Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: C4 Avant tagaluuk ei saa voolu (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1308)
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.10 10:34 Tsiteeri
C4 Avant tagaluuk ei saa voolu



Selline probleem, et üksi asi tagaluugil ei tööta (kojamees, aknasoendus, numbrituled, tagurdustuled, udutuled).
Oskaks ehk keegi öelda, milles probleem või kust kala otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 16.09.10 10:44 Tsiteeri


Juhtmekimp on puruks vasaku hinge juurest.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 16.09.10 17:32 Tsiteeri


Eelmise aasta sügisel vastu talve oli endal kogemus selles valdkonnas. Vahetasin välja C4 tagaluugi, kuna vana mädanes lihtsalt kätte ära. Kogu kupatust ümber tõstes selgus, et vasakpoolses kumm-üleviigus olid kõik juhtmed ausõna peal ehk teisisõnu mõni kiud igas juhtmes ehk veel voolu andis, aga üldiselt olid kõik murdunud ja isolatsioon maas. Kuna üleviiku pole võimalik jätkatud juhtmekimpu teha, sest esiteks pole seal ruumi, tegin termoühendustega (fööniga paigaldatav ning tinajootega ning suht kirve hiinnaga, kuid see eest kvaliteetsed ja niiskuskindlad) ühelt poolt jätkud lage lõpetava liistu alla (lae karkassi sisse) ja teiselt poolt luugi küljes asuva küljeliistu poole peale. Aega võttis aga asja sai. Anyway tegelikult sellisesse suht liikuvasse kohta sobiks muidugi ülihästi kallis kaabel (silikoon juhe, mille kiud on võrdväärsed kõlari membraani külge viivate kiududega ning mis talub karme külmakraade ja palju liikumist) mida kasutatakse ntz elektroonika tehastes pinkide peal kus tehnika liigub kiirelt ja sadu tuhandeid kordi päevas siia-sinna. Samas aga on ca 19-12 aastat tava juhtmestik vastu pidanud. Siit järeldus et jätkatud juhtmed peaks veel teised 12 aastat vastu pidama ja vaevalt et sa nii kaua C4-ga sõidad, nii et meeldivat päeva veetmist juhtmete ühendamisel :) Nb! Mõistlik oleks tagaluugi akna juurde ühendused teha sedasi, et ei tekiks ühtset suurt kimpu jätkusid, vaid sedasi et ntz osad juhtmed on veist teisest kohast jätkatud ... st termoühenduse pikkusest edasi ... muidu tekkib liiga suur kimp, mis ei mahu enam hästi liistu alla ära sest sinna on mõeldud siiski ainult paljad juhtmed aga peale jätkude tegemist oleks hea see juhe täies pikkuses siiski veel riideteibiga üle käia ja see muudab asja veel jämedamaks. Veel parem kui paned juhtmed täies pikkuses aga vaevalt et seda teha viitsid sest pistikutega tekkib mõttetut peavalu. Mina leian et nii vana auto puhul pole mõtet nii röögatut vaeva näha, vaid lihtsalt jätkud teha aga kui meeldib miks mitte :) Nb! Peab Meeldima :P


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
teisip2ev
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Tallinn-Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.09.10 09:34 Tsiteeri


nii palju kui ligi pääsesin ja uurida sain, tundus juhtmekimp igati asjalik. kas probleem võiks olla ka kuskil mujal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 20.09.10 06:28 Tsiteeri


Ei usu et see väga millegi muu viga on. Kontrolli mõttes võid ju testerlambiga vaadata kas vasakus küljetaskus olevatele pistikutele tulevad vastavate tarbijate (kojamees, soojendus, tuled jne.) voolud peale. Viga on tõenäoliselt ikagist selle kummiluti sees mis läheb kerest luuki. Et vältida juhtmekimbu liiga suureks minemist juhtmete paikamisel, et pärast juhtmed liistu alla ära ei mahu, tehakse sealt liistu alt need ühendused igal juhtmel erineva koha pealt. Ehk juhtmekimp tuleks vahetada luugist seest kuni autosse sisse, ühendusi pole mõtet parandada seal luti sees, need ei jää nigunii pikaks ajaks pidama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 25.2% - SQL: 74.8%]