dude112
klubiliige
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B 1.8T, A4 B5, A8 D4, A6 C7
|
postitati 29.10.10 15:56
|
|
|
salongivalgustus
Tekkis siis selline küsimus, mis vöib olla probleemiks siis kui salongi valgustus koheselt ära ei kustu vaid pöleb edasi kui ukse sulged, kui auto
käib vöi süüde sees. Autoks siis audi a4 95a. 1.8 t.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 29.10.10 19:57
|
|
|
Ilmselt lüliti probleem.
Kas probleem esineb olenemata sellest,mis asendis lüliti on?
Pisike punane putukas
|
|
|
|
dude112
klubiliige
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B 1.8T, A4 B5, A8 D4, A6 C7
|
postitati 29.10.10 21:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: exess
Ilmselt lüliti probleem.
Kas probleem esineb olenemata sellest,mis asendis lüliti on? |
oki, probleem esineb just siis kui lüliti on köige parempoolses asendis, ehk selle reziimi peal,et kui ukse avad vöi vötad vötmed eest ära hakkab
salongi valgustus pölema. Nii, aga kui auto käib ja keegi ukse korra lahti teeb ja uuesti sulgeb siis tuli pöleb veel mingi 2 minutit mitte ei kustu
kohe ära. Samas kui lükkad keskluku alla kustub kohe, kui hommikul autosse lähen ja uksed sulgen ja süüte sisse keeran pöleb ta sama moodi edasi. Kas
kusagil seal süsteemis ei ole mingit taimerit kust saaks seda regullida vöi on viga kuskiil mujal.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 29.10.10 21:40
|
|
|
Olen aru saanud,et see salongi valgustus käib ka läbi kesklukupumba,sellest ka see keskluku alla lülitamisest tulede kustumine.Mingit eraldi taimerit
vms ei tohiks sellel olla.Mõni targem võiks muidugi seda täpsustada 
Pisike punane putukas
|
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 30.10.10 07:50
|
|
|
Tundub, et süüte (key in) signaal ei jõua keskluku pumbani - võibolla on pistikud oksüdeerunud vms.
|
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 30.10.10 15:24
|
|
|
See pumba ümbrus kipub jah niiskust saama,seega alustuseks vaata pumba elektroonika üle
Pisike punane putukas
|
|
|
|
dude112
klubiliige
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B 1.8T, A4 B5, A8 D4, A6 C7
|
postitati 30.10.10 17:28
|
|
|
vaatasin pistikud üle, kuivatasin pumpa ka toas, aga ei midagi. Vaatab homme
Vötan ühe teise pumba, vaatan kas siis toimib.
Huvitav kuidas seda pumba asukoha ümbrust seal kuivemaks teha, et ei tekkiks seda kondentsi sinna.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 30.10.10 18:29
|
|
|
B4 sama jama, pump on seal bagassi põhjas ja seda ümbritsevad mingid svammid pehmenduse eesmärgil.Väga niiske on nii. Praegu kuivab enda keskluku pump
toas . Ma plaanin enda pumba riputada väheke ülespoole põhjast. Peaks
väheke parem olema vast.
|
|
|
|
dude112
klubiliige
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B 1.8T, A4 B5, A8 D4, A6 C7
|
postitati 30.10.10 19:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: exess
Tsitaat: | Algselt postitas: dude112
Huvitav kuidas seda pumba asukoha ümbrust seal kuivemaks teha, et ei tekkiks seda kondentsi sinna. |
Selle probleemiga tegelevad vist enamus A4 omanikest 
Isegi oleks huvitatud mõnest ideest 
Võtsid kaane ka ikka maha ning vaatasid skeemid üle?
Millal sul üldse see probleem hakkas?Küsin sest tundub,et palju sõltub ka sellest koodi taga olevast tähest.Proovi teise pumbaga ning anna teada,kas
tulemusi on |
skeemid vaatasin üle, tundusid nagu korras olevat. Mul endal vedeles garaazis üks vana pump, sai sellega proovitud, siis ei toimind kesklukk, aga
tuled kustusid ja süttisid ilusti.
Ma ise olen möelnud pumba asukohta muuta, et poleks sellises niiskuses.
Tegelikult sama asi on ka ju uste plekkide sees kus on väga palju vett ja niiskust, täna just puhastasin köigi nelja ukse sisemused ära... Jube jama
tuli sealt ikka välja.
|
|
|
dude112
klubiliige
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B 1.8T, A4 B5, A8 D4, A6 C7
|
postitati 31.10.10 13:51
|
|
|
kas see loeb ka muidu midagi kui mul peal 3 pistikuga pump, aga kahele pistikule on ainult juhtmed.
|
|
|
exess
klubiliige
Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a
|
postitati 31.10.10 18:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: dude112
kas see loeb ka muidu midagi kui mul peal 3 pistikuga pump, aga kahele pistikule on ainult juhtmed. |
Pane siia pumba koodid,mida sa seal ise hetkel omad.Saaks võrrelda enda omadega.
Ja loeb ikka jah ka see pistikute arv 
Pisike punane putukas
|
|
|
|
dude112
klubiliige
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B 1.8T, A4 B5, A8 D4, A6 C7
|
postitati 31.10.10 18:31
|
|
|
siin kokku mingi 3 koodi:
1) Pa6-gf30
2)4a0862 257j
3) 8tz 006 522-06
milline neist see öige on?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
|
dude112
klubiliige
Registreerunud 07.12.07
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B 1.8T, A4 B5, A8 D4, A6 C7
|
postitati 01.11.10 16:29
|
|
|
ee, tundub et mitte, see ikka kolme pistikuga toote kood. Kahesel a löpus ja kolmesel j.
|
|
|