Deprecated: Implicit conversion from float 129731.99999999999 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Audi A6 2.6 - 1996 - Ibanezman
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A6 2.6 - 1996 - Ibanezman (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2118)
Ibanezman
huviline



Registreerunud 21.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.10.10 19:59 Tsiteeri
Audi A6 2.6 - 1996 - Ibanezman



:cool:
Mjellou.
Kirjutaks mõned read oma hõbenoolest, mis sai paar kuud tagasi soetatud.

Infot veidi:
Mark: Audi
Mudel: A6
Mootor: 2.6 V6
Esmane reg.: 1996. a.
Kere: Sedaan
Käimakast: Automaat
Vedav sild: Esivedu

Valisin hoolega enne ostmist ja siiani olen üldjoontes enda sooritusega rahule jäänud.
Autol pole suuri vigasid esinenud, kuid siin ja seal on mõned anomaaliad leidunud.
Näiteks avastasin ühel heal päeval, et radiaator jookseb.
Sai siis avastatud, et eelmise omaniku käes on tõenäoliselt mingi kala olnud radiaatoriga.
Autole oli aretatud manuaalkasti radikas ja mingi maamehelik kinnitus hakkas niristama.
Asemele soetasin tutika radiaatori, sest hinnavahe esimese ettejuhtuva romulaga oli ainult 100.- ja romula oma võib ju ei tea, mis mäda täis olla.

Elementaarse asjana sai veel tehtud mootoririhmadele vahetus, sest kes meist ikka klappe pähe tahab lasta.
Koos rihmadega muidugi rullikud ja muu sellega seonduv kraam.
Lisaks veel keerasime külge uued süüteküünlad ja vahetasime rohelise kõikesurmava jahutusvedeliku punasega.

Lisaks eelnevale sain üllatuseosaliseks kui talvekaid alla keerasin.
Nimelt on iga ratta juures olemas kronsa, kuhu läheb tungraua ots eksole.
Taga paremal panin otsa pilusse ja kukkusin keerama, kuni ühel heal hetkel irdus kronsa küljekarbi küljest ja tung lupsas läbi küljekarbi.
Mis seal ikka, keevitus kätte ja tükk asemele.
Nüüd võib selle koha kaudu terve auto üles tõsta ja ükski koer ka ei klähvi.

Paigaldasin kaasasolnud signa teise ja paremaga.
Tulevikus tahaks päris raadio sisse osta ja mingid leebed kõlarid, millega päriselt ka midagi kuulata on võimalik.

Eks aeg näitab, kas astusin ämbrisse või sain sõbra pikkadeks aastateks.

Tehtud tööd/vahetatud vidinate list (täienev):
- Süüteküünlad
- Rihmad, rullikud
- Küljekarbi kronsa keevitus
- Radiaatorivahetus
- Uue signalisatsioonisüsteemi paigaldus

To do list:
- Parempoolse ukseluku vahetus
- Süüteluku remont (käivitades peab võtme ise natuke tagasi keerama, mitte ei lähe ise)

Pildid tulevad kunagi, kui aega on neid teha ja ilmutada.
Päikest ja head kruiisimist!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Audihauto
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4

postitati 24.10.10 06:30 Tsiteeri


Tere.Kas ikka kindel,et mootor 2,5 ja v6??Ei saa nagu aru,mis põlvkonna masinast jutt,ning millist vedeliku masin tarbib.Aga muidu jaksu asja elus hoidmisega,mõni pilt oleks ka hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yksk6ik
huviline



Registreerunud 06.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.10 07:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ibanezman
:cool:
Mjellou.
Kirjutaks mõned read oma hõbenoolest, mis sai paar kuud tagasi soetatud.

Infot veidi:
Mark: Audi
Mudel: A6
Mootor: 2.5 V6
Esmane reg.: 1996. a.
Kere: Sedaan
Käimakast: Automaat
Vedav sild: Esivedu

Valisin hoolega enne ostmist ja siiani olen üldjoontes enda sooritusega rahule jäänud.
Autol pole suuri vigasid esinenud, kuid siin ja seal on mõned anomaaliad leidunud.
Näiteks avastasin ühel heal päeval, et radiaator jookseb.
Sai siis avastatud, et eelmise omaniku käes on tõenäoliselt mingi kala olnud radiaatoriga.
Autole oli aretatud manuaalkasti radikas ja mingi maamehelik kinnitus hakkas niristama.
Asemele soetasin tutika radiaatori, sest hinnavahe esimese ettejuhtuva romulaga oli ainult 100.- ja romula oma võib ju ei tea, mis mäda täis olla.

Elementaarse asjana sai veel tehtud mootoririhmadele vahetus, sest kes meist ikka klappe pähe tahab lasta.
Koos rihmadega muidugi rullikud ja muu sellega seonduv kraam.
Lisaks veel keerasime külge uued süüteküünlad ja vahetasime rohelise kõikesurmava jahutusvedeliku punasega.

Lisaks eelnevale sain üllatuseosaliseks kui talvekaid alla keerasin.
Nimelt on iga ratta juures olemas kronsa, kuhu läheb tungraua ots eksole.
Taga paremal panin otsa pilusse ja kukkusin keerama, kuni ühel heal hetkel irdus kronsa küljekarbi küljest ja tung lupsas läbi küljekarbi.
Mis seal ikka, keevitus kätte ja tükk asemele.
Nüüd võib selle koha kaudu terve auto üles tõsta ja ükski koer ka ei klähvi.

Paigaldasin kaasasolnud signa teise ja paremaga.
Tulevikus tahaks päris raadio sisse osta ja mingid leebed kõlarid, millega päriselt ka midagi kuulata on võimalik.

Eks aeg näitab, kas astusin ämbrisse või sain sõbra pikkadeks aastateks.

Tehtud tööd/vahetatud vidinate list (täienev):
- Süüteküünlad
- Rihmad, rullikud
- Küljekarbi kronsa keevitus
- Radiaatorivahetus
- Uue signalisatsioonisüsteemi paigaldus

To do list:
- Parempoolse ukseluku vahetus
- Süüteluku remont (käivitades peab võtme ise natuke tagasi keerama, mitte ei lähe ise)

Pildid tulevad kunagi, kui aega on neid teha ja ilmutada.
Päikest ja head kruiisimist!



...ei saa kahjuks aru jah millise mootoriga tegu on...2,5 bensiinimootorit pole nagu minu teada 96a A6 olema kui siis diisel ainult....kui rihma ära vahetasid oleks võinud simmerlingid ka kõik ära vahetada need ei maksa midagi mingi 40.- eeku tk ja termostaadi ka seda ju jube vaev vahetada juhul kui see peaks otsada andma...olifiltri taga on õlijahuti seal käib ka üks väike rõngastihend maksab umbes 20.- eeku, see tavaliselt külma talvega lõpetab tegevus....tagajärg on viskab õli välja....tööd ei ole sellega palju aga hea oleks kui see on vahetatud "KINDEL TUNNE KÜLMAL TALVEL"

Jõudu soovides

yksk6ik


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
yksk6ik
huviline



Registreerunud 06.06.10
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.10 07:09 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jokerAudi
huviline



Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 2018

postitati 24.10.10 12:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Audihauto
Tere.Kas ikka kindel,et mootor 2,5 ja v6??Ei saa nagu aru,mis põlvkonna masinast jutt,ning millist vedeliku masin tarbib.Aga muidu jaksu asja elus hoidmisega,mõni pilt oleks ka hea.



C4 on ta ikka, 96a ju. Teemaalgataja on pealkirjas pannud mootori kah kirja, aga tekstis kahjuks jäänud apsakas sisse ilmselt. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ibanezman
huviline



Registreerunud 21.10.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 24.10.10 18:53 Tsiteeri


Vabandust jah, teksti läks 2.5 kuid tegelikult on 2.6 ja bensiinimootor.
Koos rihmadega vahetatigi kõik rullikud ja simmud ja asjad ära, mis sinna juurde kuuluvad.
Nimetasin ka tekstis ära.

Paar pilti võin panna, kuid tegu musta autoga.
Täna lisandusid veel numbrialused ette ja taha.

http://www.upload.ee/thumb/882294/P1010037.JPG

http://www.upload.ee/thumb/882291/P1010036.JPG

http://www.upload.ee/thumb/882297/P1010038.JPG

http://www.upload.ee/thumb/882300/P1010041.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 30.9% - SQL: 69.1%]