Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 15.08.10 10:39
|
|
|
Audi 80 typ85 GTE quattro 1.8T projekt - 1985 - -ivar-
Nonii... Sai siis ka Quattroga ots lahti tehtud.
Leidsin masina siit samast foorumist ja sai kohe nädalavahetusel vaatama mindud.(13 ja reede)
Masin on kere poolest väga kehvas seisus, aga tehnika on üsna vinks-vonks.
Esmane registreerimine on 01.01.1985 ja registreerimine eestis 21.04.1995
Mootoriks on peal 1.8 81kwne R4 mootor, mis isegi jõuab seda masinat liigutada.
Lisadest on katuseluuk ja kesklukustus.
Auto on lahti võetud taastamiseks, aga mingitel põhjustel on see pooleli jäänud.
Tiivad kapott ja sisu on eemaldatud, aga õnneks kõik detailid on olemas.
Teema tegin seepärast, et äkki kellegil vedeleb kuskil mingeid juppe (uksi, tiibu, tagapõlle või üldse tagumist osa jms.)
Kui leiab sellele masinale jupid, siis on taastaminegi mõeldav.
Kõik pakkumised oodatud U2U
Mõni pilt kah:
Raiaator oli katki, sinna panin hetkel typ 81 radika, eks ole näha kas jahutab ära...
|
|
|
bob
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B2CQ 20vT, BMW G31
|
postitati 15.08.10 11:59
|
|
|
Paksu rahakotti ja kõvasti kannatust taastamistöödel! Kas meelega tahtsid R4 mootoriga või sattus lihtsalt?
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 15.08.10 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bob
Paksu rahakotti ja kõvasti kannatust taastamistöödel! Kas meelega tahtsid R4 mootoriga või sattus lihtsalt? |
Lihtsalt oli hea pakkumine.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 17.08.10 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kps
Mis Sul plaanis selle masinaga teha on, et ei peaks ära jahutama ? Igal
juhul julge ettevõtmine, aga nagu öeldakse, julge pealehakkamine on pool võitu. Üritan samuti silmad/kõrvad lahti hoida juppide osas. Endal enam vähem
tervik komplektsus leitud, aga jälgin siiani "vanakooli turul" toimuvat .
|
Kui nüüd päris aus olla, siis ma isegi ei tea mis selle masinaga peale hakkan
Eks ta selline projektikas on, mis garaazis tasapisi areneb
|
|
|
oOkanzaOo
huviline
Registreerunud 02.08.10
Asukoht: paldiski
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.10 15:56
|
|
|
Mul jääb vast midagi üle oma ehitusest. Üritan nädalalõpuks masina kokku saada. Annan teada mis üle jääb.
|
|
|
r2ivo
huviline
Registreerunud 11.10.09
Asukoht: Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 GTE quattro 1985a;VW Golf Country 1.8 1990 a; Audi A6 Avant 2.5Tdi Q-96a
|
postitati 17.08.10 17:03
|
|
|
asi taastamist väärt minu teema alt leiad samasuguse masina aga taastatud versioon. Varuosasid on ikka raske leida sillaosasid mul 1 auto jagu. omalgi
vaja salongi juppe (juhipoolne turvavöö kate) talveks siis korda. Edu taastamisel.
|
|
|
tryku
huviline
Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.10 07:45
|
|
|
Vinge värk, isegi euronumbrid on külge pandud
|
|
|
lauri55
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Võru mk
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 2.3 98kw; 80 B2 1980
|
postitati 20.08.10 12:13
|
|
|
Kas sinuga me suhtlesimegi 14 Augustil u. lõuna ajal?
Vihjeks
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 20.08.10 19:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lauri55
Kas sinuga me suhtlesimegi 14 Augustil u. lõuna ajal?
Vihjeks |
Täpselt nii
|
|
|
lauri55
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Võru mk
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 2.3 98kw; 80 B2 1980
|
postitati 21.08.10 13:15
|
|
|
Eestimaa on ikka väike. Aga piltidelt ei tundugi selle masina tagumik nii mäda kui rääkisid
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 21.08.10 13:41
|
|
|
Oehh...Oleks seda varem teadnud,et keegi selliseid vanu audisi veel võib taastada.Aasta kuni 2.aastat tagasi sai neid audisi 2 tükki ära kuusakoski
viidud.Põhjused olid sellised,et keret suurt ei olnud enam aga olid sõitvad autod.Kuna oli vaja plats puhtaks lüüa saigi nende saatus vanaraud.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 21.08.10 19:02
|
|
|
Ära ütle, et need quattros ka veel olid?
Soovin edu sullle ivar, ja proovi see auto nii originaali lähedaseks teha, kui saab. Ära isegi neid 90 stangesi topi. See auto pole tuuninguobjekt
minu silmis.
|
|
|
|
maikl369
huviline
Registreerunud 13.08.08
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 3.0TDI 176kw S-Line Plus QUATTRO 2011a , Vw passat 1.9TDI 81kw AFN
|
postitati 22.08.10 07:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Ära ütle, et need quattros ka veel olid?
Soovin edu sullle ivar, ja proovi see auto nii originaali lähedaseks teha, kui saab. Ära isegi neid 90 stangesi topi. See auto pole tuuninguobjekt
minu silmis. |
Minuteada vist oli üks neist nelikveoline...Vb teine kah...Üks seisis juba aastaid isegi et peaaegu kümneid.Ühega sõitis isa.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 10.09.10 19:21
|
|
|
Oeh... Tulin just garaazist.
Umbes 3-4 aeg mõtlesin, et peaks hakkama sumpat alla ehitama ja nii saigi tööga alustatud.
Kahjuks ma leegitorust kaugemale täna ei jõudnud.
Probleemiks oli see, et leegika flants oli keevitusest lahti. Keegi oli seda kunagi "keevitanud" ka, aga pidama see pornograafia seal polnud jäänud.
Mõtlesin, et keeran flantsi lahti ja keevitan ära ja töö läheb edasi.
Kahjuks nii lihtsalt see asi ei läinud. Leegitoru ja kollektori vahelise flantsi muttritel olid kandid maha keeratud.
Polnud muud teha, kui hakata kollektoreid maha keerama. Sisselase tuli eest ära koristada, et saaks normaalselt väljalaske koldele ligi. Kusjuures ma
juba kartsin, et väljalaske poldid ei tule tervena välja ja peab hakkama plokikaant maha võtma, aga minu üllatuseks tulid kõik poldid ilusti lahti.
Edasi tuli saada väljalaske kolle koos leegitoruga üles poole välja, aga selleks tuli lasta mootori padjad lahti.
Lasin mootori eest lahti, tõstsin tungiga üles ja sai see kogu kupatus sealt mingit moodi välja võetud.
Panin leegika kruustangide vahele ja eraldasin leegika väljalaskest. Siis lasin relekaga eelmise "keevituse" maha ja keevitasin flantsi ilusti
kinni.
Ja siis ladusin kokku kah.
Kusjuures lammutuse käigus sai parandatud 2 vaakumleket ära ja mootor hakkas paremini tööle
Ühe pisikese asjaga nii palju jama, aga vähemasti sai korda.
|
|
|
Myx
huviline
Registreerunud 26.11.08
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.09.10 21:32
|
|
|
Ivar...reede õhtul nii hilja garaazist...tubli töö...aga ma loodan, et sul olid seal paar ''anumat'' millega janu kustutada
Pole eriline asjatundja.
|
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 11.09.10 09:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Myx
Ivar...reede õhtul nii hilja garaazist...tubli töö...aga ma loodan, et sul olid seal paar ''anumat'' millega janu kustutada |
Hobidele tuleb ka aega leida Anumad olid, aga kinnised Need anumad said hilisematel õhtutundidel sisse kallatud.
|
|
|
Alunts
huviline
Registreerunud 08.07.10
Asukoht: Järvamaa, Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: 318is
|
postitati 15.09.10 06:20
|
|
|
Midagi öelda pole, ikka väga sõge riist on see
|
|
|
|
Audi100C2
klubiliige
Registreerunud 05.01.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2 1993a; Audi 100 2.8Q, 1991; Audi 200 2.1 5E 1981a; VW T3 Syncro Caravelle GL 1990a
|
postitati 15.09.10 06:23
|
|
|
Sõge jah, aga esimese postituse viimane pilt ütleb tegelikult kõik vajaliku ära. Edu masinaga!
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 15.09.10 07:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Alunts
Midagi öelda pole, ikka väga sõge riist on see |
No sa oled piisavalt näinud kah
Tsitaat: | Algselt postitas: Audi100C2
Sõge jah, aga esimese postituse viimane pilt ütleb tegelikult kõik vajaliku ära. Edu masinaga! |
Keskdiffer teebki selle masina sõgedaks. Ilma kesklukuta on üsna mõttetu... jagab vabalt 100% 1te rattasse.
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 13.03.11 09:18
|
|
|
Teeks väikse teema uuenduse
Uue P' eest suured tänud Hegol'ile
Äkki kellegil pakkuda juhipoolset katuseluugi siini:
|
|
|
ttaarrmmoo
huviline
Registreerunud 07.03.10
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 13.03.11 13:35
|
|
|
Suur töö tehtud. Ma ei tea kas sulle selline stiil meeldib aga siin on üks minujaoks inspireeriv pilt
Teema ise, kliki
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 13.03.11 16:15
|
|
|
muidu pole viga, aga see velg liiga suur seal all.
|
|
|
Crp
huviline
Registreerunud 22.04.10
Asukoht: Järvamaa Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4 2.5TDI Quattro + Audi 90 Type85 + Hunnik teisi kolusi
|
postitati 13.03.11 16:31
|
|
|
Hakkab looma , perse päris korralik nüüd .
Jõudu .
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 13.03.11 18:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Crp
Hakkab looma , perse päris korralik nüüd .
Jõudu . |
Teha on veel kõvasti ja jõudu läheb palju vaja
Keevitamise poolt on vaja veel karbid, tagaistuja jalgealused, perse alumine põll ja veel mõned nipet näpet kohad.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 6 |