Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: STS Turbo (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1543)
john
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Tallinn - Helsink
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 GTO, Audi 90 Treser, Audi 200 Quattro, El Camino 5.7

postitati 23.08.04 19:41 Tsiteeri
STS Turbo



http://www.ststurbo.com/i/u/1473169/i/Lucas_undershot2_ezr.jpg
Naljaskas või mis aga tegelikult suht lihtne ja hea systeem...
http://ststurbo.com/how_it_works

Ehk oskab keegi komenteerida!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 24.08.04 06:11 Tsiteeri


Üldiselt kipub, nende revolutsiooniliste lahendustega olema nii, et neil on miinuseid rohkem kui plusse, vastasel juhul oleks nad juba ammu kasutusel. Turboülelaadimise protsessis on väljalaskegaaside temperatuuril oma oluline roll täita - mida kuumemad on gaasid, seda suurem on nende ruumala ja seda efektiivsemalt nad turbot ringi ajavad. Kui turbo kuhugi auto pärasse paigutada, siis paratamatult see efektiivsus langeb oluliselt, st maksimaalne saavutatav rõhk jääb märksa väiksemaks. Seetõttu paigutataksegi turbo otse väljalaskekollektori otsa. Summuti pott visati ka minema - turbo küll summutab väljalaset, kuid kas sellest piisab niipalju, et pott üldse minema visata on kahtlane. Õhufiltrit tuleb ilmselt iga 1000 km tagant pesta ja siledalt asfaldilt ei tasu kah kõrvale keerata, muidu võib kallis element kuhugi maha jääda. Turbo response on torustiku pikkuse tõttu kah ilmselt väga ebamäärane.

V-kujuliste mootorite puhul on see lahendus ilmselt odavam ja lihtsam kui tavaline twin-turbotamine, ridamootorite puhul ma küll sel asjal iva ei näe. Aga ega enne tea kui proovida saab...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 24.08.04 10:14 Tsiteeri


Midagi sarnast oli ka sommide poolt mossele pandud, ma seda mõtlen mis siin mõned aastad tagasi kiirendamas käis. Mossel polnud turbo muidugi põhja alla pandud vaid asetses seal kus peaks tagaiste olema, salongis ühesõnaga. Vennal oli sinna topitud 2 järjestikku turbot. Rõhu üles saamine oli ikka päris pikk protsess, aga kui asi puhuma hakkas, siis:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 23.5% - SQL: 76.5%]