Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi A8 D2 kliima veakoodid (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1945)
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 29.09.10 14:21 Tsiteeri
Audi A8 D2 kliima veakoodid



VAG-COM-ga leidsin sellised vead.

00728 - Potentiometer in position motor for left-hand central vent (G136)
09-00 - Adaption limit surpassed

00729 - Potentiometer in position motor for right-hand central vent (G137)
09-00 - Adaption limit surpassed
- veel annab 00731 ja 00732, mis siis tähendavad vastavalt paremat ja vasakut klappi, mis jalgadele õhtu suunavad (sama tekst veakoodis)

Oskab äkki keegi targem nõu anda. Endal tunne selline, et kliima ei oska klappe korralikult liigutada ja õhku suunata. Näiteks juhi jalgadele üldse ei puhu. Või kuidas näiteks läbi VAG-COM-i kliimat testida - just sooja poolt.

Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mig
huviline

Avatar


Registreerunud 14.04.07
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: A8 quattro 4,2 '99 / Chrysler Grand Voyager Ltd CRD

postitati 29.09.10 15:24 Tsiteeri


:) Hakkas külm?
Peab minu omal ka üle vaatama, mis seal krõpsub vahest.


mig
eturunduse töövahendid: mail, twitter, facebook marketing; CRM; eCommerce, web
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 08.10.10 18:07 Tsiteeri


Teab keegi, et kas kliima plokile/ kogu süsteemile on võimalik nö restart teha VAG-COM-ga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 08.10.10 20:23 Tsiteeri


Seadistada on võimalik, ehk siis vag-comiga saab "õpetada" klappe liikuma. Selle seadistusega käivad klapid kõik positsioonid algusest lõpuni läbi. See aga muidugi sel juhul kui mootoril tõrget ei ole või takistust mis tema liikumist segaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 09.10.10 08:51 Tsiteeri


Tore, aga äkki vihjaks, et milliste seadistuste alt läheneda selle "õpetamisega"?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
margusja
huviline



Registreerunud 18.06.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e60 (523) '05

postitati 15.10.10 05:28 Tsiteeri


Ilmselt mõeldakse siin output teste.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 15.12.10 09:22 Tsiteeri


Jätkaks oma kliima soojapuhumise saagat.
Olukord nüüd järgmine, et vigu ei näita ja nagu puhub ka igast august. Ka jalad on enamvähem ok. Kuid sooja tuleb ikkagi kuidagi lahjalt kui ka mootori temp on 90. Ka lisaahi lõpetab kütmise kuidagi vara ära. Nats üle 60 nädiku järgi ja juba jääbki ahju pump vait ja edasi ei toksi.
Kõige huvitavam asjaolu on aga see, et kui sõidan näiteks maale ja olen ca 20 km läbinud ja kõik on soe, siis möödasõitu sooritades (kiirus kasvab), paneb salongi vent kiirust ca 2 pulka juurde ja hakkab millegipärast jahedat puhuma! Ulme. Alguses ei saanud aru, miks nii, kuid siis proovisin veel ja ongi nii, et kiiruse kasvades hakkab jahedat puhuma. Linnas sellist efekti saavutanud pole. Ainult maanteel.

On kellelgi samasugust asja esinenud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
fred2103
huviline

Avatar


Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.12.10 09:35 Tsiteeri


Olen isegi täheldanud, et kiiruse kasvades paneb vent samuti tuure juurde ja kiiruse vähenedes võtab ka maha. Seda et külma hakkaks sellepeale puhuma, ei ole täheldanud.

Fred


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 19.12.10 15:49 Tsiteeri


Nüüd siis asjalood nii palju selgemad, et Webasto ahju võtan ma homme pulkadeks. Tundub, et nelja aastaga on see piisavalt palju nõgi enda sisse kogunud ja nüüd kuumeneb üle. Selle pärast ahi end suht ruttu välja lülitabki.
Teine asi on ikkagi maanteesõit. Olen nüüd kliima toimetamist jälginud ja täheldanud seda, et kiiruse kasvades hakkab jahedat tulema ja siis paneb vent kiirust juurde, et see jahe õhk uuesti soojaks puhuda. Et siis kõigepealt tuleb jahe õhk ja siis pannakse kiirust juurde, mitte vastupidi nagu ma eelmises postituses mainisin.
Ka näiteks sõites ühtlase kiirusega ja jõudes välja peale kus on kõvem tuul, siis toimub pm sama, mis möödasõidul.
Kas keegi oskab juhatada või seletada, kus asub a8-l see klapp/kraan, mille kaudu lastakse jahutusvedelikku salongi soojendusradiaatorisse ning asub see klapp, mis juhib soojaõhuvoogu läbi soojendusradika.

Segane küll sai aga äkki keegi viitsib nats kaasa mõelda ning oma kogemusi/õpetussõnu jagada!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sospert
huviline



Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal

Auto: q7

postitati 20.12.10 20:22 Tsiteeri


Nii. Lisaahi (webasto) sai pulkadeks võetud. Sisse sai pandud uus küünal koos leeki vaatava jublakaga (pm ahju sisu uus), ei oska sellele asjandusele nimetust anda. Puhastasin igatepidi ahju seest ära ka. Kusjuures palju sodi polnudki aju sees, arvestades nelja aasta pikkust kasutamist. Ja nii nagu arvata oli ei muutunud mitte midagi. Ikkagi kütab ahi 3-5 minutit normaalselt ja kiirelt ning siis hakkab ta hoog raugema.
Oskab keegi kedagi soovitada, kes teaks natuke webasto töö loogikat ja millistest näitajatest/anduritest ta oma töös juhindub.
Saaks mõndagi asja nats selgust, siis vb saaks kogu süsteemi korralikult toimima.

Tänud vastajatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.6% - SQL: 73.4%]