Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 03.09.04 18:08
|
|
|
Sigarile diisli aretus?
Tere!
Oleks selline soov et praegune 2,2 101 kw välja vahetada diisel mootori vastu.Mis diisel mootoreid soovitate(soov oleks 5 silindrine)?Palju selline
ümberkorraldus maksma läheb?Kas siis tuleb ka välja vahetada käigukast?Igasugune abi on tere tulnud!
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 03.09.04 18:33
|
|
|
tänud villu157,aga ma tahaks ka teada palju selline lõbu maksab(pean silmas arki kulusi)
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 03.09.04 19:15
|
|
|
http://www.ark.ee/atp/index.html?id=232
Ehk leiad vastused oma küsimustele ARK kodulehel surfates.
Kunagi oli omalgi idee sigarile diisel peale panna. Paraku ideest see kaugemale ei jõudnud.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 03.09.04 19:21
|
|
|
Kusjuures mulle jäi just selline asi silma:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Audi+100+2.0+TDi/id=84969
Pole küll viie silindriga, kuid. . . Kindla peale lõppkokkuvõttes oluliselt odavam kui ise aretama hakata.
Edit: või on selline ikka viie silindriga? Pildi pealt ei paista hästi.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 03.09.04 21:38
|
|
|
ARKi probleemid seisnevad peamiselt ümberehitusloa taotlemises (mis tuleb kirjutada suht põhjalik, et pääseda tehn komisjonist) ja
ümberregistreerimistasu oli vist 200 EEK. Endal luba käes, aga ei tea millal ümberehituse käsile jõuan võtta. Suurim probleem on sobiva mootori
leidmine (peaaegu kõik kasutatud mootorid vajavad kapremonti ja maksavad kirveshinda vaatamata sellele). Tehniliselt see vahetus esiveolisel suht
lihtne töö, Soome on selliseid diisliks ümberehitatud sigareid täis. Konkreetsete tehn küsimustega võib pöörduda U2U, aga vastan hiljemalt siis, kui
see töö juba seljataga
Kui tahad omada raudseid põhimõtteid, pead suutma murda oma põhimõtteid aeg-ajalt — et olla oma põhimõtte peremees. Mitte oma põhimõtte ori.
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 04.09.04 05:08
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Kusjuures mulle jäi just selline asi silma:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php/Audi+100+2.0+TDi/id=84969
Pole küll viie silindriga, kuid. . . Kindla peale lõppkokkuvõttes oluliselt odavam kui ise aretama hakata.
Edit: või on selline ikka viie silindriga? Pildi pealt ei paista hästi. |
Tegu on ikka 5 silindrilise diisliga. Omal oli ka plaan sama mootor peale panna, et diisel ja quattro . Paraku ei suutnud paigas oleva hinna ja kvaliteedi suhtega mootorit leida. Selline mootor mille seisu korda keegi
ei tea (loe tuleb teha kap. rem.) tahetakse ka veel 7000 - 8000 eeki saada. Suht mõtetu.
|
|
|
|
Rufhouse
huviline
Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2
|
postitati 04.09.04 06:13
|
|
|
2 ferdinand:Soov just avant
|
|
|