Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Audi 90 - 1985 - inc13 (Vastuseid: 106 | Vaatamisi: 30624)
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.10 18:58 Tsiteeri
Audi 90 - 1985 - inc13



Pole tükk aega midagi huvitavat teinud kuna "masu","täpe" ja "pupu" rõhuvad.. aga nüüd tuleb siiski üks projekt ka
Auto ise Audi 90 Quattro aastast 1985,punast värvi ja puha.
Värv on pisut pleekinud ja vajaks poleerimist ja asja.
Auto hetkel ei liigu aga plaanis on vahele panna V8 mootor ja manual kast.
Kiirematest asjadest vaja teha alutuseks :bensiini paak osta või teha,ning pidurid korda teha.Samuti on vaja sisu natuke puhastada.

Mõned pildid ka siis
http://www.hot.ee/jcw/audi90/1.jpg
http://www.hot.ee/jcw/audi90/2.jpg
natuke makrofleksi ja pahtlit ,ning ongi nagu uus
http://www.hot.ee/jcw/audi90/3.jpg
http://www.hot.ee/jcw/audi90/4.jpg
http://www.hot.ee/jcw/audi90/5.jpg
http://www.hot.ee/jcw/audi90/6.jpg
http://www.hot.ee/jcw/audi90/7.jpg
Tuunimine on ka suure pauguga lahti läinud... summuti ots sai küll väikse võitu aga prismas paremat polnud
http://www.hot.ee/jcw/audi90/8.jpg

***
Varuosade loetelu, mida võite pakkuda:
*kapott olemas
*esitiivad olemas
*kapoti hinged olemas
*korralik sisu (istmeid pole vaja,kõik muu)
*uste lingid +vardad
*uksed (korralikud)
*stange sisse suunatuled (audi 90)
*doonor kere (quattro)
*doonor auto mille kere korras (audi 80 või 90 ei pea olema Q )
*korralikku Q käigukasti
*bensiini paaki (pritsega mudeli oma)
*peeglid
*vedrud

*audi v8 3,6 mootori aju


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
arsi
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.06
Asukoht: Lasila/ Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi v8 3,6 aut.91, Audi V8 3,6 aut 89, Opel vectra B 1,8 Kia ceed gt line 2016. Subaru legacy

postitati 11.09.10 19:36 Tsiteeri


Luugi pealt selle poroloon tiiva serva saab kipsikruviga ilusti kinni panna .
Kui valmis saab siis minu poolt tuleb repsepti mitu kilo :)


;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audihauto
huviline

Avatar


Registreerunud 18.11.08
Asukoht: Tallinn,Paide
Kasutaja on eemal

Auto: 100 2,5 tdi c4 a6 2,5 tdi quattro c4

postitati 11.09.10 19:49 Tsiteeri


Tere.Alg materjal,minu arust on päris nukker.Välimus ju tegelikult roostes.Sisu on ka ikka näguri päevi näinud.Aga kui tahtmist ja võimalusi,saab asja kõigest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 11.09.10 20:14 Tsiteeri


Mulle tundub ka see teema kerge huumorina.:) Vabandan, kui see nii ei ole mõeldud. Aga no pleekinud värvile viidata kere osas, mis kergelt laiali pudenema kipub on pisut ikka humoorikas küll. Soovitaksin esmalt põhjavaiba üles kiskuda ja uurida kas varbad paistavad põranda all. V8 install on väga suur ettevõtmine (võid kronoloogilisi pilte vaadata minu signatuuris olevast lingist) ning enne selle ette võtmist on täiesti objektiivne soovitus kindlustada, et muu aparatuur ümber koos püsib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.10 14:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Luugi pealt selle poroloon tiva serva saab kipsikruviga ilusti kinni panna .

Midagi sellist oli plaanis .. aga see tiib kinnitub pagasniku luugi külge, kuid istub valesti just sealt kus ta kere peale toetub


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.10 20:08 Tsiteeri


Tänase seisuga tuleb mootoriks PT kuhu näpud sisse ajanud selline firma nagu ABT.Hooratas tuleb Aan mootorilt ja sidur Sachcs


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 12.09.10 20:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tilkur
Tänase seisuga tuleb mootoriks PT kuhu näpud sisse ajanud selline firma nagu ABT.Hooratas tuleb Aan mootorilt ja sidur Sachcs
On kahemassiline hooratas hea mõte? Minuteada on R5 hooratas 8 poldiga ning V8 10-ga, et kas see ikka sobib sinna V8 otsa?


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 12.09.10 20:46 Tsiteeri


AAN´i hooratas ei taha kuidagi sobida. Sobivad 3.6 V8 manuaali ja S4/S6 C4 manuaal kastiga 4.2 mootori hoorattad.;) Hooratta poldiavade ringi tegemine tundub kuidagi riskantne ettevõtmine. Mootori aju kohapealt tasuks kohelest mõelda elektron süüte ja proge aju peale;) Soovitaks loobuda roolivõimust, kuna v8 mootori rihma liin jääb ilma kliimata ja roolivõimuga mõtetult segane. Pealegi sõites ise audi coupe´ga millel pole roolivõimu, siis ega seda väga taga ei igatse ka:P
Töö järjekorra sätiksin järgmisena:
*mootor paika ja tööle
*mootor koos kasti, salongi ja muude vudipudinatega maha ja korralik kere ja veermiku remont
*kogu mudru kokku tagasi

Kuna v8 mootori paigaldamise käigus tuleb teha kere juures hulk muutusi, siis pole kere remondist mõtekas alustada;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.10 21:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
AAN´i hooratas ei taha kuidagi sobida. Sobivad 3.6 V8 manuaali ja S4/S6 C4 manuaal kastiga 4.2 mootori hoorattad.;) Hooratta poldiavade ringi tegemine tundub kuidagi riskantne ettevõtmine. Mootori aju kohapealt tasuks kohelest mõelda elektron süüte ja proge aju peale;) Soovitaks loobuda roolivõimust, kuna v8 mootori rihma liin jääb ilma kliimata ja roolivõimuga mõtetult segane. Pealegi sõites ise audi coupe´ga millel pole roolivõimu, siis ega seda väga taga ei igatse ka:P
Töö järjekorra sätiksin järgmisena:
*mootor paika ja tööle
*mootor koos kasti, salongi ja muude vudipudinatega maha ja korralik kere ja veermiku remont
*kogu mudru kokku tagasi

Kuna v8 mootori paigaldamise käigus tuleb teha kere juures hulk muutusi, siis pole kere remondist mõtekas alustada;)

Kui hooratas ei lähe ,eks sebin uue siis.Ringi tegema ei hakka sellist asja.Kas Aan jaoks mõeldud sidur hakkab v8 hooratta külge ?
Progetavat aju esialgu ei tule ,samuti ka mitte elektron süüdet.
Roolivõim on kindlasti plaanis panna.Kui teisiti ei saa jätan ac kompressori külge lihtsalt.

Kere remonti plaanis pole(välise poole pealt)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 12.09.10 21:29 Tsiteeri


Sleeper? Või kiirelt kirstu?


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 12.09.10 21:35 Tsiteeri


Vaata mis seisus see auto on, pigem tee kereremont ära, kui aretad mingit ülemäära rasket mootorit peale. Minuarust iga endast lugupidav autoremontija teostab visuaalset ja tehnilist poolt käsikäes. Ja kuna see nii mäda kere ole siis ma ei usu, et see põhigi midagi head on. Sa võid selle v8 sinna peale panna, aga ma ei näe selles mingit ilu ja midagi erilist kui kere nii hooletusse jätad.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 12.09.10 21:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Sleeper? Või kiirelt kirstu?

Nii nagu ikka ,oldschool sleeper ;)

Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Vaata mis seisus see auto on, pigem tee kereremont ära, kui aretad mingit ülemäära rasket mootorit peale. Minuarust iga endast lugupidav autoremontija teostab visuaalset ja tehnilist poolt käsikäes. Ja kuna see nii mäda kere ole siis ma ei usu, et see põhigi midagi head on. Sa võid selle v8 sinna peale panna, aga ma ei näe selles mingit ilu ja midagi erilist kui kere nii hooletusse jätad.


Ilu polegi selle auto juures plaanis kuna see rikub asja mõtte ära


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 13.09.10 03:54 Tsiteeri


Kui tahad jätta org. aju ja jagaja süüte pead piduri võimendi ja peasilndri askukohta muutma kuna vasakpoolne jagaja muidu kuidagi sinna ära ei mahu;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.10 06:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Kui tahad jätta org. aju ja jagaja süüte pead piduri võimendi ja peasilndri askukohta muutma kuna vasakpoolne jagaja muidu kuidagi sinna ära ei mahu;)

Mul on info,et mahub küll ... eks saab veel see nädal seda näha vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 13.09.10 07:38 Tsiteeri


Ma ikka olin kuni siiani kindel, et see üks suur naljategemine siin, aga noh kui ikka järgmiseks nädalaks lubatakse juba mootorit peale, siis võibolla pean hakkama oma sõnu sööma:)
Muidu sellist ronti pole minu silm juba aastaid näinud, kuidas üldse autod selliseks saavad? Selline 80 sedaan on mul tuttaval garaa˛is nagu prillikivi, seisab lihtsalt juba aastaid, aga kere nagu uus, sellisele veel võiks nagu aretada. Samas ma olen kindel, et teema algataja selliseid reaktsioone ka ootas ja asja idee ongi selles, et teha "minimum show, maximum go" masin!
Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pprz
klubiliige



Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.10 09:01 Tsiteeri


Tilkuril on ju üks E30 V8-tatud, mis see B2 siis ära ei ole...


foto&videoteenused: sergeizjuganov.com / @zju / facebook
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.10 10:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6

Muidu sellist ronti pole minu silm juba aastaid näinud, kuidas üldse autod selliseks saavad?

Mis ront ... igati ilusad esinduslikud pildid on tegelt.sammal ka labidaga maha lükatud ja kõvasti lappi antud.Pildi peal näeb ikka päris hea välja võrreldes "irl" Kõverad,mõlkis ja sitasti värvitud asjad ei paistagi välja :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 13.09.10 11:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tilkur
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Kui tahad jätta org. aju ja jagaja süüte pead piduri võimendi ja peasilndri askukohta muutma kuna vasakpoolne jagaja muidu kuidagi sinna ära ei mahu;)

Mul on info,et mahub küll ... eks saab veel see nädal seda näha vist.

Sellelt pildilt on näha, et originaal vaakumvõimendi allesjätmise puhul ei mahu vasakpoolne jagaja küll mitte kuhugi ära. Variant on üle minna hüdrovõimendusele, mina aga soovisin nagunii elektronsüüdet ja valisin seega progetava aju tee. Halliandur 1. silindri ÜSS impulsiks on tal õnneks parempoolses jagajas ja sealpool on ruumi küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.10 15:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Tsitaat:
Algselt postitas: tilkur
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Kui tahad jätta org. aju ja jagaja süüte pead piduri võimendi ja peasilndri askukohta muutma kuna vasakpoolne jagaja muidu kuidagi sinna ära ei mahu;)

Mul on info,et mahub küll ... eks saab veel see nädal seda näha vist.

Sellelt pildilt on näha, et originaal vaakumvõimendi allesjätmise puhul ei mahu vasakpoolne jagaja küll mitte kuhugi ära. Variant on üle minna hüdrovõimendusele, mina aga soovisin nagunii elektronsüüdet ja valisin seega progetava aju tee. Halliandur 1. silindri ÜSS impulsiks on tal õnneks parempoolses jagajas ja sealpool on ruumi küll.


Ja nii oligi,õnneks ei jäänud selletaha asi seisma :)


http://www.hot.ee/jcw/audi90/9.jpg

http://www.hot.ee/jcw/audi90/10.jpg

Mootor aiste vahel


http://www.hot.ee/jcw/audi90/12.jpg

http://www.hot.ee/jcw/audi90/13.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
inc13
huviline



Registreerunud 19.11.06
Kasutaja on eemal


postitati 13.09.10 16:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Kas kõrvits on niisama pildile pandud või on plaan ka see mootorile külge aretada?

Ei kommentaari


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rkrimm
huviline

Avatar


Registreerunud 09.06.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2TT man projekt; S6 2,2t man.

postitati 13.09.10 16:28 Tsiteeri


See oli tõesti kiire progress. Edu edasisel aretusel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 13.09.10 16:53 Tsiteeri


Mootor on juba kõigi kolme käpaga kinni ka või? Ja poolraam all tagasi? Mille radikas ette sai ja ventikas/ventikad on ees või tagapool? Radikateema huvitab, kuna enda lahendus kahe eespool oleva kliimaventikaga tundub linnavahel liigeldes mõnikord pisut liiga lärmakas.

Endiselt väga lõbus lugemine see teema igatahes. Edu! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaharm
huviline

Avatar


Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal

Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..

postitati 13.09.10 17:35 Tsiteeri


Pildilt paistab ,et omajagu asju ää uhendatud. Millal siis esimene käivitus toimub?
Hooratta reaalne lahendus on C4 S4/S6 4.2 . Teab keegi mida Liske kasutab?
Ventikad kasulikum ikka ettepoole panna, hoiab raskuskeset natukenegi tahapoole.

Edu


K Kogu autopark müügis! http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=130974&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid673043
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Quattru
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.12.09
Asukoht: Hiiumaa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 V6

postitati 13.09.10 21:07 Tsiteeri


Küsiks korra vahele kuidas suhtub sellesse moto vahetusse ARK ja TÜ vennad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
weix
huviline

Avatar


Registreerunud 18.03.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 13.09.10 21:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Küsiks korra vahele kuidas suhtub sellesse moto vahetusse ARK ja TÜ vennad?


Mis sa ise arvad. Kapotti avades saavad infarkti juba... Ametlikult ARK seda läbi ei lase 100% Läbi EASL´i veel aga.... Tehes auto toruraamile(kandev kere peab olema oma tehtud) ja kasutades kerepaneele, siis on võimalik arvele saada ametlikult. Audi märgid pead ära kotama, seniks kuni auto arvel on.

Aga Projekt on muidu lahe. V8 hääled on ikka super head. Edu sulle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 71.6% - SQL: 28.4%]