Pinge madal kui kliimakompressor töötab
Kuumade ilmadega olen täheldanud oma auto kliimasüsteemi juures midagi iseäralikku. Kas see on normaalne kui lülitan sisse kliimakompressori või
lülitub ta Auto re˛iimis ise sisse ja voltmeeter kukub ca 14V pealt alla 12V, silma järgi näit on kuskil 11-11,5V. See on siis tühikäigul, andes veidi
gaasi kohapeal, tõuseb see näidik veidi üle 12V. Sõites püsib ka veidi üle 12V. Kohe kui foori taha jääda ja auto tühikäigul töötab, kukub jälle
näidik alla 12V. Kui puhur puhub max. kiirusega näiteks 20 kraadi peal, siis tühikäigul jääb pinge madalamaks ja kliima ventilaatori displayl kaob
paar "kriipsu" ära ja kuulda on et ventilaator töötab aeglasemalt, vajutades gaasi tuleb ka ventilaatorile pöördeid juurde.
Sai alles mõni aeg tagasi kliimaga hoolduses käidud ja külmetab korralikult, aga tarbib kõvasti voolu. Kas see on normaalne või viitab see mõnele
veale näiteks generaatoris vms?
|