audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.10 09:27
|
|
|
c4 100 2.3 Q keerates undab ja käib vastu
Keerates paremale kostub tagasillast metall-metalli vastukäivat heli. Niisama sõites nati tagadiffer undab.
Vaatasin et sisemised pooltele kummid on ka katki.
Kas tagadiffer on läbi?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 26.08.10 17:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi801
Keerates paremale kostub tagasillast metall-metalli vastukäivat heli. Niisama sõites nati tagadiffer undab.
Vaatasin et sisemised pooltele kummid on ka katki.
Kas tagadiffer on läbi? |
Undamist vöib pöhjustada ka tagaratta laagrid vöi ölist kuiv differentsiaal.
Mötekas oleks vöimalusel asi autolt eemaldada ja korralikult üle vaadata.
Poolteljekatete vaatamisest vähe abi, tuleks ka need ära vahetada.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
Raix2
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2.8 V6 Avant atm Quattro 95a.+ 80 B3 1.6TD 89.a
|
postitati 01.09.10 21:22
|
|
|
Torsen kohe läheb? Kas heli on nagu midagi(hammasrattad) viskaks üle?
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.10 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raix2
Torsen kohe läheb? Kas heli on nagu midagi(hammasrattad) viskaks üle? |
Torsen peaks ees olema, arvan et selles pole asi.
Tagasillas käib midagi vastu metalli. Umbes nagu metallini kulunud piduriklots. Eriti just pöörates paremale. Pidurdades jääb kohe vait.
Mis hinnaga tagadiffrid liiguvad?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 06.09.10 16:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi801
Tagasillas käib midagi vastu metalli. Umbes nagu metallini kulunud piduriklots. Eriti just pöörates paremale. Pidurdades jääb kohe vait.
|
Kuidas klotsidega siis lood on?
Kui pidurdusel vakka jääb, siis see küll diffri viga ei tohiks olla.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.09.10 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: audi801
Tagasillas käib midagi vastu metalli. Umbes nagu metallini kulunud piduriklots. Eriti just pöörates paremale. Pidurdades jääb kohe vait.
|
Kuidas klotsidega siis lood on?
Kui pidurdusel vakka jääb, siis see küll diffri viga ei tohiks olla. |
Klotsid olid ok.
Proovin täna tagumised rattad üles tõsta kahe tungaga ja siis 1 käiguga lasta ringi käima. Siis on hea kuulata kõrvalt kuidas rattad vurisevad.
Torsen peaks seda ju lubama?
|
|
|
Raika42
klubiliige
Registreerunud 16.11.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 2,5tdiQ; S6 c5 4,2Q; A4 b5 2,8Q
|
postitati 19.09.10 17:49
|
|
|
Ehk on ikka rattalaagri viga. Tõsta tagumine ratas tungiga üles ja tõmba hoog sisse kui ringi käies kahiseb/ragiseb siis on laager....
|
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.10 06:29
|
|
|
Sain proovitud nii, et tagasild üleval ja mootor vedas esimese käiguga tagarattaid ringi. Ei saand midagi aru et valesti oleks.
Proovisin õli tagadiffrise lisada, kui ei saanud õlilisamise punni lahti. Ise aretatud võtmega ei õnnestunud, täiesti kinni kasvanud sinna. Ruumi ka
väga vähe.
Kust saada selle avamiseks õiget võtit/padrunit? Mis mõõt see võiks olla, silma järgi vaadates pakuks 15-16mm punni võti?
|
|
|
Dannn
huviline
Registreerunud 14.09.10
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.10.10 06:27
|
|
|
17 mm kuuskant
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.10 06:21
|
|
|
Käisin teeninduses. Seal 2h jooksul ei saadud diffri õlilisamise korki lahti, keevitati sinna polt külge aga ei midagi. Kuna oli kiire, siis loobusin
edasisest aretamiset. Teeninduse mehed olid proovisõitu teinud ja midagi imeliku ei kuulnud. Koju sõites paremale keerates käis jälle vastu, selline
"roops-roops" heli vasakult poolt. Päris kõvasti kuulda, isegi kui raadio mängib. Ainuke mis leiti, et võibolla on parem rattalaager läbi. Aga heli
tuleks nagu vasakult.
On mõni soovitus kuidas diffrile õli sisse ajada?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 28.10.10 16:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi801
Käisin teeninduses. Seal 2h jooksul ei saadud diffri õlilisamise korki lahti, keevitati sinna polt külge aga ei midagi. Kuna oli kiire, siis loobusin
edasisest aretamiset. Teeninduse mehed olid proovisõitu teinud ja midagi imeliku ei kuulnud. Koju sõites paremale keerates käis jälle vastu, selline
"roops-roops" heli vasakult poolt. Päris kõvasti kuulda, isegi kui raadio mängib. Ainuke mis leiti, et võibolla on parem rattalaager läbi. Aga heli
tuleks nagu vasakult.
On mõni soovitus kuidas diffrile õli sisse ajada? |
Kui muidu ei saa, siis ühe poole völl (ja muu mudru) eemaldada ja sealt kaudu.
Ise tegin samamoodi, kui simmereid vahetasin - keegi oli jöudnud juba eelnevalt ölilisamis punnilt sisemised kandid eemaldada (ümaraks keeratud).
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.11.10 06:55
|
|
|
Võtsin tagapidurite porikaitse plekid ära, puhastasin ketta ja rummu vahelt roostest ära ja lihvisin klotsid ilusasti siledaks(randid ära). Hetkel
tundub, et läks paremaks. Aga differ undab ikka.
Ostsin korraliku 17" kuuskandi stokkerist(180.-) sellega püüdsin vägistada need kaks alumist õlikorki lahti. No ei õnnestu ka 1m pikkuse toruga võtit
pikendades. Õnneks kante maha ei keeranud.
Kas on mingit auku diffis veel õlilisamiseks? Diffris on veel see koht, kust läheb diffri blokkeerimis hoob sisse. Kas sealt kummitihendi vahelt saaks
õli sisse ajada ?
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.10 09:04
|
|
|
Nii, sai lammutatud autot. Teeninduses pandud rattalaagri diagnoos lahenes lihtsalt klotsi vedrude pingutamisega.
Diffri õlikorgile keevitatud jama peksin meisliga maha ja puurisin sealt punnist 6mm puuriga augu läbi. Surusin sealt august 1L õli sisse, oleks
rohkemgi läinud, aga rohkem polnud hetkel võtta. Kummist punni panin sinna augu katteks ette. Peab õli juurde ostma ja üritust kordama.
Diffri ulgumine läks juba vaiksemaks.
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.11.10 16:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: audi801
Nii, sai lammutatud autot. Teeninduses pandud rattalaagri diagnoos lahenes lihtsalt klotsi vedrude pingutamisega.
Diffri õlikorgile keevitatud jama peksin meisliga maha ja puurisin sealt punnist 6mm puuriga augu läbi. Surusin sealt august 1L õli sisse, oleks
rohkemgi läinud, aga rohkem polnud hetkel võtta. Kummist punni panin sinna augu katteks ette. Peab õli juurde ostma ja üritust kordama.
Diffri ulgumine läks juba vaiksemaks. |
Ära öliga liiga hoogu ka satu, üleliia täis pole ka mötekas ajada.
Iga asi ikka konkreetse kogusega.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
audi801
huviline
Registreerunud 20.10.09
Asukoht: a100 2,3 Q avant; a80 1,6 avant; a80 1,8
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.10 08:15
|
|
|
1,8L pidi maht olema
|
|
|