matt
huviline
Registreerunud 15.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.8Q '95
|
postitati 11.08.10 13:02
|
|
|
Audi 200 121kW vs 134kW
Tervitus klubilised!
Kuna enda praegune C3 kerega 100 hakkab vanaduspuhkusele minema ning ringi kolades hakkasid saksa lehelt silma Audi 200 (pre-facelift) kahes
variandis: 121kW MC ja 134kW KG.
Olen foorumist niipalju välja uurinud, et 134kW on veidi kõrgema forsseeringuga (väiksem kubatuur + suurem turborõhk) ning klapijuhtimine pole õli
peal töötavate hüdrotõukuritega, vaid mehaanilistega. Oleks see eelis või miinus tavakasutamise puhul? Klapivahed vajaks reguleerimist perioodiliselt?
Ning KG vist natuke vähemlevinud mootor ka (chippe, juppe jm. vb vähem saada, kas peab paika?)
Kas keegi oskaks soovitada kumb valida.. (ütleme ideaaljuhul kui varustus ja seisukord kõik muus osas sama).
Tänades! 
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 11.08.10 16:24
|
|
|
Huvitav kas neid on üldse niipalju saadaval,et valiku võimalus oleks
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 11.08.10 18:05
|
|
|
Võta 121kw, see on uuem ja parem.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.10 07:49
|
|
|
Kui rahaprobleemi pole, siis võta parem 20vt . KG - l puudub katalüsaator ja aju on üldiselt tuunimatu.
|
|
|
matt
huviline
Registreerunud 15.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.8Q '95
|
postitati 12.08.10 08:55
|
|
|
Vaatasin et MC on kahes variandis, MC1 ja MC2. Esimene oli tootmises paralleelselt KG-ga, ehk just kõne all oleva vana lukkudega süsteemiga quattrol.
Niiet sama ajastu omad täpselt.
20vT on ju ainult vaid A200 20V peal.. mis on hoopis teine masin.
Katalüsaatori puudumine vist isegi hea, kui ei tule lõppeks siia uut EU seadust, kus maksad et sul on diisel ja maksad et sul on üle 20a vana auto ja
maksad kui on katalüsaatorita versioon jnejne.
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.10 10:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: matt
20vT on ju ainult vaid A200 20V peal.. mis on hoopis teine masin.
|
Noh kere on sisuliselt sama sellepärast pakkusin sa enne ei täpsustanud et lukud meeldivad.
Aga mootorist. Minu praegusel on KG minu kunagisel oli ka KG ja ühel sõbral oli ka KG. Kõik need mootorid töötavad, aga päris ideaalselt ei töötanud(
tööta) neist ükski vanust ka ju üksjagu. Praegune auto on härra mehaaniku juures 3. kuud ja ootab mingit imet, et korralikult käima saada.
|
|
|
matt
huviline
Registreerunud 15.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 2.8Q '95
|
postitati 12.08.10 11:07
|
|
|
Hmm.. kas need 10vT-d vist kõik sellised hübriidid? st. osa asju toimetab aju, teisalt aga selle mehhaanilise pritse + jagajasüütega..
Niiet ühest küljest ei saa läpaga kogu tõde mootorist / tema olukorrast ning samas ei piisaga ka vaid mehhaanilisest reguleerimisest nagu meh. diislid
ja karpa bensukad omal ajal..
|
|
|
aixx
huviline
Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.10 15:31
|
|
|
10vt aju mõjutab niiväheseid asju- veateateid oli ka vist 5 tükki üldse ja arvutit pole neile kuhugile järgi ühendada.
|
|
|
Johnny
klubiliige
Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep GC
|
postitati 12.08.10 17:02
|
|
|
Veakoode on ikka rohkem kui 5 tükki. MC2 peaks neis kõige arenenum olema ja saab ka edukalt chippida. KG ainuke millel chippi pole näinud. Uuematele
10v motodele peaks ka saama arvutit külge panna aga kõigil neil ka vilgukoodide võimalus, mis toimib ka ilusti. Kahjuks on nii, et enamus neist ei
toimi korralikult oma vanuse tõttu aga võimalik on nad kõik korda saada kui raha, tahtmist ja oskusi on .
Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
|
|
|
|