Lehekülgi: 1 2 3 |
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.10 19:37
|
|
|
Audi A4 2.8 Quattro 142kw - 1998 - quatrororo
Otsustasin siis ka audimeheks hakata. Esiteks vabandust kasutajanime pärast, ei märganud isegi, et quattro ühe "T" tähega tuli ja eile õhtul unise
peaga ei osanud asisemat kasutajanime välja ka mõelda. Sai siis tuttavalt soetatud 1998 aasta 2.8 quattro A4.
Lisadest: Nahksisu,automaat,4x el. aknad,istmesoojendused,püsikiirusehoidja,kliima, tehase kassetiga stereo ja loomulikult quattro
Autol ka paar viga: Esitiival on naisterahva sõidust tulenenud mõlk ja kriim, mille ma pean otstarbekaks lähiajal uue originaaltiiva vastu vahetada,
paari nädala jooksul korra peab roolivõimu õli juurde kallama ning esiklaasis on pisike mõra, mis ähvardab suureks paisuda.(Seegi on tingitud
naisterahvaslikust kojamehevahetusest)
Need vead tuleks lähiajal kõrvaldada. samas sõitmist esialgu ei sega. Tegin paar klõpsu ka kiirkorras, Lähiajal üritan auto ka puhtaks pesta ja uued
pildid teha nii seest kui väljast.
Ootaks siis asjatundlikumate teavet eesootavatest muredest ning tüüpvigadest. Esimese nädalaga olen autoga igal juhul väga rahul, on nii minekut ja
minu meelest välimust ka just häbenema ei pea.
|
|
|
Aht0
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3Q
|
postitati 23.09.10 19:49
|
|
|
Kas ainult pildilt tundub või ongi vasak suunatuli esitulest eespool?
Kollane küljesuund eriti ei sobi, aga seda lihtne vahetada
Esisilla jupid vaata ka üle.
Edu masinaga.
|
|
|
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.10 19:55
|
|
|
See vist pildi viperus, päris elus pole täheldanudd seda. Kollane küljesuund ennast väga ei häiri ja esisillas siiani tundub kõik korras olevat. Eks
kui eestisse satun, siis sealsed teed annavad tunda, mis ja kui kiiresti vahetamist vajab
|
|
|
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.10 16:32
|
|
|
Kust saada esivõrele quattro märki? Peab õhtuti kruvikeerajaga ringi liikuma hakkama?
Romulas vist tahavad koos võrega anda, seda pole vaja...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 26.09.10 17:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quatrororo
Peab õhtuti kruvikeerajaga ringi liikuma hakkama? |
Ja millist vastukaja sa ühte autofoorumisse sellist asja kirjutades ootad? Erinevaid fantaasiaid, kuhu see kruvikas sulle suruda?
|
|
|
|
Aht0
huviline
Registreerunud 29.08.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.3Q
|
postitati 26.09.10 18:40
|
|
|
Osta võre ja müü mulle Audi rõngad, võre müü ka maha
Tsitaat: |
Peab õhtuti kruvikeerajaga ringi liikuma hakkama?
|
Huumor.
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
cigaro
huviline
Registreerunud 19.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.8 '97 + A6 C5 1.8T '02 + Avensis '16
|
postitati 27.09.10 02:31
|
|
|
Oh teid õrnakesi, on ju aru saada, et üritati nalja teha.
Vähemalt auto tundub aus ja asjalik.
|
|
|
|
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.10 17:14
|
|
|
Naljast aru ei saada? Võibolla siin kruvikeeraja pistjad taltsutavad ennast natuke. Revalist tahavad vist tõesti ulmehinda. Aga eks üritan edasi
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on foorumis
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 28.09.10 17:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quatrororo
Naljast aru ei saada? Võibolla siin kruvikeeraja pistjad taltsutavad ennast natuke. Revalist tahavad vist tõesti ulmehinda. Aga eks üritan edasi |
Pane ostukuulutus ja mõne aja pärast on sul privaatkirju hulgi. Võid ju vaadata mõne osadeks auto ka, usun, et kindlasti on ka võresid mis muidu
puruks, kuid embleem on säilinud. Kuskil neid ikka vedeleb. Oleks ma seda teadnud, oleks ma saanud endale ühe quattro embleemi, kuid kuna endal
sellist embleemi pole kuskile panna, siis jäi see diil seekord katki.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.10 13:17
|
|
|
Eks ma üritan, ise viibin, või noh, põhimõtteliselt elan soomes, siit ei oskagi praegu kusagilt otsida.
|
|
|
TheRRsr
huviline
Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km
|
|
real1
huviline
Registreerunud 09.06.06
Asukoht: Värska
Kasutaja on eemal
Auto: B3, B4, B5; B7, C4, C6
|
postitati 30.09.10 05:56
|
|
|
Mõni aasta tagasi otsisin ka seda märki küll lammutustest ja igalt poolt, lõpuks ostsin Forsist uue, maksis kuskil 200 kr kanti.
|
|
|
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.10 07:08
|
|
|
Nii, auto käis põhjalikumas kontrollis soomes.
Vahetamist vajavad:
1.Esimene parem pooltelje ots, õrnalt krõbiseb ka juba keerates.
2.Kardaani vahelaager, gaasi maha lastes vahel vibreerib.
3.ABS andur, mainiti, et võib aidata ka vööle nö. lähemale koputamine? Vahetevahel läheb ABs tuli põlema ja samal ajal pidurdades(isegi õrnalt)
ragistab.
4.Sillastend vaja teha enne talvekate alla panemist. Tagumist juhipoolset rehvi sööb seestpoolt vähe.
Ja minu suureks kurvastuseks eile 200 kilomeetrise kiirtee otsa juures avastasin, et püsikiirusehoidja ei toimi. Kas võib ABSi anduriga seotud olla?
Kuidas seda üldse sisse välja lülitada saab ja kas armatuuris peaks selle jaoks ka mingi indikaator olema?
Muidu olen autoga rahul, minekut on, jalgu ei jää ja kütet tundub siiamaani ka mõistuse piires tarbivat.
|
|
|
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.10 09:42
|
|
|
Kuna veepump hakkas lekkima ja on siiber ees iga päev 10 euro eest tosooli sisse kallamisest, siis paluksin vastukaja küsimusele, kes kus ja kui
odavalt teeks ära hammasrihma vahetuse. (hammasrihmakomplekt, kiilrihmakomplekt,veepump, pluss tööraha) audihoolduse pakkumine oli 14000.- ja
kampaaniahinna raames saaks 10ga hakkama. Oskab keegi odavamat soovitada?
|
|
|
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.10 14:40
|
|
|
Täna siis otsustas veepump, et oleks aeg lõplikult laiali lennata. Päris täpselt veel ei tea, mis juhtuda võis, naise käes see toimus. aga
ülevaatamisel tundus, et kõik muu on okei. Pump teeb ainult metsikut kolinat ja käivitamisel poob natuke mootorit kinni. Küsimus, kas pump käib
hammasrihma alt?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.10.10 14:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quatrororo
Küsimus, kas pump käib hammasrihma alt? |
Jah.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 24.10.10 15:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quatrororo
Täna siis otsustas veepump, et oleks aeg lõplikult laiali lennata. Päris täpselt veel ei tea, mis juhtuda võis, naise käes see toimus. aga
ülevaatamisel tundus, et kõik muu on okei. Pump teeb ainult metsikut kolinat ja käivitamisel poob natuke mootorit kinni. Küsimus, kas pump käib
hammasrihma alt? |
Mismoodi see "ülevaatamine" toimus, kui isegi seda ei näinud, mis veepumpa ringi ajab ? Kui uut mootorit ei taha osta või ehitada, siis ära rohkem käima pane, võib olla pääsed veel kergemalt.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured
jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam,
Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 24.10.10 16:08
|
|
|
Ära mingil juhul sõida, kui juhtub täiesti puruks minema mõjub rahakotile rängalt. Soovitaks vaadata ka rihmad ja rullid üle, kuidas nende olukord on.
|
|
|
|
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.10.10 18:40
|
|
|
Ülevaatamine toimus nii, et uurisin kapoti alt, mis seda kolinat siis teeb. Võtsin hammasrihma katted maha, nii palju kui sain, kuna ainsaks
tööriistaks siin soomes oli ristpeaga kruvikeeraja. Hammasrihm ise tundus korralik, ei olnud prausid ega midagi. Juhipoolse katte all oli küll mingit
tolmulaadset sodi natuke liiga palju. Igaljuhul ma arvan, et pääsesin tänu sellele, et naine oli roolis ja linnakiirus oli 40 kanti. Õnneks juhtus ka
ainult kilomeeter kodust. Eile sai just 2 korda 100km otsi kärutatud, oleks siis juhtunud, oleks ikka närvi mustaks teinud küll. Kasutaja Eints lubas
teha hinnapakkumise asjade vahetusele, nüüd tuleks siis hakata vist mõtlema, kuidas auto 300km helsinisse saada ja sealt edasi eesti. Arvan, et
kasulikum tuleks vist jupid osta ja lasta soomes ära teha, kui hakata mõtlema pukseerimise ja jumal teab mille peale.
E: lootsin küll natuke rohkem sõita enne remonti, kui 4000km, aga läks, nagu alati
|
|
|
rat_013
klubiliige
Registreerunud 07.03.03
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3.0q
|
postitati 24.10.10 18:51
|
|
|
2.8/3.0 V6-tel veepumpa ilma hammasrihmata polegi mõtet vahetada, tööaeg on suht sama... Terve nina maha jne.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 24.10.10 18:55
|
|
|
Rihmade olukorda tegelt silmaga suht petlik vaadata, eriti kui need ka veel peal.
Ise omal arvasin samuti, et rihm ilus jne, kuid kui löpuks siiski asjade vahetuseks läks, pidin istuli kukkuma.
Maha vöetud rihm, mis keerata ringi (vaadates tööpinda-hambulist/soonelist poolt) oli praguline jne, et tollega poleks pikka laulu arvatavasti
olnud.
Masin keema pole läinud?
Minu masinal pani ka veepumbal olev tiivik völlilt minema + termostaat mingis X asendis.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.10 13:50
|
|
|
Korra sai keema ka, aga ainult suts näitas üle 90 seier. Loodan parimat
|
|
|
quatrororo
huviline
Registreerunud 22.09.10
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.10 17:54
|
|
|
Suured tänud kõigile abistajatele, praeguse seisuga tundub, et saan soomes asja kõige odavamalt aetud. Kasutaja Eints pakkumine on ka üpris hea, oleks
auto ainult eestis. Soomes siis ilma kiirpuhastusaine ja tosoolita juppide hinnaks koos kojutoimetamisega(16.90eur) 254eur. 100protsenti kindel veel
pole otsuses, aga tahaks järgmiseks nädalaks auto toimima saada ilusti. juppide hinnad pärit Motonetist. (www.motonet.fi)
Tilausrivit (tuoteid, nimike, kpl, rivisumma, huomautus):
255981, Jakohihna VAG V6 30V, 1, 49.5eur
300557, Kiristin VAG-V6 ø76mm, 1, 69.5eur
256074, Jakoh kiristin VAG V6-30V, 1, 57.0eur
309586, Vesipumppu VAG V6, 1, 45.0eur
306316, Termostaatti 87° Audi-V6, 1, 16.0eur
Järgmiseks tahaks teada, mis teema mul selle absi ja püsikiirusehoidjaga on. Aluses hakkas lihtsalt iga pidurdusega kõristama abs-i, nüüdseks põleb
absi tuli kogu aeg ja see pidurituluke ka vigub. Süüte sisse keeran, siis piiksub ka kolm korda. Samamoodi oli ka siis, kui enne seda kõristamist
vältisin ja absi kaitsme välja võtsin. Püsikiirusehoidja ei toimi ka arvatavasti selle pärast?
|
|
|
audi_a4_v6
huviline
Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Q7 3.0TDI -14
|
postitati 27.10.10 18:05
|
|
|
Ja need kõik vead, mis sa siin maininud oled olid eelmisele omanikule, sinu tuttavale, teadmata? Kuidagi palju jamasid selle masinaga 1 kuu jooksul,
mul oli a4 b5 v6 6aastat ja kokku oli võibolla selle aja jooksul vigu niipalju, kui sul ühe kuuga. Ma ikka lootsin siiani, et tuttavaid võib usaldada,
aga võta näpust
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |