Jatsek
huviline
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 15.07.10 15:04
|
|
|
Auto pasunate (loe:signalisaatorite) kohta küsimus.
Nädalavahetusel sai pulmas käidud, rongkäigus sõidetud ja ohtralt signaali antud.Hoidsin isegi tagasi asjaga kuid mingil hetkel avastas süsteem,et ei
ole vaja enam signaalitada.Justkui oleks sulavkaitse rakendunud.Siis mingi hetk jälle proovides hakkas õrnalt midagi kostuma.Tuleb tunnistada,et
originaalidele lisaks on mul esi pampri taha pandud veel 2 pasunat mis sai lammutusest soetatud.
Minu küsimus targematele on,et kas rooli signaali lüliti juhib omakorda mingit releed kes jagab pasunate toidet edasi või läbib kogu tarbitav vool
nendest õblukestest kontaktidest?
Ette tänades Janek.
|
|
|
Reinzz
huviline
Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100, 2.6
|
postitati 23.07.10 22:36
|
|
|
Täpselt sama jama oli mul pulmas, "kadus" ükshetk lihtsalt ära. Kuna polnud aega tegeleda, jäi niisama. Järgmine päev töötas jälle samamoodi nagu
ennem, oleks ka huvitav teada, mis juhtus?
154 saksa hobust...
|
|
|
|
MartT
klubiliige
Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,8Q
|
postitati 24.07.10 09:54
|
|
|
Pulmas ei käinud ega signaalitanud. Päeval 2 korda vajutasin järjest, pärast õhtul enam ei toiminud, ei toimi ka täna 
Kuulen ainult mingit lülitit rooli sees. Kus kohast viga otsima hakata?
Vahepeal käisin piduripedaali tagant püsikiiruse hoidja vaakumlüliti kallal. Rooli all on hirmus palju juhtmeid ja üritasin neile mitte pihta saada
vmt ja enda arust ei saanud ka. Keegi oskab äkki kirjutada, kas on mõni juhe sealt üldse signaali oma?
Masinaks 1991 aasta Audi 100 2,8 Quattro
Otsinguga tundus see teema kõige õigem olema, kuskohast abi saada.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 24.07.10 10:50
|
|
|
Tasuks alustada testriga kontrollimisest, kas rooli keskele vajutades jõuab mass signaalini või ei. Pluss peaks sinna pidevalt kohale tulema.
|
|
|
|
MartT
klubiliige
Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,8Q
|
postitati 24.07.10 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tasuks alustada testriga kontrollimisest, kas rooli keskele vajutades jõuab mass signaalini või ei. Pluss peaks sinna pidevalt kohale tulema.
|
Kahjuks ei oma testrit. Kuskohas see signaal muidu asub?
Enne kirjutasin, et kuulsin lülitid rooli seest, tegelikult tuleb selline klikiv heli rooli alt, pedaalide kohalt kui süüde sees ja rooli keskele
vajutada.
|
|
|
Heix
huviline
Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: VW Phaeton 2011
|
postitati 24.07.10 13:39
|
|
|
Relee teeb seda häält.
Vorsprung durch Technik
|
|
|
|
MartT
klubiliige
Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,8Q
|
postitati 25.07.10 11:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4Audi
Relee teeb seda häält. |
Midagi sellist ma arvasin ka. Aga kus kohas see signaal täpselt seal asuda võiks. Umbes lammutama ei tahaks hakata ja silmaga vaadates ei paista küll
midagi, mida signaaliks pidada.
masin siis ikka Audi 100 2,8 Quattro 1991
|
|
|
prj
klubiliige
Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born
|
postitati 25.07.10 11:31
|
|
|
Kõige odavamad testrid maksavad alla 150 krooni...
Mingit täpsust sealt loota ei ole mõtet, aga sellise väljamineku võiks ikka teha, kui auto elektroonilist osa ise putitada tahad.
|
|
|
|
All
huviline
Registreerunud 19.11.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B8 3.0 176kw Quattro
|
postitati 25.07.10 14:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Kõige odavamad testrid maksavad alla 150 krooni...
Mingit täpsust sealt loota ei ole mõtet, aga sellise väljamineku võiks ikka teha, kui auto elektroonilist osa ise putitada tahad.
|
Pole mõtet osta tööriista millega midagi peale ei oska hakata. Veel odavam on osta kontrollamp mis sellise vea puhul sobib ülihästi.
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
Jatsek
huviline
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 25.07.10 16:29
|
|
|
Njaaaa ... kõik räägivad millegist, kuid oma küsimusele ma siit lehelt senini vastust pole veel saanud
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 25.07.10 16:49
|
|
|
Kindlast vastust ei saagi nii kergelt. Osta tester või laena, vaata kas signaalile tuleb pidevalt ikka vool peale või mitte. Kui sinna tuleb koguaeg
vool peale, siis elektroonika korras ja arvatavasti pasun läbi. Otse pasunale vool peale ja vaata kuidas toimib. Ostke tester kodu, seda igal pool
vaja. Kodus, auto jne. Ise tulin soome, võtsin ka testri kaasa. Algul naerdi mind välja, et mida sa sellega siin teed. Paari nädalaga seda on seda oi
kui palju vaja läinud sõbra auto kallal Ja kui seda aparaativkasutada ei
oska, siis ma arvan, et ei tasuks üldse kätt autole külge panna, las see jääb teadjamate inimeste pärusmaaks.
|
|
|
|
MartT
klubiliige
Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,8Q
|
postitati 25.07.10 18:22
|
|
|
Leidsin need pasunad lõpuks üles. Paremal ees stange taga 2 tki-i. Võtsin pasuna küljest juhtmed ära ja ühe pisikese pirni külge. Vend vajutas
signaali ja pirn põles. Seega varasemast ilmselt juba üks pasun läbi ja nüüd läks ka teine.
Jälle nimekirja mõned jupid juurde vaja kirjutada. Loodetavasti need pasunad väga kallid tükid pole.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 27.07.10 16:25
|
|
|
Võid väga vabalt kasutatud panna kah, ei ole hullu. Sõbrale panime üldse niva signaali.
|
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.07.10 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Kindlast vastust ei saagi nii kergelt. Osta tester või laena, vaata kas signaalile tuleb pidevalt ikka vool peale või mitte. Kui sinna tuleb koguaeg
vool peale, siis elektroonika korras ja arvatavasti pasun läbi. Otse pasunale vool peale ja vaata kuidas toimib. Ostke tester kodu, seda igal pool
vaja. Kodus, auto jne. Ise tulin soome, võtsin ka testri kaasa. Algul naerdi mind välja, et mida sa sellega siin teed. Paari nädalaga seda on seda oi
kui palju vaja läinud sõbra auto kallal Ja kui seda aparaativkasutada ei
oska, siis ma arvan, et ei tasuks üldse kätt autole külge panna, las see jääb teadjamate inimeste pärusmaaks. |
Pagan, mina testrit päris täpselt kasutada ei oska ja nüüd jäävad piduriklotsid vahetamata Tuleb ilma nendeta sõita
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 29.07.10 13:03
|
|
|
Kui midagi tarka ei oska vastata, siis hoia oma näpukesed klaviatuurilt eemale. Tahad oma huumorisoont teistele näidata, siis mine reiti või msn.
|
|
|
|
ermik
huviline
Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.07.10 13:55
|
|
|
Mis sa plõksid, googeldades on näha, et rate rohkem sinu pärusmaa. Pole mõtet kohe solvuda. Seleta siis hoopis ära, miks peaksid kõik oskama kasutada
testrit. Auto kallal nokitsedes on tester (vähemalt minul) kõige vähem kasutatav tööriist üldse.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 29.07.10 18:08
|
|
|
Kui sa loeks mu esmase posti läbi, siis saaks sa aru miks peaks selline asi olemas olema. Mina ei käse ka sul seda testrit osta, tee mis tahad,
lihtsalt see oli minupoolne soovitus. Selleasemel, et pead vaevata ja oodata siin vastust oleks kohe endal pilt selge, kus probleem pesitseb. Usu
mind, testri käsitlemine alalis voolu mõõtmiseks on kordades lihtsam, kui mistahes piduriklotsi vahetus. Ja see polnud plõksimine ega solvumine,
mulle lihtsalt ei istu kui ninatargad hakkavad teemasse mingit üleliigset juttu tekitama.
Ja see, et mul sellisel saidil konto on ammusest ajast, ei tähenda, et ma seda saidil harrastaks elada ja olla. Samuti pole mul vajadust ka teiste
teemasi risustada.
Leian, et see jutt võiks nüüd kustutamisele ka minna
|
|
|
|
MartT
klubiliige
Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: C4 2,8Q
|
postitati 30.07.10 11:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MartT
Leidsin need pasunad lõpuks üles. Paremal ees stange taga 2 tki-i. Võtsin pasuna küljest juhtmed ära ja ühe pisikese pirni külge. Vend vajutas
signaali ja pirn põles. Seega varasemast ilmselt juba üks pasun läbi ja nüüd läks ka teine.
Jälle nimekirja mõned jupid juurde vaja kirjutada. Loodetavasti need pasunad väga kallid tükid pole. |
Romulast 2 pasunat olemas ja masina küljes ning täitsa töötavad.
Kas on mingi suur vahe ka kumba pidi need juhtmed ühendada? mõlematpidi proovisin ja töötasid. Mäletamistmööda said nad vast õigesti ka. Romulast
tulnutel olid juhtmed küljes.
Üks juhe pruun ja teine must kahe kollase triibuga. Vanadel pasunatel on ühe klemmi juures 1 ja teise klemmi juures 2. Made in Germany. Romulast
saadud pasunad on Prantusmaal tehtud ja ühe klemmi juures A teisel vist oli B, tundus H moodi.
|
|
|
Jatsek
huviline
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Quattro
|
postitati 06.08.10 21:32
|
|
|
Kas saab ka foorumis esitatud küsimusele adekvaatse vastuse või kõik avaldavad oma arvamust kunagisele analoogsele kogetud teemale millest antud
küsimusele pole abi?!
|
|
|
ristokkk
huviline
Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: B8 VW
|
postitati 07.05.11 16:56
|
|
|
Teema tundub sobiv ning esitan oma küsimuse siin.
Asi selles et mul ei jõua vool pasunani. Testriga mõõdetud ning ka releeni ei jõua. Siis ma jäin mõtlema et kuidagi peab ju see vool roolilt releese
ja releest pasunani jõudma ning minu küsimus ongi selline et mis süsteem B3- el seal on? Ülevaatus see kuu tulemas ning ilma küll läbi ei saa
|
|
|