toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.10 07:16
|
|
|
Audi 100 C4 - 1994 - toxikboy
Tere foorumlased.
Sai siis soetatud selline isend!
Plaan siis auto aja jooksul saada yle keskmise korda!
Liik: sõiduauto
Keretüüp: sedaan (Sedaan)
Esmane reg: 05/1994
Mootor: 2.8 V6 (128 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 250 000 km
Vedav sild: esivedu
Käigukast: automaat
Värvus: tumepunane
Varustus
Turva- ja ohutusvarustus
* roolivõimendi
* kesklukustus (puldiga)
* ABS pidurid
* 1x turvapadi
* turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
* kliimaautomaatik
* 2x elektrilised akende tõstukid
* elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad)
* kohtvalgustid
Sisustus
* tekstiilpolster
* käetugi ees
* käetugi taga (laekaga)
* iluliistud salongis (puitdekoor)
Audio, video, kommunikatsioon
* stereo (CD, MP3)
Rehvid ja veljed
* suverehvid
* valuveljed (15)
Tuled
* udutuled (eesmised)
* tulede korrektor
Muu varustus
* suusakott
* välistemperatuuri näidik
Mõningad Asjad mis siis tehtud:
Mootori remont
Uued küünlad
Uued tihendid
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 29.09.10 14:36
|
|
|
Jälle see sama Audi. Mida sa pead silmas "ok rool oli krudisenud"? Mille järgi sa tuvastasid selle, et mootor käib nelja silindriga? Purtsub, paugub
ka siis seljuhul ju.
Igatahes tundub, et see masin vajab veel kõvasti asjalikku tööd ja vaeva ning soovin sulle omalt poolt jõudu, kannatust ja edu selle ehitamisel!
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.10 18:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Jälle see sama Audi. Mida sa pead silmas "ok rool oli krudisenud"? Mille järgi sa tuvastasid selle, et mootor käib nelja silindriga? Purtsub, paugub
ka siis seljuhul ju.
Igatahes tundub, et see masin vajab veel kõvasti asjalikku tööd ja vaeva ning soovin sulle omalt poolt jõudu, kannatust ja edu selle ehitamisel!
| '
rooli krudin on kadunud kuna eks sinna õli paaki tuleb õli ka panna sai õli sisse ja ei krudise seal midagi!
ei purtsu ega parstu vaid käib nelja silindriga,kuid arvatavasti asi siiski natuke valesti kokku pandud gaasijaotuses,homme hommikul lasen tiba
targematel yle vaadata selle asja kui nad ytlevad et see korras siism peab viga mujalt otsima kuid arvan et seal see viga peitub täna sai hamba jagu
liigutatud ja asi läks tunduvalt paremaks.
tegemist seal auto kallal jätkub tõesti kuid loodan asja saada ja asjaga kursis hoida ....
Tänud~!
|
|
|
furvios
huviline
Registreerunud 24.06.07
Asukoht: Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 4-Motion
|
postitati 29.09.10 18:36
|
|
|
Ei taha nüüd teemat solkida, aga no sry, kas sa komast oled üldse midagi kuulnud? Vahepeale läheb tekst ikka väga segaseks.
Auto algab ju A tähega.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 29.09.10 19:48
|
|
|
Minu käest see auto siis läks. Loomulikult oli mul seal paagis õli sees, aga loomulikult jookseb see välja sealt kui pumba eraldad süsteemist.
Sillad lasin kontrollida Rakvere Egestenis, amorte nad seal kontrollida ei saa, aga rooliotsad jms kontrollisid nad küll ära ja vaevalt nad mulle
midagi rääkimata jätavad, tasu saavad nad ühtemoodi.
Seda ütlesin ma kohe, et autoga tuleb vaeva näha, aga samas punkist A punkti B veab ta töötava motoga ka ära.
|
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.09.10 05:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Minu käest see auto siis läks. Loomulikult oli mul seal paagis õli sees, aga loomulikult jookseb see välja sealt kui pumba eraldad süsteemist.
Sillad lasin kontrollida Rakvere Egestenis, amorte nad seal kontrollida ei saa, aga rooliotsad jms kontrollisid nad küll ära ja vaevalt nad mulle
midagi rääkimata jätavad, tasu saavad nad ühtemoodi.
Seda ütlesin ma kohe, et autoga tuleb vaeva näha, aga samas punkist A punkti B veab ta töötava motoga ka ära. |
ei taha midagi halvasti öelda ei sulle ega selle firma kohta kust kontrollisid kuid see peab ikka väga jama kontroll olema kui ei tuvasta seda et
sarniirid ja rooliotsad pm täiesti otsas on,see et rool vedas gaasi peal hoides viltu on,on tingitud rooliotstest aga tehing on tehtud ning mis siin
enam toriseda tuleb asjaga leppida ja autost teha korralik liikur!
|
|
|
Reinzz
huviline
Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.6
|
postitati 30.09.10 17:01
|
|
|
See on küll mingi bs, kui kontrollis neid vigu ei leitud. Igasugustes nurgatagustes töökodades ei tasu alati käia.
Aga lase pihustid ära kontrollida, neis võib ka viga olla.
154 saksa hobust...
|
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.10 06:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Reinzz
See on küll mingi bs, kui kontrollis neid vigu ei leitud. Igasugustes nurgatagustes töökodades ei tasu alati käia.
Aga lase pihustid ära kontrollida, neis võib ka viga olla. |
Seda arvan minagi.
Aga see selleks!
Käisin yle eile õhtul diagnostis kus tuvastas mulle et kõik kuus pihustit otsas,kohe kindlasti ma seda ei uskund sest kõik korraga otsa saada on ysna
võimatu seega pusserdasin natuke gaasijaotusega weel ja asi andis tulemust kyll ma päris ise paika ei pannud lõpuks kuid käisin eile õhtul Võhma
ristis kus yks kodanik tegeleb auto remondiga kodu hoovis,sõitsin sinna siis tegi ta kapoti lahti vaatas peale ja ytles et sul yks pool pool ringi
vale 15 minutit sättimist,keerasin võtit ja auto käib nagu isa süda!!
Seega mootori poole pealt on asi timm praeguseks,aega võttis aga asja sai!
Kui kellegil V6 hammasrihma vaja paika panna siis soovitan julgelt seda meest Võhma ristis jagab asja hästi teeb kiirelt ja korralikult +veel
soodsalt.
järgmisena võtan ette esisilla remondi siis
rooliotsad
sarniirid
amordid
tugilaagrid
Ja siis hakkab vaikselt välist ilu vaatama juhul kui kellegil esi tiibasid peaks olema pakkuda siis andge julgelt teada!
|
|
|
MatuAudi
huviline
Registreerunud 07.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio, A4 B8 S-line
|
postitati 01.10.10 06:53
|
|
|
Endal oli ka rihm paigast, just hammasirhm, minek oli kehva, kuna pool mootorit praktiliselt ei töötanud. Ning mind aitas Tallinnast väljas üks
tuttav. Vahe on lihtsalt märgatav. Kui sa varem V6'ga sõitnud pole, siis nüüd kui mootor ilmet hakkab võtma, peaks naeratus näole tulema.
Defu - Matu
|
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.10 07:01
|
|
|
vahe on tõesti väga väga märgatav!
Naeratus tuli siis näole kui rihm õieti peale pandi ja moto ilusti käis kartsin vahepeal et kuskil midagi puudu jäänd aga õnnek s kõik korras!
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 18:57
|
|
|
Nii paljuks seda rõõmu siis jätkusgi!!!!
Täna mööda tln trtu maanteed sõites vaatasin korra peeglisse ning nägin midagi mystilist nimelt siis tagant suur sinine vine yleval ,mootor käppelt
seisma ja veeresin parklasse ära ,kapoti alla vaadates kõik korras,kuid kui põhja alla nägin siis võttis nukraks nimelt siis õli jooksis nagu
kraanist,kuid aru ei saanud kust täpselt võtsin õli varda vaatasin kõik normis,kuid sõiduaeg tuulega see õli jooksis sumpa toru epale ja see siis
hakkas kärssama imestan et sisse ei olnud midagi tunda kuid pärast garaazi juures hakkasin asja uurima ajasin kanali peale panin käima kuid mitte
kuskilt yhtegi tilka enam ei tulnud.....lasin sõbral korra käigu sisse panna ja vot kui siis hakkas voolama käigukasti ja mootori vahelt siis juba
imestasin,seega oskab nyyd keegi miskit öelda mis seal sees ees oodata võib sest huvitav on see et kast ise töötab ideaalselt.
homme plaan asi lahti kiskuda kuid ehk on keegi kes on midagi sarnast kogenud?
Igatahes teeb meele nukraks kyll no 5päeva sõitu ja jälle suur töö ees!
Janar!
|
|
|
tanelr4
huviline
Registreerunud 28.10.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 19:09
|
|
|
Eks mõni käigukasti toru siis katki võibolla, kuskilt läbi mädanenud, tee puhtaks ja võta korralik valgus ja uuri välja.
|
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tanelr4
Eks mõni käigukasti toru siis katki võibolla, kuskilt läbi mädanenud, tee puhtaks ja võta korralik valgus ja uuri välja. |
Õli jookseb käigukasti seest või sealt kus turbiin sees on seal sees ei ole ju yhtegi toru!??
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 05.10.10 19:59
|
|
|
Väntvõlli otsasimmer ehk?
|
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 20:14
|
|
|
Loodan et saab sellega hakkama ainult jh!
Ega seal muud väga olla ei saa veel vähemalt kuna kast toimib,aga kas siis hakkab ka õli kohe päris voolama?
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 05.10.10 20:20
|
|
|
Eks õli kogunes turbiinikojasse ja mingi aeg hakkas üle ajama. Kui kastist kasvõi 100g välja tuleb, siis hakkab kast kindlasti käike raiuma jne. Seega
see peab olema moto õli ja 80% otsasimmer.
|
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 20:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Eks õli kogunes turbiinikojasse ja mingi aeg hakkas üle ajama. Kui kastist kasvõi 100g välja tuleb, siis hakkab kast kindlasti käike raiuma jne. Seega
see peab olema moto õli ja 80% otsasimmer. |
99% on see kasti õli ilus puhas punane õli Ja kast toimib kenasti see paneb ennast ka imestama!
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 20:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: toxikboy
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Eks õli kogunes turbiinikojasse ja mingi aeg hakkas üle ajama. Kui kastist kasvõi 100g välja tuleb, siis hakkab kast kindlasti käike raiuma jne. Seega
see peab olema moto õli ja 80% otsasimmer. |
99% on see kasti õli ilus puhas punane õli Ja kast toimib kenasti see paneb ennast ka imestama! |
ja õli on sealt kindlasti rohkem välja jooksnud kui 100 grammi!
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 05.10.10 20:30
|
|
|
Sel juhul kasti ja turbiinivaheline tihend.
|
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.10 20:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: airbag
Sel juhul kasti ja turbiinivaheline tihend. |
Saad sa mulle selle tihendi Pildi leida siia?
|
|
|
toxikboy
huviline
Registreerunud 13.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.10.10 09:30
|
|
|
teab keegi kas seda tihendit saab vahetada ka niiet ei võta mitte käigukasti maha vaid mootori,see asi nagu rohkem käpas peaks kiiremini hakkama saama
kuid äkki peab kasti maha võtma ja seal veel midagi lahti arutama??
|
|
|