ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 05.09.10 17:31
|
|
|
Püsikiiruse hoidja vahel töötab/vahel mitte A6 C5 1,8T 1998a küsiks nõu ...
Nimelt autot ostes olin teadlik sellest et püsikas ei tööta normaalselt. Eelmine omanik väitis et püsikas vahel töötas ja vahel mitte ja et viga on
jalgade juures asuvates andurites aga ma olen neid mitmeid kordi juba maha võtnud ja uurinud ja no mitte muffigi ei tuvasta, et nad vigased oleks.
Täna katsetasin ... lülitades kiirelt suundasid paremale/vasakule ja lähi tulelt kaugtulele üle minnes sain päris mitu korda püsika järgi. Tundub
endale et viga on püsika juhtkangis. Ma tean et seal on lintkaabel ja siinkohal olekski 2 küsimust. Kas kellegil on veel selle lintkaabliga probleeme
olnud ja teiseks kas keegi on ise kangi remontida püüdnud. Tegelikult kolmas küsimus veel, et kas on veel mõni koht kust sellist anomaalset viga
otsida kui selline jama on ?
XZN M16
|
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 05.09.10 19:53
|
|
|
Endal sama jama c5 98 avant 2.4
pole aimu saand sellest fenomenist, vahets töötab vahest mitte.
foorumist loen sümptomi põhjustajaks külmjooted, kuid konkreetset figuuri kes teeks, ei leia.
kellelt soovitate abi otsida?
|
|
|
reino11
huviline
Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.10 04:32
|
|
|
Olen neid vaakumipealt toimivaid püsikiirushoidjaid remontinud. Komponendid asuvad ise enamvähem ligipääsetavates kohtades A6l nii et kontrollida neid
väga suur töö ei ole.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 07.09.10 03:39
|
|
|
Ma ise mõtlesin et võtaks korra kangi maha ja mõõdaks testriga ära "Aus" ja "Fix" nuppu liigutades et kas nendel üldse mingit toimet on. Siis saab
edasi jälgi ajada. Vaakum peaks tegelikult korras olema sest kui ta peab siis peab kilomeetreid aga ühel hetkel viskab lampi välja ehk teisisõnu
lülitab suvalise koha peal end välja ega mõtlegi uuesti tööle hakata kui kangist nuppe näpid. Halb katsetada ka ju ... selleks pead autoga sõitma
vähemalt üle 40 km/h.
XZN M16
|
|
|
|
mex
huviline
Registreerunud 23.05.04
Asukoht: viljandi/tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi A6 Q c5
|
postitati 07.09.10 18:34
|
|
|
Kah sama probleemi küüsis. A6 98a. Minul on aidanud see, et hoian fix nuppu kaua alla (u. 20s). Kuid see ka vahepeal ei toimi, hetkel plaan kuskilt
uus kang leida ja loodan, et see toob lahenduse.
|
|
|
pilsner777
huviline
Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal
Auto: b4&b6
|
postitati 08.09.10 17:51
|
|
|
Eelmine talv oli selline jama et lõi abs-i ja külg libisemis tuled põlema aeg ajalt ja samuti ei töödanud püsi kiiruse hoidja alati. Veaks oli piduri
tule lüliti mis olla teinekord natukene tööle hakkanud.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.10 18:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ultra2005
Ma ise mõtlesin et võtaks korra kangi maha ja mõõdaks testriga ära "Aus" ja "Fix" nuppu liigutades et kas nendel üldse mingit toimet on. Siis saab
edasi jälgi ajada. Vaakum peaks tegelikult korras olema sest kui ta peab siis peab kilomeetreid aga ühel hetkel viskab lampi välja ehk teisisõnu
lülitab suvalise koha peal end välja ega mõtlegi uuesti tööle hakata kui kangist nuppe näpid. Halb katsetada ka ju ... selleks pead autoga sõitma
vähemalt üle 40 km/h. |
Kangi pole mõtet maha võtta. Lihtsam on juhtmooduli juures pistikus mõõta.
Suure tõenäosusega on sul juhtmoodulis viga, mis asub kindalaeka taga. Mul kalas alguses sama moodi. Remontida lasin ~4a tagasi kasutaja Dixi juures.
Töötab tänase päevani laitmatult.
|
|
|
ultra2005
huviline
Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual
|
postitati 12.09.10 18:58
|
|
|
Korras see värk nüüd. Algatuseks keerasin nädalavahetusel oma vanalt (nüüd naise auto) Audi 100-lt juhtplokki maha sest kuna C4 ja C5 kerega masinatel
juhtub sama marki juhtplokk olema siis oli hea võimalus katsetada. Ja püsikas hakkas tööle. Kuna mul üks hea sõber on vägagi osav elektroonika
remontija siis viisin tolle A6 ploki mis kord töötas/kord mitte - tema juurde. Samuti võtsin kaasa Audi 100 originaalse ploki mis tal algselt kunagi
peal oli ja mis oli samuti kontakti võimetu. Mõlema Audiga (C4 ja C5 ) olen püsikaga niisiis jamanud ainult et 100-le ostsin Palli tänavalt uue
mooduli ja vana jäi niisama seisma aga seekord polnud isu eriti palju raha välja käia sest juhtmooduli eest küsitakse ca 500 eek. Sõber vaatas mõlemad
plokid üle ning leidis mitmeid kohti mis tuli üle joota. Ütleme nii et palja silmaga mina näiteks ühtegi viga ei tuvastanud. Spetsiaalse suurendus
monokliga tuvastas ta mitmed mikropraod joodetes. Kuna A6-l oli juba 100 pealt võetud plokk peal ja auto uuesti kokku pandud siis katsetasin 100 peal
mõlemad plokid üle ja mõlemad peale jootetööd toimisid. Üks imelik asi on ainult selles et Audi 100-l oli originaalselt peal selliste tähistega plokk
nagu 5GA-004-397-10 ja sellega oli huvitav anomaalia. Peale korda tegemist fikseeris ta küll kiiruse kuid "Aus" liugnupust kiirust lisada püüdes
nupp ei toiminud. Edasi sõidu peal sorkides ja Fix nuppu all hoides hakkas hoopis auto kiirust koguma. Samas A6 ja selle Palli tänavalt ostetud ploki
tähis on 5GA-004-397-16 ehk siis lõpp teine. Ei kujuta ette mis masina oma see vana plokk olla võis. Kohati tundub mulle et A100-le on see püsikavärk
juurde aretatud ja veidi valedest komponentidest. Aga plokk läks riiulile ning kui kunagi vajadus tekkib saab ka seda kasutada. Anyway teema juurde
tagasi tulles. Viga oli tõesti külmjoodetes nagu eelpool teemades soovitati uurida. Muig ma eeldan et mu jutt eelpool sai suht segane nii et teen lõpp
kokkuvõtteks selgituse lisaks.
1)5GA-004-397-10 tähisega Audi 100 plokk mis juba algselt ei töötanud ja sai uus ostetud ning see 100-le pandud.
2)5GA-004-397-16 tähisega Audi 100 plokk mille ostsin Palli tänavalt ja asendasin rida üleval pool mainitud plokiga.
3)5GA-004-397-16 tähisega Audi A6 plokk mille vahetasin katseks rida ülevalpool mainitud plokiga ja see jäigi peale ja töötab. 100-le keerasin hiljem
A6 korda tehtud ploki külge ja nüüd töötavad mõlemate masinate cruisid veatult ja see kõige ülemises reas mainitud plokk vahib riiulil. Lihtsalt korda
tehtud ja töötab aga kaunis imelikult sest kiirust saab tõsta fix nupust ja tähis on kah teine kui kahel viimasel.
XZN M16
|
|
|
|