Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kliima vead VAG-Com järgi A4 B6 kere (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3152)
maxic
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal

Auto: auditu

postitati 18.07.10 05:38 Tsiteeri
Kliima vead VAG-Com järgi A4 B6 kere



Kuna ilmad on suhteliselt soojad, siis tekkis mõte kliima kah ära täita. Täideti ära, aga kõlma puhuma ei hakanud. Sai siis arvuti järgi lükatud ja veakoode otsitud.

Tulemus:

2 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 -- Blocked or No Voltage - Intermittent

00820 - Switch for Brake Recognition (F83)

30-10 -- Open or Short to B+ - Intermittent
1 Fault Found:
00819 - High Pressure Sensor (G65)

30-00 -- Open or Short to B+

---------------------------------------------------------------------------


Oskab keegi nende kohta midagi öelda.
Autoks A4 1.9Tdi 02. a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 18.07.10 07:32 Tsiteeri


Mul samad vead.

Kas sul pump tuleb järgi või mitte?

Minul vähemalt ei tule ja kahtlustand high pressure sensorit (kõrgrõhuandur?).


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 18.07.10 08:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxic
Kuna ilmad on suhteliselt soojad, siis tekkis mõte kliima kah ära täita. Täideti ära, aga kõlma puhuma ei hakanud. Sai siis arvuti järgi lükatud ja veakoode otsitud.

Tulemus:

2 Faults Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 -- Blocked or No Voltage - Intermittent

00820 - Switch for Brake Recognition (F83)

30-10 -- Open or Short to B+ - Intermittent
1 Fault Found:
00819 - High Pressure Sensor (G65)

30-00 -- Open or Short to B+

---------------------------------------------------------------------------


Oskab keegi nende kohta midagi öelda.
Autoks A4 1.9Tdi 02. a

Esimese veaga hetkel suurt probleemi ei ole (peale kustatamist ei pruugi üldse tagasigi tulla).
Teine viga on kuidagi eri naljakas... ma väga ei mõista mis on kliimal pistmist sellega kas sa pidurdad või mitte... aga no ju siis on, too kah vast ei ole probleemiks.
Kolmas aga jah, andur kas vigane või ühendus katkenud, sellepärast ka kliima ei tööta.
Esmase asjana võiks need koodid korra ära kustutada ning siis uuesti proovida sest kui veakoodid juba ajus ei pruugita süsteemi üldse käivitadagi. Sest too kolmas viga võibki olla sellepärast, et süsteem vahepeal tühi oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
maxic
huviline



Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal

Auto: auditu

postitati 18.07.10 12:32 Tsiteeri


Pump järgi ei tule. Süsteem on gaasi täis ja lekkeid ei ole. Vead sai ära kustutatud ning tagasi tuleb kohe ainult see -
00819 - High Pressure Sensor (G65)

30-00 -- Open or Short to B+

Paari päeva pärast on ka ülejäänud tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 18.07.10 16:40 Tsiteeri


Minul oli järgmine viga paar nädalat tagasi
http://static2.album.ee/files/932/28/large_23307207_03b0.jpg
Vea kustutasin ära, aga tuli tagasi.
Siis sõber ,ütles et salongis olev mootor ei ava külma õhu kanalit,võtsin kindalaeka eest ja kõik mootorid toimisid,hiljem tegin vag-com-iga kõigile mootoritele kalibreerimise,nats võsa olid kuid ikka kood alles ja külma ei tule.
Siis kutsusin kliima vana kohale kes lasi tilga ainet juurde ja asi toimis,kuigi 2009a täitis.
Kood kadus ka kohe.

Nüüd siis jälle sama probleem külma ei tule ja kood tagasi.
Olen ise jälginud seda kliima pumpa ja kuidagi kahtlane on see välimus(tõmbab tolmu ligi ja kuidagi tume näeb see pump välja nagu laseks läbi kuskilt)

Masin siis A4 b6 2003a 1.9TDi 96kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Audi499
huviline

Avatar


Registreerunud 07.12.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c7

postitati 18.07.10 17:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: maxic
Pump järgi ei tule. Süsteem on gaasi täis ja lekkeid ei ole. Vead sai ära kustutatud ning tagasi tuleb kohe ainult see -
00819 - High Pressure Sensor (G65)

30-00 -- Open or Short to B+

Paari päeva pärast on ka ülejäänud tagasi.


Vaheta see andur ära ja töötab. Tehtud, nähtud :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 19.07.10 10:53 Tsiteeri


Kas kliimat olete täitnud sellepärast et külma ei tule või et mingi aja tagant tuleb kogu süsteemis olevat möginat välja vahetada?

Mul kliima töötab, aga kordagi pole ainet vahetatud, st et kas peaks plaani võtma või ootama kuni jama tekib?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.07.10 12:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Kas kliimat olete täitnud sellepärast et külma ei tule või et mingi aja tagant tuleb kogu süsteemis olevat möginat välja vahetada?

Mul kliima töötab, aga kordagi pole ainet vahetatud, st et kas peaks plaani võtma või ootama kuni jama tekib?


Arvan, et oled oma küsimustele pöhimötteliselt juba jaatavalt vastanud.
Eks soovitav oleks muidugi ainet vahetada, et säilitada uue määrde puhul ka pumba jöudlust.
Eks enda kindluse möttes vöiksid töesti ehk ainet vahetada, kui hirm on.
Eks vist kliima/konditsioneeri töötamisel ja töötamisel on ka vahe.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 19.07.10 12:36 Tsiteeri


Külmkapil ka vahetad ainet, et ta töötaaks kauem? Pole nagu kohanud seda nalja.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
sileem11
huviline

Avatar


Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal

Auto: G30LCI, B6,C3

postitati 19.07.10 12:40 Tsiteeri


Vahe on selles et tooja ei näe külmkapil aine vahetust ette, küll aga autotootja on selle ette kirjutanud.

Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Külmkapil ka vahetad ainet, et ta töötaaks kauem? Pole nagu kohanud seda nalja.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 19.07.10 16:35 Tsiteeri


Mitme aasta tagant siis?


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ahartsi
huviline

Avatar


Registreerunud 16.04.10
Asukoht: Harjumaa - Kose vald
Kasutaja on eemal

Auto: A4 b6 1,9tdi(AVF) avant manuaal

postitati 19.07.10 16:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Mitme aasta tagant siis?
Iga kahe aasta tagant. 2004 ja uuemad iga nelja aasta tagant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reino11
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.10 18:42 Tsiteeri


Üldiselt on nii et vanat ainet atmosfääri ei lasta ja ei tohigi lasta, see imetakse läbi filtri samasse mahutisse kus on nõ uus aine ja hiljem süstitakse norm kogus ainet sellest mahutist kliimasüsteemi. Lisatakse muidugi uut õli ja vajadusel lekkeainet. Nõ aine vahetamise idee või point seisneb pigem aine koguse normi kontrollis vajadusel lisamises.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ultra
huviline

Avatar


Registreerunud 05.07.04
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 1.8T aeb Quattro

postitati 29.07.10 17:14 Tsiteeri


Kutsusin kliimavana kohale,pani nats ainet sisse ja jälle puhub külma.
Kuid ütles,et mul kliimaradikas must(väljast),et ei jahuta radikat maha ja aine paisub ja hakkab tihendite vahelt välja ajama.
3min koha peal käimist on radikas väga tuline,kuigi kliimavent käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 25.0% - SQL: 75.0%]