Tahhokaga on keeruline. Spido saab oma signaali ju käigukastist, st kui kast jääb samaks, pole probleemi. Kui vahetad ka kasti, on vist tõesti lihtsam
vahetada ka kelladeplokk. Etteandepumpa pole tarvis, lihtsalt võta pump paagist välja ja kinnita voolikuots paagi põhja, torustik võib jääda sama.
Käpad on samad, aga mootoripadjad tasub kohe uued panna (kui doonorautol just väga heas korras padjad ei ole). Eelsüüteküünlad soovitan teha nupuga
vajutatavaks, jättes ära selle kapriisse relee. Kui jätad bensuka kasti, tuleb hoorattale üks rõngas kastiotsavõlli augu sisse treida (saab ka ilma,
aga see lõhuks pikemas perspektiivis kasti ära).
"Kas on seda tööd väärt" on siinkohal tegelikult põhjendatud küsimus, kuna tegemist on vanema tüübi mehhaaniliste klapitõukuritega diisliga (st
vanatüübi kaas ja plokk) ja kui sellel tekivad kaanejamad (kindlasti tekivad millalgi, kui juba varjatult ei ole), siis sellele uut kaant ei leia
eriti kusagilt. Parimal juhul leiad mõne keevitatud kaane, millele samuti eriti pikka iga ei julge ennustada ja tuleb võtta ette jälle mootorivahetus
uuema tüübi diislile. Sellepärast sobiks toorikuks kindlasti paremini paar aastat uuem 2L diisel, mis on juba hüdrauliliste tõukuritega. Ja kui aus
olla, võiks võtta diiseldamise "ohvriks" siis juba neliveolise, kuna töö vahe ei ole eriti suur, vahe tulemuses aga mäekõrgune.
Üks LINK mu enda kunagisele projektile. Hävisin rahas üle 100K, aga kuna
sõitsin Soomes, siis rahaliselt peaaegu et tasus ära... endale ehitades ei saa odavalt.
|