Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 05.03.03 18:10
|
|
|
Jahutusventilaator töötab kogu aeg
Nii mure siis selline, et täna lambist hakkas jahutsuvent (max kiirusel) uhama ning seisma ei jäänudki. Tõmbasin siis anduri tagant kabla ära, ning
vent jäi seisma - tundub et radikas olev andur on peetis. Minu kogemsute järgi tavaliselt kui andurid väsivad siis ei toimi üldse (e. siis
jahutusvent yldse käima ei lähe), või on mõnel teistsugu kogemusi?
Tegemist on kolme jalaga anduriga (äkki mõni teab miks neid kolm on).
Auto on Audi 100 aastast 89
|
|
|
koit46
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 3.0
|
postitati 05.03.03 18:36
|
|
|
Mul oli sõbra Audil sama jama ühel hommikul lihtsalt töötas ventikas kogu aeg....
Ta lihsalt ostis uue anduri.... ja töötab siiani järelikult kui andur peese läeb siis vent tööle jääb.....(vist)
Tõlkis: Luule Zavoronok
Teksti luges: Malle Peedo
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 05.03.03 21:46
|
|
|
kolm on neid selleks et asi on kahe kiirusega.esimene on nn.normaalkiirus(hakkab tööle kuskil seal 98-104 juures) ja teine on
avariikiirus(105-120c*)
kliimaga variantidel veel see et kui kondi järgi lükkad siis hakkab esimene kiirus kohe tööle et freoon saaks oma jahutuse kätte.
BTW:juhul kui sul on see jobu andur seal mootoriploki küljes (nelja otsaga)siis vahest teeb ka see lollusi (omal ajasin kala ikka tük aega taga ja
siis avastasin(muidugi mul oli salonginäidik ka tüma juba)
|
|
|
|
madjs
huviline
Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw
|
postitati 05.03.03 22:45
|
|
|
Kui juhtmed lühises pole, siis ei näe küll muud võimalust kui anduri klemmid lõplikult kokku jooksnud.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 05.03.03 22:48
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
kolm on neid selleks et asi on kahe kiirusega.esimene on nn.normaalkiirus(hakkab tööle kuskil seal 98-104 juures) ja teine on
avariikiirus(105-120c*)
kliimaga variantidel veel see et kui kondi järgi lükkad siis hakkab esimene kiirus kohe tööle et freoon saaks oma jahutuse kätte.
BTW:juhul kui sul on see jobu andur seal mootoriploki küljes (nelja otsaga)siis vahest teeb ka see lollusi (omal ajasin kala ikka tük aega taga ja
siis avastasin(muidugi mul oli salonginäidik ka tüma juba) |
Mul ongi kliimaga variant, avastasin veel seda, et peale kliima ning radika temperatuuri juhib seda venti ka mootoris üks andur (kuskilt lugesin, et
see 2 otsaga ülemine s.t. seal selle kombi-anduri peal - pead ei anna) s.t. sooja ilmaga kui väljas on yle 30 kraadi või nii ja masin sooja/kuuma
mootoriga seisma keerata, siis peale süüte välja keeramist hakkab vent paari sekundi jooksul urisema 1/2 pööretel (kuigi minu isendil tosooli el.
tsirkulatsiooni pump puudub, mis on 200'de ja muude turbiiniversioonide pärusmaa, siis jääbki selle point minu masina juures arusaamatuks)
Ploki kombi-andur sai kohe peale ostmist 3 jalgse vastu välja vahetatud, kuna tollal see kah jeblas - präägast toimib.
Ühesõnaga ega siin muud varianti pole, homme valges lähen testriga kallale ja kaen perra, samas see radika andur ei tohiks eriline kirves olla (2k
vast ikka ei maksa ... irw), ainuke asi et seda maru [roppus] vahetada, mahlad peab välja laskma ja alumise kummilõdviku eemaldama ... muidu
võtmega suht keeruline sinna liigi pääseda.
Oskad sa Quattro öelda mis seal anduri sees on, keski tark rääkis et bimetall, et pidi mõningatel juhtudel kinni jääma jne.
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 06.03.03 07:20
|
|
|
Jamasin ka kunagi sellesama anduriga. Reeglina lähevad nad jah teistpidi nässu- st. et enam ei ühenda. Kui ikka anduri otsast juhtme ära tõmbad ja
siis ventikas vait jääb, siis ei saa viga mujal olla kui sellessamas anduris.
Minu probleem oli selles, et ma ei osanud aimatagi, et 200'l see vedeliku temperatuur peabki nii kõrge olema. Eelmistel masinatel (ka 100'l)
hakkas juba 90kraadi juures ventikas uhama, sellel läks üle 100. Alles pika pingelise uurimise peale sain pihta, et asi peabki nii olema.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 06.03.03 12:14
|
|
|
to amadeus:
seal on küll jah see bimetall(osadel on asi lahendatud ka mingi elektroonikaga nn.kombiandurid)
ja see ploki küljes olev kahe otsaga andur juhib ka seda venti jah,kuid turbomootoritel on reeglina veel üks andur,nn järeljhutusandur mis asub
wastegate juures asetseval plekil ja on reeglina maha küpsenud(paljud seda ei tea ja kui see küpse siis see vent ikka tööle ei hakka küll-vähemalt
mitte minu kärul)
|
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 06.03.03 20:09
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Minu probleem oli selles, et ma ei osanud aimatagi, et 200'l see vedeliku temperatuur peabki nii kõrge olema. Eelmistel masinatel (ka 100'l)
hakkas juba 90kraadi juures ventikas uhama, sellel läks üle 100. ... |
Mõõtsin endaoma yle ja ongi lyhises, igatahes läksin poodi uue järele ja selgus et ka noid on kahte sorti s.t. erinevate temperatuuridega ... yhel
sordil pidi vent 91 kraadi juures käima minema ning seiskuma miski 80 kopikatega juures, teisel läheb käima 102 juures ning seiskub 92 juures (kui mul
nyyd õieti meelde jäi), igatahes selle tõttu jäigi ostmata, kakun vana mingipääv maha ja vaatan mis peal on. Loogika järgi peaks meie kliimasse see
kõrgema temperatuuri oma sobima.
|
|
|