Lehekülgi: 1 2 |
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 29.09.10 17:07
|
|
|
Audi 80 B4 avant 2.0E - 1992 - Krika
Tere, ostsin siis ka omale uue auto, kuna eelmine oli ka Audi (B3) vaatasin ka seekord Audi poole. Läksin ostma hoopis teist samasugust, kuid too oli
ikka räige peldik ja kurva meelega sai enne kojusõitu ka teisi autoaedu vaadatud ning nii sattusingi selle isendi peale. Auto on B4 nagu B4 ikka.
Universaal, esivedu, mootor 2.0 bensiin, 5k-manuaal, elektriga töötab minu isendil ainult katuseluuk. Veereb 16" velgedel.
Plaanis:
*Õlivahetus
*Rihmade vahetus
*Tagumiste piduriklotside vahetus
*Käsipiduritrossi vahetus
*Toonklaasid
*Madaldusvedrud
*Võimalik, et peale madaldust ka RS2-look spoilering vms.
*Tagaluugi tiib (v kuidas seda ka ei nimetata)
*Kõige suurem plaan on seotud helitehnikaga. Mis või kuidas, seda praegu ei tea aga on plaanis istutada autosse suuremal hulgal helitehnikat.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Pildid on müügikuulutuse omad, lisan omatehtud lähipäevil!
Krika.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 29.09.10 17:10
|
|
|
Räägi, kust sa selle soetasid? Tead sa ka eelmise omaniku nime? Igatahes väga tuttav auto, tundub justkui ühe tuttava endine B4, millel all A4 Cabrio
veljed, oli ta sinine ja samuti ka 2.0.
Edu ja jõudu autoga ja hoida teda kenasti!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 29.09.10 17:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Räägi, kust sa selle soetasid? Tead sa ka eelmise omaniku nime? Igatahes väga tuttav auto, tundub justkui ühe tuttava endine B4, millel all A4 Cabrio
veljed, oli ta sinine ja samuti ka 2.0.
Edu ja jõudu autoga ja hoida teda kenasti! |
Valgast, nimi oli miski sm. Rivo või Riho, täpselt meelde ei jäänud.
|
|
|
Daem
huviline
Registreerunud 22.02.09
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 29.09.10 17:17
|
|
|
Päris korralik välimus ... Eks ruumi ka nüüd pakiruumis rohkem
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 29.09.10 17:23
|
|
|
To: Daem
Ruumi on jah nüüd mõnusalt palju ning endalegi üllatuseks on kere ilus sile ja palju asju mis on vahetamist vajanud on ka eelmise omaniku poolt
vahetatud, ühesõnaga on autot hästi hooldatud
To: simoQ
Autoaiast.
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 29.09.10 17:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Räägi, kust sa selle soetasid? Tead sa ka eelmise omaniku nime? Igatahes väga tuttav auto, tundub justkui ühe tuttava endine B4, millel all A4 Cabrio
veljed, oli ta sinine ja samuti ka 2.0.
Edu ja jõudu autoga ja hoida teda kenasti! |
Kas A4 ei ole mitte 5 auguga veljed?
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 29.09.10 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Tsitaat: | Algselt postitas: Krika
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Räägi, kust sa selle soetasid? Tead sa ka eelmise omaniku nime? Igatahes väga tuttav auto, tundub justkui ühe tuttava endine B4, millel all A4 Cabrio
veljed, oli ta sinine ja samuti ka 2.0.
Edu ja jõudu autoga ja hoida teda kenasti! |
Kas A4 ei ole mitte 5 auguga veljed? |
Vabandan, parandan oma eksimuse. Pidasin silmas B4 Cabriot. A4-l on jah tegu 5x112 auguvahega |
Selge, ega ma pole kunagi A4 velgedesse süvenenud, tahtsingi veenduda kas mu teadmised on õiged
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 29.09.10 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Krika
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Tsitaat: | Algselt postitas: Krika
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Räägi, kust sa selle soetasid? Tead sa ka eelmise omaniku nime? Igatahes väga tuttav auto, tundub justkui ühe tuttava endine B4, millel all A4 Cabrio
veljed, oli ta sinine ja samuti ka 2.0.
Edu ja jõudu autoga ja hoida teda kenasti! |
Kas A4 ei ole mitte 5 auguga veljed? |
Vabandan, parandan oma eksimuse. Pidasin silmas B4 Cabriot. A4-l on jah tegu 5x112 auguvahega |
Selge, ega ma pole kunagi A4 velgedesse süvenenud, tahtsingi veenduda kas mu teadmised on õiged |
Raske päev ka seljataga ja headache Igatahes tore näha, et auto on elus ja
nüüd ka uue omaniku käes, kes seda hästi hoiab, lugedes listi plaanidest
Edu veelkord!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 05.12.10 09:36
|
|
|
Vahepeal sis vahetatud kondid, termostaat ja alla pandud plekkveljed aga see selleks.
Eile salakavala jäätükiga mis ilmus ootamatult paksu lume alt, sain lahti oma esimesest stangest (mõrane ja kõik kinnitused puru), niiet kui kellegil
on pakkuda b4 esistanget sis võib teada anda Proovin täna pilte ka veidi
lisada.
Pildid:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 09.02.11 09:43
|
|
|
Kellegil keskluku vaakumpumpa pole müüa? Kahe pistikuga. 4AO 862 257 A on kood (vist) KIIRE!!!! Võiks asuda Viljandimaal või selle lähiümbruses.
Olenevalt hinnast võib ka kaugemal olla , kõik pakkumised oodatud.
OLEMAS!!!!!
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 10.03.11 20:38
|
|
|
Kas keegi oskab öelda, kust ma leiaks RS2 küljepeeglid, RS2 tagumise tulepaneeli ja kust ma leiaks sobiva stange (tagumise) kus numbrimärk sisse käib?
Tänud vastuste eest. Nimelt ma teen teoks oma pikaajalist plaani teha autost välimuselt RS2-ks. Ülejärgmine kuu läheb auto ka uue värvi alla,
seepärast ongi vaja leida ennem sobiv stange ja küljepeeglid. Kindlasti kui hakkab tihe töö auto kallal pihta lisan siia teemasse ka pildimaterjali ja
juttu iga tehtud asja kohta. A ja see ka, et kas kellegil on kogemust mis, kus, kellele või kuidas pean ma teada andma auto värvimisest, sest auto
tuleb teist värvi kui ta hetkel on.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 10.03.11 20:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Krika
Kas keegi oskab öelda, kust ma leiaks RS2 küljepeeglid, RS2 tagumise tulepaneeli ja kust ma leiaks sobiva stange (tagumise) kus numbrimärk sisse käib?
Tänud vastuste eest. Nimelt ma teen teoks oma pikaajalist plaani teha autost välimuselt RS2-ks. Ülejärgmine kuu läheb auto ka uue värvi alla,
seepärast ongi vaja leida ennem sobiv stange ja küljepeeglid. Kindlasti kui hakkab tihe töö auto kallal pihta lisan siia teemasse ka pildimaterjali ja
juttu iga tehtud asja kohta. A ja see ka, et kas kellegil on kogemust mis, kus, kellele või kuidas pean ma teada andma auto värvimisest, sest auto
tuleb teist värvi kui ta hetkel on. |
Küsiksin vahele, et kas tehniline pool jääb muutumatuks st. mootor saba ja sarvedega? Selles suhtes sinu idee on tore, kuid kui sa paneksid ütleme
suure summa värvimise ja kere detailide vahetusse, kuid tehniline pool jääb muutumatuks, siis kas sellel on just väga mõtet. Tean seda autot omast
käest, kuna kuulus sõbrale Tõrvast. On ju ta ka esiveoline. Ma täiesti mõistaks seda siis, kui ta oleks S2 Avant. Ma ei taha nüüd sinu arvamust maha
laita, eiei. Lihtsalt tahaksin sind suunata pisut sellele, et kas sa ise selles näeksid suurt tulevikku. Välimus peaks ju vastama teoorias ka
sisemusele(võimsusele), vähemalt mina ise olen nii mõelnud, sest vastasel juhul vaadatakse kõrvalt kui võimast autot ja nii võid saada edaspidi kuskil
pettumuse osaliseks.
Kindlasti, kui sul on plaan värvida, peaksid tegema pisut kodutööd. Milline värvimaaler on sulle kõige lähedam, millised on sinu jaoks talutavad
hinnaklassid ning samuti ka peaksid uurima töö tausta, enne kui lähed autot värvimisse viima. Alles siis saad sa arutada asjad läbi konkreetse
maalriga.
Üldiselt RS2 küljepeeglid ja tagumine stange pole just kõige levinum asi ning kui ongi, on see veerand autohinnast. Üldiselt pole hetkel päris kursis
Ebay oluga, kuid Revalis võib neid veel kindlasti eksisteerida suure raha eest.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 10.03.11 21:55
|
|
|
Ka minul on selline unistus tava b4-ja suhtes, kuid need ei ole mõeldud teostamaks praeguse 2,0 85kw isendiga. Autol peaks mingidki eeldused juba
olemas olema. Muidu juhtub et lõpuks on tulemuseks ikkagist poolik asi, mis sinu enda ootusidki ei rahulda.
Minu silmis oleks eeldusteks, et olemasolev b4 oleks juba täisväärtuslik, hulgim lisade ja korraliku sisuga, ja otse loomulikult nelikvedu.
Neid nüansse on ikka rs2-l päris palju, et tulemus ka meelepärane jääks. Lihtsam ja mõeldavam variant oleks tava b4 muuta s2 nägu.
Aga kui plaani võetud ja suur tahtmine teoks see teha, ega kätt keegi ette ei pane ja mis ma oskan kosta, kui et jõudu detailide otsimisel ja paksu
rahakotti.
Edit: Kunagi oli ka üks esiveoline niiõelda rs2 välimusega müügis. Võiks olla tõetruum, madaldus muudaks kindlasti pilti, sisust ei räägigi. Tagumine
stange on mingi kõkerdis, aga see vast ka seepärast, et seda pole kusagilt väga saada. LINK
Isiklikult ei tahaks sõita sellise masinaga nagu pensionäär, aga krt kui äkilisemalt kohalt minnes või vihmase ilmaga hakkab üks ratas ringi käima,
talvest ei maksa rääkidagi, siis oleks mul pigem piinlik. Jõulisele välimusele on vaja ka jõudu ja võimalust seda rakendada kusagile.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 10.03.11 22:08
|
|
|
Tänud SimQ.
Esiteks, värvija on mul võtta omastkäest, kellega me oleme arutand ja mõelnud. Ma tean, et tagab mulle sellise tulemuse nagu ma ootan, sellega ei ole
probleemi. Värvimise pealt ma eriti ei koonerdaks rahaga, kuna värv tuleb kolmekihiline sis see ei ole odav lõbu nii või naa. Värvija pädevust näitab
seegi, et ta on värvinud ennem kolmekihilist pärlmutrit ja ma olen näinud tema tööd. Selles ma ei kahtle, et tulemus on väga kena. Sisu läheb ka
täiesti teiseks, aga seda peale välimuse tegemist. Uksepolstrid ja istmed lähevad naha alla, valged kellad jne. Aga seda ma veelkord kordan, hiljem.
Ma ei ole hetkel sisu peale eriti mõelnud. Mootorit ma ei jäta kohe kindlasti stockiks, kui välimuse pool on kenasti valmis sis hakkan alles mõtlema
mis sellega teha, kas seda 2.0-i kuidagi järele aidata või sis üldse vahele soetada 2.2T, iseasi kui teostatav see viimane on. Aegamööda tahan
vahetada kõik pidurisüsteemi (keraamilised kettad jne.), kütusestorustiku jne. Põhimõtteliselt tahan teha tervele autole kap. remondi. St, et kõiks
mehhaanika koha pealt oleks uus ja ilus. Enamusele võib tunduda see minu väike plaanike ulme ja debiilsus kuid auto jääbki nö. projektikaks. Kulugu
kogu kupatuse tegemisele kasvõi aastaid on mul olemas garaaz ja igakuine kindel palk millest jääb muude asjade kõrval alles ka piisav summa mis
kulutada auto peale. Ning põhiasi on ka see, et ma olen selline imelik haige inimene kellel on väga suur teo ja nokitsemis tahe. Niiet ma ei näe
ühtegi põhjust miks ei peaks saama ma oma plaani ellu viia. Igaühel enda arvamus, siis ootan ka häid mõtteid ja ettepanekuid ükskõik mille kohta auto
juures. Aga neile realistlikult mõtlejaile niipalju, et eks teod räägivad enda eest. Kuna ma järgmine nädal plaanin uue auto soetada siis läheb see
konkreetne isend juba see nädal garaazi, et värvimise eeltöödega saaks algust teha.
Kristo.
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 10.03.11 22:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cornoyo
Ka minul on selline unistus tava b4-ja suhtes, kuid need ei ole mõeldud teostamaks praeguse 2,0 85kw isendiga. Autol peaks mingidki eeldused juba
olemas olema. Sa ei jõua ju kogu autot ümber muuta nii seest kui väljast ja lõpuks on tulemuseks ikkagist poolik asi.
Minu silmis oleks eeldusteks, et olemasolev b4 oleks juba täisväärtuslik, hulgim lisade ja korraliku sisuga, ja otse loomulikult nelikvedu.
Neid nüansse on ikka rs2-l päris palju, et tulemus ka meelepärane jääks. Lihtsam ja mõeldavam variant oleks tava b4 muuta s2 nägu.
Aga kui plaani võetud ja suur tahtmine teoks see teha, ega kätt keegi ette ei pane ja mis ma oskan kosta, kui et jõudu detailide otsimisel ja paksu
rahakotti. |
Minujaoks ei mängi sellise auto puhul rolli kas ta on esi- või nelivedu, minujaoks tähendab nelivedu paljuski maastikupeal ronimist ja auto läbivuse
proovilepanekut. Kui ma olen selle autoga lõpetanud, sis ma ei näe ennast sellega kuskil mudas või lumes müttamas.
Ja lisad saab suuresti ka ise juurde panna (elektriaknad jpm.)
Aga see on puhtalt minu enda jaoks tegemine, niiet ma arvan ma jään sellega rahule.
Aga aitähh mõtteavalduste eest ning ootan edaspidigi nii arvustust kui uusi mõtteid.
Ja äkki keegi oskab mõelda mingisugust alternatiivi peeglitele ja tagastangele tuuningjuppide näol.
Päikest.
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 10.03.11 22:34
|
|
|
Nelikvedu ei tähendagi, et me maastikul vuraksime ja et kõik klubilised maal elavad jaomavad seepärast nelikveolist masinat. Usun, et kui sa ühe
nelikveolise ära saad proovida, ei tahaks sa enam muule mõelda. Elu on seda vähemalt näidanud.
2.0 järgi aitamiseks pole eriti lahendusi ning kindlasti oleks see ka mõttetu samm. Ainuke tark tegu selle mootori puhul olekski ta siis n-ö
kapitaalselt korda teha. Samuti 20VT esiveolisele on selline on ja ei ole. Usu mind, sul on seda keeruline maas hoida, nn jõudu maha suruda. Kujutan
ette, et selle raha mille sa auto alla oled planeerinud, selle raha eest sa võid saada Leedust mõne soliidse Avant S2, millele jääb võib-olla isegi
finantsi ruumi RS2 tehnika peale pookida. Kuna sul on ka R4, siis 20 VT aseduseks tuleb sul üpris palju ringi teha. Radika, mootori kinnituste asukoht
ning sinu kerel mootorikinnitused üldse puuduvad, sest mootor kinnitub sillatala külge, R5 aga kere külge. Kui sa juba mõtled mootori vahetusele,
oleks sul isegi lihtsam aiste vahele tõsta V8 3,6 või 4,2, ise eelistaks 4,2 rohkem. Saan aru ka sellest, et nokitseda on tore ja põnev, kuid usu
mind, see oleks põnevam siis, kui sul oleks ikkagi õige toorik: quattro and 2.2 20VT.
Aga nagu öeldud, kätt ette panna ei saa, lihtsalt avaldame + ja - sellise projekti puhul. Kokkuvõttes selle eelarve eest, mis sul planeeritud, saad sa
juba tervikliku asja, mitte alustada lego juppidest, et see kunagi kokku saada
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 10.03.11 22:51
|
|
|
Täitsa usun, et see oleks õigem samm kui mul oleks olemas nö. õige toorik, kuid ma jään endale kindlaks, et sellest samas isendist saab ja tuleb
selline nagu ta hetkel mu ettekujutuses on. Ma olen saanud proovida 4 vedu, tean mis see on. Ei vaidlegi üldse, et nelivedu on üks väga tore ja ilus
asi, tõesti ka mina südames ihkan 4 vedu. Kuid selle auto konkreetse auto puhul ei paku mulle eriti pinget kui ta oleks Q. Sellesmõttes ei paku
pinget, et kui ta ükskord valmis saab sis mulle ei annaks nagu midagi kui ta oleks nelivedu. See on siiski ainult minu nägemus. Ja mootori kohapeal ei
ole vahet palju tööd, nikerdamist või ümberehitamist on. Mis on võimalik on ka teostatav, ainult piisavalt aega, raha, viitsimist ja närve peab olema.
Kui jutt juba mootori peale läks sis kas seda 4.2 (mis on täitsa ilus idee) on ainult Q või on poolevedulisi ka? Minuteada vist ei ole? Kui on ainult
Q sis kas annab monteerida sinna esiveo kasti või mis valemiga selle sinna vahele paneks?
Ning kui muud varianti pole, siis kas ma tean valesti või ongi nii, et esiveduse kerel ja Q kerel on kere tiba erinev sealt altpoolt, st. sealt kus
kardaan peaks jooksma on esiveolisel ruumipuudus? Et kui panna sellele kerele Q sis peab kere ka ümber tegema? Ja muide mulle on lapsest saati legod
meeldinud
Päikest.
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 10.03.11 22:57
|
|
|
Iseenesest kui teha see sama mootor lauapeale legoks ja uute juppidega taas kokku laduda sis ma arvan, et mind rahuldaks ka see aga eks seda vaatab
hiljem.
|
|
|
Kiku
huviline
Registreerunud 02.06.10
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2, 90q 20vt
|
postitati 10.03.11 23:07
|
|
|
Ma lisaks veel juurde, et tõesti see kõik on väga tore aga kere suhtes. RS2 originaal stanget pole isegi välismaa foorumites(s2forum, motorgeek)
saada, ja kui isegi on siis nende hinnad on väga kõrged, peeglid samamoodi. Udutuled mis stangesse lähevad ning suunad olid vist phmt poole stange
hinnast tutikana, täna alles uurisin.
Tagumine nn luugipealne reflektor või tuli kuidas kellelegi meeldib kutsuda, seda veel võid leida aga samuti väga kõrge hinna eest, ning originaal rs2
tagumine stange ei tohiks kokku joosta joontega, pead ei anna aga minuteada peaks tal olema laiemad tiivakaared.
Kokkuvõttes, suhtumine paistab sul selline, et sa teed ära, ja kusjuures väga vinge kui sa teedki ära ja kui asi korralik välja kukub, ainult enne
seda mõtle hästi hoolikalt järgi, mida sa teed ja kuidas teed.
Quattro teema kohapealt. Siin foorumis on lahatud seda, et esiveduline teha q. Põhi on uus vaja keevitada, kuna pole tagumise sinna jaoks
kinnituskohti. Ühesõnaga see on juba ULME!
|
|
|
cornoyo
huviline
Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: 2×80 ABK
|
postitati 10.03.11 23:31
|
|
|
Olen igati nende poolt, kes käsi niisama taskus ei hoia ja täis teostusindu, küll aga ei istu suuga suurelinna tegijad.
Tundub, et eelmine sügis paika pandud kõige suurem plaan, istutada helitehnika, ei hakanud kuigi hästi idanema.
Tsitaat: | Algselt postitas: Krika
*Kõige suurem plaan on seotud helitehnikaga. Mis või kuidas, seda praegu ei tea aga on plaanis istutada autosse suuremal hulgal helitehnikat.
| Ole nüüd mees ja löö esialgne kalkull kokku, ning anna ka siin summast teada. Kui detailid olemas, siis võib muidugi juba järgmine
nädal auto tegemisse lükata.
Aga mulle tundub lihtsalt, et sinu teadmatusest asjade mittekättesaamisest ja nende hindadest, ruttasid lihtsalt unistustega liialt ette.
.:Rasta I Land:.
|
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 11.03.11 00:04
|
|
|
Jupid ei peagi olema originaalid, esistange näiteks leidsin ma gup-tuningust üsna sarnase rs2 omale
See on mul ka olemas, tagaotsaga läheb aga raskeks, kuna ei leia sellist kuhu numbrimärk sisse istuks, mistõttu tuleb vist teha tagaotsal ainult
stangevahetus. Kuna originaalisarnast raske leida siis tuleb asendada mõne muu pilti sobiva stangega. Mõte oli uurida audiklubist, et äkki keegi teab
kust saada kasvõi sarnaseid juppe ja maad uurida. Peeglid pean siis laskma sõbral rootsist tuua, mingist tuning poest leidis. Veidi teravama tipuga
kui rs2 omad kuid muidu pea samad. Tagastanget tuleb mul sis hakata otsima, sellist mis pildiga kokku sobiks. Esialgne kalkulatsioon on kusagil 3200
EUR (ainult välimus väljast) millest 250 tuleb juba maha võtta (esistange + esituled).
Cornoyo - Esiteks, mis osas sõnas plaan on kirjas aeg või kuupäev kunas ma asju tegema hakkan?
Teiseks, nagu sa näed oli seal kirjas ka välimuse muutmine ning ma asetan hetkel selle endajaoks esikohale.
Kolmandaks, nagu sa näed on mul osa jubinaid olemas värvijaga ka räägitud, niiet asi edeneb. Ega kui konkreetselt samasid juppe ei saa, egas asi
tegemata jää. Võid mõelda, et mis "RS2 look" see tuuning jubinatega on aga need jubinad ei pea olema täpselt originaalid, vaid võivad ka veidi
erineda. Muidugi ei mõtle ma mingisuguseid ulmesuperhüper futuristlikute kurvide ja uimedega stangesid ja asju, vaid ilusadi tagasihoidlikke ja
viisakaid. Midagi mis oleks võimalikult lähedal rs2 le. Ja ega see muusika ka tulemata jää. Praegugi supikas koliseb, niiet ots on ka muusika
kohapealt lahti tehtud.
Päikest.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 11.03.11 00:27
|
|
|
Oli mul ka kunagi B4 esivedu, sai ka nikerdatud ja vaikselt planeeritud mida kõike teha. Olukord muutus siis kui sain nelivedulist
Sihtotstarbeliselt kasutada nii kõvemal pinnasel kui esituledeni lumes novembritorme nautides, pärast seda ei näinud enam
mõtet poolevedulise tuunimisel. Kui autoga sõitmine ei ole lihtsalt punktist A -> B kulgemine, vaid on seal midagi enamat, siis tulevikus hakkab
auto invaliidsus pinda käima. Nagu tavaks hakkab foorumisse igal sügisel teemasid tekkima: "Kuidas audi neliveduseks teha, palju raha juba masinasse
matnud, ei tahaks uut osta..."
Ei ole tal ju väärtust vanasõidukina (näiteks vana vene raud või muu vanatehnika alla liigituv) vaid tegu on ju täiesti tavalise B4 Avantiga. Ma ei
laida seda mõtet maha, ning igasugune garaazhis nokitsemine ja nikerdamine on vägagi positiivne nähtus, kuid kui juba niipalju raha (kõlab nagu vana
makilint, kuid enamuse lihtsurelike jaoks on tegu #1 ideede teostamist piirava vahendiga), vaeva ja aega on kulutatud siis ma mõtleks ennem ikka
pikalt kuhu ja kuidas seda kulutada.
Mõtle näiteks 5a pärast: Auto värvitud, RS2 jupid küljes ja välimuselt petaks enamuse inimestest ära. Salongis on valged kellad, RS2 või sellele
sarnane sisu, vägev helitehnika ja tõesti nagu RS2. Ja edasi? Muu on ju tehtud, võiks tehnika ka vastavusse ajada, eelarve juba niikuinii kordades
lõhki, milleks enam peatuda..., aga kui juba 1.9TDI suudab kenasti esirehvidest üle olla, siis mida arvaks sellest 4.2 või chipitud 2.2T? Jah kasti
õnneks ei lõhu kuni rehvid vilisevad, a kaua seda rehvi üldse vilistada, millalgi tahaks ju sõita ka.
Idee tundub hea, kuid ma tõesti ei tahaks, et tekiks jälle mingi projekt kus hakatakse suure rõõmuga tegema, kulutatakse vaesema inimese poole aasta
sissetulek ja lõpptulemuseks jääb müügikulutus kui müüakse mingit poolikut masinat rariteetsemate juppide koguväärtuse eest.
kiku, P1 kerel on tiivakaared täpselt samad mis B4 kerel.
PS: tavaliste suunatuledega RS2 replica stange ei lähe kohe mitte, kui juba siis uuri Riegeri toodangu hulgast korralik plastikust RS2 replica koos
õigete suundadega.
Edit: Vaata motivatsiooniks näiteks neid pilte: Pistonheads
Võrreldes B4-ga vajavad kaotamist uksepealsed liistud, uued peeglid(Porsche originaalid tahavad ka veidi uksepleki lõikumist), uued tuledealused
liistud, uued ukse alumised liistud, küljekarbi katted/laiendid on puudu, luuptuled puudu, esi ja tagastange hankida, iluvõre leida(koos õigete
rõngastega), tagaluugi vann koos õige lingiga, õiged suunad ja udukad. Veljemure lahendab vist mingi 4x108 replica ära.
Ja kui igav hakkab, siis veel veidi lugemist: http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=46927
Et oleks raskem!
|
|
|
|
Krika
huviline
Registreerunud 08.12.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B4 AVANT 2.0E
|
postitati 11.03.11 00:50
|
|
|
Niisiis. Peale kõiki argumente arvesse võttes, kui suuremahuliseks ja kulukaks ning mõttetuks (veoskeemi teema) mu projekt kujuneb. Otsustan ma ikkagi
kõigele vastu vanduda ja oma asi läbi suruda. Esimene stange jääb samaks, see mis mul on olemas. Ja kõige selle peale, et mis pärast kui valmis on
edasi... Nii ma seletan enda mõtet asjale. Nii mõnigi ei pruugi ega ei peagi aru saama sellest mis ma mõtlen ja mis ma enda jaoks pean või ei pea
oluliseks. Kui ma saan ta valmis sellisel kujul nagu ma soovin siis minujaoks hakkab ta olema selline masin mille üle ma tunnen uhkust, et ma olen ise
selle valmis teinud ja ta on selline nagu peab minu silmis olema üks b4 avant. Ma ei hakka mingisuguseid kaapekaid ega asju tegema, et mul oleks nüüd
suurt mootorit vaja või sis nelivedu, et suur mootori jõud ei piidruks rehvi kulumise ja paksu valge suitsuga. Ma tahan, et see oleks selline auto
kuhu ma istun sisse, ma sõidan sellega ja ma olen endaga rahul, täpselt sellisena ma näen enda projekti. Ja kui mul tekib vajadus nelikveo järgi või
on vaja hästi hästi kiiresti sõita sis maailmas on tegelikult teisigi autosid millega saab neid asju teha. Ja suur osa neist on müügis ka. Ning ma
arvan, et mulle on veel piisavalt aastaid antud, niiet aega peaks olema kui mul peaks vajadus tulema mõne sellise vastu
Ja suunad ei ole stangega kaasas, need tuleb eraldi muretseda.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |
|