Lehekülgi: 1 2 3 |
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 12.10.10 12:17
|
|
|
Audi 80 B1 1.5 - 1973 - Põta
Sai soetatud endale Audi 80 B1 kerel mille leidsin Võrust. Väljalaske aastaks on tehnilise passi järgi 1973. Mootor on 55kw 1.5 liitrine, mis läks
peale pikka aega seismist suhteliselt ilusti käima. Kere on selle aasta arvu kohta isegi väga heas seisukorras. Põhjas läbivad augud puuduvad. Kõige
hullem on lugu katusega, mida on pahteldatud ja see on kooruma hakanud.
Nüüd esimese asjana tuleb kere peaaegu paljaks võtta, et siis juba liivapritsi alla viia.
Pilte kaa siis.
Sisu.
Katusest kaa üks pildike.
Rohkem pilte näed järgmiselt lingilt.
http://fotoalbum.ee/photos/nokia7650/77583245
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 12.10.10 12:22
|
|
|
Lahe auto, eriti cool on see käigukangi muster spidoplokis, näitab see ka midagi või lihtsalt illustratiivne?
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 12.10.10 12:26
|
|
|
Väga kihvt isend. Millised on su plaanid autoga? Taastad ta originaali? Igatahes kiitus, et sellise teo kasuks otsustasid. Sellist asja ikka vanarauda
naljalt viia ei taha, pigem võiks see illustreerida mõnel näitusel.
Palju edu, jõudu ja kannatust sulle ehitamisel!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 12.10.10 12:36
|
|
|
Kaldun arvama, et see ikka illustratiivne, aga mine tea pärast teeb ka midagi. Hetkel lihtsalt armatuuri tuled ei põle.
Plaan on enam vähem ikka originaali hoida. Mingit üüratut tuunimist küll plaanis ei ole. Veljed otsin ajale vastavad. Värvi pole veel otsustanud kas
originaal katalogist või mitte. Eks paistab veel.
|
|
|
raemees
huviline
Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal
Auto: BMW E90 320dA 2008a
|
postitati 12.10.10 13:05
|
|
|
Huvitav, kas pärast liivapritsi katus alles ka jääb, plekk seal pehme või tugev?
|
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.10 13:59
|
|
|
Kas see auto on pärit Põlva ühest metallikokkuostust? Sinna oli toodud selline sama vanarauaks.
Päris kõva ettevõtmine, edu!
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 12.10.10 18:07
|
|
|
Plekk tundub sealt suhtleliselt tugev, aga eks näis kas jääb alles või mitte.
Ma ei ole kindel kas see on sealt pärit. Inimene kelle käest selle ostsin elas igatahes Põlvas, aga auto asus ise Võrus. Uskumatu, et inimesed
selliseid autosid ära suudavad lõhkuda. Kusjuures ma arvasin seda, et see on kusagilt vanaraua kokkuostust sebitud, kuna autot oleks nagu mingi asjaga
tõstetud katusest.
Pilt:
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 12.10.10 18:09
|
|
|
Ehk on millestki muust kahjustus. Kuna ma eeldan, et kui nad seal tõstaks, nad lööks kopa konkreetselt katusest läbi kohe.
Defu - Matu
|
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 12.10.10 18:18
|
|
|
Täiesti võimalik. Igatahes hea on, et ei löönud. Jääb üks vanake jälle elavate kirja.
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 13.10.10 11:09
|
|
|
Tubli ettevõtmine ja lahe auto , eriti lahe oleks veel kui saaks auto kere kenasti värvitud ja kapoti all oleks 20V turbomootor
|
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 13.10.10 11:49
|
|
|
Kere saab kenasti värvitud, aga see 20v on tiba ulme. Aga kuna masinat
müüa pole plaanis, siis mine tea mis tulevik toob.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 13.10.10 11:57
|
|
|
Palju selliseid AUDI 80 üldse eestis veel alles on, mida tastada õnnestub?
Edu ja kannatust. See auto tasub igal juhul originaalina taastada v siis originaali lähedaselt. S.t. et mootori osas ka eriti ümber lõigata ei tasuks.
Kui, siis mõni sama põlvkonna R4 mootor, ntx1,8 66kw, mis näeb suhteliselt sarnane välja ning lisaks peaks nii kergele autole ka omajagu sõidurõõmu
andma.
Kui ektreemselt ja silmapaistvalt tuunida kunagi, siis miks mitte low rider
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 13.10.10 12:07
|
|
|
Auto on tõesti pärit vanametali kokkuostu platsilt...
Käisin ka seda seal piilumas ja oli endalgi väike plaan päästma hakkata, kuid vastuvõtja oli sellele juba käppa peale pannud. Hea, et pressi alla ei
jõudnud.
Mulle tundus, et kunagi on see auto väga hoolikalt taastatud aga pahtlikiht oli väga meeletu katusel. Edu auto taastamisel, see ei saa ilmselt lihtne
keretöö olema!
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 13.10.10 12:24
|
|
|
Tõesti ei oska öelda palju neid selliseid alles veel on. Mina isiklikult nägin sellist masinat oma silmaga esmakordselt kui sellel järel käisin.
Selle katuse kohapealt ma aru ei saagi miks sinna nii meeletu kiht pahtlit pandud on. Kui ma neid lahtiseid tükke sealt ära võtsin ei tundunud, et
katus oleks nii mõlkis. Eks näis peale liivapritsi kui hull olukord tegelikult on ja kui hästi või halvasti seda keretööd tehtud on.
Seda ma tean, et ei saa lihtne töö olema, aga mul aega on.
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 20.10.10 05:19
|
|
|
Väga mõnusat silmailu pakkuv masin saab see tänavapildis olema, ega selliseid just ei liigu enam. Nägin seda kuulutust juba suhteliselt ammu ja
mõtlesin, et miks keegi ära pole võtnud - ju see katus hirmutas paljud eemale. Aga midagi ulmeliselt hullu ei ole, jõudu jaksu ja rahakotti paksu!
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 20.10.10 07:43
|
|
|
Hea on kohe taolist stiilipuhast vanakest vaadata. Lohutagu teadmine, et omal ajal investeeriti kere roostekindlusesse märksa rohkem kui tänapäeva
omadesse. Hoian pöialt, et sellest katusest ei tule suuremat sorti komistuskivi, ehk näeb isegi seda autot üks hea päev linnapildis! Kõike parimat
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
postitati 20.10.10 20:09
|
|
|
BS. Sellel pole kere isegi tsingitud.
Aga lahe pill on tõesti, loodan et teed korda.
Tsitaat: | Algselt postitas: SilverLine
Lohutagu teadmine, et omal ajal investeeriti kere roostekindlusesse märksa rohkem kui tänapäeva omadesse. |
Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette
|
|
|
|
SilverLine
huviline
Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5
|
postitati 20.10.10 20:25
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: Simps
BS. Sellel pole kere isegi tsingitud.
Aga lahe pill on tõesti, loodan et teed korda.
Tsinkere tsinkkereks. Olen näinud C4 kerega Audisid, mis roostetasid sama rõvedalt kui mu Primera. Vanad autod loodi igavesti kestma, ütleme 20 aasta
pärast ma ei taha uskuda et tsinkkerega Audid veel niigi viisakas seisus on kui too masin.
| |
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 20.10.10 21:09
|
|
|
Katus pole suur komistuskivi minu jaoks.
Sai siis kere seest paljaks kakutud ja imekombel pole põhjas ühtegi läbivat auku, mis on väga hea uudis. Nüüd kui eesti jälle siis lasen liivapritsiga
nii kere väljast (Katus ja veel mõned kohad) kui ka põhja seest puhtaks.
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 01.11.10 13:50
|
|
|
Nädalavahetus oli tegus ja tööd sai suhteliselt palju ära tehtud auto juures. Igatahes kerest läbivate aukude suhtes olin liiga optimistlik. Neid ikka tegelikult tuli päris palju nähtavale peale liivapritsi. Nüüd lähiajal
peaks kere keevitusse minema.
Pildikesi aukudest.
Veel mõned augud.
Katus käiatult.
Peale liivapritsi jääb ikka tulemus päris hea. Äärest lastud ainult.
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 13.11.10 10:02
|
|
|
Mootori kohapealt uurisin väheke ja avastasin et Vw passati 1.8 66kw mootor täielikult identne. Samas kui praegune 55kw mootor ära kap remontida siis
oleks kah piisav. Uurisin tiba veel mootori poole juppe ja need ikka jube odavad. Laud24 hindadest siis natuke: Hammasrihm 128eek, kepsusaaled 173.- ,
kolb 880, väljalaske klapp 77eeku. jne. Forsist saaks arvatavasti veel odavamalt kätte jupid
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 13.11.10 10:18
|
|
|
Mina mootorit ei torgiks, lass jääda ikka võimalikult originaaliks kõik!
Huvitav, sellele mootorile saab kolbi, kuid mina oma 81aasta 1.6-le ei leia kuskilt, muidugi tegemist väga haruldase mootoriga ka, 81kw-ne k-jetronic.
|
|
|
Põta
huviline
Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal
Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.
|
postitati 13.11.10 10:22
|
|
|
Ladu24 näitas igatahes jah. Vanade autodega juba kord on see varuosade hankimise jama nimelt tahtsin enda 134kw 200le gaasitrossi forsist ja seal
öeldi et enam ei toodetagi..niiet jama majas. Kui reaalselt mootori tegemiseks läheb ja juppe hakkan kokku ostma siis eks paistab mida on saada ja
mida mitte.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |