e28s38
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: aan-mootoriga perekaubik
|
postitati 20.10.10 07:26
|
|
|
2.3
kjnkj
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroadid
|
postitati 20.10.10 08:26
|
|
|
Vaata märgid üle (nukkvõlli, eesmise rihmaseibi ja hooratta). Kas rihmavahetusel sai väntvõlli polt uus pandud ja õige jõuga kinni?
|
|
|
|
e28s38
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: aan-mootoriga perekaubik
|
postitati 20.10.10 08:36
|
|
|
Märgid kontrollisin üle, (kõik on ok), väntvõlli polti ei vahetatud. Kui auto seisma jäi keset liiklust siis mingit kolksu vms kindlasti ei olnud,
lihtsalt jõud rauges ja suri välja käivitamisel "nagu oleks" starter ka mootorit vedanud aga hiljem kindlasti ei vedanud.
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 20.10.10 09:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e28s38
Käivitamisel käib ringi ainult starter.
Oskab keegi mulle nõu anda? |
Starteri sees plast kolmest hammsrattast koosnev hammas vöö, üks varjante see lendas laijali.
Tulemuseks starteri elektri mootori osa käib vurinaga ringi aga auto mootorit ringi ei vea.
|
|
|
e28s38
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: aan-mootoriga perekaubik
|
postitati 20.10.10 10:10
|
|
|
viimased katsetused autot "süütvõtme kaudu" käima saada näitasid seda, et starter ajab hooratta ringi käima, väntvõll käib ka ainult et väntvõlli
otsas asuv rihmaratas enam ei käi.
|
|
|
e28s38
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: aan-mootoriga perekaubik
|
postitati 20.10.10 13:56
|
|
|
õhtul üritan nina maha võtta ja vaadata, mis seal väntvõlli otsas toimub...
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 20.10.10 15:23
|
|
|
Selline asi ka, et mitte kunagi ei keerata mootorit nukarattast. Alati vändast.
12.301@181km/h
|
|
|
|
e28s38
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: aan-mootoriga perekaubik
|
postitati 20.10.10 21:13
|
|
|
Sai siis õhtul nina lahti võetud, väntvõlli rihmarattal kiil maas ;O, rohkem tuju ja tahtmist hetkel ei olnud. Homme tuleks pea maha võtta (esialgu
mootoril, hiljem vbl mõnel mehaanikul...)
|
|
|
e28s38
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: aan-mootoriga perekaubik
|
postitati 21.10.10 22:02
|
|
|
nii, natuke tööd ja asi korras, väntvõlli rattal kõik ok hoopis "kui majal katus natuke läbi laseb, ei pea alustama vundamenist " auto ilmselt andis märku ega ka ta ainult tööloom ei ole...
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 21.10.10 22:03
|
|
|
Täpsemalt paluks
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 22.10.10 09:16
|
|
|
Katuse äravoolu tihend lasi läbi ja auto ei läinud käima, saan ma su jutust aru ?
|
|
|
|
e28s38
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: aan-mootoriga perekaubik
|
postitati 22.10.10 09:51
|
|
|
Suured tänud klubilistele, kes kaasa mõtlesid, oma arvamused ja soovitused siin avaldasid, soovi korral vastan Ainult teile privas. PS vanasti oli
see lahe nurgake natuke aktiivsem ikka, ei tea kas 20vT hakkab rariteediks
muutuma?
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
postitati 22.10.10 15:34
|
|
|
Eks 20VT mehed on aastatega targemaks saanud
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.10.10 18:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e28s38
Suured tänud klubilistele, kes kaasa mõtlesid, oma arvamused ja soovitused siin avaldasid, soovi korral vastan Ainult teile
privas. |
Mõttetu suhtumine.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 22.10.10 18:55
|
|
|
Ega autoga seotud probleemid pole naised, mida tuleb kiivalt endale hoida.
|
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 22.10.10 22:03
|
|
|
Või oli viga nii tühine, et hakkab piinlik kohe ? Pole hullu, olen ka ise korra hakkanud bensupumpa vahetama ja tuli välja , ülla-ülla bensiin otsas.
|
|
|
|
e28s38
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: aan-mootoriga perekaubik
|
postitati 22.10.10 22:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Mõttetu suhtumine. |
mis mõttega siis üldse sel teemal"suhtud"?
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 22.10.10 22:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e28s38
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Mõttetu suhtumine. |
mis mõttega siis üldse sel teemal"suhtud"? |
Kivitare ütles juba kõik ära.
Kui sa siin foorumis ringi klikid ja uusi asju õpid on kõik need kellegi poolt kirjutatud, tasuta...
Sinu suhtumine ajab südame pahaks, väga kahju, et sa sellest ise aru ei saa.
|
|
|
|
e28s38
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: aan-mootoriga perekaubik
|
postitati 22.10.10 23:20
|
|
|
Selle loo moraal peitub suures ettekujutlusvõimes. Aga ei ole halba ilma heata, avastasin juba varem korra kahtlust tekitanud jõukao. Kollektorisse
oli pisike pragu sisse pugenud.
|
|
|
e28s38
huviline
Registreerunud 15.08.10
Kasutaja on eemal
Auto: aan-mootoriga perekaubik
|
postitati 22.10.10 23:36
|
|
|
Ma tänasin neid klubilisi, kes üldse suvatsesid kiiresti reageerida(tänan veelkord). See "privajutt" oli mõeldud neile, kes midagi öelda ei taha ja
viimaseid postitusi klõpsutavad foorumi avalehel(äkki saab ennast kuidagi välja elada...). Oleks mul midagi tarka öelda siis teeksin seda hea meelega.
Ärme nüüd riidu lähe :d , vaadake parem õue - hooaeg saabus
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 23.10.10 09:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: e28s38
Sai siis õhtul nina lahti võetud, väntvõlli rihmarattal kiil maas ;O, rohkem tuju ja tahtmist hetkel ei olnud. Homme tuleks pea maha võtta (esialgu
mootoril, hiljem vbl mõnel mehaanikul...) | Mehaanikute tavaline vastus VÄNDA OTSA KINNI KEERAMISE KOHTA.
Aga siit töökojast sõitis välja ja kõik oli korras.
Süüdimatutel töökoja mehaanikutel pole isegi vända otsa kinnikeeramiseks võtmeid.
Südame rahustuseks, mine töökotta küsi vända otsa kinnikeeramis võtit ja kaane remondi raha.
Rihmaseibi kinni hoidmiseks on rakis võtit vaja mille sisse läheb 27 padrun.
Lisa infoks padruni saba 13 mm nelikandiga peaks maha murduma ~300 nm aga vända esimene ots tahab rohkem kinni keeramist, seega need mehaanikud
keeravad vända otsa kinni sõna otseses mõttes näpuga.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 23.10.10 09:58
|
|
|
470nm oli vist moment, millega ratas kinni saab (enamasti kasutatakse 150nm+180kraadi (kui mälu ei peta)). On ka üksikuid 1/2" võtmeid, mis selle üle
elavad. Ise järgi proovitud. Enamus aga purunevad tõesti.
12.301@181km/h
|
|
|
|