Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 1995a. 1,9TD A6-le 1998a. 1,9TD mootori (AHU) paigaldamine (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 2345)
giordanobruno
huviline



Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995

postitati 30.09.10 08:27 Tsiteeri
1995a. 1,9TD A6-le 1998a. 1,9TD mootori (AHU) paigaldamine



Kuna tegelen hetkel sellise ümberehituega, siis edastan oma kogemused siia ja kui kellelgi on midagi lisada omalt poolt, võib sõna sekka öelda või küsida.
Tegemise põhjus on selles, et originaalmootor muutus kasutuskõlbmatuks ja leiti uus blokk, kuid ehitusaasta erinevusest tuleveva väikese vahega.

Vahet on niipalju: Veepumba korpus on teine- st. alumised kinnitused asuvad teises kohas ja selle korpuse külge käivad lisaks veepumbale- generaator, roolivõimenduse pump, termosidur ja rihmapinguti. Vanal versioonil olid kõik eraldi kronsteinide küljes.
Originaali skeem selline: mootor 1Z

http://static3.nagi.ee/i/p/667/9/166773117dbdeb_o.jpg

Välja näeb lõpptulemus nii: mootor AHU

http://static3.nagi.ee/i/p/667/8/16677161f994c0_o.jpg

või

http://static3.nagi.ee/i/p/667/8/16677165abb30f_l.jpg

Vanadest juppidest ei sobi: hammasrihma alumine plastikust kate, väntvõlli küljes olev rihmaseib, roolivõimenduse pump, generaatori rihmaseib, soonrihm mis käitab generaatorit, roolivõimendust jne.

Hetkel olen jõudnud tõdemuseni, et ka konditsioneeri pumba rihmaseib ja pinguti ei sobi, mis täpselt teha tuleb, et seda tööle saada, veel ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
giordanobruno
huviline



Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995

postitati 08.10.10 21:38 Tsiteeri


Täna sai mootor aiste vahele.
Huvitaval kombel satub termostaadiga ühenduses olev lõdvik vastu mootori vasakut käppa, kuigi vanal pumbal on ühendus samast kohast.
Konditsioneeri pumba kavatsen külge panna, siis näeb, mis teha tuleb tööle saamiseks.
Generaatori juhtmestikku tuleb pikendada, sest nüüd on generaator teisel pool mootorit.

Varsti jätkab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
giordanobruno
huviline



Registreerunud 13.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995

postitati 07.12.10 11:05 Tsiteeri


Nüüd lõpuks ülevaatusel ka käidud. Mootor pidi üllatavalt hea olema :)

Tegemisest:
Kui kõik jubinad olid küljes ja käivitamist sai proovitud, siis selgus, et kütus ei tule üles (potentsiaalne viga tuli hiljem välja), sai igasugu janti tehtud, aga lõpuks pritsis kõikide pihustite juurest ja käima ta läkski, käis vaatamata reguleeringu ebatäpsusele päris hästi. Proovisõit näitas aga, et jõudu pole üldse, selge- süüde vale. Süüte reguleerija aga avastas, et pumba kaane vahelt ajab kütust välja, saigi siis mässatud teise kaanega, mis sirgem. Kütuseleke sai peatatud aga kuna lekkel oli muu põhjus, kui kehv kaas või tihend, lõi kaane lõhki! Diislitöökojas selgitati välja, et kõikvõimalikud tagasilöögiklapid ei töötanud- pikk seismine seljataga, seepärast ka surve kaane all ja selle lõhkemine. Pärast osade vahetamist toimib hästi, nagu öeldud, ülevaatuse mees luges mootori töö väga heaks. Loodetavasti on see ploki vahetus nüüdseks oma loogilise lõpu saanud ja auto teenib mind veel kaua.

Välja näeb lõpptulemus peagu nii:

http://static3.nagi.ee/i/p/689/73/1724332928dc35_l.jpg


http://static3.nagi.ee/i/p/689/73/17243325a132fe_l.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.3% - SQL: 70.7%]