sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 29.09.10 14:21
|
|
|
Audi A8 D2 kliima veakoodid
VAG-COM-ga leidsin sellised vead.
00728 - Potentiometer in position motor for left-hand central vent (G136)
09-00 - Adaption limit surpassed
00729 - Potentiometer in position motor for right-hand central vent (G137)
09-00 - Adaption limit surpassed
- veel annab 00731 ja 00732, mis siis tähendavad vastavalt paremat ja vasakut klappi, mis jalgadele õhtu suunavad (sama tekst veakoodis)
Oskab äkki keegi targem nõu anda. Endal tunne selline, et kliima ei oska klappe korralikult liigutada ja õhku suunata. Näiteks juhi jalgadele üldse ei
puhu. Või kuidas näiteks läbi VAG-COM-i kliimat testida - just sooja poolt.
Tänud ette.
|
|
|
mig
huviline
Registreerunud 14.04.07
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: A8 quattro 4,2 '99 / Chrysler Grand Voyager Ltd CRD
|
postitati 29.09.10 15:24
|
|
|
Hakkas külm?
Peab minu omal ka üle vaatama, mis seal krõpsub vahest.
mig
eturunduse töövahendid: mail, twitter, facebook marketing; CRM; eCommerce, web
|
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 08.10.10 18:07
|
|
|
Teab keegi, et kas kliima plokile/ kogu süsteemile on võimalik nö restart teha VAG-COM-ga?
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 08.10.10 20:23
|
|
|
Seadistada on võimalik, ehk siis vag-comiga saab "õpetada" klappe liikuma. Selle seadistusega käivad klapid kõik positsioonid algusest lõpuni läbi.
See aga muidugi sel juhul kui mootoril tõrget ei ole või takistust mis tema liikumist segaks.
|
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 09.10.10 08:51
|
|
|
Tore, aga äkki vihjaks, et milliste seadistuste alt läheneda selle "õpetamisega"?
|
|
|
margusja
huviline
Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW e60 (523) '05
|
postitati 15.10.10 05:28
|
|
|
Ilmselt mõeldakse siin output teste.
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 15.12.10 09:22
|
|
|
Jätkaks oma kliima soojapuhumise saagat.
Olukord nüüd järgmine, et vigu ei näita ja nagu puhub ka igast august. Ka jalad on enamvähem ok. Kuid sooja tuleb ikkagi kuidagi lahjalt kui ka
mootori temp on 90. Ka lisaahi lõpetab kütmise kuidagi vara ära. Nats üle 60 nädiku järgi ja juba jääbki ahju pump vait ja edasi ei toksi.
Kõige huvitavam asjaolu on aga see, et kui sõidan näiteks maale ja olen ca 20 km läbinud ja kõik on soe, siis möödasõitu sooritades (kiirus kasvab),
paneb salongi vent kiirust ca 2 pulka juurde ja hakkab millegipärast jahedat puhuma! Ulme. Alguses ei saanud aru, miks nii, kuid siis proovisin veel
ja ongi nii, et kiiruse kasvades hakkab jahedat puhuma. Linnas sellist efekti saavutanud pole. Ainult maanteel.
On kellelgi samasugust asja esinenud.
|
|
|
fred2103
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.12.10 09:35
|
|
|
Olen isegi täheldanud, et kiiruse kasvades paneb vent samuti tuure juurde ja kiiruse vähenedes võtab ka maha. Seda et külma hakkaks sellepeale puhuma,
ei ole täheldanud.
Fred
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 19.12.10 15:49
|
|
|
Nüüd siis asjalood nii palju selgemad, et Webasto ahju võtan ma homme pulkadeks. Tundub, et nelja aastaga on see piisavalt palju nõgi enda sisse
kogunud ja nüüd kuumeneb üle. Selle pärast ahi end suht ruttu välja lülitabki.
Teine asi on ikkagi maanteesõit. Olen nüüd kliima toimetamist jälginud ja täheldanud seda, et kiiruse kasvades hakkab jahedat tulema ja siis paneb
vent kiirust juurde, et see jahe õhk uuesti soojaks puhuda. Et siis kõigepealt tuleb jahe õhk ja siis pannakse kiirust juurde, mitte vastupidi nagu ma
eelmises postituses mainisin.
Ka näiteks sõites ühtlase kiirusega ja jõudes välja peale kus on kõvem tuul, siis toimub pm sama, mis möödasõidul.
Kas keegi oskab juhatada või seletada, kus asub a8-l see klapp/kraan, mille kaudu lastakse jahutusvedelikku salongi soojendusradiaatorisse ning asub
see klapp, mis juhib soojaõhuvoogu läbi soojendusradika.
Segane küll sai aga äkki keegi viitsib nats kaasa mõelda ning oma kogemusi/õpetussõnu jagada!?
|
|
|
sospert
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
Auto: q7
|
postitati 20.12.10 20:22
|
|
|
Nii. Lisaahi (webasto) sai pulkadeks võetud. Sisse sai pandud uus küünal koos leeki vaatava jublakaga (pm ahju sisu uus), ei oska sellele asjandusele
nimetust anda. Puhastasin igatepidi ahju seest ära ka. Kusjuures palju sodi polnudki aju sees, arvestades nelja aasta pikkust kasutamist. Ja nii nagu
arvata oli ei muutunud mitte midagi. Ikkagi kütab ahi 3-5 minutit normaalselt ja kiirelt ning siis hakkab ta hoog raugema.
Oskab keegi kedagi soovitada, kes teaks natuke webasto töö loogikat ja millistest näitajatest/anduritest ta oma töös juhindub.
Saaks mõndagi asja nats selgust, siis vb saaks kogu süsteemi korralikult toimima.
Tänud vastajatele.
|
|
|