Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B1 1.5 - 1973 - Põta (Vastuseid: 71 | Vaatamisi: 21896)
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 12.10.10 12:17 Tsiteeri
Audi 80 B1 1.5 - 1973 - Põta



Sai soetatud endale Audi 80 B1 kerel mille leidsin Võrust. Väljalaske aastaks on tehnilise passi järgi 1973. Mootor on 55kw 1.5 liitrine, mis läks peale pikka aega seismist suhteliselt ilusti käima. Kere on selle aasta arvu kohta isegi väga heas seisukorras. Põhjas läbivad augud puuduvad. Kõige hullem on lugu katusega, mida on pahteldatud ja see on kooruma hakanud.
Nüüd esimese asjana tuleb kere peaaegu paljaks võtta, et siis juba liivapritsi alla viia.

Pilte kaa siis.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/310/166/077583265350eb.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/310/166/077583251732f1.jpg
Sisu.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/310/166/0775832717d257.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/310/166/07758327517fa5.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/310/166/077583289543fe.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/310/166/077583331566c9.jpg

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/310/166/077583303ba206.jpg
Katusest kaa üks pildike.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/310/166/077583297e6870.jpg

Rohkem pilte näed järgmiselt lingilt.
http://fotoalbum.ee/photos/nokia7650/77583245


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 12.10.10 12:22 Tsiteeri


Lahe auto, eriti cool on see käigukangi muster spidoplokis, näitab see ka midagi või lihtsalt illustratiivne?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
simoQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: S6 2.2T & A8 4.2

postitati 12.10.10 12:26 Tsiteeri


Väga kihvt isend. Millised on su plaanid autoga? Taastad ta originaali? Igatahes kiitus, et sellise teo kasuks otsustasid. Sellist asja ikka vanarauda naljalt viia ei taha, pigem võiks see illustreerida mõnel näitusel.
Palju edu, jõudu ja kannatust sulle ehitamisel!


Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 12.10.10 12:36 Tsiteeri


Kaldun arvama, et see ikka illustratiivne, aga mine tea pärast teeb ka midagi. Hetkel lihtsalt armatuuri tuled ei põle.

Plaan on enam vähem ikka originaali hoida. Mingit üüratut tuunimist küll plaanis ei ole. Veljed otsin ajale vastavad. Värvi pole veel otsustanud kas originaal katalogist või mitte. Eks paistab veel.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raemees
huviline

Avatar


Registreerunud 18.09.09
Asukoht: Rae vald
Kasutaja on eemal

Auto: BMW E90 320dA 2008a

postitati 12.10.10 13:05 Tsiteeri


Huvitav, kas pärast liivapritsi katus alles ka jääb, plekk seal pehme või tugev?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
bike_me_bmw
huviline



Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.10 13:59 Tsiteeri


Kas see auto on pärit Põlva ühest metallikokkuostust? Sinna oli toodud selline sama vanarauaks.
Päris kõva ettevõtmine, edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 12.10.10 18:07 Tsiteeri


Plekk tundub sealt suhtleliselt tugev, aga eks näis kas jääb alles või mitte.;)

Ma ei ole kindel kas see on sealt pärit. Inimene kelle käest selle ostsin elas igatahes Põlvas, aga auto asus ise Võrus. Uskumatu, et inimesed selliseid autosid ära suudavad lõhkuda. Kusjuures ma arvasin seda, et see on kusagilt vanaraua kokkuostust sebitud, kuna autot oleks nagu mingi asjaga tõstetud katusest.

Pilt:

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/310/191/077595955c3c07.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MatuAudi
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line

postitati 12.10.10 18:09 Tsiteeri


Ehk on millestki muust kahjustus. Kuna ma eeldan, et kui nad seal tõstaks, nad lööks kopa konkreetselt katusest läbi kohe.


Defu - Matu
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 12.10.10 18:18 Tsiteeri


Täiesti võimalik. Igatahes hea on, et ei löönud. Jääb üks vanake jälle elavate kirja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audihunt
huviline



Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi quattro

postitati 13.10.10 11:09 Tsiteeri


Tubli ettevõtmine ja lahe auto , eriti lahe oleks veel kui saaks auto kere kenasti värvitud ja kapoti all oleks 20V turbomootor :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 13.10.10 11:49 Tsiteeri


Kere saab kenasti värvitud, aga see 20v on tiba ulme.:D Aga kuna masinat müüa pole plaanis, siis mine tea mis tulevik toob.:cool::D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 13.10.10 11:57 Tsiteeri


Palju selliseid AUDI 80 üldse eestis veel alles on, mida tastada õnnestub?
Edu ja kannatust. See auto tasub igal juhul originaalina taastada v siis originaali lähedaselt. S.t. et mootori osas ka eriti ümber lõigata ei tasuks. Kui, siis mõni sama põlvkonna R4 mootor, ntx1,8 66kw, mis näeb suhteliselt sarnane välja ning lisaks peaks nii kergele autole ka omajagu sõidurõõmu andma.

Kui ektreemselt ja silmapaistvalt tuunida kunagi, siis miks mitte low rider :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 13.10.10 12:06 Tsiteeri


Väike idee. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 13.10.10 12:07 Tsiteeri


Auto on tõesti pärit vanametali kokkuostu platsilt...
Käisin ka seda seal piilumas ja oli endalgi väike plaan päästma hakkata, kuid vastuvõtja oli sellele juba käppa peale pannud. Hea, et pressi alla ei jõudnud.;)

Mulle tundus, et kunagi on see auto väga hoolikalt taastatud aga pahtlikiht oli väga meeletu katusel. Edu auto taastamisel, see ei saa ilmselt lihtne keretöö olema!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 13.10.10 12:24 Tsiteeri


Tõesti ei oska öelda palju neid selliseid alles veel on. Mina isiklikult nägin sellist masinat oma silmaga esmakordselt kui sellel järel käisin.
Selle katuse kohapealt ma aru ei saagi miks sinna nii meeletu kiht pahtlit pandud on. Kui ma neid lahtiseid tükke sealt ära võtsin ei tundunud, et katus oleks nii mõlkis. Eks näis peale liivapritsi kui hull olukord tegelikult on ja kui hästi või halvasti seda keretööd tehtud on.
Seda ma tean, et ei saa lihtne töö olema, aga mul aega on.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 20.10.10 05:19 Tsiteeri


Väga mõnusat silmailu pakkuv masin saab see tänavapildis olema, ega selliseid just ei liigu enam. Nägin seda kuulutust juba suhteliselt ammu ja mõtlesin, et miks keegi ära pole võtnud - ju see katus hirmutas paljud eemale. :D Aga midagi ulmeliselt hullu ei ole, jõudu jaksu ja rahakotti paksu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 20.10.10 07:43 Tsiteeri


Hea on kohe taolist stiilipuhast vanakest vaadata. Lohutagu teadmine, et omal ajal investeeriti kere roostekindlusesse märksa rohkem kui tänapäeva omadesse. Hoian pöialt, et sellest katusest ei tule suuremat sorti komistuskivi, ehk näeb isegi seda autot üks hea päev linnapildis! Kõike parimat :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 20.10.10 20:09 Tsiteeri


BS. Sellel pole kere isegi tsingitud.

Aga lahe pill on tõesti, loodan et teed korda.


Tsitaat:
Algselt postitas: SilverLine
Lohutagu teadmine, et omal ajal investeeriti kere roostekindlusesse märksa rohkem kui tänapäeva omadesse.



Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
SilverLine
huviline

Avatar


Registreerunud 27.03.10
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Facelift, Volvo S60 D5

postitati 20.10.10 20:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: Simps
BS. Sellel pole kere isegi tsingitud.

Aga lahe pill on tõesti, loodan et teed korda.


Tsinkere tsinkkereks. Olen näinud C4 kerega Audisid, mis roostetasid sama rõvedalt kui mu Primera. Vanad autod loodi igavesti kestma, ütleme 20 aasta pärast ma ei taha uskuda et tsinkkerega Audid veel niigi viisakas seisus on kui too masin.





Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Simps
klubiliige



Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal

Auto: erinevad

postitati 20.10.10 20:35 Tsiteeri


Sul on natuke valed ja pinnapealsed arusaamad kõigest.
Siin loevad väga paljud erinevad tegurid: kui hästi on auto kere eest hoolitsetud, kui palju sõidetud, mis tingimustes seisnud või sõitnud jne.
Need C4 nässid, mida näinud ja oma primeraga võrrelnud oled, on ilmselt ca. 100 erinevat avariid läbi teinud ja 100 erinevat võlli neid kuidagi sirgeks tagasi klopsinud:D.
20 aasta pärast on mõned avariivabad, piisavalt hooldust saanud ja vähesõitnud tsinkkerega isendid kordades viisakamad, kui see siin. Mõndasid autosid ei kasutata sihtotstarbeliselt vaid on lihtsalt pühapäeva sõitudeks ligi võetud ning enamuse ajast garaa˛i peidetud :cool:
Vabandan teemavälise teksti eest.


Audi pole lihtsalt auto - Audi on stoori omaette :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 20.10.10 21:09 Tsiteeri


Katus pole suur komistuskivi minu jaoks.
Sai siis kere seest paljaks kakutud ja imekombel pole põhjas ühtegi läbivat auku, mis on väga hea uudis. Nüüd kui eesti jälle siis lasen liivapritsiga nii kere väljast (Katus ja veel mõned kohad) kui ka põhja seest puhtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 01.11.10 13:50 Tsiteeri


Nädalavahetus oli tegus ja tööd sai suhteliselt palju ära tehtud auto juures.:) Igatahes kerest läbivate aukude suhtes olin liiga optimistlik. Neid ikka tegelikult tuli päris palju nähtavale peale liivapritsi. Nüüd lähiajal peaks kere keevitusse minema.
Pildikesi aukudest.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/313/126/07831337583c8d.jpg
Veel mõned augud.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/313/127/0783136374ad73.jpg
Katus käiatult.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/313/126/0783133878afbc.jpg
Peale liivapritsi jääb ikka tulemus päris hea. Äärest lastud ainult.
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/313/126/0783134056e64d.jpg?1288618745

http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/313/126/0783133995a7c3.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 13.11.10 10:02 Tsiteeri


Mootori kohapealt uurisin väheke ja avastasin et Vw passati 1.8 66kw mootor täielikult identne. Samas kui praegune 55kw mootor ära kap remontida siis oleks kah piisav. Uurisin tiba veel mootori poole juppe ja need ikka jube odavad. Laud24 hindadest siis natuke: Hammasrihm 128eek, kepsusaaled 173.- , kolb 880, väljalaske klapp 77eeku. jne. Forsist saaks arvatavasti veel odavamalt kätte jupid:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sparkle
huviline

Avatar


Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal

Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q

postitati 13.11.10 10:18 Tsiteeri


Mina mootorit ei torgiks, lass jääda ikka võimalikult originaaliks kõik!

Huvitav, sellele mootorile saab kolbi, kuid mina oma 81aasta 1.6-le ei leia kuskilt, muidugi tegemist väga haruldase mootoriga ka, 81kw-ne k-jetronic.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Põta
huviline

Avatar


Registreerunud 29.10.06
Kasutaja on eemal

Auto: D3, B2 CQ, B1 80 73a.

postitati 13.11.10 10:22 Tsiteeri


Ladu24 näitas igatahes jah. Vanade autodega juba kord on see varuosade hankimise jama nimelt tahtsin enda 134kw 200le gaasitrossi forsist ja seal öeldi et enam ei toodetagi..niiet jama majas. Kui reaalselt mootori tegemiseks läheb ja juppe hakkan kokku ostma siis eks paistab mida on saada ja mida mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.6% - SQL: 67.4%]