roosapanter
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8
|
postitati 31.08.10 14:11
|
|
|
a8 95 a 4.2 tahhomeeter ei tööta
lihtsalt lampi vajus tahhomeeter ära, auto ei osanud enam käike vahetada
asja sain korda lõpuks peale päev otsa jamamist nii, et eemaldasin kapotialt kõrvalistuja poolt plastiku alt vist gaasiseadme aju
veel on mure ikka veel 6 silindri sädemega. pidi kommuntaatori viga olema ja neid pidi olema 2 tk kapoti all aga mina pole sealt leidnud yhtegi.
vähemalt ma arvan nii
|
|
|
seitsmene
huviline
Registreerunud 10.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4,2
|
postitati 31.08.10 15:10
|
|
|
Kommutaatorid peaksid leidma pildil sinise korgiga tuvastatava katte (aknapesupaagi kork) eemaldamisel.

Sarnane see jubin peaks seal olema:

|
|
|
veekaheksa
klubiliige
Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp,Sca
Kasutaja on eemal
Auto: A4 TDI quattro, S8 40V
|
postitati 31.08.10 15:27
|
|
|
Kui sul ühes konkreetses silindris säde puudu on, siis ikka iga küünla otsas olev süütepool esmasüüdlane.
PLUS  TDI  Die Menschen sollten nicht
schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
|
|
|
|
roosapanter
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8
|
postitati 31.08.10 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Kui sul ühes konkreetses silindris säde puudu on, siis ikka iga küünla otsas olev süütepool esmasüüdlane. |
kui panna 6 silindri süütepool 5 juhtme külge siis tekib säde ja seega süütepool ok
|
|
|
Martinez
huviline
Registreerunud 22.09.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8TQ, Passat B7, DL 1000
|
postitati 31.08.10 16:49
|
|
|
Kommukad asuvad aknapesuvedeliku täitmise kohast natuke üles poole plastiku all. Viska kommukad ringi ja vaata, kas viga kandub üle mõnele teisele
silindrile. Kui kommukas viga ja a8 oma pole saada siis võid soetada ka 1.8T A4 või passati kommuka.
|
|
|
|
roosapanter
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8
|
postitati 01.09.10 18:48
|
|
|
vahetasin kommuntaatorid omavahel ära ja hakkas 6 silinder tööle ja minu arust kõik teised töötasid kah polnud kusagilt midagi puudu (hääle järgi
kuulates).
aga nyyd uus mure mootor ei taha eriti töödata üle 3000 rpm hakkab puterdama ja paugub ning jõudu pole, aga tühikäigul on kõik ok. millest see nüüd
siis tingitud on? enne kommuntaatorite vahetust oli asi ikka tunduvalt parem
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 02.09.10 07:48
|
|
|
Kindel, et pistikud õigesti said?
Kui pööretesignaal ära kaob, siis võib vabalt ptobleem selles olla, et ajukastis on vesi. Vähemalt minul oli see probleem. Pärast suuremat vihma kadus
tahho ära ja kast vahetas käike jõnksuga (kast ei teadnud, millal ajusse signaal anda, et vahetuse ajaks südüet veidi tagasi tõmmata). Kliimaplokist
kontrollides oli näha, et sinna ka pööretesignaal ei jõudnud.
See pistik, kus mootori pööretesignaal ajust tuleb, oli kergelt oksüdeerunud.
Vesi sai aju plastkasti sellest, et keegi oli poldid puruks keeranud kunagi, aga uusi polnud pannud ja kaas oli lihtsalt niisama peal.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|
roosapanter
huviline
Registreerunud 14.07.10
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A8
|
postitati 02.09.10 18:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raceboy
Kindel, et pistikud õigesti said?
Kui pööretesignaal ära kaob, siis võib vabalt ptobleem selles olla, et ajukastis on vesi. Vähemalt minul oli see probleem. Pärast suuremat vihma kadus
tahho ära ja kast vahetas käike jõnksuga (kast ei teadnud, millal ajusse signaal anda, et vahetuse ajaks südüet veidi tagasi tõmmata). Kliimaplokist
kontrollides oli näha, et sinna ka pööretesignaal ei jõudnud.
See pistik, kus mootori pööretesignaal ajust tuleb, oli kergelt oksüdeerunud.
Vesi sai aju plastkasti sellest, et keegi oli poldid puruks keeranud kunagi, aga uusi polnud pannud ja kaas oli lihtsalt niisama peal.
|
see kaas oli seal peal jah niisama aga millest see teema et mootor ei tööta enam korralikult
äkki mingi õhulugeja teema vöi midagi. ega ma sellest mootorist suurt ei jaga ega tea kust seda viga otsida
|
|
|
Raceboy
huviline
Registreerunud 02.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S8 '99, Porsched: 924 "GTP" 2,5T, '67 911 RSR, 78' 911, 2x 944 S2
|
postitati 14.09.10 10:36
|
|
|
Sellest, et vesi aju kasti satub võib vabalt mootor viletsalt töötama hakata.
www.porsche-foorum.org
|
|
|
|