Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: AC Drag 2010 Sügis - 05. september - Haapsalu lennuväli (Vastuseid: 40 | Vaatamisi: 10763)
tom
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 S-line 3.0 BiTurbo 235kw

postitati 05.09.10 19:36 Tsiteeri
AC Drag 2010 Sügis - 05. september - Haapsalu lennuväli



http://tom.riismaa.eu/automotive/2010-09-05-AC-Drag/content/images/large/IMG_7459.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 05.09.10 19:43 Tsiteeri


http://marekpotti.com/pics/2010/acs/images/137.jpg


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 05.09.10 19:50 Tsiteeri


Ja veel üks galerii, kui eelmisest kahest veel villand pole saanud. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marje
huviline

Avatar


Registreerunud 06.05.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Coupe Quattro best ET10,2sec@240,24km/h, topspeed on 1 mile 304km/h

postitati 05.09.10 20:57 Tsiteeri


See pilt on miljonit väärt :D:D:D "lapsehoidja" Maku.

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAMNMxN16_3YzZsppvCuoY99mfNqd1LrIL_Es3r6QoWfoM8X2ITlJqSDM6s55uyJ0k7CMHmf7a9IpghM0Y4SRkbsAm1T1UBfD4V5MJUQ
e04vIQQ22YgeRISMa.jpg


Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalat lennata
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 05.09.10 22:00 Tsiteeri


VIDEO


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.10 06:22 Tsiteeri


Nagu päris juba.:)

Igatahes tublid olete te kõik! Nii palju panen veel südamele, et ärme kohtunikega vaidle. Minu jaoks ei ole argument "aga miks tema võib" või siis "ma olen alati nii teinud".

Minu jaoks oli sellel üritusel meeldivaid üllatusi nii palju, et kohe üldse ei tahtnud ka kergelt tõbisena ära minna. Muidugi A-klassi C4-ad, mis paugutasid 13.0 ja 13.1 nii, et silm ka ei pilkunud, tegid minul südame soojaks. Ja siis tulevad mingid mehed mulle rääkima, et b5 S4-ad peavad ikkagi B-s olema. Tsiteerin ühe b5 S4-a mehe sõnu: "me ei saaks ju neile (C4-adele) järgigi". :)

Muidugi oli rida veel igasugu huvitavaid sõite. Näiteks Reimo stardid olid heas mõttes nii haiged, et kohe tulid tema enda sõnad meelde, mida ta mulle korduvalt öelnud on "hullu moodi käib ikka edasi". Täpselt selline tunne oli ka kõrvalt vaadates.

Anyway on lugu selline, et plaanin tehnilise kohtunikuna pausi sisse teha. Kui pikaks see kujuneb, kas lühiajaliseks või jäädavaks, on juba iseasi. Võimalik, et võtan samasuguse otsuse vastu ka AC meeskonda kuulumise osas.


Marko


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.09.10 07:25 Tsiteeri


Päris palju vaeva sai nähtud mõlema C4-jaga, et 13.0 ja 13.1 paugutada... ja juhid olid väga tublid, et suutsid stabiilselt samu aegu sõita.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
4rings
huviline



Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: V8

postitati 06.09.10 08:37 Tsiteeri


Kui mõned väiksemad viperused välja jätta siis väga super üritus oli. Hea ilm + mõnusalt kiired autod = head tulemused. Eriti tänulik et minu autol lasti Outlaw klassis võisteldes dragtimesi kohta parandada.
Kui kellelgi on mu sõitude kohta video/pildimateriali andke teada. Oma viimase sõidu burnouti tahaks ise ka eemalt näha :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaido.
huviline

Avatar


Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2 avant

postitati 06.09.10 09:16 Tsiteeri


Isiklik soov oli saada eelisese aastaga võrreldes uude sekundisse,ehk siis 14......
Kuid esimeses sõidus kohe 13.1 saada siis oli suu kõrvuni et mismoodi.
Suured tänud korraldajatele ja prj kes nii öösel, kui hommikul 7 ajal ennem võistlust viitsis seadistada.
Maku kui soovi võid turbot lähemalt uurida aga usu see on originaal:)
Jõudu ehitamisel ja eks rajal kohtume.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 06.09.10 13:30 Tsiteeri


Täitsa tip-top üritus oli. Kummardus korraldajetele ja loomulikult ka ilmataadile. Tänud ka Ranzile kes slepiküüti pakkus. See tegu oli loomulikult ka väljapääsmatu kuna tema süül ma jalameheks jäingi tegelikult. Ei imesta, et need käigud ei läinud sisse just selle nuka süül mis ta meile andis ja mis lõpuks ka mind rajale jättis:D
Kuid....? Jälgides nüüd Maku tegevust sellel üritusel, siis tundus see küll olevat selline kahtlane. Käis ja lonkis sihipäratult ringi, tüütas võistlejaid ja ajas üldse sellist ümmargust juttu. Täitsa arusaadav mehest... keda autod niiväga enam ei huvita. Olen täitsa kindel, et järgmine aasta võib teda hoopis koertenäitusel kohtuniku rollis näha :D:P Või ma eksin?

Võistluskäigust olid vast kõige üllatavamad momendid Jansipi 11,2 ja Mulgi 11,0 väljasõidetud ajad ja loomulikult ka A klassi 13,0 ja 13,1. Ei teagi kohe mida ette võtta kui kevadel A klassi sõita tahaks.
Mulgi tehnika kisub ka juba selliseks raketiteaduseks ära, et ei imestaks kui mees saaks varsti NASA-st telefonikõne.
Fotograafide kiirus ürituste piltide üleslaadimisel on ka muidugi märkimisväärne.


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jippy1
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.09
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: s2 replical

postitati 06.09.10 14:04 Tsiteeri


Mis aega Henri sõitis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.10 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vihane-Tihane
Olen täitsa kindel, et järgmine aasta võib teda hoopis koertenäitusel kohtuniku rollis näha :D:P Või ma eksin?
Never say never! :) Aga enne kohtunikuks pürgimist peaksin piisavalt pädevust koguma, et võiksin mingeid hinnanguid anda. :) Koerte armastaja olen küll jah. :)


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 06.09.10 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jippy1
Mis aega Henri sõitis?

11.7 jäi parimaks...
Ma usun, et kui sinna mingid metsikud rehvid alla aretada, rõhku peale keerata ja mootor ära seadistada, siis sõidaks see rahulikult 10-t.
Muidugi see ei ole absoluutselt tema eesmärk.

A klassis saab sõita kuskil 12.6 ma arvan. Elektroonsüütega S2, seest tühjaks tõsta, natuke aju modida ja tuleb :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 06.09.10 14:27 Tsiteeri


Henril tuleks dragi mõttes vedrustusse investeerida. Aga see pole see auto.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.10 14:28 Tsiteeri


Minu poolt kast õlut esimesele A-klassi võistlejale, kes alla kolmeteist sekundi sõidab! Ja sama diil sellele autojuhile, kes selle v8 mootoriga (c4, d1, d2 jne) A-klassis järgi teeb! Kui aga esimene ongi näiteks S4 4.2, siis saab kaks kasti õlut!!!


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 06.09.10 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Minu poolt kast õlut esimesele A-klassi võistlejale, kes alla kolmeteist sekundi sõidab! Ja sama diil sellele autojuhile, kes selle v8 mootoriga (c4, d1, d2 jne) A-klassis järgi teeb! Kui aga esimene ongi näiteks S4 4.2, siis saab kaks kasti õlut!!!
Kevadel:cool: kui auto suti veel kergemaks saab ja juhiks oleks umbes 50 kilone pisike hiinlane+veel tsipa rõhku ning nipet näpet siis 12,9 on reaalne:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro

postitati 06.09.10 18:19 Tsiteeri


Aitäh AC järjekordse meeldiva ürituse eest!
Seekord teil vist nii ladusalt ei läinud kui harjunud olete aga oleks vist imelikuks ka läinud kui ühelgi üritusel mingeid probleeme pole. :)

Kahju, et OL võit "koju" ei jäänud aga mis parata. B klass oli ikka ulme - kõik olid oma autod just nüüd suurepäraselt liikuma saanud ja silmailu oli küllaga. A klassi aegade kohta pole mul üldse midagi õelda. :D Sellises komplektsuses poleks BiTurbodest isegi A klassis vastast olnud, teisalt dieedi läbinuna võiks isegi poodiumile asja olla.

Minulgi olid väiksed viperused ja sain oma tavapärase II koha karika asemel hoopis midagi palju paremat! :D Lugesin kokku, et mul on koos EMV karikatega 5 II koha karikat. :P Ma ei tea kas teised Bracket klassi võitnud inimesed sellest karikast nii palju lugu peavad aga minule tuli see ikka üliraskelt ja sellest vist ka minu piiramatud emotsioonid. :)

Tanel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.10 18:39 Tsiteeri


Alustuseks traditsiooniline http://www.tqhq.ee/forum/emoticons/hail.gif kogu korraldusmeeskonna ees, väga tublid olite kõik! Eriti tore on tõdeda, et esimest korda dragil abiks olnud Marili, Nele ja Weix said nendele pandud kohustustega väga hästi hakkama.

Muidu oli aga üritus üsna katastroof, kõik mis sai tuksi minna, see läks ka. Tuletõrje hilinemine, timeslipi printeri jaoks vajaliku ülemineku puudumine, kiiruse anduri anomaalia jne. Tänan kõiki võistlejaid mõistva suhtumise eest ja pealtvaatajaid kannatlikuse eest.

Aitab küll negatiivsest, soovin võitjatele palju õnne!
Kõik tulemused leiab selle lingi vahendusel.


Klass - Bracket

I - Tanel Nõmm
II - Heiki Eelma
III - Janno Kuusk

Klass - A

I - Kaido Reisser
II - Andres Leever
III - Viljar Saks

Klass - B

I - Andres Sarapuu
II - Ivo Soldan
III - Mati Põld

Klass - C

I - Peeter Sikk
II - Niklas Wasström
III - Reimo Pavelson

Kiireim naine oli Marje Salumets ajaga 11.657@200km/h.
Esimest korda Bracket, A ja B klassi kolme esimese vahel toimunud Superfinaali võitis Janno Kuusk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
yanekk
klubiliige



Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.

postitati 06.09.10 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indro

kõik mis sai tuksi minna, see läks ka. Tuletõrje hilinemine,


Ma ei tea kas Indro rääkis pritsumeestega aga nad olid tegelikult isegi pool tundi varem kohal, kui pidid.

Neile oli öeldud, et kohal peab hiljemalt kell 13.00 olema.


Audi varuosad, http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=181792 Autode ost/müük, hooldus ja remont Haapsalus, JanekCars OÜ
Best ET 12.08 :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Vihane-Tihane
huviline

Avatar


Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado

postitati 06.09.10 20:28 Tsiteeri


Meenutuseks mõned fotokaga üles võetud Reimo sõidud. No stardid on ikka väga rajud kõrvadele ja silmadele.
http://www.youtube.com/watch?v=1dHQ8uALigE
http://www.youtube.com/watch?v=Vq-cT_EPZlA
http://www.youtube.com/watch?v=Tr973ZNEKVk


BLOW-JOB is better then NO JOB
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.10 20:37 Tsiteeri


Ma ei tea mida neile öeldi või mitte aga nende ülemusega oli kokkulepe kella 12.00-st.
Kuna varasemalt on drag alati 13.00 hakanud, siis sai see veel mitu korda üle korratud.
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Neile oli öeldud, et kohal peab hiljemalt kell 13.00 olema.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
AudiTeam
klubiliige
ac aasta auto 2012 & 2013 võitja

Avatar


Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"

postitati 07.09.10 07:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: jippy1
Mis aega Henri sõitis?

11.7 jäi parimaks...
Ma usun, et kui sinna mingid metsikud rehvid alla aretada, rõhku peale keerata ja mootor ära seadistada, siis sõidaks see rahulikult 10-t.
Muidugi see ei ole absoluutselt tema eesmärk.

A klassis saab sõita kuskil 12.6 ma arvan. Elektroonsüütega S2, seest tühjaks tõsta, natuke aju modida ja tuleb :)


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Henril tuleks dragi mõttes vedrustusse investeerida. Aga see pole see auto.


Esimene asi, mis selle autoga tuleks teha, kui dragi oleks soov veel sõita - juhtida õhuvoolud kapotialt välja. Hetkel on kapotialune tühi ja mootor raskusega taga - masin kaalus vist ~800kg ja esiots on nii kerge ja kapotialla tekib 200+km/h sõites korralik õhupadi ja juhtitavus vast päris nigel, kui esimesed rattad hakkavad teekattega pidamist kaotama. Kui ei eksi siis Henri mainis seda ka ise kohapela.

Aga muidu oli igati raju üritus - rekordeid tuli pidevalt. "Torumeestel" nüüd peaks tööd vähekeseks ajaks jälle jaguma - need, kes oma indeksi 11,499 lõhki sõitsid peavad järgmisele võistlusele juba turvakaarega tulema.


Smoke Quattro Tires - Not Drugs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
StreetR
huviline

Avatar


Registreerunud 23.08.07
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 20v Avant & Audi Coupe Drift Car

postitati 07.09.10 10:17 Tsiteeri


Minu soov sellel üritusel oli sõita 12sek sisse ja seda sai ületatud. Mootoris andis midagi järele pole veel teada mis aga eeldan kovi hülsi gruppi. Auto püsimisel teel polnud mingit seost aerodünaamikaga. Kogu põhjus on üli jäik vedrustus mis driftis toimib suurepäraselt aga haapsalu vasakul rajal kõik neli ratast maast lahti viskas:D
Rekordeid tuli muidugi palju ja oli mida vaadata.


Sideways is the only way !
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
huviline

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 07.09.10 13:17 Tsiteeri


Minu jaoks esimene AC üritus, mis kõige paremini ei sujunud. Eks negatiivne jääb ikka kergemini meelde, kui positiivne :) - vahepeal pikad pausid, printida ei saa, olulistel sõitudel aeg kinni ei lähe, toitlustajatel varakult materjal otsas jms. Lisaks üsna mitu autot vajavad vist ka üsna kallist remonti nüüd.
Kogu selle miinuse kompenseeris tegelikult see, et vaatamist tõesti jagus nagu juba korduvalt mainitud. Eriti tore oli näha, et Reimo stardid õnnestusid suurepäraselt ja see masin käib tõesti haigelt edasi.

Kokkuvõttes selgus see mis selguma pidi - D2 A8 on ikka tegija masin. Ei ole vaja (sadu) tuhandeid autosse taguda. Ostad 50 tonniga A8 ja võidad superfinaali :D.


http://images.spritmonitor.de/302667.png; http://images.spritmonitor.de/401269.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
uudi
huviline



Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ

postitati 07.09.10 18:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Kokkuvõttes selgus see mis selguma pidi - D2 A8 on ikka tegija masin. Ei ole vaja (sadu) tuhandeid autosse taguda. Ostad 50 tonniga A8 ja võidad superfinaali :D.


OT: Võitmisel ja Võitmisel on ikka vahe sees:) Aga S-i mehed on ikka hullud insenerid:D Ja üritus oli super nagu alati. Jama oli see, et mõndadel sõitudel ei fikseeritud tehnilistel põhjustel aega. Kahju, et "Jälle" Marje kannatas selle pärast. Seda venimist ei pannudki tähele, kuna boxialal oli uudistamist kui palju;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.7% - SQL: 60.3%]