rannooo
huviline
Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.07.10 13:33
|
|
|
C4 kontrolllampide probleem
Mul on pikkade kellade kontrolllampide kohas sellised pesad:

Kontroll-lampe on aga 3 tk. Probleem selles, milline lamp kuhu läheb ? Ma kardan, et suudan check engine ja airbagi kogemata ära vahetada...
Üks lamp läheb põlema ja põleb u 1 min pärast auto käivitamist, siis kustub kuni järgmise käivitamiseni (airbag ? check engine ?)
Teine lamp läheb põlema siis, kui tuledelüliti on gabariidi asendis, muul juhul lamp ei põle
Kolmas lamp põleb vaid süüte sisse keeramisel 3 sek ja kustub.
Mis läheb kuhu ? Eelnevalt oli see pikka aega põlenud tuli esimesse pessa pandud, mis peaks tähendama et mul on käru tuled ühendatud parasjagu.. MUL
POLE KONKSUGI !!! 
Tänud ette aitamast !
-edit-
Auto teeb süüte sisse keeramisel 4 piiksu. Äkki on see kuidagi pikalt põleva tule ja check enginega seotud..
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 16.07.10 13:44
|
|
|
Minu masinal ABS kustub ära mõni sek. peale süüte sisselülitamist, airb.põleb kõige kauem (need ei sõltu sellest,kas mootor käib või mitte)ja check
kohe peale mootori käivitamist.
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 16.07.10 13:58
|
|
|
Reeglina on nendel pirnipesadel värvid juures, ehk siis mingit moodi on need kindlasti tuvastatavad, kasvõi siis juhtmete värvi ja kelladeploki pirni
pesa all oleva värvi järgi. Vaata korra tähelepanelikumalt ja Saad aru mida mõtlen .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
rannooo
huviline
Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.07.10 14:06
|
|
|
Kusjuures ma juba uurisin ja puurisin.. Teoreetiliselt peaksid need mul olema check engine, airbag ja tuled. Ühel neist oli musta värvi kolmnurk taga.
Absoluutselt mitte ükski juhe polnud musta värvi sugemetegagi.. Üks oli sinine kolmnurk, kahel juhtmel on kollane sinise triibuga või vastupidi. Minu
puhul kahjuks värviteooria ei tööta.. Põhimõtteline küsimus, mis võiks lahendamisele kaasa aidata.. Kui check engine tuli süttib, kas ta põleb koguaeg
või kustub ka ? Sel juhul saaks teada, kumb airbag või kumb check engine.
|
|
|
vreps
huviline
Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu
|
postitati 16.07.10 14:09
|
|
|
Täpselt ei mäleta aga juhtme otsas tilpnesidki vist ainult Check ja Airbag. Check põleb teised kustuvad.
Numerus stultorum infinitus est.
|
|
|
|
rannooo
huviline
Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.07.10 14:27
|
|
|
Kui airbag vigane või vana vms, siis ta jääb ka põlema ju.. Mul kuskil B-piilari allosas on kirjas, et replace airbag 11/2009.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 16.07.10 14:47
|
|
|
Kasuta ka selle lingi abi, äkki mõni värv isegi kattub LINK
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 16.07.10 15:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rannooo
Kui airbag vigane või vana vms, siis ta jääb ka põlema ju.. Mul kuskil B-piilari allosas on kirjas, et replace airbag 11/2009. |
Kui ajus viga sees siis tuli põleb pikalt. Samas süsteem töötab kuna viga on ajutine. Näiteks tühi aku võib seda põhjustada. Vaata mis viga on ja
kustuta vekood.
|
|
|
rannooo
huviline
Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.07.10 19:10
|
|
|
Panin nii, et pikemalt põlev tuli jäi airbagi alla.. Vahetasin ühtlasi ka süüteluku ära, nüüd hakkas check engine tuli vilkuma, varem põles ta 3 sek..
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 16.07.10 20:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rannooo
Panin nii, et pikemalt põlev tuli jäi airbagi alla.. Vahetasin ühtlasi ka süüteluku ära, nüüd hakkas check engine tuli vilkuma, varem põles ta 3 sek..
|
Äkki tegu immo tulega ja lukku vahetades läks midagi nihu. Ma pole kindel aga minu a6 el on sel ka immo tuli.
|
|
|
rannooo
huviline
Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.10 07:32
|
|
|
Aikrt, asjad hakkavad järjest selgemaks saama 
Järelikult mul polegi check engine tuld - sellepärast ma veakoode selle pealt lugeda ei saanudki (mingi õpetuse järgi, kus korraks kaks klemmi pidi
sildama ja siis see tuli vilgukoode andma hakkama)
Kuna ta ennem kohe ära kustus, oli immoga kõik korras, praegu ongi see probleem, et läheb sekundiks käima ja sureb kohe välja, hiljem ei läinud enam
üldse, tuli vilgub siiani. Kahtlustasin bensiini lõppemist, järelikult on see immo. Mul autol oli varem paks süütevõti, nupuga. Nupp ei toiminud,
keskluku signaali vastuvõtjat ma ka ei leidnud. Vahetasin süüteluku, nüüd õhuke süütelukk ja siis immo kivi polegi. Kus immo nn "vastuvõtja" olla
võib ?
|
|
|
rannooo
huviline
Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.10 08:16
|
|
|
Vahetasin süütelukus oleva immo kivi ära ja voila, auto töötab ja enam see tuli ei vilgu, nüüd läheb korra põlema ja kustub kohe. Järelikult
tuleb uuesti ümber visata. Aga see pikalt põlev tuli on ikka airbag siis, eks ?
Kus asub siis lõppudelõpuks mu auto immo vastuvõtja ? Sest süüteluku ümber olev osa ei saa sõltuda sellest kivist, sest hetkel töötab uus süütelukk+
uus rõngas süüteluku ümber (see plastist, millest 1 juhe välja tuleb) ja vana immo kivi.
--edit--
Avastasin, et mul polegi täpselt sama paneel nagu esimeses postis näitasin. Viimase asemel on mul immo pesa. Seega läheb tuli sinna.
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 17.07.10 09:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rannooo
Vahetasin süütelukus oleva immo kivi ära ja voila, auto töötab ja enam see tuli ei vilgu, nüüd läheb korra põlema ja kustub kohe. Järelikult
tuleb uuesti ümber visata. Aga see pikalt põlev tuli on ikka airbag siis, eks ?
Kus asub siis lõppudelõpuks mu auto immo vastuvõtja ? Sest süüteluku ümber olev osa ei saa sõltuda sellest kivist, sest hetkel töötab uus süütelukk+
uus rõngas süüteluku ümber (see plastist, millest 1 juhe välja tuleb) ja vana immo kivi.
--edit--
Avastasin, et mul polegi täpselt sama paneel nagu esimeses postis näitasin. Viimase asemel on mul immo pesa. Seega läheb tuli sinna.
|
No näed vahest läheb neti teel ennustamine täppi. To pikalt põlev on 99%
airbag! Kas nendel pirnidel pole värviline teip ümber igaühel ja vastava pesa juures on samavärvi väike kolmnurk? Või su need teibijupid kadunud?
|
|
|
rannooo
huviline
Registreerunud 25.01.09
Asukoht: Tartu/Valga
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.07.10 10:38
|
|
|
Jep, teipidest pole haisugi, kolmnurgad olemas.
Nüüd päris suur müsteerium lahendatud 
Tänud foorumlastele!
.. Nüüd muidugi veel probleem, avastasin et mul juhipoolse b-piilari sees siiski on keskluku vastuvõtja.. Vana paks süütelukk-pult ei töötanud, auto
ei teinud test häältki. Ostsin küll uued patareid, ikkagi midagi (hiljem siiski märkasin, et patareid olid mingi pool aastat aegunud juba, EURONICS
müüs saasta...).. Äkki oli asi patareides, ei tea. Nüüd tahaksin mingit head lahendust, kuidas saaks ka keskluku õhukese võtmega tööle. Üks võimalus
oleks vist tellida see klapp-võti, mida siin grupitellimusega välismaalt telliti, ja selle sisse kogu kamm installida. Äkki oskab keegi paremat
lahendust välja pakkuda ?
|
|
|