Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Püsikiiruse hoidja vahel töötab/vahel mitte A6 C5 1,8T 1998a küsiks nõu ... (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2475)
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 05.09.10 17:31 Tsiteeri
Püsikiiruse hoidja vahel töötab/vahel mitte A6 C5 1,8T 1998a küsiks nõu ...



Nimelt autot ostes olin teadlik sellest et püsikas ei tööta normaalselt. Eelmine omanik väitis et püsikas vahel töötas ja vahel mitte ja et viga on jalgade juures asuvates andurites aga ma olen neid mitmeid kordi juba maha võtnud ja uurinud ja no mitte muffigi ei tuvasta, et nad vigased oleks. Täna katsetasin ... lülitades kiirelt suundasid paremale/vasakule ja lähi tulelt kaugtulele üle minnes sain päris mitu korda püsika järgi. Tundub endale et viga on püsika juhtkangis. Ma tean et seal on lintkaabel ja siinkohal olekski 2 küsimust. Kas kellegil on veel selle lintkaabliga probleeme olnud ja teiseks kas keegi on ise kangi remontida püüdnud. Tegelikult kolmas küsimus veel, et kas on veel mõni koht kust sellist anomaalset viga otsida kui selline jama on ?


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
andriu
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: a6c6

postitati 05.09.10 19:53 Tsiteeri


Endal sama jama c5 98 avant 2.4
pole aimu saand sellest fenomenist, vahets töötab vahest mitte.
foorumist loen sümptomi põhjustajaks külmjooted, kuid konkreetset figuuri kes teeks, ei leia.

kellelt soovitate abi otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reino11
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.09.10 04:32 Tsiteeri


Olen neid vaakumipealt toimivaid püsikiirushoidjaid remontinud. Komponendid asuvad ise enamvähem ligipääsetavates kohtades A6l nii et kontrollida neid väga suur töö ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 07.09.10 03:39 Tsiteeri


Ma ise mõtlesin et võtaks korra kangi maha ja mõõdaks testriga ära "Aus" ja "Fix" nuppu liigutades et kas nendel üldse mingit toimet on. Siis saab edasi jälgi ajada. Vaakum peaks tegelikult korras olema sest kui ta peab siis peab kilomeetreid aga ühel hetkel viskab lampi välja ehk teisisõnu lülitab suvalise koha peal end välja ega mõtlegi uuesti tööle hakata kui kangist nuppe näpid. Halb katsetada ka ju ... selleks pead autoga sõitma vähemalt üle 40 km/h.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mex
huviline



Registreerunud 23.05.04
Asukoht: viljandi/tartu
Kasutaja on eemal

Auto: audi A6 Q c5

postitati 07.09.10 18:34 Tsiteeri


Kah sama probleemi küüsis. A6 98a. Minul on aidanud see, et hoian fix nuppu kaua alla (u. 20s). Kuid see ka vahepeal ei toimi, hetkel plaan kuskilt uus kang leida ja loodan, et see toob lahenduse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pilsner777
huviline

Avatar


Registreerunud 09.10.05
Asukoht: saue vald
Kasutaja on eemal

Auto: b4&b6

postitati 08.09.10 17:51 Tsiteeri


Eelmine talv oli selline jama et lõi abs-i ja külg libisemis tuled põlema aeg ajalt ja samuti ei töödanud püsi kiiruse hoidja alati. Veaks oli piduri tule lüliti mis olla teinekord natukene tööle hakkanud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige



Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.10 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ultra2005
Ma ise mõtlesin et võtaks korra kangi maha ja mõõdaks testriga ära "Aus" ja "Fix" nuppu liigutades et kas nendel üldse mingit toimet on. Siis saab edasi jälgi ajada. Vaakum peaks tegelikult korras olema sest kui ta peab siis peab kilomeetreid aga ühel hetkel viskab lampi välja ehk teisisõnu lülitab suvalise koha peal end välja ega mõtlegi uuesti tööle hakata kui kangist nuppe näpid. Halb katsetada ka ju ... selleks pead autoga sõitma vähemalt üle 40 km/h.


Kangi pole mõtet maha võtta. Lihtsam on juhtmooduli juures pistikus mõõta.
Suure tõenäosusega on sul juhtmoodulis viga, mis asub kindalaeka taga. Mul kalas alguses sama moodi. Remontida lasin ~4a tagasi kasutaja Dixi juures. Töötab tänase päevani laitmatult.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra2005
huviline

Avatar


Registreerunud 16.05.06
Asukoht: Tallinn & Suure-Jaani
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 Avant (1992.a) 2,0 85 Kw AAD/AXP - Manual + AUDI A6 C5 Avant (1998.a) 1,8T 110Kw AEB/DHW - Manual

postitati 12.09.10 18:58 Tsiteeri


Korras see värk nüüd. Algatuseks keerasin nädalavahetusel oma vanalt (nüüd naise auto) Audi 100-lt juhtplokki maha sest kuna C4 ja C5 kerega masinatel juhtub sama marki juhtplokk olema siis oli hea võimalus katsetada. Ja püsikas hakkas tööle. Kuna mul üks hea sõber on vägagi osav elektroonika remontija siis viisin tolle A6 ploki mis kord töötas/kord mitte - tema juurde. Samuti võtsin kaasa Audi 100 originaalse ploki mis tal algselt kunagi peal oli ja mis oli samuti kontakti võimetu. Mõlema Audiga (C4 ja C5 ) olen püsikaga niisiis jamanud ainult et 100-le ostsin Palli tänavalt uue mooduli ja vana jäi niisama seisma aga seekord polnud isu eriti palju raha välja käia sest juhtmooduli eest küsitakse ca 500 eek. Sõber vaatas mõlemad plokid üle ning leidis mitmeid kohti mis tuli üle joota. Ütleme nii et palja silmaga mina näiteks ühtegi viga ei tuvastanud. Spetsiaalse suurendus monokliga tuvastas ta mitmed mikropraod joodetes. Kuna A6-l oli juba 100 pealt võetud plokk peal ja auto uuesti kokku pandud siis katsetasin 100 peal mõlemad plokid üle ja mõlemad peale jootetööd toimisid. Üks imelik asi on ainult selles et Audi 100-l oli originaalselt peal selliste tähistega plokk nagu 5GA-004-397-10 ja sellega oli huvitav anomaalia. Peale korda tegemist fikseeris ta küll kiiruse kuid "Aus" liugnupust kiirust lisada püüdes nupp ei toiminud. Edasi sõidu peal sorkides ja Fix nuppu all hoides hakkas hoopis auto kiirust koguma. Samas A6 ja selle Palli tänavalt ostetud ploki tähis on 5GA-004-397-16 ehk siis lõpp teine. Ei kujuta ette mis masina oma see vana plokk olla võis. Kohati tundub mulle et A100-le on see püsikavärk juurde aretatud ja veidi valedest komponentidest. Aga plokk läks riiulile ning kui kunagi vajadus tekkib saab ka seda kasutada. Anyway teema juurde tagasi tulles. Viga oli tõesti külmjoodetes nagu eelpool teemades soovitati uurida. Muig ma eeldan et mu jutt eelpool sai suht segane nii et teen lõpp kokkuvõtteks selgituse lisaks.

1)5GA-004-397-10 tähisega Audi 100 plokk mis juba algselt ei töötanud ja sai uus ostetud ning see 100-le pandud.
2)5GA-004-397-16 tähisega Audi 100 plokk mille ostsin Palli tänavalt ja asendasin rida üleval pool mainitud plokiga.
3)5GA-004-397-16 tähisega Audi A6 plokk mille vahetasin katseks rida ülevalpool mainitud plokiga ja see jäigi peale ja töötab. 100-le keerasin hiljem A6 korda tehtud ploki külge ja nüüd töötavad mõlemate masinate cruisid veatult ja see kõige ülemises reas mainitud plokk vahib riiulil. Lihtsalt korda tehtud ja töötab aga kaunis imelikult sest kiirust saab tõsta fix nupust ja tähis on kah teine kui kahel viimasel.


XZN M16
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]