Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi C4 kerele C5 A6 või D2 A8 istmed? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 2768)
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.10 12:34 Tsiteeri
Audi C4 kerele C5 A6 või D2 A8 istmed?



Kas keegi on proovinud sobitada C4 sedaani C5 või D2 istmeid - neid on tunduvalt suuremas valikus saada, kui C4 enda istmeid. Kas ja kui palju peab ringi ehitama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 16.08.10 13:11 Tsiteeri


Eints ehk oskab paremini seletada, aga kui ise küsisin tema tehtud A8 recaro istmete vahetuse kohta C3-e siis vastuseks sain, et istmete põhja kinnitused tuleb korralikult ringi keevitada. Ning ka tagaiste pidavat olema 2-3 cm kitsam, et tarvis mingid katted mõelda välja külgedele. Ning kuna C4 sisu sobib teatavasti 1:1 C3, siis on ilmselt sama palju tööd ka C4 puhul. Kuid jah nö. uuemaid sisusid liigub rohkem turgudel. Kui lahenduse leiad ole hea ja anna teada;)


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Rolevents digiturundus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 16.08.10 13:27 Tsiteeri


S8 sisu olen pannud c4 avanti. Küsi pilte Serxilt.
Kõik on tehtav.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 16.08.10 14:11 Tsiteeri


Neid pilte tahaks lausa ise näha, et kuidas S8 Recarod C4-a sobivad.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.08.10 14:15 Tsiteeri


Ma nimetaks probleemiks pigem seda, et c4'ja puhul on enamjaolt käsikähmlusega istmed aga D2'l elektriga, mida pakutakse. MaQQu, kumb variant Sul c4'l hetkel on? Istmete suurus ise on igati sobilik antud keresse pista, aga kas ka põhja kallale tahad asuda on teine asi :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MaQQu
klubiliige



Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.10 16:20 Tsiteeri


Hetkel autos (originaalina) sees täiselekter istmed, kuid tavalised, mitte sport, ehk parajad taburetid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 16.08.10 16:29 Tsiteeri


Elektriosad on kõik istme küljes, ainult vool vaja sisse tuua.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 16.08.10 17:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MaQQu
Hetkel autos (originaalina) sees täiselekter istmed, kuid tavalised, mitte sport, ehk parajad taburetid.

Kui vaja saan homme d2 siinide laiused ja auguvahed ära mõõta. Elektrisse pole paraku ise süvenenud istmete ristsiirdeks, aga kui juba el. ka c4'jas sees, siis on asi juba tunduvalt lihtsam, eriti põhjakinnituste ära kasutamises :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 16.08.10 19:01 Tsiteeri


Mälu järgi oli vaja põhja keevitada, ristitalad vist tegime.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mokits
huviline

Avatar


Registreerunud 22.12.06
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A4.2 V8 b5 Quattro, Trafic

postitati 17.08.10 15:57 Tsiteeri


Keegi võiks siisa veidike pildimaterjali üles riputada küll. Omal samad plaanid peas, kuna c4-le lihtsalt originaal nahk sportsisu pole eriti liikvel.


Alla kolme liitristesse käib piim ja vesi!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wondero
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.08
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Land Rover Range Rover Sport 3.6 TDV8

postitati 18.10.13 18:54 Tsiteeri


Võtaks ühe vana teema üles, ehk keegi oskab jagada pildi materjali, et kuidas selle läbi viinud on.
Kõlgub ka endal see mõte peas, välja vahetada tahaks siiski ainult esimesed istmed. Parim variant oleks saada sisse D2 el. istmed, juhtmestiku vedu ja ühendamine peaks olema suht lihtne nagu aru sain. Kuna istmetes kõik valmidus olemas siis peaks vedama vaid voolu istmetesse ja olekski toimiv asi olemas?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 18.10.13 21:41 Tsiteeri


Ilma kere lõikamata asja originaalisiinidel tööle saada on paras peavalu, pole küll midagi ilmvõimatut kindlasti kuid ka niisama sissetõstmisega ei pääse. Lisaks tuleb originaal C4 juhtmestik päris põhjalikult ümber teha, D2 omast pole peale pistikute suuremat kasu, selle parajaks lõikamine on veelgi keerulisem.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
wondero
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.08
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: Land Rover Range Rover Sport 3.6 TDV8

postitati 20.10.13 21:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Ilma kere lõikamata asja originaalisiinidel tööle saada on paras peavalu, pole küll midagi ilmvõimatut kindlasti kuid ka niisama sissetõstmisega ei pääse. Lisaks tuleb originaal C4 juhtmestik päris põhjalikult ümber teha, D2 omast pole peale pistikute suuremat kasu, selle parajaks lõikamine on veelgi keerulisem.


Hmm, ok!
Mõtlesingi, et ilmselt keevitada C4 põhjale täiesti uued kinnitused, hetkel ei ole mitte mingisugust juhtmestikku mis oleks istmetega seotud, nii, et juhtmestiku teema tuleks alustada niikuinii täiesti nullist, selles osas peab konsulteerima targemate meestega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.3% - SQL: 72.7%]