Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A6 C4 2.5TDI AAT mootor lonkab (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 4589)
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 23.09.10 15:57 Tsiteeri
A6 C4 2.5TDI AAT mootor lonkab



Olen ikka sama probleemi ees ja ei ole siiani jagu saanud. Mootor hakkab soojana lonkama ja hüppama. Kõigepealt sai tehtud pumba remont, vahetatud pihusti otsad, juhtpihusti jne. Järgmisena tegin mootorile suurema remondi, kaane kapremont, kolvirõngad jne. Peale mõlemat remonti oli tulemus sama ehk selle lonkamise koha pealt ei muutunud mitte midagi.

Asi on siis selline, et mootor hakkab üldjuhul hüppama just soojast peast. Mida kuumem on mootor, seda hullem on. Samas praegu käib mootor halvasti ka külmana. Tundub, et seda tingisid eilsed katsetused ehk siis eelkõige pihustite vahetus. Proovisin vahetada nii juhtpihustit kui ka teisi pihusteid. Pihusteid vahetades midagi paremaks ei läinud, peale vanade pihustite tagasi panemist pigem hullemaks. Võin öelda veel nii palju, et mootor hüppab sellise sagedusega nagu oleks probleemne ainult üks silinder. Kinnitada muidugi ei julge.

Üht-teist, mida on mootoriga tehtud:
-vahetatud juhtpihusti, juhtpihusti ots
-vahetatud kõik ülejäänud pihusti otsad
-vahetatud pumba pea (st koos plunseriga siis)
-vahetatud pumba kaas (4 erinevat kaant on peal käinud)
-vahetatud kolvirõngad
-teostatud plokikaane kapremont
-proovitud vahetada pöörete andurit jne

Diagnostikas olen käinud ja ainuke asi, mida näitab, on see, et kütuse etteandekogus ei seisa paigal ja kõigub väga suures ulatused (vist oli lubatust suuremates piirides). Pumba kaas on paigas, süütenurk on õige jne.

Aegade jooksul olen käinud mitmes diislitega tegelevas ettevõttes kontrollis ja siiani pole jagu keegi saanud. Ise arvan, et viga peab olema väike ja tõenäoliselt peitub ikkagi toitesüsteemis. See tähendab siis kuskil pumba ja pihustite piirkonnas.

Iga arvamus on oodatud, sest endal on mõtted juba otsas. Viga võib peituda kuskil, kust ei oskaks seda otsidagi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6quattro
huviline



Registreerunud 27.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A8 Quattro TDI

postitati 23.09.10 19:37 Tsiteeri


Kui kaan maas oli ega kolbide tõuse ära mõõtnud,võib olla et keps kõver ja pole rohkem vajagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 24.09.10 06:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a6quattro
Kui kaan maas oli ega kolbide tõuse ära mõõtnud,võib olla et keps kõver ja pole rohkem vajagi.


Enne mootori remonti lonkas mootor samamoodi nagu pärast. Peale remonti pole silindrites surveid mõõtnud, aga enne remonti küll. Kui ma ei eksi, siis kõige madalam surve oli 26bari ja kõrgeim 29bari. Minu meelest 3barise vahega ei tohiks küll keps kõver olla ja mootorit see vist lonkama ka ei pana. Samas üks toiming, mis ära tuleks teha, ongi silindrisurvete mõõtmine. Kui praegu selle koha pealt kõik okei on, siis tuleks viga jällegi mujalt otsida...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hints555
huviline



Registreerunud 29.07.10
Asukoht: talinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6 c4 2,5 tdi

postitati 24.09.10 18:49 Tsiteeri


Kas õhulugeja ei või segast panna või kui palju üldse õhulugeja dislamootorit mõjutab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 24.09.10 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hints555
Kas õhulugeja ei või segast panna või kui palju üldse õhulugeja dislamootorit mõjutab?


Olen aegade jooksul seda õhulugejat ka näppinud, kuid abi ei ole sellestki olnud. Masin sõidab vabalt ka ilma õhulugejata. Olen proovinud pistikut lahti võtta ja siis sõita, aga mingit vahet selle lonkamise koha pealt ei ole.

Täna käisin siis jälle nii Test-Remis kui ka Diislimeistris, ajasin meestega väheke juttu. Arutasime asja ja mõtlesime võimalikke variante. Täpset viga ei oska nemadki aimata. Praeguse seisuga jätan järgmisel nädalal auto diislimeistrisse, pump võetakse maha ja pannakse stendi, et see üksipulgi järgi kontrollida.

Küsiksin veel nii palju, et kas siinsetel kasutajatel pihustite torudega ei ole probleeme olnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 26.09.10 05:54 Tsiteeri


Mu autol oli paar aastat tagasi täpselt sama viga. Kui soojaks läks jättis 1 silinder vahele. Vahetasin pumpasid ja mida veel. Lõpuks tuli välja et 1 pihusti oli vigane. Nimelt soojenedes avanes 250-300bar pealt. Jahutasin pihusti maha jälle 190. Seda oli suht raske avastada, sest kui stendi jõudsid pihustiga oli juba maha jahtunud. Proovi lonkavana hakata 1 haaval pihustite pealt torusid lahti keerama. Ehk joppab ja 1 lahti keerates ei juhtu midagi ja ongi vigane käes. Mul oli see juhtpihusti mis ajas ka süüte valeks. Ei pruugi olla see viga ka sul aga lihtne kontrollida.
Edu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 26.09.10 18:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Mu autol oli paar aastat tagasi täpselt sama viga. Kui soojaks läks jättis 1 silinder vahele. Vahetasin pumpasid ja mida veel. Lõpuks tuli välja et 1 pihusti oli vigane. Nimelt soojenedes avanes 250-300bar pealt. Jahutasin pihusti maha jälle 190. Seda oli suht raske avastada, sest kui stendi jõudsid pihustiga oli juba maha jahtunud. Proovi lonkavana hakata 1 haaval pihustite pealt torusid lahti keerama. Ehk joppab ja 1 lahti keerates ei juhtu midagi ja ongi vigane käes. Mul oli see juhtpihusti mis ajas ka süüte valeks. Ei pruugi olla see viga ka sul aga lihtne kontrollida.
Edu


See pihusti teema on täiesti reaalne küll. Ainuke asi on selles, et otsad on juba vahetatud ja uute otsadega miskit ei muutunud. Kui nüüd muude asjadega jagu ei saa, siis tahaks kuskilt terve jooksu teisi pihusteid saada, et võiks kõik enda pihustid välistada. Samas kas see torude lahti keeramine annab ikka objektiivse tulemuse? Ühe korra oma elu jooksul olen proovinud seda diiselmootoril teha. Kui toru lahti päästsin, siis tuli hirmus kolks sisse. Diislil on vägagi kõrge surveaste ja ilma kütuseta käies teeb jubedat häält. Pihusti probleem võib muidugi täiesti tõenäoline olla, katsetan järgi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 27.09.10 06:03 Tsiteeri


Ei tee see lahti keeramine midagi. Keerad lihtsalt 1 haaval kõigil pihustitel toru lahti 1 keeru ja kuuled kohe kas töötab 3 pihustiga edasi või ei muutu midagi. Kui ei muutu midagi, siis ongi vigane pihusti käes. Mul oli pihusti sees hülss kinni. Mul garaasis vedeleb terve jooks 85kw pihusteid mis jäid üle kui 103kw omad peale keerasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 27.09.10 15:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Ei tee see lahti keeramine midagi. Keerad lihtsalt 1 haaval kõigil pihustitel toru lahti 1 keeru ja kuuled kohe kas töötab 3 pihustiga edasi või ei muutu midagi. Kui ei muutu midagi, siis ongi vigane pihusti käes. Mul oli pihusti sees hülss kinni. Mul garaasis vedeleb terve jooks 85kw pihusteid mis jäid üle kui 103kw omad peale keerasin.


Aga kui mul vajadus tekib, siis kas oleksid nõus neid 85kw mootori pihusteid mingi mõistliku summa eest proovimiseks laenata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 28.09.10 15:27 Tsiteeri


saab ikka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 28.09.10 19:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
saab ikka


Selge pilt, kui peaks vaja minema, siis annan märku :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 01.10.10 19:40 Tsiteeri


Nii...teema võib jätkuda. Olen natuke targemaks saanud, kuid üldiselt on kõik endine. Täna käis auto jälle diislimeistris, seekord võeti pump maha ja pandi stendi. Öeldi, et pump ja pihustid on täiesti korras ja nende viga olla ei saa. Pidavat trikitama siiski pumba kaas. Vigane ei ole aga kaas ise, vaid nagu vahepeal arvama hakkasin, siis kaaneni jõuab lihtsalt vigane info. Info, mis juhtme kaudu kaaneni tuleb, paneb kaane pendeldama. Vähemalt nii palju on praeguseks kindlaks tehtud.

Seega küsiksin arvamusi, et mis võiks sellist jama tekitada? Kas võib asi olla veel mõnes vigases anduris või on kuskil halb juhtme/pistikuühendus vms? Mainiksin veelkord, et temperatuuri tõustes hakkab mootor rohkem lonkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 02.10.10 05:15 Tsiteeri


Mina siiski prooviks lonkamise ajal pihusteid lahti keerata. Seda pihusti viga stendis ei näe. Proovi autole teist aju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 02.10.10 06:08 Tsiteeri


Aju koha pealt nii palju, et vahepeal sõitsin päris pikka aega AEL mootori ajuga. Muud näitajad selle ajuga võibolla muutusid, aga lonkamine mitte. Isegi kütusekulu jäi samasse auku.

Nende pihustite torude keeramisega on ju ikkagi selline lugu, et kui toru lahti keeran, siis hakkab just mootor lonkama. Või ma siiski eksin?

Pihustite koha pealt nii palju, et proovisin vahetada juhtpihustit, ei muutunud midagi. Seejärel sain ühe tavalise pihusti ja proovisin ka seda ükshaaval ringi tõsta. Ühesõnaga panin selle pihusti korra kõigi teiste asemele. See peaks tähendama seda, et kui vigane on üks pihusti, siis see üks pihusti oli mingi aeg kindlasti maas ja viga oleks pidanud kaduma. Samas ei saa milleski 100% kindel olla, võibolla kuulsin ise valesti vms.

Ühe faktina võib öelda veel seda, et peale pihustite näppimist läks asi hullemaks, mootor hakkas veel rohkem lonkama. Siis tekkis mõte, et äkki on torudega mingi jama. Keerasin teise ja kolmana pihusti torud täiesti maha, proovisin neid läbi puhuda jne. Kui kõik jälle koos oli, siis sain aru, et mootor töötas justkui jälle paremini. Jäi mulje, et pihuste ja nende torude näppimine muudab midagi.

Nüüd ei saagi aru, kus see loogika on. Võibolla peaksin siiski korra kõik pihustid ja nende torud välja vahetama. Raske küll uskuda, et torudes on viga, kuid kunagi ei tea ette...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
timukas100
huviline



Registreerunud 20.02.07
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c5, 3x VW Taro ja hunnik teisi kärusi

postitati 08.10.10 18:02 Tsiteeri


Enda autol sama viga, tegu siis ka AAT mootoriga.
On sellest veast ka lahti saadud ja tean enamvähem kuidas see asi käib. Sama viga esineb ka bmw'del.
Pumba pea tuleb lilleks võtta, mis tegelt eriti lammutamiseks ette ei ole nähtud.
Pumba pea sees on võll, mida taksitab peen metalli sodi. Metalli sodi jääb sinna toppama just magneti tõttu. Nüüd kui aju saab aru, et pöördeid vähe ja vaja kütet juurde anda, antakse mähisele voolu, mis aga võlli liigutab. Nüüd kui võll ei liigu, siis antakse suuremat pinget ja võll hakkab liikuma, kuid liigub jälle liiga palju. Siis vähendab juhtmoodul aga pinget ja toimub vastupidine efekt. Nii hakkabki see kabi pendeldama ja paneb mootori lonkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
martin471
huviline



Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005

postitati 08.10.10 21:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: timukas100
Enda autol sama viga, tegu siis ka AAT mootoriga.
On sellest veast ka lahti saadud ja tean enamvähem kuidas see asi käib. Sama viga esineb ka bmw'del.
Pumba pea tuleb lilleks võtta, mis tegelt eriti lammutamiseks ette ei ole nähtud.
Pumba pea sees on võll, mida taksitab peen metalli sodi. Metalli sodi jääb sinna toppama just magneti tõttu. Nüüd kui aju saab aru, et pöördeid vähe ja vaja kütet juurde anda, antakse mähisele voolu, mis aga võlli liigutab. Nüüd kui võll ei liigu, siis antakse suuremat pinget ja võll hakkab liikuma, kuid liigub jälle liiga palju. Siis vähendab juhtmoodul aga pinget ja toimub vastupidine efekt. Nii hakkabki see kabi pendeldama ja paneb mootori lonkama.


See trikk oli esimene asi, mida vea kõrvaldamise eesmärgil proovitud sai :) Paraku ei leidnud sealt metallipuru ega ei aidanud ka põhjalik puhastamine. Samuti on pumbal juba päris mitu erinevat kaant peal olnud. Kui see kaane viga olekski, siis kahtlen, kas neljal erineval kaanel täpselt samad sümptomid esineksid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.9% - SQL: 58.1%]