Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Auto pasunate (loe:signalisaatorite) kohta küsimus. (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2287)
Jatsek
huviline



Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 15.07.10 15:04 Tsiteeri
Auto pasunate (loe:signalisaatorite) kohta küsimus.



Nädalavahetusel sai pulmas käidud, rongkäigus sõidetud ja ohtralt signaali antud.Hoidsin isegi tagasi asjaga kuid mingil hetkel avastas süsteem,et ei ole vaja enam signaalitada.Justkui oleks sulavkaitse rakendunud.Siis mingi hetk jälle proovides hakkas õrnalt midagi kostuma.Tuleb tunnistada,et originaalidele lisaks on mul esi pampri taha pandud veel 2 pasunat mis sai lammutusest soetatud.
Minu küsimus targematele on,et kas rooli signaali lüliti juhib omakorda mingit releed kes jagab pasunate toidet edasi või läbib kogu tarbitav vool nendest õblukestest kontaktidest?

Ette tänades Janek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Reinzz
huviline



Registreerunud 03.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100, 2.6

postitati 23.07.10 22:36 Tsiteeri


Täpselt sama jama oli mul pulmas, "kadus" ükshetk lihtsalt ära. Kuna polnud aega tegeleda, jäi niisama. Järgmine päev töötas jälle samamoodi nagu ennem, oleks ka huvitav teada, mis juhtus?


154 saksa hobust...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 24.07.10 09:54 Tsiteeri


Pulmas ei käinud ega signaalitanud. Päeval 2 korda vajutasin järjest, pärast õhtul enam ei toiminud, ei toimi ka täna :(

Kuulen ainult mingit lülitit rooli sees. Kus kohast viga otsima hakata?

Vahepeal käisin piduripedaali tagant püsikiiruse hoidja vaakumlüliti kallal. Rooli all on hirmus palju juhtmeid ja üritasin neile mitte pihta saada vmt ja enda arust ei saanud ka. Keegi oskab äkki kirjutada, kas on mõni juhe sealt üldse signaali oma?


Masinaks 1991 aasta Audi 100 2,8 Quattro



Otsinguga tundus see teema kõige õigem olema, kuskohast abi saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.07.10 10:50 Tsiteeri


Tasuks alustada testriga kontrollimisest, kas rooli keskele vajutades jõuab mass signaalini või ei. Pluss peaks sinna pidevalt kohale tulema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 24.07.10 13:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tasuks alustada testriga kontrollimisest, kas rooli keskele vajutades jõuab mass signaalini või ei. Pluss peaks sinna pidevalt kohale tulema.


Kahjuks ei oma testrit. Kuskohas see signaal muidu asub?


Enne kirjutasin, et kuulsin lülitid rooli seest, tegelikult tuleb selline klikiv heli rooli alt, pedaalide kohalt kui süüde sees ja rooli keskele vajutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Heix
huviline

Avatar


Registreerunud 30.09.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: VW Phaeton 2011

postitati 24.07.10 13:39 Tsiteeri


Relee teeb seda häält.


Vorsprung durch Technik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 25.07.10 11:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: A4Audi
Relee teeb seda häält.


Midagi sellist ma arvasin ka. Aga kus kohas see signaal täpselt seal asuda võiks. Umbes lammutama ei tahaks hakata ja silmaga vaadates ei paista küll midagi, mida signaaliks pidada.

masin siis ikka Audi 100 2,8 Quattro 1991


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 25.07.10 11:31 Tsiteeri


Kõige odavamad testrid maksavad alla 150 krooni...
Mingit täpsust sealt loota ei ole mõtet, aga sellise väljamineku võiks ikka teha, kui auto elektroonilist osa ise putitada tahad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
All
huviline



Registreerunud 19.11.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B8 3.0 176kw Quattro

postitati 25.07.10 14:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kõige odavamad testrid maksavad alla 150 krooni...
Mingit täpsust sealt loota ei ole mõtet, aga sellise väljamineku võiks ikka teha, kui auto elektroonilist osa ise putitada tahad.

Pole mõtet osta tööriista millega midagi peale ei oska hakata. Veel odavam on osta kontrollamp mis sellise vea puhul sobib ülihästi.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 25.07.10 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: All
Pole mõtet osta tööriista millega midagi peale ei oska hakata. Veel odavam on osta kontrollamp mis sellise vea puhul sobib ülihästi.;)

Ma soovitaks selleks osta romulast ühe signaali - kui vool on, on kohe kuulda. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jatsek
huviline



Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 25.07.10 16:29 Tsiteeri


Njaaaa ... kõik räägivad millegist, kuid oma küsimusele ma siit lehelt senini vastust pole veel saanud:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 25.07.10 16:49 Tsiteeri


Kindlast vastust ei saagi nii kergelt. Osta tester või laena, vaata kas signaalile tuleb pidevalt ikka vool peale või mitte. Kui sinna tuleb koguaeg vool peale, siis elektroonika korras ja arvatavasti pasun läbi. Otse pasunale vool peale ja vaata kuidas toimib. Ostke tester kodu, seda igal pool vaja. Kodus, auto jne. Ise tulin soome, võtsin ka testri kaasa. Algul naerdi mind välja, et mida sa sellega siin teed. Paari nädalaga seda on seda oi kui palju vaja läinud sõbra auto kallal:D Ja kui seda aparaativkasutada ei oska, siis ma arvan, et ei tasuks üldse kätt autole külge panna, las see jääb teadjamate inimeste pärusmaaks.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 25.07.10 18:22 Tsiteeri


Leidsin need pasunad lõpuks üles. Paremal ees stange taga 2 tki-i. Võtsin pasuna küljest juhtmed ära ja ühe pisikese pirni külge. Vend vajutas signaali ja pirn põles. Seega varasemast ilmselt juba üks pasun läbi ja nüüd läks ka teine.

Jälle nimekirja mõned jupid juurde vaja kirjutada. Loodetavasti need pasunad väga kallid tükid pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 27.07.10 16:25 Tsiteeri


Võid väga vabalt kasutatud panna kah, ei ole hullu. Sõbrale panime üldse niva signaali.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 27.07.10 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Kindlast vastust ei saagi nii kergelt. Osta tester või laena, vaata kas signaalile tuleb pidevalt ikka vool peale või mitte. Kui sinna tuleb koguaeg vool peale, siis elektroonika korras ja arvatavasti pasun läbi. Otse pasunale vool peale ja vaata kuidas toimib. Ostke tester kodu, seda igal pool vaja. Kodus, auto jne. Ise tulin soome, võtsin ka testri kaasa. Algul naerdi mind välja, et mida sa sellega siin teed. Paari nädalaga seda on seda oi kui palju vaja läinud sõbra auto kallal:D Ja kui seda aparaativkasutada ei oska, siis ma arvan, et ei tasuks üldse kätt autole külge panna, las see jääb teadjamate inimeste pärusmaaks.



Pagan, mina testrit päris täpselt kasutada ei oska ja nüüd jäävad piduriklotsid vahetamata:D Tuleb ilma nendeta sõita


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 29.07.10 13:03 Tsiteeri


Kui midagi tarka ei oska vastata, siis hoia oma näpukesed klaviatuurilt eemale. Tahad oma huumorisoont teistele näidata, siis mine reiti või msn.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ermik
huviline



Registreerunud 12.11.09
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal


postitati 29.07.10 13:55 Tsiteeri


Mis sa plõksid, googeldades on näha, et rate rohkem sinu pärusmaa. Pole mõtet kohe solvuda. Seleta siis hoopis ära, miks peaksid kõik oskama kasutada testrit. Auto kallal nokitsedes on tester (vähemalt minul) kõige vähem kasutatav tööriist üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 29.07.10 18:08 Tsiteeri


Kui sa loeks mu esmase posti läbi, siis saaks sa aru miks peaks selline asi olemas olema. Mina ei käse ka sul seda testrit osta, tee mis tahad, lihtsalt see oli minupoolne soovitus. Selleasemel, et pead vaevata ja oodata siin vastust oleks kohe endal pilt selge, kus probleem pesitseb. Usu mind, testri käsitlemine alalis voolu mõõtmiseks on kordades lihtsam, kui mistahes piduriklotsi vahetus. Ja see polnud plõksimine ega solvumine, mulle lihtsalt ei istu kui ninatargad hakkavad teemasse mingit üleliigset juttu tekitama.
Ja see, et mul sellisel saidil konto on ammusest ajast, ei tähenda, et ma seda saidil harrastaks elada ja olla. Samuti pole mul vajadust ka teiste teemasi risustada.
Leian, et see jutt võiks nüüd kustutamisele ka minna


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartT
klubiliige



Registreerunud 23.06.10
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,8Q

postitati 30.07.10 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MartT
Leidsin need pasunad lõpuks üles. Paremal ees stange taga 2 tki-i. Võtsin pasuna küljest juhtmed ära ja ühe pisikese pirni külge. Vend vajutas signaali ja pirn põles. Seega varasemast ilmselt juba üks pasun läbi ja nüüd läks ka teine.

Jälle nimekirja mõned jupid juurde vaja kirjutada. Loodetavasti need pasunad väga kallid tükid pole.


Romulast 2 pasunat olemas ja masina küljes ning täitsa töötavad.

Kas on mingi suur vahe ka kumba pidi need juhtmed ühendada? mõlematpidi proovisin ja töötasid. Mäletamistmööda said nad vast õigesti ka. Romulast tulnutel olid juhtmed küljes.

Üks juhe pruun ja teine must kahe kollase triibuga. Vanadel pasunatel on ühe klemmi juures 1 ja teise klemmi juures 2. Made in Germany. Romulast saadud pasunad on Prantusmaal tehtud ja ühe klemmi juures A teisel vist oli B, tundus H moodi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jatsek
huviline



Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 06.08.10 21:32 Tsiteeri


Kas saab ka foorumis esitatud küsimusele adekvaatse vastuse või kõik avaldavad oma arvamust kunagisele analoogsele kogetud teemale millest antud küsimusele pole abi?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ristokkk
huviline



Registreerunud 01.12.10
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: B8 VW

postitati 07.05.11 16:56 Tsiteeri


Teema tundub sobiv ning esitan oma küsimuse siin.
Asi selles et mul ei jõua vool pasunani. Testriga mõõdetud ning ka releeni ei jõua. Siis ma jäin mõtlema et kuidagi peab ju see vool roolilt releese ja releest pasunani jõudma ning minu küsimus ongi selline et mis süsteem B3- el seal on? Ülevaatus see kuu tulemas ning ilma küll läbi ei saa:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]