tts
huviline
Registreerunud 03.09.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 04.09.10 07:02
|
|
|
Haldex pidevaks
Oskab keegi õelda kuidas haldex pidevaks 4wd saada, Et pidi mingi massi juhtmega muutmisega seda teha saama. Et ise salongist lüitad pidevaks. On
sellest äkki keegi kuulnud ja annaks inffi, et kuidas täpsemalt see toimib ja kuidas seda teostada
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 04.09.10 07:34
|
|
|
Lehm on ka lihtne lendu saada, pistad kaubalennukisse ja tõukad sobival kõrgusel välja. Iseasi kuida sa lennuki oma karjamaale saad, aga see on
kõigest tehniline küsimus ju.
Ps. haldexiga 4 vedu ongi pidev 4vedu! Kusjuures sinu väidet olen korra naistelt saunas kuulnud, aga töötavat asja ise pole proovida saanud, seega
kahtlen selle vettpidavses, tundes seda süsteemi veidi.
Kas sa tead kuida haldex toimib? Mis teda juhib? Millal ta rakendub? Vaevalt, et massijuhtmega mängitakse!
Haldexi kontrollimiseks saadetakse haldex ajule can signaal. Kui see sulle midagi ei ütle sõida rahulikult oma autoga edasi
Ja kuna on väljas juba 4 erinevat generatsiooni haldexedi siis võiks ikkagist täpsustada millisest autos ja mis aastast jutt käib. Lisaks niiöelda
mokaotsast võiks poetada milleks sul seda lukustamist tarvis on üldse?
1generatsioonil juhitakse õlisurvega siduri hooba läbi solenoidbloki. Sama peaks kehtima 2 generatsiooni kohta.
Kui on soov saada haldex kiiremini reageerivaks, on parim lahendus hgp controller. Korralik töötav lahendus.
Kui vedu üldse taha ei tule, on vaja ilmselt vahetada õlipump valdaval osal juhtudest.
Jäiga veoga niisama asfaldil eriti ei sõida.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Vahur102
huviline
Registreerunud 04.04.07
Asukoht: Põltsamaa,Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 competition & A4 1.9 tdi
|
postitati 04.09.10 07:46
|
|
|
Varsti tuleb sulle link www.vwklubi.ee/
Edit1:Osta quattro
|
|
|
tts
huviline
Registreerunud 03.09.10
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: TT
|
postitati 04.09.10 08:15
|
|
|
Mõtlen sundviisilist 4vedu. Hetkel töötab nii kui esi rattad kaapima hakkavad tuleb tagasild järgi. Ja see eelnev on linnalegend, millele tahtsin
saada kinnitust
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 04.09.10 09:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vahur102
Varsti tuleb sulle link www.vwklubi.ee/
Edit1:Osta quattro |
Miks, kui profiilis on selgelt TT?
|
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 04.09.10 10:47
|
|
|
Mind huvitab see puht tehniliselt, kuna Eestis peaks olema kahekohaline arv vanu Opeleid (Calibrad, Vectrad), mille libanelivedu on tehtud pidevaks
(jäigalt, neetidega). Mitte, et ma sellest veel praegu aru saaks, kuidas need täpselt tehtud on ja kas see üldse Audidel kasutatava haldexiga
võrreldav on.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 04.09.10 13:49
|
|
|
Mind huvitaks, kas mõni generatsioon haldex'ist on millegi muu kui elektriimpulsi poolt juhitav lõpplukustuse osas? Ei pea silmas hetkel ABS'i ajust
tuleva signaali "tõlkimist", vaid "tõlgitud" info releelülitust. Kuna ka endal üks haldex silmapiiril, mis vajab "abistamist" siis kogun
lihtsalt tarkust (el. jooniseid pole leidnud). Füüsiliselt pole plaanis midagi kokku neetida, sooviks jätta asja juhi otsustada, kas asi on lukus või
mitte ja et säiliks ka automaatika, mitte ei rapiks seda välja.
Nö. bold on kittidest olen samuti lugenud, näiteks: LINK
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 04.09.10 15:26
|
|
|
Kps sinu soovitud asja saab teha. Ilmselt soovib ka teemaalgataja mingitel ajahetkedel lukustada haldex siduri. Selleks tuleb süveneda solenoidide
töösse ja uurida mis signaali abil nad siduri käppa liigutavad. Usun, et see on tehtav eraldi lülitusena, ilma, et haldex aju paanikasse satuks ka
koos absiga. Kidlam oleks nii, et abs lülitub välja. Mina ei julgeks omanikule sellist modifikatsiooni teha sest pärast oled sina süüdi kui mees
100kmh paneb kurvist välja sest tal on ve jõud jäigalt 50/50 muutumatu. Haldexi mõte on tagada juhitavus! Kusjuures diguanil on mingi diffri
lukustamise asi küljes, vist generatsioon 3 haldex seal kasutusel.
Olen aru saanud, et ei ole võrreldav see vedu. Seal on tehtud jäigaks veidi teisiti ja minu arusaamist mööd visko töötab neil vektratel ikkagist.
Lihtsallt neil on see lülitus agregaat tehtud jäigaks. Kusjuures vr6 golfidel ja passatitel pole ka nii suurt visko hävimise probleemi, kuna neil on
muudetud ülekanne kiiremaks visko juures. Seega visko peab kandma edasi vähem jõudu, lihtsalt kiirus on suurem. Suhted vastavalt vana 21/20 ja haldex:
17/27
Link
andmetele
http://www.autozine.org/technical_school/traction/tech_traction_4wd_21.htm
Oopeli kohta võiks vastuse välja nuputada järnevalt lehelt äkki.
http://www.cavalierturbo.com/downloads/richie/4wd_transfer_box.html
The rear diff that is used on the Cavalier and Calibra Turbos are the same units that are installed on the Holden Commodore 4.0 V8 cars. Therefore it
is safe to assume that these units are extremely tough, reliable and can easily handle 350BHP+ without any problems
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Konrad
klubiliige
Registreerunud 27.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: TT RS Roadster / Abarth 124 Spider
|
postitati 04.09.10 15:49
|
|
|
Plaanis selleks talveks Gen II Haldex controller koos lülitiga (normal, sport, race) soetada ja mh. mõnel torseni eksperdil rajal katsetada lasta.
Saaks nö. lõpliku võrdluse kahest süsteemist ja "pidevaks lülitamise" vajadusest.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 04.09.10 16:10
|
|
|
Te ei saa igal ajal ülejuhitavat autot esiveolise rõhuga 4 veosüsteemist. Kui te soovite midagi head/paremat, siis ostke nissan skyline gtr33 ja
driftige nii, et jagub! Ükski 4 veoline audi ei saa löögile nö.
Iga uuema controlleriga parandadakse haldexi reaktsiooni aega ja tema sekkumist veoskeemi tösse. See, et esi sild koguaeg veab ja tagumise veojõudu
lisatakse vastavalt vajadusele ei muutu! Lihtsalt 2 generatsiooni puhul arvestatakse gaasi asendit rohkem ja eeldatakse millise mootori jõu puhul
võiks ratas ringi minna. Seeläbi ennetatakse veojõu lisamisega läbi libisemist. Sama teevad ka controllerid, ennetavad läbilibisemist ja hoiavad
siduri juba alguses rohkem lukus kui originaal aju seda teeks, st. muidugi et kettad ka kuluvad rohkem.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 27.10.11 18:25
|
|
|
Üks võimalus on valida sobiv lukustus näiteks 50% suletud ventiiliga. Ehk siis kuna stepper mootor liigutab ventiili siis sealt saab eelvalida ka
lukustuse kui pump lihtsalt toitele tööle panna. Seeläbi saaks ka pumba abil teda välja lülitada. Kusjuures pumba toide on 6v mitte 12!
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|