Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi 100 C3 2.3 quattro “Sport exklusiv” - 1989 - Sportexklusiv (Vastuseid: 26 | Vaatamisi: 8715)
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 03.08.10 15:14 Tsiteeri
Audi 100 C3 2.3 quattro “Sport exklusiv” - 1989 - Sportexklusiv



Aastaid tagasi müüsin oma eelmise "sigari" mida ma putitasin ja poputasin elu ja hingega. Siis liikusin ringi oma 10 aastat ainult uhiuute autodega ja olin juba peaaegu unustanud vanade autode rõõmud.
Kuid vana arm ei roosteta ja selle aasta mai kuus sai endale uuesti soetatud üks äraütlemata tore "sigar" :)

Autost siis nii palju:
Audi 100 quattro “Sport exklusiv” - nagu sakslased teda sõimasid
Mootoriks on 2.3E 100kW 136hp
Autol on elektrooniline kliima, elektriaknad ees (kusjuures saab ka vändaga kerida), el. peeglid, udutuled, ABS, 4x ketaspidurid, nelikvedu dif. lukuga.

Eelmine omanik oli vanemas eas härrasmees, kes tõenäoliselt selle autoga kuskil rallitamas ei käinud ja hooldas teda regulaarselt. Seisukord oli siiski selline, et esimene asi mis mul tuli teha oli paigaldada uus roolilatt kuna vana lasi õli lahinal läbi (see oli ka kohe teada ja sellest tingitult oli vastav ka auto hind). Uus roolilatt polnud just odav lõbu, aga vähemasti muus osas pole veel probleeme ilmnenud ja kõik paistab toimivat kenasti.


Nagu ma aru olen saanud, siis peaks see aparaat suhteliselt haruldane olema. Seega, kui keegi pädevam oskab selle mudeli kohta veel midagi huvitavat pajatada, siis oleks tore ise ka teada kui hea ostu ma teinud olen :)


Siin on mõned lingid mis ma olen suutnud selle aparaadi kohta leida:

http://www.audi100-online.de/Daten/daten.html
http://www.audi100-online.de/Daten/Ausstattungen/ausstattungen.html
http://www.audi100-online.de/audi_100_quattro.jpg

Piinlik lugu, aga ma ei oska hetkel siia pilte up'ida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.10 16:46 Tsiteeri


ÕPETUS kuidas pilte lisada postitusele. Üles võid laadida pilte SIIA näiteks.
Täitsa huvitab, milline see “Sport exklusiv” on. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
InTz
huviline

Avatar


Registreerunud 05.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Avant Quattro, 200 20V

postitati 03.08.10 17:27 Tsiteeri


Õnnitused sellise haruldasema masina soetamise puhul! Lisa ikka paar pilti ka.
Kas ei olnud mitte nii, et kumerate tiiva kaartega typ 44 Audi 100 oli Audi 100 sport ning 10v mootoriga 200, millel kumerad kaared oli 200 exclusive. Neil masinatel siis ühesugused tiivad, kuid 200 20v'l omad.
Edit: süvenedes sinu linkidel olevatele andmetele siis selline esivedune on 100 sport ning kui veel ka 4wd siis Sport exclusive


Audi - Home Of Quattro
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 03.08.10 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: InTz
Õnnitused sellise haruldasema masina soetamise puhul! Lisa ikka paar pilti ka.
Kas ei olnud mitte nii, et kumerate tiiva kaartega typ 44 Audi 100 oli Audi 100 sport ning 10v mootoriga 200, millel kumerad kaared oli 200 exclusive. Neil masinatel siis ühesugused tiivad, kuid 200 20v'l omad.



Jah InTz nii ta peaks olema...
Olen too sama tüüp, kes sulle selle 200 kumera tiiva asjus helistas ning murega abi loodab saada. Kõrvalistuja poolne tiib on kuidagi moodi kõvasti kannatada saanud ja ei kannata enam lappimist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 03.08.10 19:09 Tsiteeri


Esmapilgul ta suurt nii eriline ei paistagi olevat, aga tiiva kaared reedavad, et tegu pole päris tavaise 100'ga. Ja need tiivakaared pole selfmade...
Pildid on veel eelmise omaniku tehtud, kui ta müüki kuulutas, ise pole mahti saanud pilte teha.

http://img594.imageshack.us/img594/4750/18384836.jpg

http://img31.imageshack.us/img31/835/18384821.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 03.08.10 19:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
ÕPETUS kuidas pilte lisada postitusele. Üles võid laadida pilte SIIA näiteks.
Täitsa huvitab, milline see “Sport exklusiv” on. ;)


Tänud!! Tundub, et sain hakkama :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 03.08.10 19:37 Tsiteeri


Ühte masti mehed siin. Mul ka 100 Sport.
Ma ei saa sellest aru, miks kuradi pärast oli vaja välja mõelda see lai kroomring sinna iluvõre ümber. Tavaline 100 võre on palju ilusam.

Muidu tundub täitsa sile olevat. Sul salong täpselt samasugune nagu mul oli. Ainult kliima on peal. Mul selle asemel turbomootor :P
Huvitav kas valged suunad neil tehasepoolt, või on ikka keegi juurde ostnud. Mul olid ka valged, aga ei mäleta enam, mida eelmine omanik ütles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 03.08.10 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: püstolett
Ühte masti mehed siin. Mul ka 100 Sport.
Ma ei saa sellest aru, miks kuradi pärast oli vaja välja mõelda see lai kroomring sinna iluvõre ümber. Tavaline 100 võre on palju ilusam.

Muidu tundub täitsa sile olevat. Sul salong täpselt samasugune nagu mul oli. Ainult kliima on peal. Mul selle asemel turbomootor :P
Huvitav kas valged suunad neil tehasepoolt, või on ikka keegi juurde ostnud. Mul olid ka valged, aga ei mäleta enam, mida eelmine omanik ütles.




Ei tea, mul selle võre vastu suurt midagi ei ole, täitsa ok mu meelest. Aga suunad olid originaalis ikka tõenäoliselt kollased ja need on ära vahetatud. Seda peab küll mainima, et harjumatult jäik on see riist võrreldes mu eelmise sigariga mis mul kunagi oli, kuid õnneks mitte liiga jäik.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 03.08.10 19:58 Tsiteeri


Kui vähe valesti ei näe, siis on tagaluugil mingi jube tiib. Kui vähegi võimalik, siis eemaldaks selle jubeduse sealt.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 03.08.10 20:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Kui vähe valesti ei näe, siis on tagaluugil mingi jube tiib. Kui vähegi võimalik, siis eemaldaks selle jubeduse sealt.


Antud hetkel tähendaks see eemaldamine mõtetut aukude kinni keevitamist ja jama, selle asemel las olla, kui juba on. Reaalses elus see tiib nii jube ei näegi välja, Hella toodang on see tiib kusjuures.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.08.10 20:04 Tsiteeri


See kroom iluvõre ümber on lihtsasti eemaltatav. Ostsin ka ühe sellise ja see kroom lendas kohe minema. Maitse asi muidugi. Mis need kaks suurt lülitit koskkonsoolis teevad/juhivad? Muidu aga kena sile sigar jälle klubis, üks teema millel silm peal hoida.

Edit: Püstolett, vaata tal ka ilma kroomita liisturing nagu sul. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 03.08.10 20:05 Tsiteeri


Tuttav auto :) Aastaid käis selle endine omanik sellega minu vanemate naabrite juures ja pill seisis mul pidevalt "vaatluse all". Käisime rassiga isegi proovisõitu tegemas tollega mingi aeg tagasi. Aga rass praakis ta ikka välja, sest liialt palju vigu leidsime, et tast kiiresti igapäeva auto saaks.

Meenub see, et tollane omanik (keskealine meesterahvas) vist polnud väga hoolas omanik ning ilmselt polnud kursis ka auto erilisemast väärtusest. Pesti harva ja remonditi siis kui juba päris ilma enam ei saanud. Võibolla ma valetan, aga mulje jäi küll selline...


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 03.08.10 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mario81
See kroom iluvõre ümber on lihtsasti eemaltatav. Ostsin ka ühe sellise ja see kroom lendas kohe minema. Maitse asi muidugi. Mis need kaks suurt lülitit koskkonsoolis teevad/juhivad? Muidu aga kena sile sigar jälle klubis, üks teema millel silm peal hoida.

Edit: Püstolett, vaata tal ka ilma kroomita liisturing nagu sul. :P


Need lülitid on akende lülitid, nimelt huvitaval kombel on sellel riistal mingid ime elekter/vänt aknad mida saab nii nupust kui ka vändast kerida. Antud hetkel toimivad vändast kuna ma pole viitsinud asja uurida miks mootor teeb häält aga aken ei liigu :) Võimalik, et see on mingi oma aretatud asi, aga sellisel juhul on need juba saksas aretatud, kuna eelmine omanik väitis, et need ostes juba olid. Samas ma ei imestaks, kui see mingi tehase erilahenus on, sest polstritel on mingid eri servad ja katted, et võid vända ära võtta ja mingid peitekad ette panna vända kohtadesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 03.08.10 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Tuttav auto :) Aastaid käis selle endine omanik sellega minu vanemate naabrite juures ja pill seisis pidevalt "vaatluse all". Käisime rassiga isegi proovisõitu tegemas tollega mingi aeg tagasi. Aga rass praakis ta ikka välja, sest liialt palju vigu leidsime, et tast kiiresti igapäeva auto saaks.

Meenub see, et tollane omanik (keskealine meesterahvas) vist polnud väga hoolas omanik ning ilmselt polnud kursis ka auto erilisemast väärtusest. Pesti harva ja remonditi siis kui juba päris ilma enam ei saanud. Võibolla ma valetan, aga mulje jäi küll selline...



Just nii, eelmine omanik oli jah meesterahvas, keskeas või nii. Kas ta hoolas oli või ei, seda ei oska öelda, aga roolilatt jooksis ostes nii, et liiter õli läks päevas. Ma vahetasin loomulikult koheselt lati uue vastu välja. Sillad lasin ka ära reguleerida kuna need olid nii paigast ära kui kurat. Paar piduri torukest tuli välja vahetada ka aga rohkemat ma nagu pole olulisi vigu leidnud mis takistaksid temaga igapäevaselt sõita. Suuremat sorti "makeover" on küll alles ees, aga seni on kõik kenasti toiminud. Ma ise olen imestanud just, et sillad ja nelivedu on nii vaiksed, ei kolise ega unda kuskil midagi. Kuna ta mul ainuke auto pole, siis olen temaga siin ikka vahelduva eduga mõne kuu sees oma 5-6k maha sõitnud.

Ma arvan, et selle raha eest on autot sitaks ja mis kõige olulisem, keegi nn. "tuunija" pole vähemasti sellel veel kallal käinud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rass
klubiliige



Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R

postitati 04.08.10 15:33 Tsiteeri


Käisime vaatamas jah. Ma ei tea, mis raha eest sa selle said, kuid meilt küsitud summat pidasin ma paljuks tookord. Hinda tegelikult täpselt enam ei mäleta. Lisaks lati lekkimisele ja kahtlasele juhitavusele häirisd mind ka rohked iluvead. Üks esitiib oli vist päris ebaõõnestunult pahtlist vms tehtud jne.

Muidu oma komplektsuse poolest on auto väga ok - nelivedu, 2.3, kliima (mis vist ei töötanud), sigar, kumerad kaared... väärt projekti algmaterjal sellele, kes viitsib ja omab aega, et ehitada ja putitada.

Ma olen selle asja kord elus läbi teinud sigari peal... ja täna lihtsalt ei ole enam aega tegeleda sellise asjaga.

Loodetavasti võtad asja jupikaupa tõsiselt ette ja saab sellest väärt pill, mis kunagi võib veel üksjagu väärt olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 04.08.10 18:57 Tsiteeri


Pigem sobiks 2.2 turbo kone sinna kooslusesse. Sellest mootorist ainult helged mälestused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
bike_me_bmw
huviline



Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 05.08.10 07:14 Tsiteeri


Väärt pill, endal samasugune "Sport exklusiv" ainult et 2,2 turbo. Mõnus mittetavaline sigar;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 05.08.10 08:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Käisime vaatamas jah. Ma ei tea, mis raha eest sa selle said, kuid meilt küsitud summat pidasin ma paljuks tookord. Hinda tegelikult täpselt enam ei mäleta. Lisaks lati lekkimisele ja kahtlasele juhitavusele häirisd mind ka rohked iluvead. Üks esitiib oli vist päris ebaõõnestunult pahtlist vms tehtud jne.

Muidu oma komplektsuse poolest on auto väga ok - nelivedu, 2.3, kliima (mis vist ei töötanud), sigar, kumerad kaared... väärt projekti algmaterjal sellele, kes viitsib ja omab aega, et ehitada ja putitada.

Ma olen selle asja kord elus läbi teinud sigari peal... ja täna lihtsalt ei ole enam aega tegeleda sellise asjaga.

Loodetavasti võtad asja jupikaupa tõsiselt ette ja saab sellest väärt pill, mis kunagi võib veel üksjagu väärt olla.


Ostsin ma tegelikult selle aparaadi lihtsalt selleks, et pidin oma ametiautost loobuma ja teised sõiduriistad on kõik 5,0 ja enam liitrised usakad, millega igapäev ei kannata igalepoole sõita. Ehkki ma hinnas 1/3 alla tingisin, siis võisin küll natuke liiast võibolla maksta, kui auto24'st sigarite hindasid vaadata kuid ma ise jäin rahule.
Iluvigasid sellel aparaadil on tõesti, eriti kraabib silma see kummaliselt parandatud esitiib mille ma ka lähiajal välja plaanin vahetada. Samas teised vead on sellised, mis kergelt kõrvaldatavad.
Juhitavus tundus ka mulle esialgu kuidagi kummaline kuid pärast lati vahetamist ja mõnest kohast kopitsemist tundub asi nüüd igati naormaalne olevat.

Kunagi 10 aastat tagasi sai ka üks sigari projekt tehtud, tookord lubasin küll endale, et enam ei tee... krt seda teab, elu näitab. Tookord oli miinus asja juures see, et väljast (5000 stanged jne) ja seest (uuem sisu) sai kõik kompu, aga mootor oli alla igasuguse arvestuse (1,8), öko (7l/100km). Samas müües sain selle 83 aasta vanakese eest väga hea hinna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Remo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.10
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Mercedes-Benz , BMW , Audi

postitati 08.08.10 20:09 Tsiteeri


Auto tundub igati asjalik ja vägev:) Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 07.09.10 09:17 Tsiteeri


Kuna nüüd on mõndaaega niisama ilma midagi tegemata ringi saanud sõita, siis sai natuke hooldust tehtud.

Uus õli 10w40, filtrid, küünlad, piduriklotsid...

Klotside vahetusel selgus, et polegi päris tavalised pidurid sellel isendil, vaid Girlingu omad (tava omadest vähe massiivsemad). Seega esimese korraga kaasa haaratud klotsid ei sobinudki ja tuli need ringi vahetada, hinnavahe oli 2x tava klotsidega võtteldes, noh rauda kah rohkem :)
Kui otsaga tagumiste klotsideni sai jõutud, siis selgus, et sadulad tuksis. Silindrid ja õhutusniplid nii kinni, et ei liiguta neid suurema tahtmise juures ka. Mingi remontkomplektiga ma jeblama ei viitsinud hakata, need sadulad ei olnud Girligud ka niet kui vahetamiseks juba läks, siis sai tutikad Girlingud ka taha alla aetud.

Tegevuse käigus ei olnud mahti pilte teha, aga sellised need asjad välja nägid...

esimesed klotsid

http://www.autohausaz.com/secure/PartImages/447698151F.jpg

esimene sadul

http://www.autohausaz.com/secure/PartImages/447615124.jpg

tagumised klotsid

http://www.autohausaz.com/secure/PartImages/MDB1191.jpg

tagumine sadul

http://www.autoladu.ee/images/varuosad/large/341760.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sigar101
huviline

Avatar


Registreerunud 20.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2.2 quattro 101kw 90a, Audi A6 2,5 TDI quattro 103kw 97a, Audi S6 C4 2,2 20vt quattro 169kw 96a, Seat Leon Top sport

postitati 07.09.10 11:17 Tsiteeri


Girling teeb standard ühe kolviseid supppordeid ka, ainus vahe ATEga on see et, Girlinul on liugtapid metall metalli vastu, Atel kummi puksid vahel.
Ate suppordeid olen mina ainult esimesi näind, kõik tagumised on sigaritel ja c4jadel girlingud just sellised nagu sul alumisel pildil.


Auto hakkab A tähega
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
püstolett
huviline

Avatar


Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5

postitati 07.09.10 17:39 Tsiteeri


Aga kas 100-le pandi kahe kolviga supporteid ette. Isegi minu turbokal ei olnud. Nüüd on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 07.09.10 19:35 Tsiteeri


Endal olnud ees kahe kolviga tehasest nii 88a 100 turbokal kui ka kahel 200. Palju sellised uued sadulad ka maksavad?


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Sportexklusiv
huviline



Registreerunud 03.08.10
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 - 96, Pontiac Trans Am - 91

postitati 09.09.10 07:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Johnny
Endal olnud ees kahe kolviga tehasest nii 88a 100 turbokal kui ka kahel 200. Palju sellised uued sadulad ka maksavad?


Üllatavalt hea hinna sain, 1200 EEk'u tk, väike tutvus aitas ka kaasa. Ma mäletan, et kunagi tahtsin oma eelmisel sigaril suportid uute vastu välja vahetada, siis selgus, et auto ise ei maksa ka nii paju, kui need suportid.

Kui korrektne olla, siis on need tehase taastatud, pead oma vanad vastu andma. Aga ausalt öelda mina küll vahet ei tee kas taastatud või uus, väljanägemine on igastahes täpselt nagu uuel ja kõik toimib kenasti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urgaa
huviline

Avatar


Registreerunud 04.08.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: ur-s4,cadillac bls

postitati 09.09.10 15:51 Tsiteeri


Väga korralik tundub, edu...:cool:


Keep going and never stop!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.7% - SQL: 54.3%]