Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 02.11.10 21:07
|
|
|
Autochecki probleem
Selline jama, et sai siis kompuutriga spidoblokk külge pandud ning annab kaks näitu, millest üks valmistab
peavalu. Nimelt siis õlikann tuleb ekraanile : Alla 1.8bar 2000rpm juures või Alla 0.3bar tühikäigul, kuid ette
ei tule ta käima pannes, vaid kui süüte sisse lihtsalt keerad. Sai järgi uuritud, et probleem võib olla andurites,
kui sai andurid üle vaadatud ning õli välja ei pressi kusagilt ning kummilutid seest kuivad. Et kas on võimalik,
et kompuuter paneb villast. Äkki keegi oskab abi anda, pole nagu mõtet andurit, nimelt seda suuremat ära
vahetada lampi mis pole üldse odav ~800-900eeku ning probleem ära ei kao.
Oleks väga tänulik kui keegi oskab aidata!
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 02.11.10 21:10
|
|
|
Minu arust hakkabki karjuma kui käima ei pane miski aja jooksul.Kui käima pannes seda viga ei teki siis nagu asi korras surved normaalsed.Tasub siiski
mehaanilist rõhukella usaldada.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 02.11.10 21:15
|
|
|
On see kindel, nagu kaks märki lööb, selle ning hüüumärgi ka aga see sellepärast, et roolivõimu õli pole sisse
kallanud hetkel. Et siis peaks mingi aeg ära kaduma reaalselt?
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 02.11.10 21:18
|
|
|
Kui õlirõhu hoiatus käivitamisel kaob ei näe probleemi siis on korras õlitus.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 02.11.10 21:19
|
|
|
Aga kui ei, siis ilmselt ma kahtlen ,et andurid pekkid on, vähemalt arupost öeldi mulle, et vähe tõenäoline on see
kui andurid pole õlised ning vahelt midagi läbi ei aja, et siis paneb komp villast ühesõnaga...
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 03.11.10 21:11
|
|
|
Keegi veel oskab midagi öelda?
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 04.11.10 08:53
|
|
|
Täpsusta veits, kompuutriga spidoplokk külge pandud. Mis autoga täpsemalt tegu, 100, a6, b3, b4 või midagi muud? Kas autocheck süsteem oli ka enne
olemas või on see nüüd uutel kompuga näidikutel? 100 ja a6 näidikutel näiteks on ka vahe ikagi sees, et kui 100'le a6 näidikud panna, siis on tarvis
mõningaid lisasignaale.
Õlikannu viskabki põlema kui süüde sisse keerata natu aja pärast.
Kui nüüd on selline variant, et enne checki küljes polnud, on checkile lisa õlisurve signaali tarvis, ilma lööb ka õlitule mingitel pööretel põlema.
Ja see, et hüüumärgi põlema vistkab, ei pruugi olla roolivõimu õli, vaid check tahab saada ka abs'lt lisa signaali. Need 2 varianti on sellisel juhul
kui autocheki enne küljes ei olnud.
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 04.11.10 13:55
|
|
|
Autoks b3 2.3 20v cq. Auto ostes polnud checkiga, aga sai pandud siis 2.0 20v pealt kompuuter koos
autocheckiga. Aga lõppudelõpuks siis mis ma teen, jumperitest check välja üldse lülitada? Kui saab... Või mis
see lahendus siis lõpuks on mida teha...
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 04.11.10 14:29
|
|
|
Pm on sul nüüd mõlema variandi skeemi tarvis. Hakkad neid võrdlema. Usun, et b3 on samamoodi nagu c4, pead checki pistikusse lisama õlisurve, selle
võtad näidikute enda juhtmestikust. Hüüumärgi eemaldamiseks, tuleb ilmselt absi signaal samamoodi võtta sealt juhtmestikust ja ühendada sinna checki
pistikusse vastava pini alla. Kui nüüd absi autol pole, saab selle massiga ära petta. Samamoodi on ka kollaste tulehoiatustega, kui enne tulede
kontrollsüsteemi küljes polnud, saab need ka massiga ära petta. Või kui viitsid, areta ka see kontrollsüsteem külge, siis ta ka reaalselt näitab kui
mõni pirn läbi on.
Ühesõnaga lahendus oleks see, et paar lisajuhet/lisaühendust tuleb näidikute plokitagant teha.
|
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 04.11.10 15:37
|
|
|
Pagan, kust ma selle skeemi veel leian, ja kuhu taha see checkil läheb, sest spidobloki taha jookseb mul kollane
pistik ja sinine ning sinise küljes on 5 pinine, vist oli, või 4 must pistik aga see ei lähe kusagile ning siis veel see
kollase juhtme ning kompuutri nupu pistik, ka must.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 12.11.10 16:08
|
|
|
Keegi on välja mõelnud/teab mis värvi juhe/juhtmed siis massiga vaja ära petta on autocheckil?
Veel parem äkki kellelgi on skeemi selle valge pistiku juhtmetest, mis millist infi annab?
|
|
|