indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.10 21:08
|
|
|
AC Drag 2010 Sügis - 05. september (pühapäev) - Haapsalu lennuväli
Aeg on nii kaugel, et algab eelregistreerimine AC Drag 2010
Sügis võistlusele.
Kogu vajaliku info leiab: http://www.drag.audiclub.ee/ leheküljelt.
VÕISTLUSKLASSID
Bracket: Audid mille dial-in jääb vahemikku 13.00 - 19.00 sekundit
A: Kuni 4172cm³ N/A bensiinimootorid ja kuni 2226cm³ turbomootorid (v.a K24/7200) ja kõik diiselmootorid.
Lisanõuded: Auto peab olema tehasest selle mootoriga väljunud ja omama originaalturbot, -coolerit, -sisse- ja
-väljalaskekollektorit.
B: Üle 4172cm³ N/A bensiinimootorid, kuni 2226cm³ modifitseeritud turbomootorid ja kõik üle 2226cm³ turbomootorid.
Outlaw: Spetsiaalautod ja muud marki autod. ET maksimaalselt 12.5 sek.
Korraldajal on õigus paigutada võistleja teise klassi!
SUPERFINAAL (võib natukene veel muutuda)
Klasside A, B ja Bracket finaalsõitude kolm paremat pääsevad superfinaali. Kokku pääseb superfinaali üheksa võistlejat. Juhul kui
mõni superfinaali pääsenud võistleja loobub startimast, saab tema koha endale väljajäänute hulgast klassis absoluutarvestuses paremuselt järgmise ET
saavutanu.
Superfinaal viiakse läbi “handicap” põhimõttel.
Enne superfinaali määratakse igale võistlejale tema isiklik indeks, milleks on eelneva võistluse käigus tema poolt saavutatud parim ET. Arvesse
võetakse nii ajasõitude, kui klasside finaalsõitude tulemused.
Esimese ringi stardipaarid määratakse loosimisega, mis toimub vahetult enne superfinaali algust.
Juhul kui võistleja sõidab superfinaalis kiiremini kui tema indeks, muutub tulemus (ET) tema uueks indeksiks ja seda kasutatakse järgmistes startides
handicap’I arvutamiseks.
Superfinaali esimeses ringis võistlusrajad loositakse. Edaspidi saab õiguse raja valikuks oma esialgset indeksit rohkem alistanud võistleja või siis
oma esialgsele indeksile lähemale sõitnud võistleja.
OSAVÕTUTASU JA PEALTVAATAJA PILET
Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule on osavõtutasu Audiga osalemisel 200.- krooni, teistele 250.- krooni. Muud
marki sõidukiga osalemisel on osavõtutasu suuruseks 350.- krooni. Osavõtutasu sisaldab võistleja ja ühe tiimiliikme tasuta sisenemise
lennuväljale.
Pilet pealtvaatajale maksab 50.- krooni, Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikud ja alla 12 aastased saavad üritusele TASUTA.
AJAKAVA:
18.08.2010 kuni 02.09.2010 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine
05.09.2010
09.30 - 11.00 lõppregistreerimine ja tehniline kontroll
11.45 - 12.00 võistlejate koosolek
12.00 - 14.00 ajasõidud
14.00 - 14.45 finaalsõitude ettevalmistus
14.45 - 16.45 eliminaatorid/finaalid
17.15 - autasustamine
Registreerunud võistlejad
MIS ON BRACKET?
- Bracket võistlus koosneb ajasõitudest ja eliminaatorist.
- Ajasõitude paremusjärjestus määratakse reaktsiooniaegade põhjal. 0.000 või lähim aeg on esimene jne.
- Kõik ajasõitudes aktsepteeritava aja/stardi saanud pääsevad eliminaatorisse.
- Eliminaatoris starditakse paari kaupa ja kummagi võistleja dial-in vahe määrab nende omavahelise handycap-i.
- Eliminaator sõidetakse dial-in-ide vahemikus 13.00 ja 19.00.
- Võistleja dial-in on eeltoodud piirides vabalt valitav.
- Kui sõiduk kulgeb kiiremini, kui 13.00, siis võistleja diskfalifitseeritakse ja eemaldatakse võistlustelt.
- Kui võistleja on aeglasem, kui 19.00, siis ta kvalifitseerub võistlusele (võistluse dial-in ei tohi olla suurem kui 19.00).
- Kui mõlemad võistlejad sõidavad dial-in-ist aeglasemalt, pääseb edasi finišijoone esimesena ületanu.
- Kui üks võistlejatest sõidab oma dial-in-ist kiiremini, on ta automaatselt kaotanud
- Kui mõlemad võistlejad sõidavad dial-in-ist kiiremini tuhandiksekundi pealt sama ajaga, siis läheb edasi esimesena finišisse jõudnu.
- Kui mõlemad võistlejad sõidavad oma dial-in-idest kiiremini, siis läheb edasi see, kelle aeg on oma dial-in-ile lähemal.
- Kui üks võistleja teeb valestardi ja teine sõidab oma dial-in-ist kiiremini, siis pääseb edasi dial-in-ist kiiremini sõitnud võistleja.
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.10 06:19
|
|
|
Kevad dragil I koha saavutanutele on veel selline boonus, et nemad saavad osaleda tasuta.
Kevadel olid võitjateks Janar Kuusk, Andres Leever, Mati Põld ja Viljar Mäesepp.
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 24.08.10 14:03
|
|
|
Ei saa ju nii laisk olla, et drag.audiclub.ee lehelt ei suuda välja lugeda
Osalemine ja osavõtutasu:
Tsitaat: | Võistlusel saavad osaleda vaid eelnevalt registreerunud ja registreerumistasu tasunud
osalejad.
Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule on osavõtutasu Audiga osalemisel 200.- krooni, teistele 250.- krooni. Muud marki sõidukiga osalemisel on
osavõtutasu suuruseks 350.- krooni. Osavõtutasu sisaldab võistleja ja ühe tiimiliikme tasuta sisenemise lennuväljale. Võistleja loetakse
registreerunuks peale osavõtutasu laekumist. |
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.10 15:46
|
|
|
Siitsamast teemast esimesest postitusest:
AJAKAVA:
18.08.2010 kuni 02.09.2010 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine
|
|
|
|
Kaaku
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7
|
|
uudi
huviline
Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Rapla mk. Järlepa - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: EX: A4B5 Avant 1997 1.8TQ
|
postitati 04.09.10 19:10
|
|
|
Oskab ehk keegi öelda kuidas seal selle teeremondiga on, kas on ka juba piisavalt kaugele jõutud, et saaks otse haapsallu cruisida või on mõistlikum
endiselt kasutada ümbersõitu?
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.10 19:24
|
|
|
Ümbersõitu on mõtekam kasutada.
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 04.09.10 19:25
|
|
|
Maanteeameti lehelt leiab lingi teetööde kohta.
Ja sealt kopida: "Kiiruspiirang-30 , tööde tsoonis. Üks teepool liiklusele suletud, liiklust reguleeritakse. Soovituslik ümbersõit sõiduautodele
Pälli-Vilkla kaudu. Tee pikenemine 8 km."
31.oktoober näikse olevat valmimise tähtaeg.
edit: näe, kohalik Tarmo jõudis ette
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.09.10 19:39
|
|
|
Ja kui te seal ümbersõidu peal vallatlete, siis palun hoidke pimedates kohtades enda sõduraja peale. Usun, et keegi meist ei taha "üllatuse"
osaliseks saada.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 04.09.10 20:03
|
|
|
Tsitaat: |
Ja kui te seal ümbersõidu peal vallatlete, siis palun hoidke pimedates kohtades enda sõduraja peale. Usun, et keegi meist ei taha "üllatuse"
osaliseks saada.
|
True, see tee lausa kutsub kurve "lõikama" kuid nagu Maku kirjeldas, siis enamus on pimedad
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 05.09.10 03:47
|
|
|
Abipalve kõigile kiirendushuvilistele, kellel oleks võimalik laenata/rentida/müüa HP läpaka autolaadijat tänaseks päevaks. Ei ole väga kursis
erinevate mudelite laadijate sobilikusest risti, kuid läpakas on HP Compaq 6715s Eile hilisõhtul avastasin oma läpaka aku äkksurma ja vana auku
kestab heal juhul veerand tundi.
Ette juba tänades. Too laadija julgelt avataril nähtava auto juurde, või helista 56 484 700.
|
|
|
yanekk
klubiliige
Registreerunud 09.11.05
Asukoht: Home Haapsalu
Kasutaja on eemal
Auto: Ex S4, S6, A6, A4, Coupe + veel pool praami täit.
|
postitati 05.09.10 05:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tarmo
Ümbersõitu on mõtekam kasutada. |
Eilse hilisõhtuse seisuga on ka otse Haapsalu sõit enamvähem, suuremad augud puuduvad ja tee mõlemad pooled on avatud.
|
|
|
|