Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 13.10.10 12:56
|
|
|
A4ja aku
Tahtsin küsida, et kas teistel pole a4del probleemi, et aku on täpselt tuuleklaasi aknalaua all ning kogu vihm ja plädi mis taevast tuleb klemmideel
vajub. Täis idiootsus ju. Mul tükki keegi ka just välja hammustanud sellest liistust aku kohalt.
No muud seletus ei saa olla, oma meelest mul täis korras insend nüüd.
Nimelt täna üksaegu oli üllatuseks vaja auto käima lükata soojalt, õnneks tuldi lahkelt appi. Hommikuti külma motoga käivitub nüüd küll mõni sekund
kauem. Kümmekond kilti sõitu-paar tundi seismist-paar minti sõitu-5 minti sesimist, ning peale võtme keeramist kostus vaevaline `hõk`. Nagu oleks aku
ära koolend. Siis oli küll täis hämming.
Nüüd käivitub jälle nagu tavaliselt probleemideta, pea momentaalselt. Ei tohiks miskit õhtal olla, ma loodan. Seni pole mingitki põhjust ta kallal
kobiseda olnud, käivitund, veerend ja üldse end ülalpidand ilma igasugusteta etteheiteta!
Muidugi üks suurem hooldus tuleks ära teha..
No tagantjärgi mõeldes võis ehk asi olla selles, et taevast tuli siis just kui ämbritega vett alla.
saab see selles olla? Või kilekott vaja akule pähe tõmmata..
edit: 95 A4 26 v6
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 13.10.10 14:33
|
|
|
Pead ei anna (kuna ei mäleta enam), kuid facelift A4(B5)-l peaks see nn. kate seal katma ka juba akut? Ega ta väga midagi ei hoia, kui siis puulehti
jms. sodi.
Edit: leidsin ka kinnitust oma infole:

|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 21.10.10 08:08
|
|
|
Nüüd pole vahepeal auto liikunud kuus päeva ja nüüd käivitades aku andis endast ainult viimased jõupingutused ja teist korda ei hakanud enam käiamagi.
Aku ost jäi veebruari kui mäletan, et pole külmasitki olnud veel. Temp püsinud veel see sügis nullist ülal pool ja juba nöögib. Ma saan aru kui kuuri
all oleks vahel lihtsalt akult makki kasutanud või kuskil midagi muul viisil valgustuse mõkul tühjaks saanud, aga pole kordagi nädala jooksul midagi
puutunud. Kena uus kuiv soe garaa˛. See pole päris normaalne ikka kui aku seostes ise nii võrd ruttu ise tühjeneb. Mida talvel ees oleval aasta
tujande külmemal talvel teha, uus aku juba muretseda?
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 21.10.10 08:12
|
|
|
Ega see vesi head akule ei tee jah.
Kui genekas ilusti laeb ja 6 päeva pole tehtud 10m otsi siis on põhjust arvata, et aku hakkab vaikselt ära koolema. Enda akul olid samad sümptomid,
paar päeva sai normaalselt sõita kuni ära kooles. Hommikuti käis ainult klõps, siis ajas vihaseks küll ja sai uus aku ostetud. Siiamaani muretult Kui akul garantii võid lasta üle vaadata.
|
|
|
|
Urmet24
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: a4 avant b8
|
postitati 21.10.10 08:13
|
|
|
Kui ta Sul aind aasta vana siis anna garantiisse.. juhul muidugi, kui Sul mingi tarbija taha ei jää ja sellep aku ei tühjene.
|
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 21.10.10 08:21
|
|
|
Ei, peale seda vihma jama ma puhastasin ning kuivatasin klemmid ära ja sai leitud akule ajutine kate peale. Nüüd selline jama.
Nii väitis vähemalt endine omnik, et äsja paar kuud tagasi sai ostetud ja plaanis enne müüki vana akuga teise autolt ümber vahetada, aga ei jõund.
Seega vaatan kaasa antud paprid üle. Kurb kuulda väsimuse kohta. Kui nüüd meenutada siis taoline sümton esines ka juulis kui mõned päevad pikemalt
seisis, et võibolla ongi miski tarvitaja pidevalt sees.
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 21.10.10 10:48
|
|
|
Ei tee see vesi(niiskus) sellele akule midagi.
Lisaks see et B6 alates 2004 ja B7, seda võret seal aku peal pole.
Pigem usun, et probleem on nõrgas akus, st probleem eksisteeriks ka kuivas (ja jahedas).
Link kah
|
|
|
-kupu-
huviline
Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi a6 2.5tdi quattro
|
postitati 21.10.10 14:32
|
|
|
Vesi ei tohiks kuidagi seotud olla sellega kui siis et kantoktid ära oksüdeerinud, pane laadima mingi väikses vooluga 12h ja kui ikka voolu sees ei
hoia siis sea sammud poe poole, just enda a4 väsis ka mingi paarnädalat tagasi aku ära
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 21.10.10 14:43
|
|
|
Ei kui täna hommikul üllatuseks aku tühi oli, siis tõstsin maha ja tuppa kohe laadima. Kiirmeetodi valisin laadjal ja siis samal ajal kirjutasin siia.
Alla tunni kuskil laadis ja siis tagasi autole pannes ja võtit keerates käivitus praktiliselt kohe, paari käiega.
Ju tuleb leppida väsimus ilmingutega. Neid aku pabereid veel ostin, vaadata täpset vanust tal.
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Ei tee see vesi(niiskus) sellele akule midagi.
Lisaks see et B6 alates 2004 ja B7, seda võret seal aku peal pole.
Pigem usun, et probleem on nõrgas akus, st probleem eksisteeriks ka kuivas (ja jahedas).
Link kah |
ja aga kuidas siis seletada seda 5minutiga täiesti kustumist, et kõlas ainult klõps käivitamisel.
|
|
|
Andy
huviline
Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: B4, B5
|
postitati 21.10.10 15:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Ei, peale seda vihma jama ma puhastasin ning kuivatasin klemmid ära ja sai leitud akule ajutine kate peale. Nüüd selline jama.
Nii väitis vähemalt endine omnik, et äsja paar kuud tagasi sai ostetud ja plaanis enne müüki vana akuga teise autolt ümber vahetada, aga ei jõund.
Seega vaatan kaasa antud paprid üle. Kurb kuulda väsimuse kohta. Kui nüüd meenutada siis taoline sümton esines ka juulis kui mõned päevad pikemalt
seisis, et võibolla ongi miski tarvitaja pidevalt sees. |
Mõõda siis ikka enne uue aku soetamist laadimispinge üle ja seisu ajal standby voolu teadmine ei teeks ka paha- muidu... no kui see tonn raha ei ole,
siis muidugi.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 21.10.10 15:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Ei kui täna hommikul üllatuseks aku tühi oli, siis tõstsin maha ja tuppa kohe laadima. Kiirmeetodi valisin laadjal ja siis samal ajal kirjutasin siia.
Alla tunni kuskil laadis ja siis tagasi autole pannes ja võtit keerates käivitus praktiliselt kohe, paari käiega.
Ju tuleb leppida väsimus ilmingutega. Neid aku pabereid veel ostin, vaadata täpset vanust tal.
Tsitaat: | Algselt postitas: sileem11
Ei tee see vesi(niiskus) sellele akule midagi.
Lisaks see et B6 alates 2004 ja B7, seda võret seal aku peal pole.
Pigem usun, et probleem on nõrgas akus, st probleem eksisteeriks ka kuivas (ja jahedas).
Link kah |
ja aga kuidas siis seletada seda 5minutiga täiesti kustumist, et kõlas ainult klõps käivitamisel. |
Aku surnud kui nii kähku jookseb tühjaks et käib klõps.
Mäletan endal 4 aastat vana Exide junni kasutasin siis laadisin teda oma 12h, läksin siis autole külge panema, kasutasin 30 sek parktulesid ja
hakkasin käima panema "klõps" 
|
|
|
|
Quattru
klubiliige
Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 V6
|
postitati 21.10.10 15:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Andy
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Ei, peale seda vihma jama ma puhastasin ning kuivatasin klemmid ära ja sai leitud akule ajutine kate peale. Nüüd selline jama.
Nii väitis vähemalt endine omnik, et äsja paar kuud tagasi sai ostetud ja plaanis enne müüki vana akuga teise autolt ümber vahetada, aga ei jõund.
Seega vaatan kaasa antud paprid üle. Kurb kuulda väsimuse kohta. Kui nüüd meenutada siis taoline sümton esines ka juulis kui mõned päevad pikemalt
seisis, et võibolla ongi miski tarvitaja pidevalt sees. |
Mõõda siis ikka enne uue aku soetamist laadimispinge üle ja seisu ajal standby voolu teadmine ei teeks ka paha- muidu... no kui see tonn raha ei ole,
siis muidugi. |
Vot pole millega mõõtagi, aku ostuks vaevalt läheb. Vb jääb üldse sesima, kevade poole paremaid päevi ootama.
"...no kui see tonn raha ei ole, siis muidugi." Mis selle all mõtlesid?
|
|
|
Aht0
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3Q
|
postitati 21.10.10 16:00
|
|
|
Kui multimeetrit ei ole, siis jama jah, aga kirjutan ikkagi natuke tarka juttu siia.
Koormata aku klemmipinge on 12,6V (täis aku korral ja ilma tarbijateta).
Kõige kindlam on teha aku seisukorra teada saamiseks koormustest.
Aku täis laadida, kütusepumba kaitse maha võtta. Käivitamisel ei tohi aku pinge langeda 15 sekundi jooksul alla 9,6 voldi, sealjuures peab koormus
olema 220A. Seda saab jälgida ampertangidega. 9,6 volti sellepärast, et alla selle ütleb pardaarvuti nägemist.
Sellega peaks hakkama saama iga autoremondimees.
|
|
|
Andy
huviline
Registreerunud 17.08.04
Asukoht: kärdla
Kasutaja on eemal
Auto: B4, B5
|
postitati 21.10.10 17:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Tsitaat: | Algselt postitas: Andy
Tsitaat: | Algselt postitas: Quattru
Ei, peale seda vihma jama ma puhastasin ning kuivatasin klemmid ära ja sai leitud akule ajutine kate peale. Nüüd selline jama.
Nii väitis vähemalt endine omnik, et äsja paar kuud tagasi sai ostetud ja plaanis enne müüki vana akuga teise autolt ümber vahetada, aga ei jõund.
Seega vaatan kaasa antud paprid üle. Kurb kuulda väsimuse kohta. Kui nüüd meenutada siis taoline sümton esines ka juulis kui mõned päevad pikemalt
seisis, et võibolla ongi miski tarvitaja pidevalt sees. |
Mõõda siis ikka enne uue aku soetamist laadimispinge üle ja seisu ajal standby voolu teadmine ei teeks ka paha- muidu... no kui see tonn raha ei ole,
siis muidugi. |
Vot pole millega mõõtagi, aku ostuks vaevalt läheb. Vb jääb üldse sesima, kevade poole paremaid päevi ootama.
"...no kui see tonn raha ei ole, siis muidugi." Mis selle all mõtlesid? |
tonn: uue aku hind, ehk tuhat raha. Akule tehakse korralikus töökojas test ühe minutiga (mõõdetakse mahtuvus).
|
|
|
Chat
huviline
Registreerunud 11.07.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.10.10 21:16
|
|
|
Vastaks aku laadimise koha pealt. Nimelt mainiti aku laadimis aega,kuid mitte laadimis AMPREID. Laadimis aeg ja laadimis Amprid olgu omavahel
kooskõlas aku elektrolüüdi tihedusega. Seega,mida tühjem aku,seda vaja kauem(kui palju on kauem?) laadida. ,,Kirve,, meetod. Kui tihedus elektrolüüdis
on 1,20. pane aku laadima õhtul 5A.-hommikuni. Ca. 10 tundi. Kellel on aku ,,rohelise silmaga,, ja aku tegi jõu,jõu tehku samuti.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.10 08:47
|
|
|
Teemaalgataja mure ei pruugi olla üldse ainult aku mure. Võib vabalt olla ka mõni kehv ühendus massiga või starteri juures vms. Ka juhul kui starter
on väsimas/väsinud, siis isegi täis akuga ei jõua mõnikord mootorit ringi vedada.
Algatuseks kui jälle ei käivitu hästi, siis mõõda aku ära ja pilt selge, et kas viga akus või mujal.
|
|
|
|