inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.10 18:50
|
|
|
B4 Quattro kasti asendamine S4/S6 omaga
Kuna mulle käib pinda tava quattro jõujaotus siis tekkis mõte,et kas B4 2,8q-le saaks panna s4/s6 4,2 kasti (6 käiku).
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 29.09.10 19:11
|
|
|
Kas sa tahad öelda, et sulle ei meeldi su 2.8 kasti ülekanded? Või mida sa jõujaotuse all mõtled?
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 29.09.10 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tilkur
Kuna mulle käib pinda tava quattro jõujaotus siis tekkis mõte,et kas B4 2,8q-le saaks panna s4/s6 4,2 kasti (6 käiku). |
Kardaan, tagadiffer, esimesed poolteljed ja käiguhoovastik on erinevad. Alla ei pruugi ka kast mahtuda - st. peab keret natuke modima.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.10 19:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
Kas sa tahad öelda, et sulle ei meeldi su 2.8 kasti ülekanded? Või mida sa jõujaotuse all mõtled? |
50/50 jagamine ei meeldi mitte kuidagi,S-i oli igati fun sõita ,see junn aga kipub otse minema
Küsiks kohe juurde ,kas 2,2 20v ja v8 kastidel on erinev poldijaotus ja sisendvõll ?
Edit: kas s4/s6 kastid erinevad CGR kastist
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 29.09.10 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tilkur
50/50 jagamine ei meeldi mitte kuidagi,S-i oli igati fun sõita ,see junn aga kipub otse minema
Küsiks kohe juurde ,kas 2,2 20v ja v8 kastidel on erinev poldijaotus ja sisendvõll ?
Edit: kas s4/s6 kastid erinevad CGR kastist |
S jagab täpselt samamoodi 50:50, vajadusel ~70:30 või 0:100, kui mõni ratas õhus nagu iga teine torsen keskdiffriga quattro kuni 2007 aastani, mil tuli 3. tüübi torsen, millel vaikimisi 40:60 jõujaotus. See on sul
mingi illusioon, et S jaotas teisiti.
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.10 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kristoff
S jagab täpselt samamoodi 50:50, vajadusel ~70:30 või 0:100, kui mõni ratas õhus nagu iga teine torsen keskdiffriga quattro kuni 2007 aastani, mil tuli 3. tüübi torsen, millel vaikimisi 40:60 jõujaotus. See on sul
mingi illusioon, et S jaotas teisiti. |
Ju see illusioon tekkis sellest,et "essiga" sai rahulikult külg ees driftida soovi korral.Sama asja üritades tahab minna eelpool nimetatud auto
lihtsalt otse .. nagu esiveoline
Jutt siis 90 kraadist manöövrit tehes vihmaga näiteks
aga jagage kasti infot parem
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 29.09.10 20:58
|
|
|
CGR on selliste ülekannetega: 3.50 1.89 1.32 1.03 0.86 0.71 (RS2). Vajaminevad jupid mainiti juba ennem ära, kuid kas sellest auto
käitumisse suurt muutust tuleb ma ei julgeks loota. Vähe äkilisemaks saab, sest käike on rohkem ja ülekanded.
Pigem kui sa tahad autot vähe ülejuhitavamaks saada, siis hangi taha V8 torsen, see peaks vähe tuntavamaid tulemusi andma.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 29.09.10 21:01
|
|
|
Ju oli essil jõudu rohkem. Muuseas selline auto käitumine oleneb väga palju ka rehvist. Just paar nädalat tagasi kogesin seda. Dunlopi lamellid tegid
auto väga sabarõõmsaks. Just sellisel 90 kraadi manöövril läheb külg päris korralikult ette. Teiste rehvidega ei ole haisugi mingist külje ette
laskmisest. Autoks C4 2.8q.
|
|
|
inc13
huviline
Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.10 18:58
|
|
|
kokkuvõtvalt siis vaja s2 poolteljed (kas 3b ja aby erinevad? ),hoovastik,kardaan(kuna kastid erineva pikkusega? )
Kas difri ülekanded ka erinevad?
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 30.09.10 19:14
|
|
|
6-käigulised 01E-tüüpi audi kastid on 5-käigulistest visuaalse vaatluse põhjal pikemad jah. (R)S2 kastide (nagu ka kõigi teiste tolleaegsete
"esside") differentsiaalid on taldriku-teo hammastearvu suhtega 37/9 (ülekandearv 4,11), B4 Coupe 2,8Q peaülekanne on 35/9 (3,89) - tõenäoliselt on
B4 sedaanil sama. Käigukasti koodi järgi võib täpselt öelda.
|
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 30.09.10 20:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tilkur
kokkuvõtvalt siis vaja s2 poolteljed (kas 3b ja aby erinevad? ),hoovastik,kardaan(kuna kastid erineva pikkusega? )
Kas difri ülekanded ka erinevad? |
S2 ABY peaks sama olema ... 3B mitte ... diffri ülekanne on ka erinev tõenäoliselt. Kindel on see, et essi kastiga ei muutu paremaks suurt midagi.
Veojõu jaotus on sama.
S 20v ja V8 kastid on omavahel vahetatavad. Mingil V8 variandil olid ainult õli radika jaoks väljundid kastist.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
postitati 30.09.10 20:58
|
|
|
Lähtudes teema(esialgsest)püstitusest on ässal tuline õigus: kui sa S4/S6 all ei mõtle just B6/C6 generatsiooni, siis vanemad jagavad T2-tüüpi
Torsen-keskdifferentsiaali sisuliselt omaaegsete mitte-"ess" Audidega. Veojõu "ägedama" jaotuse osas oleks tõenäoliselt ainuke variant
aftermarket, näiteks midagi 034 Motorsport-ilt (keskele modifitseeritud T-2 Torsen ja tahasilda STaSIS LSD). Vidinate hinnad on muidugi vastavad...
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 30.09.10 22:19
|
|
|
S2 3b käigukast 01A, kujult, mõõtudelt üldiselt sama mis 2,8, vahe peaülekandes (4,111 s2-l), poolteljepodid peaksid ka olema kastiflantsidel m8 vs
m10 s2-l, pooltelgede pikkus peaks sobima.
S2 aby, rs2 adu, s4/6 aan käigukast 01E, mõõtudelt pikem, teine kardaan, teine hoovastik, teistsugused käpad, peaülekanne 3b-ga kattuv, flantsidega
sama jutt.
Veoskeemilisi eelistusi kasti vahetus ei anna, torsenite töö sama, ainus mis muutub on oluline tugevus varu. 01E on suht pmmikindel vs 01A (torsen
paras kökats, esimene käik samuti).
|
|
|