martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 26.07.10 15:57
|
|
|
A6 C4 2.5TDI 85kw tahmab jubedalt
Tundub nagu probleem oleks viimasel ajal hullemaks läinud. Kõik tuttavad küsivad ka, et miks sul auto nii palju tahmab Paraku ma ei oska neile vastata. Eriti suure pilve lööb siis kui ntks teise
või kolmanda käiguga kiirendada nii et pedaal küllaltki vastu põrandat vajutada, lasta pöörded kuskil 3000rpm-ini ja siis järsku gaas lahti lasta.
Uskuge mind, see ei ole normaalne.
Kunagi oli probleem rõhulekkes, turbo lõdvikus oli pikk pragu. See on juba ammu parandatud ja olen ka uuesti kõik lõdvikud järgi vaadanud, kuid auku
pole leidnud. Samuti oli vahepeal küljes turbo rõhukell, mis näitas, et rõhk läks ilusti 1 barini ja nõks pealegi.
Kust peaksin vea otsimist alustama? Kas õhulugeja mittetöötamisest ei või asi tingitud olla? Oletame et pumba kaas on liiga ühte serva lükatud ja
annab kütet liiga palju peale, kas siis hakkab samuti hullemat moodi tahmama?
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 28.07.10 18:48
|
|
|
Mõningaid ideid? Hakkame siis kuskilt otsast ikkagi pihta. Mis juhtub, kui diislil õhulugeja normaalselt ei tööta. Kas mõjutab kütusekulu väga palju
ja kas hakkab ka tahmama?
|
|
|
taivo
huviline
Registreerunud 31.07.05
Asukoht: Jõgeva
Kasutaja on eemal
Auto: AUDI A6 2,5 TDI (C4) QUATTRO
|
postitati 28.07.10 19:17
|
|
|
Õhufilter kinni ehk?
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 29.07.10 18:39
|
|
|
See ei olnud väga kaua aega tagasi, kui õhufiltrit kontrollisin ja siis oli igatahes okei. Kindlasti kontrollin aga uuesti üle, kes teab mis jama
sinna vahepeal kogunenud on
Esimene kasulik nõuanne kirjas, mis järgmiseks?
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 29.07.10 19:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Kas õhulugeja mittetöötamisest ei või asi tingitud olla? Oletame et pumba kaas on liiga ühte serva lükatud ja annab kütet liiga palju peale, kas siis
hakkab samuti hullemat moodi tahmama? |
Minu teada sellel diislil see õhulugeja ei muuda seal mitte midagi. Ise proovisin ka sõita lahtise õhulugeja juhtmega ja ei muutunud mitte midagi.
Aga pumba kaane liigutamine mõjutab kohe kindlasti.
Tahmamisel on 2 varianti: Õhku liiga vähe (rõhuleke) või kütust liiga palju (liiga palju on peale keeratud)
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 31.07.10 19:00
|
|
|
Okei, jätame siis esialgu õhulugeja mängust välja.
Täna käisin ülevaatusel ja kartsin, et selle tahmaga tuleb probleem. Tegelikult ei olnud muretsemiseks põhjust, sest lubatud 3 asemel oli näit 0,98
(ei mäleta, mis ühikud need täpselt olid, aga need, kes ülevaatusel käinud, need kindlasti teavad).
Sellegi poolest ei ole mure lahendatud. Kiirendusel hakkab suhteliselt kergelt tagant tahma ajama ja kui rohkem vajutada, siis on asi kohe päris hull.
Ootan endiselt uusi nõuandeid.
|
|
|
mclx
huviline
Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Quattro
|
postitati 31.07.10 20:58
|
|
|
Vaata hoolikalt üle sisselaskekolle tihend, sai siin hiljuti ühel vahetatud, tihendist oli tükk puudu, ehk siis kolle ja plokikaane vahel oli umbes
2mm vahe ja seda päris pikalt. Esmapilgul seda ei näegi kui see seal on. Autol oli ka kiirendades selline must taga, et peeglist tagasõitvat autot ei
näinudki ja ma arvan, et tagumisel autol oli ka suht öö sõita seal tuules.
|
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 01.08.10 16:56
|
|
|
Jälle täiesti reaalne variant, kuid kahtlen asjas natuke. Mõne aja eest tegin mootorile suure remondi. Maas käis ka plokikaas ja kollektor. Kõik
tihendid said uued ja korralikult paigaldatud. Turbo rõhk paistab kella järgi normaalne olevat, läheb mingi hetk 1,2 barini välja, kuid usun, et
sellega veel rõhuleket välistada ei saa. kummilõdvikud kontrollisin järgi, olid terved. Sellegi poolest usun, et igaks juhuks peaksin üle kontrollima
ka kollektori, cooleri ja muud komponendid
|
|
|
-ivar-
huviline
Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Järva-Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: typ 85q & XC
|
postitati 01.08.10 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: martin471
Jälle täiesti reaalne variant, kuid kahtlen asjas natuke. Mõne aja eest tegin mootorile suure remondi. Maas käis ka plokikaas ja kollektor. Kõik
tihendid said uued ja korralikult paigaldatud. Turbo rõhk paistab kella järgi normaalne olevat, läheb mingi hetk 1,2 barini välja, kuid usun, et
sellega veel rõhuleket välistada ei saa. kummilõdvikud kontrollisin järgi, olid terved. Sellegi poolest usun, et igaks juhuks peaksin üle kontrollima
ka kollektori, cooleri ja muud komponendid |
Kui kella järgi rõhk olemas ja sa pumba kaant oled näppinud, siis pole vaja vast mujalt viga otsida...
|
|
|
martin471
huviline
Registreerunud 06.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C6 Avant , 3.0TDI quattro, 2005
|
postitati 01.08.10 21:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: -ivar-
Kui kella järgi rõhk olemas ja sa pumba kaant oled näppinud, siis pole vaja vast mujalt viga otsida... |
Pumba kaant näppis üks mees, kes tegelebki pumpade ja pihustitega, väidetavalt peaks see paigas olema. Aga noh, kes seda teab, võibolla ei ole ka nii
täpselt omal kohal. Asi on aga rohkem selles, et vahepeal ei täheldanud sellist tahma, justkui oleks viimasel ajal hullemaks läinud.
Auto liigub 85kw kohta üllatavalt hästi edasi, seda vaadates võiks küll järeldada, et kütet on veidi rohkem peale keeratud. Kas pumba kaas saab siis
ise paigast ära minna, peaks olema ju ilmselge, et mitte...
|
|
|
|