C.A.R.
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T Chip-tuning
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 20.08.04 11:45
|
|
|
ET võiks jääda kuskile 35-38 kanti....
|
|
|
riffkin
huviline
Registreerunud 29.08.03
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: TT Quattro 225
|
postitati 20.08.04 16:12
|
|
|
Oma A4 avant quattrole sai samuti soetatud 17" veljed.
Augud siis 5x112.
Offset on velgedel 35. Rehvideks 225/45. Rehvitöökojas yks tyyp kinnitas samuti et sobib, ja mingis kataloogis oli kah tal vastav tabel täiesti
olemas. Selle mõõduga on ka ratta diameeter sisuliselt sama, mis originaalis ette nähtud, seega spidokat võib ka julgelt edasi uskuda.
Velg istub rehviga ilusti all.Viimase poole aasta jooksul pole küll midagi märganud, et probleeme oleks.
Et pane julgelt alla, kuid laiema rehviga vajab kindlasti see kiskumine harjumist meie rööpas tänavatel.
|
|
|
C.A.R.
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T Chip-tuning
|
postitati 20.08.04 17:03
|
|
|
Kuna meil teed on nagu on siis eelistaks ikka min 50 kõrgus kummi.. (odavam kah) kas näitex 205/50 või 215/50 läheks alla ?? või vaja ka ET muuta ?
Uno, Dos, Tres, Audi Quattro
------------------------------------------------------------ 100 CAR
|
|
|
|
mike
huviline
Registreerunud 13.01.03
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 3.0 Q
|
postitati 21.08.04 08:57
|
|
|
miks sa seda ET-d ja rehvi kõrgust nii kangesti tahad omavahel siduda? ET näitab ju velje nihutust...
www.auto24ring.ee
|
|
|
|
C.A.R.
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T Chip-tuning
|
postitati 21.08.04 13:23
|
|
|
Nuu quattrol juu mingine hoob seal kohe tagumise rehvi kohal.. et kui velge väljapoole nihutada, siis saab korgema rehvi panna..
Uno, Dos, Tres, Audi Quattro
------------------------------------------------------------ 100 CAR
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 22.08.04 07:36
|
|
|
Ja kui ET väga mööda paned, siis hakkad aga rõõmsalt ratta laagreid väga tihti vahetama. Selle ET määrasid ikka tehases mehed, kui selle auto
tegid.
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 22.08.04 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Ja kui ET väga mööda paned, siis hakkad aga rõõmsalt ratta laagreid väga tihti vahetama. Selle ET määrasid ikka tehases mehed, kui selle auto
tegid. |
kas omad reaalset kogemust, või räägid nagu siin enamasti tehakse et keegi kuskil rääkis...
Üldistada ikka ei tohiks...väga mitmed pikaajalised kogemused kuni 2,5cm võrra ET muutmisel ja liigseid probleeme ei esinenud.
A4-ja puhul on nii kitsa rehvi puhul suht suva kui see jääb tavapärasesse
vahesse vahemikku 35-38.
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 22.08.04 08:43
|
|
|
35- 38 on ka ainult 3 mm vahet. Palju tehas A4 ET pakub, ma arvan et 35 kuskil. Aga kui paned ikka ET 10- 25 mööda, siis pikka pidu ei tohiks olla.
Omal kogemus olemas Ford sierraga, millele panin mingid mangelsi veljed alla. Need olid ikka jõhkralt välja pool kui originaalid. Ma arvan et isegi
kuni 5 cm originaalist rohkem väljas. Vaadata oli küll jõhker, aga ratta laagreid iga kahe kuu tagant vahetada polegi nii mõnus.
|
|
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 22.08.04 09:41
|
|
|
no see, et sa suudad sellist äärmust näiteks tuua ja veel selle põhjal järeldusi teha ....5cm ...no annab tulla selle peale...
Minu jutt point oligi see et sellise rehvi mõõdu juures sobib ka täiesti orig ET...kui ratas läheb veel suuremaks siis hakkab ET rohkem 0-i poole
minema et mitte amordikausile külge minna...ja kordan veel, et juba aastaid selles teemas töötades ei ole näinud et 2cm flants sunniks kedagi vahetama
laagreid iga kahe kuu tagant....
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 22.08.04 09:50
|
|
|
Mis teha eks me kõik ole kunagi noored ja lollid olnud. Aga minu arvamus jääb ikkagi sinna, et võimalikult lähedale tehase soovitusele. Lihtsalt alati
ei saa sellist tõllakat alla panna nagu ise tahad. Üle vaatuse mehed saadavad su nii kui nii pikalt kui sul on 17" veljele mingi kõrgema
profiiliga kumm peale pandud. Ratta läbi mõõt läheb valeks ja spido hakkab valetama.
|
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 22.08.04 09:55
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157 Üle vaatuse mehed saadavad su nii kui nii pikalt kui sul on 17" veljele mingi kõrgema
profiiliga kumm peale pandud. |
kust sellised jutud küll tulevad ?
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 22.08.04 10:01
|
|
|
Jutt tuleb juba sellest kui sa vaatad oma auto tehnilisse passi. Ja mis seal kirjas on? Rehvi mõõt ees ja rehvi mõõt taga. Ja seal on ainult kaks
varjanti. Kui sul on ARK´is passi märgitud 225/45R17 siis pole neil tõesti midagi köhida. Aga kui sul on sinna märgitud 185/70R14 ja auto all on
225/45R17. Siis sinu spido valetab sulle 90 km/h kiiruse juures juba 8.83 km/h. Kui on mõni tõsine ülevaatuse tegija, siis saadab ta su pikalt.
|
|
|
|
Sermon
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: Järvamaa/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330xd
|
|
Absolut
huviline
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Corvette C5 `01
|
postitati 22.08.04 10:47
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Mis teha eks me kõik ole kunagi noored ja lollid olnud. Aga minu arvamus jääb ikkagi sinna, et võimalikult lähedale tehase soovitusele. Lihtsalt alati
ei saa sellist tõllakat alla panna nagu ise tahad. Üle vaatuse mehed saadavad su nii kui nii pikalt kui sul on 17" veljele mingi kõrgema
profiiliga kumm peale pandud. Ratta läbi mõõt läheb valeks ja spido hakkab
valetama. |
Millest sa nüüd räägid....kõigepealt räägid kuidas tead, et offseti muutmine tohutult laagreid kulutama hakkab, nüüd räägid mida ark nõuab ja jällegi
üldistad tehnopassi kirjete osas...
POINT?
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 22.08.04 10:50
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja villu157
Jutt tuleb juba sellest kui sa vaatad oma auto tehnilisse passi. Ja mis seal kirjas on? Rehvi mõõt ees ja rehvi mõõt taga. Ja seal on ainult kaks
varjanti. Kui sul on ARK´is passi märgitud 225/45R17 siis pole neil tõesti midagi köhida. Aga kui sul on sinna märgitud 185/70R14 ja auto all on
225/45R17. Siis sinu spido valetab sulle 90 km/h kiiruse juures juba 8.83 km/h. Kui on mõni tõsine ülevaatuse tegija, siis saadab ta su pikalt. |
nii, kust tulenes su kiiruse vahe 8.83 km @ 90km/h?
mina sain tiba teise näidu. Kui 14"-ga oli kiirus 50 km/h, siis 17"-ga on see 48.44 km/h.
Teiseks, pole ma VEEL näinud ÜHTEGI ülevaatajat, omajagu seal ikka käinud, kes luubiga rehve vaataks ja selle pärast sind kukele saadaks ...
Mõtleme veel mõne ilusa loo välja ?
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 22.08.04 11:57
|
|
|
Sina ju mõtled siin neid ilusaid lugusid välja. Mina lihtsalt viitasin mõnele asja olule, mis sellega võib kaasneda.
Edit: sorry minu viga oli, hoopis 2.88 on kiiruse erinevused 90 km/h.
|
|
|
|
villu157
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG
|
postitati 22.08.04 12:07
|
|
|
nii, kust tulenes su kiiruse vahe 8.83 km @ 90km/h?
mina sain tiba teise näidu. Kui 14"-ga oli kiirus 50 km/h, siis 17"-ga on see 48.44 km/h.
Vahe vast vastu pidine, et kui 14" ratas siis 50 km/h ja 17" ratas siis 51.6 km/h
|
|
|
|
C.A.R.
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T Chip-tuning
|
postitati 22.08.04 20:30
|
|
|
Nuu ma ise töötan ÜL.punktis nii et võin öelda , et sõiduautodel rehvimõõte ei kontrollita.. aga see selleks.. Mida arvata sellisest veljest :
AT 5x112 7Jx17H2 ET40
Tasub osta ? Mahub audile alla ?
Uno, Dos, Tres, Audi Quattro
------------------------------------------------------------ 100 CAR
|
|
|
|
MarkoC
huviline
Registreerunud 01.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 3xx bemuur
|
postitati 22.08.04 20:52
|
|
|
lähtu originaal mõõtmetest, võrdle teisi mõõte ja saadki teada
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
tähelepanu pööra siis rehvi kõrgusele st tuleb madalamaks ajada kui velg suurem, muud rasket nagu polegi ...
nagu me teame, on rehvi kõrgus protsentuaalne laisusest ...
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.08.04 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja C.A.R.
Nuu ma ise töötan ÜL.punktis nii et võin öelda , et sõiduautodel rehvimõõte ei kontrollita.. aga see selleks.. Mida arvata sellisest veljest :
AT 5x112 7Jx17H2 ET40
Tasub osta ? Mahub audile alla ? |
Näitajate poolest on kõik OK. Proovi alla ja kui klapib siis miks ka mitte. Netist leian, et S4 offset on 35 aga originaalvelg all on 40. Usun, et
peaks sulle istuma see velg küll.
Terv, Maku!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 23.08.04 07:33
|
|
|
40-ne ET istub väga kenasti alla. Mõned Audi originaalplekid on ju üldsegi 45mm ET'ga ja S8 originaalvelg 48mm.
205/50-17 ja 225/45-17 on põhimõtteliselt täpselt sama kõrged rehvid (vahe on 0,125 mm), nii et selles osas küll 50-se profiili eelistamine mingit
efekti pehmuses ei anna. Kitsam rehv, tõsi, ei kisu niipalju rooli ja säästab tibake kütet. Iseasi kust sellist rehvi leida - 205/50-17 pole eriti
levinud mõõt...
|
|
|
|
TiitR2
huviline
Registreerunud 21.07.04
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Kasutaja on eemal
Auto: BMW X5 xDrive30d, M-pakett 2009a; VW Passat 2.0 tdi DSG 2011a.
|
postitati 23.08.04 07:52
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja C.A.R.
Ostin just masina millel puudub igasugune valuvelg ja vaja see viga kiiremas korras parandada.. Aga ei oska nagu osta ka seda velge..
Ok, aukke on 5 ja auguvahe oli vist 112 aga milline peax olema Offset 16" ja 17" velje puhul , et sinna veel 50 või 55 kumm peale mahux..
?
Praegu tal mingi 15" plekk alla ja kummi ja mingi hoova vahe on juba 1,5 cm
Oskab äkki keegi aidata või sõidate kõik 15" veljega.. ?
|
Enda A4-l samuti 17" OZ all, laius on 8,5", sai ostetud PM Tuningust selle kollase S4 alt ja kui temal oli seal kumm mõõduga 235/45, siis
mul hakkas see aukudes koopasse, kuid mõjuvaks teguriks oli muidugi temal sportvedru ja minul tavaline, kuid 225/45 sobib hästi.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.08.04 08:16
|
|
|
Kui tahad kitsamat rehvi siis võid ju alati 17" panna 215/50. Jutt, et seda rehvi kusagilt ei leia on jama. Ise olen juba leidnud neid rehve
küll. 7,5" veljele 215/50 rehv on täiesti ok. Ratta profiil originaaliga võrreldes küll tiba suuremaks läheb aga pole vast hullu.
Terv, Maku!
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
C.A.R.
huviline
Registreerunud 26.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1.8T Chip-tuning
|
postitati 23.08.04 19:50
|
|
|
Tänud info eest.. !!!
Uno, Dos, Tres, Audi Quattro
------------------------------------------------------------ 100 CAR
|
|
|
|