Lehekülgi: 1 2 3 .. 10 |
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 27.08.10 12:12
|
|
|
Audi 80 1.8 - 1987 - LastResort
Tervist,
Olen siis uus nägu siin klubis. Juttu ka siis teemasse. Sai siin pool aastat otsitud omale audit ja nüüd siis mõned päevad tagasi sai üks isend ära
ostetud Auto on 4 käiguline Audi 80 1.8 66kw, karpa mootor, aastaks 1987. Masin on valget värvi. Masina hinnaks oli 7500 krooni.
Hetkel autol õrnalt koopaääred roostes, aga seda näed alles lähedalt vaadates. Mootor on hea vaikne ei suitse ega midagi. Lisadeks on 4x
elekrti´aknad. Ja rohkem lisasid pole
Vead siis hetkel :
Mootor hüppab peal kuna padjad väsinud.
Esiklaasis mõra, mis jookseb vasakult paremale.
Parempoolne esimene elektri aken ei tööta ja ukse link kipub üles jääma.
Armartuuri tuled on kahtlased, vilguvad vahel, ja mõned tuled ei põle,
odomeeter ei tööta ( ei loe kilomeetreid).
Pagaasniku luuki lahti tehes peab rakendama rohkem jõudu. Aga kinni läheb ilusti.
Hetkel rohkem midagi ei meenu
Tehtud tööd:
Esiklaasi: 62.-
Esituled + suunad: 70.-
Tagumised piduri silindrid: 15.-
Tuletoru: 12.-
Pingeregulaator 2x : 8.-
sillaraami puksid 4x, õõtshoova puksid mõlemad pooled,
amordi tugilaagrid ja stabilisaatori varda puksid 4x : 188.-
Uued esimesed amordid ja vedrud : 137.-
Esiratta laagreid olen vahetanud hulgim, panen viimased, kuna lasin paigaldada garantiiga. 68.- + tööraha 50-.
Pooltelje otsad(2x): 62.-
Tagumiste pidurite vedrusüsteem: 15.-
Esipidurite remont/taastamine: hinda ei mäleta
Salongiventilaator: 15.-
Esimene paren käändmik/püstak: 20.-
Sarniire olen vahetanud ka oma jagu tänu koduteele, hinda ei hakka kokku lööma.
Veepump: 25.-
Tagaratta laagrikese/pukk 2x : 24.-
Radiaator (laius/kõrgus/paksus) 590/320/35 : 40.80 .-
Ma ei tea kui hästi need hinnad siia sobivad aga mõtlesin et panen üles
Tööd tulevikus:
Sarniirid
Rikkepiduri trossid
Plokikaane tihend
Ning plaanis ka uuendada värvi katet
Auto näeb välja siis selline :
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
postitati 27.08.10 12:20
|
|
|
Seda kleepsu sul seal pagassi peal vist olla ei tohiks.Sorry kui eksin. Muidu jah, nokitseda natuke ja saab asja Edu.
Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab!
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 27.08.10 12:31
|
|
|
Udutuled otsi originaalid, taha võiksid 90 paneeli panna või audi originaal plastmaasi, kuhu nr kinnitub.Mõtlen seda siis http://www.carshine.com.au/Pictures/Audi/Audi%2080%20Zender%20Rear%20apron%204470041%20View.jpg
Kindlasti tee koopaääred korda. Plekk haljaks, roostesurm alla ja krunt ja kui võimalust siis võid värvida ka.
Armatuuri valguse poolest- Vaheta kõik pirnid ära. Isegi kelladeplokil soovitaks seda teha. Ka pirnid kuluvad ja ajapikku kaob nende erksus ära.
Odomeetri remondi kohta on Diy alafoorumis teema. B4 näol siis, aga need samad asjad. Tagaluuk arvatavasti tahab regullimist.
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 27.08.10 14:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ErNo-
Seda kleepsu sul seal pagassi peal vist olla ei tohiks.Sorry kui eksin. Muidu jah, nokitseda natuke ja saab asja Edu. |
Võimalik, aga ma ei hakka seda nüüd vist sealt maha kiskuma, sest kui ma ostsin auto siis see juba oli seal.
Ikka nokitsen, sest maisn on muidu korralik ja aasta ka hea : )
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 27.08.10 21:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat: | Algselt postitas: LastResort
Tsitaat: | Algselt postitas: -ErNo-
Seda kleepsu sul seal pagassi peal vist olla ei tohiks.Sorry kui eksin. Muidu jah, nokitseda natuke ja saab asja Edu. |
Võimalik, aga ma ei hakka seda nüüd vist sealt maha kiskuma, sest kui ma ostsin auto siis see juba oli seal.
Ikka nokitsen, sest maisn on muidu korralik ja aasta ka hea : ) |
Nokitse nokitse Tore, kui Audisid viitsitakse elule aidata. Aga kuna sa
klubi liige ei ole, siis oleks mõttekas see kleeps sealt siiski eemaldada
|
Ausalt öeldes ei sooviks ma seda kleepsu eemaldada, kuna tegelikult oleks soov astuda ise ka liikmeks, sest kui see kleeps sealt eemaldada jääb see
koht kole, ja kleepsu oleks pidanud eemalda me klubi liige ise kes selle auto müüs, vabandan aga eirit ei tahaks seda kiskuda sealt ära, Kui eelarve
remondi kõrvalt lubab siis proovin ka liikmeks astuda Aga auto on ilus ja
kena ja mulle meeldib
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 06.09.10 17:12
|
|
|
Lahja segu on ehk. Õhulekked võivad süüüdlaseks olla. Karbussi/monopritse padi vaata üle.
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 06.09.10 19:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Lahja segu on ehk. Õhulekked võivad süüüdlaseks olla. Karbussi/monopritse padi vaata üle. |
Ma homme uurin asja lähemalt.
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 09.09.10 20:31
|
|
|
Oskab keegi tuua välja põhjuseid miks mootor peal hüppab? (Asi polegi patjades) Asi on sedasi et külmast peast hakkab mootor rappuma ja tekib selline
tunne et mootor tahab lendu panna kuna kere rappub ise päris vägevalt kaasa. Kui mootor soe siis pole enan midagi. Kõik töötab siis ilusti ja
vaikselt.
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
-ErNo-
huviline
Registreerunud 14.11.09
Asukoht: Soome, Juva/Eesti,Tartu,kavastu.
Kasutaja on eemal
Auto: audi80b3.91, galant 93 ja Roller.
|
postitati 09.09.10 20:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LastResort
Oskab keegi tuua välja põhjuseid miks mootor peal hüppab? (Asi polegi patjades) Asi on sedasi et külmast peast hakkab mootor rappuma ja tekib selline
tunne et mootor tahab lendu panna kuna kere rappub ise päris vägevalt kaasa. Kui mootor soe siis pole enan midagi. Kõik töötab siis ilusti ja
vaikselt. |
See peaks jah õhuleketest olema tingitud. Mul kaa hüples ja kargles mootor nii mis kole aga kui lekked kaotatud/tühikäik korras on rahu majas.
Kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab!
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 12.09.10 13:33
|
|
|
Natuke aeg möödas juba, ja ma pole veel saanud seda patja vahetatud. Sest olen juba kahel järgi käinud ja need mis siiani antud on ei sobi sinna ...
Esimesena sain monokarbussi pajda, mis ei sobinud. Nüüd sain sisseoritse oma, ei sobinud( aga peaaegu näeb välja selline mis peaks minema, möötudelt
lihtsal väike) Homme uue järgi ehk saan õige.
Aga nüüd siis uus ide. Kuna mul 4-ja käiguline kast siis mõtlesin et kas 5-est kasti on on lihtne paigaldada ja et kas läheb?
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 12.09.10 17:11
|
|
|
Nelja silindrise 5 kast läheb probleemitult.
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 12.09.10 19:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Nelja silindrise 5 kast läheb probleemitult. |
Tänan vastuse eest
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 23.09.10 20:25
|
|
|
Küsimus, Mul audi 80 1.8 66kw tüüp 89 aadta 87. Kas sellisele on ette nähtud katalüsaator?
Nüüd siis kukkus sumuti allt ära, kuna keegi tainas on suka pannud valesse kohta. Nimel järjekord al. mootrist. Sisselaske kollektor -> püksid
-> katalüsaator -> sukk. Minu arust peaks sukk olema ikka pükste ja katalüsaatori vahel. Ja sumpa murdus katalüsaatri juurest, umbes paar
sentimeetrit mootori poole. ja nüüd pole kusagil uut saada(küsitakse hinge hinda) ja ise vahetada on pea võimatu, kuna poldid täiesti roostes ja kinni
põlenud.. Ehk on kellegil pakkuda sumpapükse odavalt. Ja oleks hea kui keegi annaks infot seoses katalüsaatori küsimus suhtes,
Ette tänades.
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 23.09.10 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: LastResort
Küsimus, Mul audi 80 1.8 66kw tüüp 89 aadta 87. Kas sellisele on ette nähtud katalüsaator?
Nüüd siis kukkus sumuti allt ära, kuna keegi tainas on suka pannud valesse kohta. Nimel järjekord al. mootrist. Sisselaske kollektor -> püksid
-> katalüsaator -> sukk. Minu arust peaks sukk olema ikka pükste ja katalüsaatori vahel. Ja sumpa murdus katalüsaatri juurest, umbes paar
sentimeetrit mootori poole. ja nüüd pole kusagil uut saada(küsitakse hinge hinda) ja ise vahetada on pea võimatu, kuna poldid täiesti roostes ja kinni
põlenud.. Ehk on kellegil pakkuda sumpapükse odavalt. Ja oleks hea kui keegi annaks infot seoses katalüsaatori küsimus suhtes,
Ette tänades. |
Kas sul passis ei ole öeldud? Üldjuhul märgitakse ka passi sisse. Kindlasti peaks aru saama, kas on resonaator vahel või katalüsaator. Tavaliselt on
katalüsaatoris ka lambda andur, kui sul seda seal pole, on tegu resonaatoriga. Ise olen vähemalt nii aru saanud. Aga teoreetiliselt peaks olema küll
järjekord: väljalaske kollektor, püksid, sukk, katalüsaator/ resonaator. Enda R5 2.3 mootoril on katalüsaator pükste otsas otse. Küll aga leevendajaks
on vedrud, kui toimub soojuspaisumisel venimine. Foorumis jäi silma ka üks B3 varuosadeks, mis oli ka 1.8 mootoriga. Annan sulle väikese vihje, et
võib-olla on sul võimalik muretseda foorumist midagi, nende keredega masinaid palju hetkel saada
Saan välja uurida ka selle, kas su masinal peab olema katalüsaator või ei. Kui jah, saan välja uurida ka koodi, juhuks kui kavatsed panna originaal
osa, mitte universaali.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 23.09.10 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Tsitaat: | Algselt postitas: LastResort
Küsimus, Mul audi 80 1.8 66kw tüüp 89 aadta 87. Kas sellisele on ette nähtud katalüsaator?
Nüüd siis kukkus sumuti allt ära, kuna keegi tainas on suka pannud valesse kohta. Nimel järjekord al. mootrist. Sisselaske kollektor -> püksid
-> katalüsaator -> sukk. Minu arust peaks sukk olema ikka pükste ja katalüsaatori vahel. Ja sumpa murdus katalüsaatri juurest, umbes paar
sentimeetrit mootori poole. ja nüüd pole kusagil uut saada(küsitakse hinge hinda) ja ise vahetada on pea võimatu, kuna poldid täiesti roostes ja kinni
põlenud.. Ehk on kellegil pakkuda sumpapükse odavalt. Ja oleks hea kui keegi annaks infot seoses katalüsaatori küsimus suhtes,
Ette tänades. |
Kas sul passis ei ole öeldud? Üldjuhul märgitakse ka passi sisse. Kindlasti peaks aru saama, kas on resonaator vahel või katalüsaator. Tavaliselt on
katalüsaatoris ka lambda andur, kui sul seda seal pole, on tegu resonaatoriga. Ise olen vähemalt nii aru saanud. Aga teoreetiliselt peaks olema küll
järjekord: väljalaske kollektor, püksid, sukk, katalüsaator/ resonaator. Enda R5 2.3 mootoril on katalüsaator pükste otsas otse. Küll aga leevendajaks
on vedrud, kui toimub soojuspaisumisel venimine. Foorumis jäi silma ka üks B3 varuosadeks, mis oli ka 1.8 mootoriga. Annan sulle väikese vihje, et
võib-olla on sul võimalik muretseda foorumist midagi, nende keredega masinaid palju hetkel saada
Saan välja uurida ka selle, kas su masinal peab olema katalüsaator või ei. Kui jah, saan välja uurida ka koodi, juhuks kui kavatsed panna originaal
osa, mitte universaali. |
Foorumis ole mitmele juba saatnud u2u-d Ja uurinud, tuleb oodata vastuseid
Muidu lamdaandurit pole. Enne katalüsaatorit on ka vedru süsteem aga see maru roostes ja kui puudun siis arvatavasti tuleb lahti legona, uurisin selle
klambri kohta ja öeldi et saan selle ainult koos toruga. Aga kuna hind kisub sinna 1000 kanti ja pole hektel seda kusagilt võtta , ja otsin kust saaks
odavamalt, kuna autoga vaja sõita pikka maad ja nüüd hetkel jala mees. Aga kui see tüli ei tee siis oleksn tänulik kui uuriksid orginaal oleks kindlasti parem, hetkel vaja midagi ajutiselt Hiljem kui eelarve lubab saab origaali muretseda, kuna univrsaalid kipuvad
kiiresti pensionile minema
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
postitati 24.09.10 21:08
|
|
|
RU koodiga R4 ei taha ETKA mitte anda. Leidsin siis hetkel JN- 1.8 l, K-JETRONIC. Kuna sinul on siiski pritsega masin, peaks olema sul ka lambda
andur. Siit võime järeldada, et sul on tehase poolt ka katalüsaator. Sinu tehase A-osa katalüsaatori kood peaks olema selline: 811 131 701 BX. On ka
teine katalüsaator, koodiga: 855 131 701 AX. Väljalaskesüsteemi järjekord peaks olema järgmine: väljalaskekollektor, püksid, katalüsaator, edasi
keskmine resonaator ning tagumine viimane pütt. Ei sukale, jah otseühendusele
Edu, ehk on natuke abiks
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
postitati 24.09.10 22:02
|
|
|
küsimus, Kas monopritsung ja karpamootor pole erinevad? Öeldi et mono on midagi muud
Debiilsus ei tule maha sooja vee ja seebiga.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & A8 4.2
|
|
LastResort
huviline
Registreerunud 27.08.10
Asukoht: Jõhvi/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 "00.a 1.9l 85kw Quattro
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 10 |