Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 b4 kerede erinevus olenevalt mootorist? (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1146)
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 26.08.10 18:10 Tsiteeri
Audi 80 b4 kerede erinevus olenevalt mootorist?



KAs audi 80 b4 keredel on esiosas erinevusi ka? Lähtuvalt siis mootorist.

Pigem on küsimus, kas 2.0 66kw tehnika lappab 1:1 ringi 2,6 v6 mootoriga olnud kerele?

Huvitab just mootori ja käigukasti kinnituste osa!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
freelander
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.05
Asukoht: imavere-tallinn-kose
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 facelift 3.0bitdi

postitati 13.09.10 20:07 Tsiteeri


mitte keegi ei oska siis midagi öelda?
Peale vaadates on nii palju, et 2,0 on vasak kronstein kere külge keevitatud aga V6-l on poltidega kronstein.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
uno
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.04
Kasutaja on eemal

Auto: mul on vw

postitati 13.09.10 21:05 Tsiteeri


niipalju, kui mian olen neid mootoreid vahetanud, siis on kinnitused küll kere küljes, samas on ka sillatala küljes
Kõigeparem oleks vaadata, kui kahe erineva mootoriga autod kõrvuti ajad ja siis võrdled.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.0% - SQL: 72.0%]