margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.04 16:37
|
|
|
Õpetage tsipa mindki!
Käisin Radil vaatamas kiirendust. Tekkis selline küsimus, et miks suht kõik teevad burnouti? Ok saan aru, et soojenedes kummil parem pidamine, kuid
kas sisi tõesti kõigil kummidel sama jant on? ehk ainult performance kumimidel nii?
Mäletan aegu, mil ka endal oli tagaveoline auto ja sai ka mõned korrad kummid suitsema aetud, kuid siis läks kumm hoopis nii pehmeks, et kohe üldse
pidamist ei olnud :S
Niisiis kas keegi ütleks, et kas tõesti IGAL burnoutil on on mõte sees või siiski ka nö. epu värk?
Aitäh!
|
|
|
|
Kotkas
huviline
Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal
Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3
|
postitati 14.08.04 17:37
|
|
|
no kas nüüd eputamiseks seda just pidada saab. Lihtsalt show. Rahvale meeldib ja ajab rahva käima.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.04 19:02
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kotkas
no kas nüüd eputamiseks seda just pidada saab. Lihtsalt show. Rahvale meeldib ja ajab rahva käima. |
No aga siis see mõte, et mõned kummid päris pehmeks lähevad kui kuumaks lähevad? Siis ju pidamist suht netu :S
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.04 19:17
|
|
|
Pehmel kummil ongi ju pidamine parem... sellepärast nt paljud kasutavad M+S rehve mis on palju pehmema rehviseguga. Rehv küll kulub niimoodi rohkem,
kuid pidamine on palju parem.
Burnoutiga pidavat see asi olema, et täiesti tavalise tänavarehviga ei tohiks seda teha, sest sellega kaasnebki see asi et pidamine kaob üldse
(rehvisegus lihtsalt asi) kuid special rehvidega hoopis teine asi juba
ja tundub, et nende M+Sidega ka siiski miski kasu burnoutis on, näitena tooks Hardo Kalda ja Kristo Posti, kes mõlemad kasutavad M+S rehve ja teevad
enne sõitu ka kergema burouti.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.04 19:28
|
|
|
No seda küll jah, et kui pehme, siis ikka peaks paremini pidama...
Endal lihtsalt meeles kogemus, et lasin ka kummi päris suitsema ja siis kohe sõites oli küll tunne, et nagu tati peal sõidaks - ei taha mitte liikuda
ja ratas käib alla ringi :S
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.04 20:17
|
|
|
Nu tal seal oligi see asi, et kasutas täiesti tavalist tänavasõidu rehvi, millega selline asi juhtubki.
|
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.04 21:36
|
|
|
Viimased võistlused ja parimad ajad on Ardol küll slikidega välja sõidetud.
Teatavasti muutuvad rehvi pidamisomadused paremaks kõrgemal temperatuuril - sellepärast ka burnout.
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 14.08.04 23:15
|
|
|
Eeskät oleneb pidamine ikka kummisegust, laiatarbe kummil võib temperatuuri tõustes pidamine teatud tingimustel ja teatud maalt halveneda.
Aga jah ... reeglina ei käi kaks head asja käsikäes st. pidamine ja kulumine on pöördvõrdeline.
|
|
|
|