrollida
kompressiooni testiga. Tee test enne ära Anduritest nii palju, et kui
elektriskeem olemas, on ka teada mis kuhu läheb ning milleks vaja. Andureid on igal masinal, küll aga mida uuem, seda rohkem. Vead, mis sul kirjas on,
teebki asja huvitavaks ning see on ainult "nokitsemis rõõm". Tundub ju igati sile ja reegel on ju, et auto tahab ikka teatud aja tagant hooldust
saada.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
marauder
huviline
Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.11.10 13:50
|
|
|
Hetkel panin terves tükis müüki, kel huvi on, vötab ära ja ma saan oma S6'le rohkem keskenduda. 2 katkist Audit ikka liiga palju praeguse palgaga
|
|
|
marauder
huviline
Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.01.11 22:52
|
|
|
Keegi selle pritse nime ja koodi oskab öelda? Ning saadavust, a'la, et mis mark ja auto veel kasutab?
|
|
|
rait008
huviline
Registreerunud 14.10.04
Asukoht: Tallinn/Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.11 18:50
|
|
|
Tervist,
süsteemi kui tüübi nimi on muidu K-JETRONIC (või oli KE-jetronic), tõenäolisemalt siiki K.
Tegemist siis täis mehhaanilise pritsega, pihustid avatakse ainult tänu kütuserõhule ja kogu süsteemi
A ja O on pritsepea (söötur-dosaator kui täpne olla).
Umbes 99,9% on selle auto mootori kõik vead seotud pika seismise tagajärjel ummistunud "pritsepea" ja pihustitega.
Sümtomiteks on üldjuhul väga-väga-VÄGA raske käivitamine, olematu tühikäik, väga rikas segu.
Sõitmine üldjuhul suht võimatu.
Remontida või taastada neid võimatu kahjuks.
Kunagi endal maadlesin täpselt sama probleemiga analoogsel autol. Auto oli pikalt-pikalt seinud ja keeldus ellu ärkamast.
Küll sai kahtlustatud kütusepumpa,
küünlaid/juhtmeid, rihma/rihma märke, erinevaid andureid jne jne, kuid ei midagi.
Tänu halvale kompressioonile ühes silindris sai tehtud isegi kerge mootoriremont aga ei midagi.
Koostöös erinevate diagnostikutega jõudsime pihustite ja "pritsepeani". Tol ajal hirmkalli raha eest ostetud uued pihustid aitasid teatud määral,
aga tööle ei saanud/saadud seda autot kunagi. Proovisin ka paari muud pritsepead aga...
Eks see süsteem on lihtsalt juba nii vana ja aegade jooksul igasugustest jamadest ummistunud, et
töötavad ja sõidavad ainult need autod, millega sõidetakse igapäevaselt.
Mõne romula pritsepea võid ju organiseerida, aga tööle see vaevalt hakkab. Liikuvad osad on kinni.
Mul peaks isegi kusagil mingeid pihusteid/paar pritsepead vedelema, aga ei usu et neist elulooma enam on.
Lahendust... ausalt öeldes ei tea, ei oska pakkuda.
Kõige lihtsam ja kegem variant (minu meelest, arvestades mis raha ise kunagi magama panin)
oleks vast vahetada kogu olemasolev süsteem kaasaegsema vastu,
ehk siis uued pihustid/aju/õhukulumõõtja/süütepoolid jne. Paras tegemine ja suur raha.
Enda auto müüsin kunagi lihtsalt mittetöötavana maha. Isu sai otsa. Lõputu ja tulutu tegevus.
Neid kes seda vana pritsesüsteemi teavad/tunnevad on väga vähe, kui ka leiad siis ega ei taheta eriti tegeleda nendega.
Tallinnas julgeks soovitada Speedster OÜd (Hannes), kes ka minu autoga maadles.
Sama süsteemi olen näinud vanemate fordide V6 mootoritel, rohkem pole nagu tähele pannud.
Pikk jutt, aga ehk aitab sind kuidagi.
Tervitades,
Rait.
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.01.11 19:18
|
|
|
Nii palju kui Speedsteri Hannese jutust olen aru saanud ja mujalt lugenud, siis pritsepea ei ole üldiselt katki, vaid kogu süsteem vajab paika
häälestamist. Kuluosadeks on küll pihustid, mis hakkavad kusema ja tilkuma, need soovitan üle kontrollida.
Igatahes ära hakka kinnisilmi uut pritsepead peale panema ega muid juppe tuimalt vahetama. Algatuseks kontrolli kõik elementaarne ära, küünlad,
rihmamärgid jne. Järgmiseks otsi kuskilt internetiavarustest kõiki andurite vajalikud andmed + erinevad rõhud, mis kuskil süsteemis olema peavad.
Sellel peaks olema ploki külje pealt surveregulaator, mis seda tööd juhib. Sellest on siin foorumis ka kirjutatud, selle surved tasus samamoodi üle
mõõta.
|
|
|
marauder
huviline
Registreerunud 28.11.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.11 13:57
|
|
|
Teema lukku, masin müüdud.
|
|
|