Lehekülgi: 1 2 |
Edoman
huviline
Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.6
|
postitati 10.10.10 19:29
|
|
|
Audi 100 C4 2.6 V6 - 1993 - Edoman
Tere,
mõtlesin ka, et riputan oma värskelt soetatud audi siia keskkonda üles.
Auto on kena ja ääretuld mugav, lausa mõnus sõita, kuid mootor tundub tibakene tuim olevat. Selle paari päevaga mil see auto on minukäes olnud, on ka
ilmnenud mõned vead.
Õli lekib kuskilt mootori ja käigukasti vahelt ja näidukite plokis vee temp. ja tahomeeter panevad segast.
Muidugi on ka nipet näpet tööd mida on vaja veel teha, kuid need pole nii tõsised, pigem kindluse pärast.
Mootor: 2.6 V6
Esmane reg. : 1993
Käigukast : automaat
Kütus : Bensiin
Alguses oli masin üpriski must igaltpoolt kuid peale pesu läks täitsa läikima
Pildid:
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 10.10.10 19:38
|
|
|
Välimus on väga soliidne! 2,6 mootor ongi üldiselt selline uimane, uimasem igatahes kui 2,8 ning kuna sul on ka automaat siis see võimendab seda asja
veelgi. 2,6 ja 2,8 võtavad üldiselt samaväärselt kütust, kuid üks on ainult uimasem ja 18 kw lahjema mootoriga.
Üks võimalik lekkepõhjus võib peituda väntvõlli otsasimmeris. Tahhomeetri probleem võib olla külmjoodetes, ei anna ühendust. Tinuta need üle.
Temperatuuri kellal sama viga, kui vahepeal näitab ja vahepeal ei näita. Kui aga üldse ei näita, siis on olmselt viga temperatuuri anduris. Pildilt on
aru saada, et ka luuk on pisut alla vajunud. Seda viga saad parandada nii, et tõstad luugi toed üles poole (sellised kummist toed, sai vist
reguleerida 13 leht võtmega).
Muidu olen sinuga nõus, mugav ta on ja ka parajalt suur nii kaasreisjate kui ka muu tarviliku vedamise jaoks. Edu autoga ja hoia teda kenasti!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
tuljo4
huviline
Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93
|
postitati 10.10.10 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Edoman
Auto on kena ja ääretuld mugav, lausa mõnus sõita, kuid mootor tundub tibakene tuim olevat. |
Mugav on ta tõesti , soliidne, salongis ruumi piisavalt jne. Endal täpselt samasugune , nii mootori , aasta kui ka värvi poolest. Ise nõustuksin
Sinuga ka selle mootori osa pealt , et uimerdab väheke , kui kiirendama hakkan .. teeb mingisuguse nõksatuse ja siis hakkab rebima alles. Üldiselt tundub sile liikur olema , see hall värv on ikka kuradima kena. Mis
lisasi muidu veel peal on ja huvi pärast küsin , et mida küttekulu kah teeb ?
Palju edu !
|
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 11.10.10 05:36
|
|
|
Huvitav, mul täpselt vastupidised hinnangud enda a6-le (on vist suht sama tegelt nagu 100), mootor on särtsakas (kast muidugi manuaal), alumises otsas
rebib paremini, kui sama mootor mul a4-l oli, ju siis ikka ei olnud sel a4-l mootor päris korras Samas mugavuse poolelt on praegu otsene võrdlus minu teise autoga ja noh ei ole midagi võrrelda, a6 on ikka
vanakooli masin, lihtne esisild muudab juhitavuse tuimaks ja ka vedrustusmugavus on teisel parem, piduritest, roolitunnetusest ja tuulemürast ei
hakkagi parem rääkima!
Muidu vist nägin seda teemaalgataja autot kuskil autoaias müügil äkki? Paistab igatahes pildil kena välja, värv on sobilik ja veljed ka oma ajastule
sobilikud, ei ütleks küll, et auto juba 17a vana!
Edu!
|
|
|
Edoman
huviline
Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.6
|
postitati 11.10.10 11:10
|
|
|
Tänud
Auto on tõesti platsilt ostetud, valgast.
Kütuse kulukoha pealt täpselt ei teagi aga bensunäidiku järgi olen umbes vaatanud, et mingi 150km läbimisel on läinud 15-16l, see kõik rahulikult
sõites maanteel.
Lisadest niipalju, et midagi erilist polegi.
Nahkistmed
El. Katuseluuk
El. aknad 2x
Tagaistujate käetoe seest käib kott välja veel, ei teagi mis asi too on.
Plaanis siis nädalavahetusel uus makk külge panna, uued klaasipühkijad ja veljed pigist puhtaks teha.
Vaikselt tuleb ka siis veel talvekaid otsima hakata ja õlileke tuleb likviteerida.
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 11.10.10 11:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Edoman
Tagaistujate käetoe seest käib kott välja veel, ei teagi mis asi too on. |
Suusakott - saad vedada suuski nii, et need sul lahtiselt salongis ei sõitle.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 11.10.10 11:14
|
|
|
Sisu on sellel autol väga korralik, lisa sellest kah pilte
Muidu ikka soliidne ja kena masin.
Kütust võtab imelikult palju aint.
|
|
|
|
Edoman
huviline
Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.6
|
postitati 11.10.10 11:23
|
|
|
Kütuse kohapealt ma ei teagi nii, aga ma seda nii pinksalt ei jälginud. Tuhin oli uue ja esimese auto puhul suur, panin paagi lihtsalt täis ja
sõitsin
Sisu oli ka minu imestuseks väga korralik sellise vanuse kohta, ja ma peangi nüüd kunagi selle nahahoolduse ka ära tegema, et see ikka sellisena
püsiks. Ainult roolinahk oli kulunud ühest kohast.
Järgmised pildid alles nädalavahetusel, kui koolinädal läbi
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 11.10.10 12:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Edoman
Plaanis siis nädalavahetusel uus makk külge panna. |
Praegu originaalmakk sees?
|
|
|
Edoman
huviline
Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.6
|
postitati 11.10.10 12:58
|
|
|
Peal oli vw beta kasett makk, millel on kood peal.
Ei hakkanud uut postitust tegema, kuid ilmnes jälle üks probleem. Viga nimelt selline kui keeran auto luku siis kõik toimub aga selline veider heli
käib pagasniku juurest läbi. Oskab keegi öelda mis see olla võib?
|
|
|
Edoman
huviline
Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.6
|
postitati 17.10.10 14:17
|
|
|
Tere jälle
Nüüdseks vahetud siis:
makk
rihm+rullikud
mootori õli
käigukasti õli
tosool
Ja lisaks siis veel tehtud:
nahahooldus ja kõik kummist osad silikooniga üle lastud.
Õlilekke kohapealt siis ootan Saksamaalt käigukasti simmerit.
Vaja on veel klaasipühkijaid, korralikku pesu seest väljast (põhiliselt kohapuuduse taga kinni), siis veel näidikute plokk vaja maha võtta ja üle
joota osad asjad ning lõpuks ka talve rehve.
Kui kõige sellega ühele poole saab on asi ideaalses korras
Mõni pilt sisust ka siis:
|
|
|
tuljo4
huviline
Registreerunud 10.10.09
Kasutaja on eemal
Auto: A8 3.0Q '11; 100 2.6 '93
|
postitati 17.10.10 14:28
|
|
|
Mõnus.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
|
Edoman
huviline
Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.6
|
postitati 17.10.10 18:47
|
|
|
Ma mõtlesin, et mingi jama sääl
Kliima võiks jah olla, aga tuleb ilma läbi ajada
|
|
|
Edoman
huviline
Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.6
|
postitati 25.10.10 19:16
|
|
|
Tere jälle,
peale ülevaatusel käiku paar nädalat tagasi kerkis õhku küsimus millele pole vastust saanud. Nimelt siis nuriseti natuke minu CO taseme kõikumisega,
oskab keegi öelda milles võib probleem olla? Kas ainult katalüsaatoris või mängivad veel sellekoha peal mõned asjad rolli?
Pole just kõige targem inimene autote kohapealt
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.10 19:46
|
|
|
Kui leiad siia konkreetsed numbrid, mis kui palju oli, siis võibolla saab midagi oletada. Sest kindlasti mängivad mõned asjad ju rolli, peale
katalüsaatorite
|
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 25.10.10 20:15
|
|
|
Kas sul temp. näidik töötab korralikult? Kui mitte, siis on võib olla jama ühes temp. anduris. Mul endal oli sama jama, et co kõrge ja ei suutnud
keegi pikka aega viga leida, kuid peale ühe temp. anduri vahetamist oli kõik normis.
Lugesin sinu esimest postitust. Kas sa mõtled temp. näidiku all seda, et ta näitab kogu aeg umbes 50 kraadi. Kui jh, siis võib üpris kindel olla
selles temp. anduri jamas.
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 25.10.10 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ggsizask
Kas sul temp. näidik töötab korralikult? Kui mitte, siis on võib olla jama ühes temp. anduris. Mul endal oli sama jama, et co kõrge ja ei suutnud
keegi pikka aega viga leida, kuid peale ühe temp. anduri vahetamist oli kõik normis.
Lugesin sinu esimest postitust. Kas sa mõtled temp. näidiku all seda, et ta näitab kogu aeg umbes 50 kraadi. Kui jh, siis võib üpris kindel olla
selles temp. anduri jamas. |
Lisaks veel elementaarsed asjad küünlad, õhufilter jne Edu!
|
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 25.10.10 20:35
|
|
|
Need ka kindlasti jh.
|
|
|
Edoman
huviline
Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.6
|
postitati 26.10.10 08:51
|
|
|
Suur tänu kiirete vastuste eest
Nüüd siis tean millega pean tulevikus tegelema hakkama.
|
|
|
Edoman
huviline
Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.6
|
postitati 03.11.10 13:40
|
|
|
Tere jälle,
nüüd siis autol plekkveljed ja naastrehvid all. Lähiajal minek veel remonti kus vahetatakse lõpuks käigukasti simmer ka ära.
Oskab keegi soovitada mõnda roostesurma mida lasta roosteussile peale, et talvega sealt edasi ei läheks?
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.10 14:07
|
|
|
Minu teada rooste surm (rost off vms), see, mis roostes poltide lahti tegemiseks on, võtab rooste maha ja tuleb välja haljas plekk....ja siis saab uus
rooste koha sisse seada.
Ise olen kasutanud T03 aerosooli, tootjaks sellel carosol vms. See selline pigi ja õli segu on, uste ja karpide sisse sobib hästi lasta ja kui mingi
aja pärast ära kuivab, siis jääb selline nätske pruun kiht.
Sellise välimusega http://www.hagmans.com/gb/Products/Rust_protection/Carosol_rust_protection/11250
|
|
|
|
Edoman
huviline
Registreerunud 08.10.10
Asukoht: Valga-Pärnu-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2.6
|
postitati 10.12.10 19:05
|
|
|
Tere jälle, pole päris ammu juba kirjutanud aga midagi pole juhtunud ka
Nüüdseks siis lõpuks autol talverehvid all ja kõik muu töötab nagu kellavärk, välja arvata ukselukud mis olid kinnikülmunud peale 2 nädalast
seismist.
Lumesees möllata sellega on ikka päris tore, kuid vahel tahab ikka kinni jääda
Üks talvine pilt kah, kvaliteet on kehv pole muud võtta käepärast.
[img][/img]
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 10.12.10 20:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ggsizask
Kas sul temp. näidik töötab korralikult? Kui mitte, siis on võib olla jama ühes temp. anduris. Mul endal oli sama jama, et co kõrge ja ei suutnud
keegi pikka aega viga leida, kuid peale ühe temp. anduri vahetamist oli kõik normis.
Lugesin sinu esimest postitust. Kas sa mõtled temp. näidiku all seda, et ta näitab kogu aeg umbes 50 kraadi. Kui jh, siis võib üpris kindel olla
selles temp. anduri jamas. |
Kas sel mootoril ei olegi kahte erinevat andurit näidikute ja aju jaoks? Et kuigi armatuuris näitab valesti, siis aju võib õige info saada ja
vastupidi. Kui külma ilmaga sõites väga madalat temperatuuri näitab, siis tõenäoliselt on termostaat läbi, juhul kui kohapeal töötades (mitte
tühikäigul ja ventikas suurel kiirusel sooja puhumas, sest see jahutaks) ikka on võimalik 90C kätte saada.
|
|
|
ggsizask
huviline
Registreerunud 14.07.07
Asukoht: käru
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 c4 2.0, audi a6 c5 4.2 quattro
|
postitati 11.12.10 07:00
|
|
|
Mul igatahes oli nii, et selle ühe anduri pärast ei töötanud seier korralikult ja co polnud ka paigas. Minu arust see teine andur on seotud kuidagi
käivitusega (külmkäivitusega). Võin ka eksida ja minu kogemused v6-ga muidugi puuduvad ka.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |