Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi 200 121kW vs 134kW (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1990)
matt
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8Q '95

postitati 11.08.10 14:02 Tsiteeri
Audi 200 121kW vs 134kW



Tervitus klubilised!

Kuna enda praegune C3 kerega 100 hakkab vanaduspuhkusele minema ning ringi kolades hakkasid saksa lehelt silma Audi 200 (pre-facelift) kahes variandis: 121kW MC ja 134kW KG.

Olen foorumist niipalju välja uurinud, et 134kW on veidi kõrgema forsseeringuga (väiksem kubatuur + suurem turborõhk) ning klapijuhtimine pole õli peal töötavate hüdrotõukuritega, vaid mehaanilistega. Oleks see eelis või miinus tavakasutamise puhul? Klapivahed vajaks reguleerimist perioodiliselt? Ning KG vist natuke vähemlevinud mootor ka (chippe, juppe jm. vb vähem saada, kas peab paika?)

Kas keegi oskaks soovitada kumb valida.. (ütleme ideaaljuhul kui varustus ja seisukord kõik muus osas sama).

Tänades! :cool:


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 11.08.10 17:24 Tsiteeri


Huvitav kas neid on üldse niipalju saadaval,et valiku võimalus oleks;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 11.08.10 19:05 Tsiteeri


Võta 121kw, see on uuem ja parem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.10 08:49 Tsiteeri


Kui rahaprobleemi pole, siis võta parem 20vt . KG - l puudub katalüsaator ja aju on üldiselt tuunimatu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
matt
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8Q '95

postitati 12.08.10 09:55 Tsiteeri


Vaatasin et MC on kahes variandis, MC1 ja MC2. Esimene oli tootmises paralleelselt KG-ga, ehk just kõne all oleva vana lukkudega süsteemiga quattrol. Niiet sama ajastu omad täpselt.
20vT on ju ainult vaid A200 20V peal.. mis on hoopis teine masin.

Katalüsaatori puudumine vist isegi hea, kui ei tule lõppeks siia uut EU seadust, kus maksad et sul on diisel ja maksad et sul on üle 20a vana auto ja maksad kui on katalüsaatorita versioon jnejne.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.10 11:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: matt
20vT on ju ainult vaid A200 20V peal.. mis on hoopis teine masin.


Noh kere on sisuliselt sama sellepärast pakkusin sa enne ei täpsustanud et lukud meeldivad.

Aga mootorist. Minu praegusel on KG minu kunagisel oli ka KG ja ühel sõbral oli ka KG. Kõik need mootorid töötavad, aga päris ideaalselt ei töötanud( tööta) neist ükski vanust ka ju üksjagu. Praegune auto on härra mehaaniku juures 3. kuud ja ootab mingit imet, et korralikult käima saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
matt
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 2.8Q '95

postitati 12.08.10 12:07 Tsiteeri


Hmm.. kas need 10vT-d vist kõik sellised hübriidid? st. osa asju toimetab aju, teisalt aga selle mehhaanilise pritse + jagajasüütega..

Niiet ühest küljest ei saa läpaga kogu tõde mootorist / tema olukorrast ning samas ei piisaga ka vaid mehhaanilisest reguleerimisest nagu meh. diislid ja karpa bensukad omal ajal..


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
aixx
huviline



Registreerunud 21.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.10 16:31 Tsiteeri


10vt aju mõjutab niiväheseid asju- veateateid oli ka vist 5 tükki üldse ja arvutit pole neile kuhugile järgi ühendada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 12.08.10 18:02 Tsiteeri


Veakoode on ikka rohkem kui 5 tükki. MC2 peaks neis kõige arenenum olema ja saab ka edukalt chippida. KG ainuke millel chippi pole näinud. Uuematele 10v motodele peaks ka saama arvutit külge panna aga kõigil neil ka vilgukoodide võimalus, mis toimib ka ilusti. Kahjuks on nii, et enamus neist ei toimi korralikult oma vanuse tõttu aga võimalik on nad kõik korda saada kui raha, tahtmist ja oskusi on :).


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]