Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Aku tühjeneb kiiresti (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3609)
Henxen
huviline



Registreerunud 13.07.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D2) 4.2 V8

postitati 10.09.10 13:45 Tsiteeri
Aku tühjeneb kiiresti



Mu autol on selline probleem et aku saab kiiresti tühjaks. Auto seisis sellel nädalal vahepeal 2 päeva järjest ja eile õhtul kui tahtsin autot lahti saada, signa pult ei töödanud ning keerasin võtmega ukse lahti, käivitades auto ei käivitunud. Ühendasin aku laadijaga ja aku oligi täiesti nullis. Aku laadis ka väga aeglaselt, kui ma tahaks laadija näidu järgi aku täis saada, kuluks selleks vist 2-3 päeva. Ennem mul selliseid probleeme akuga ei olnud aga suve alguses hakkasid küll väiksed probleemid peale - aku hakkas tühjenema normist kiiremini, kui autos seisis. Autoks on Audi A4 1,8 -95. Aku ise on ostetud eelmise aasta lõpus, firma nimi on Exide. Väike variant et genekas hakkab läbi saama aga siis oleks sellel ka muud tunnused vist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 10.09.10 15:03 Tsiteeri


Pisut lugemist: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=78836


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Audi100C2
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a

postitati 11.09.10 05:48 Tsiteeri


Inimene õpib kogu elu aga sureb ikka lollina.
Jaanuaris olude sunnil sai kiiruga soetatud aku, mis praeguseks juba vaikselt otsi andmas, kusjuures alguses mõtlesin ka, et äkki genekas ei lae vms. aga tuleb välja, et iga aku ei pruugigi üle aasta kesta... Garantii peale ei hakka üldse panustama.

Väike uurimistöö oleks eelnevalt kasuks tulnud, sest järgmise aku ostul arvestan juba Black'i välja toodud teemas olevaid arvamusi - Bosch, Varta või Optima saab järgmine aku kindlasti olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
arvi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: D2 s8 97a. manual

postitati 11.09.10 06:32 Tsiteeri


Mida arvate Fiamm,Bären või Banner akudest? Kas kellegil on kogemusi?
Bannerit vist keegi juba kiitis siin aasta alguses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 11.09.10 06:44 Tsiteeri


Pole ka Exide akudel häda midagi, enda autol vahetasin ka Exide 74ah aku vastu ja juba 2 aastat probleemideta töötanud. Auto käivitub poolest pöördest iga ilmaga.
Aku ise selline

Võimalik, et mitte kestvatel akudel on tegu mingi partii veaga.

Aku püsib töökorras kui teda normaalselt kasutada, normaalne kasutamine ei ole iga hommik paar kilomeetrit hommikul tööle ja õhtul tagasi, samal ajal on kõik tarbijad sisse lülitatud (korralik audiosüsteem, udutuled, tavatuled, tagaklaasi soojendus jne).
Nii ei saagi aku korralikult laadida ja täiesti tühi aku tähendab tunduvalt eluea lühenemist või aku surma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 11.09.10 09:55 Tsiteeri


Mul on üks Banner, mis on minu käes vist aastast 2004. Ei tea isegi käivitusvoolu ega mahtuvust (aga eks ta kuskil 600/74 ole). Ostsin pruugituna 300-ga kiireka käest, kui ma ei eksi. Nii et oli siis juba suht kastutatud. See on mul päris erinevate autode peal olnud nii suvel kui talvel. Lõpus seisis maal vanemate juures garaa˛is aasta-poolteist. Nüüd mingi aeg võtsin jälle kasutusele, laadisin täis ja jälle toimib. Sai just diiselauto maha müüdud, millel see viimased kuud peal oli. Mina seda akut küll kaasa anda ei raatsinud. Panin peale ühe uuema, mis minu silmis siiski nii usaldusväärne ei paistnud. Selle Banneri pärandan vist kunagi lastele. :)

Parafraseerides väljendit "USA raud", ütleks mina, et korralik Austria plii. Kui peaks olema kunagi vajadus poest uut osta, siis mina tean küll, mida ma esmajärjekorras otsima hakkan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Henxen
huviline



Registreerunud 13.07.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 (D2) 4.2 V8

postitati 12.09.10 18:39 Tsiteeri


Ma arvan arvan et mu aku võib olla mingi tehase praak, minu kodu ja kooli kooli vahemaa on ca 15km, seega sõidan päevas edasi tagasi ca 30km. Ma kuulan autos muusikat küll aga mitte nii et kõlarid ja klaasid mürtsuvad. Ma ei näe enda poolset põhjust aku kiirel tühjenemisel. Ma katsetan veel asja ja kui aku veel nii tühjaks jookseb, lähen garantiisse. Akudest ma suurt midagi ei jaga aga olen kuulnud, et VARTA ja BOSCH pidid head olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline



Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE

postitati 12.09.10 18:45 Tsiteeri


Mul oli Audil peal Exide aku mis kestis 4 aastat:P
Kui aku ongi "katki" siis ta tühjeneb iseenesest ja ei hoia enam voolu sees. Võib isegi 1 päevaga tühjaks joosta!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 12.09.10 18:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Henxen
Ma arvan arvan et mu aku võib olla mingi tehase praak, minu kodu ja kooli kooli vahemaa on ca 15km, seega sõidan päevas edasi tagasi ca 30km. Ma kuulan autos muusikat küll aga mitte nii et kõlarid ja klaasid mürtsuvad. Ma ei näe enda poolset põhjust aku kiirel tühjenemisel. Ma katsetan veel asja ja kui aku veel nii tühjaks jookseb, lähen garantiisse. Akudest ma suurt midagi ei jaga aga olen kuulnud, et VARTA ja BOSCH pidid head olema.


Enne kui garantiis ennast lolliks lasta teha võiks igaks juhuks laadimispinge ja voolutarbimise (äkki on voolukadu) ära mõõta.


Autoalarmid, autode elektritööd. Mootorrataste ümberehitus. https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 13.09.10 16:15 Tsiteeri


Akut tuleb aegajalt tühjaks lasta ja pikalt täis laadida. Enda 100-l peale A6 ostmist oli jama. Jätsin auto maale. Nädal hiljem läks käima aga 2 nädala pärast oli aku kottis ja "Exide" aku silmake mis peaks olema roheline oli must. Ütleme nii et laadija taga istus ta üle 20 tunni ennem kui roheline silmake tagasi tuli ja nüüd on juba 2 kuud aku ka auto seismise ajal käima läinud. Lühikesed otsad ja vähe pikki sõite ja ongi aku kottis.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 24.0% - SQL: 76.0%]