MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.04 20:32
|
|
|
type 44a->44b armatuur
ehk kas keegi on läbi viinud "conversionit" karelink-> libelink, seda just sisu osas, ehk kas ja kuidas sobib libelingi armatuur
karelinki? Tean, et põhimõtteliselt sobib, aga kas ühilduvus on pea 100%, st et vana maha ja uus sisse ? Oskab keegi ehk valgustada?
// selge see, et see eeldab ka uksepolstrite ja etc vahetust.
|
|
|
Demis
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 5 cyl 20V
|
postitati 12.08.04 20:47
|
|
|
Uurisin seda teemat omalajal. Sobivus pidi olema super. Ainuke ajuderagistamine pidavat olema soojendus konsooliga.
|
|
|
|
morpheus
huviline
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.08.04 20:59
|
|
|
Uurisin mõnest kohast isegi (ei ole suurem asi remondimees) ja öeldi hinnaks ca 10 000.
|
|
|
alambe
huviline
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.04 05:55
|
|
|
nagu sinuga võrdlesime, siis kasti ja "kardaanitunnel" oli meil täiesti erinev, nii et selle keskkonsooliga võib jama tõesti tulla, sul on
kliima selles suhtes ei tea kui erinevad need soendusmootorite osad on, eks pead vahetama hakkama, siis saad teada kui raske se töö on.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 13.08.04 06:11
|
|
|
lisaks armatuurile ja salongikütte torudele pead ära vahetama ka kõik armatuuri tagused juhtmed/pistikud ning soovotavalt ka parema lõpptulemuse
huvides uksepostrid....samas pead arvestama et libelingi ukseraam on veits teine. kõige parem kui saad armatuuri ise mõne masinapealt kõige vajalikuga
maha keerata..siis on lihtsam kokku panna.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.04 17:54
|
|
|
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd
küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ?
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 26.08.04 17:58
|
|
|
lihsalt teemaväliseks kommentaariks et isegi -87 ja 88- on A100l erinnevad kapotid ka - minu üllatuseks....
|
|
|
audi5000
huviline
Registreerunud 04.07.04
Asukoht: sindi
Kasutaja on eemal
Auto: ammustel aegadel oli
|
postitati 26.08.04 18:10
|
|
|
mis vahe neil kapottidel onn?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 26.08.04 19:05
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja MaQQu
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd
küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ? |
No kas tõesti spido sellel trossiga??
Ise olen aru saanud, et sinna tavalise trossireduktori asemele käib andur ja kastid ise ikka samasugused? Äkki keegi kes täpselt teab
kommenteerib?!
Kapottidel pole küll väliseid erinevusi rohkem märganud kui 100'l ja 200'l
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 26.08.04 19:11
|
|
|
Igasugu vidinad mis kapoti külge käivad on erinevad: aknapesu düüsid erinevad (augud teised), kapotialune kate (kinnituse augud teised), amordi kohad
on erinevad (järelikult ka amordid) - kuigi natukene lisatööd puurimist/kruvimist ja amordid ja katte saab paika.
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.08.04 19:12
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Tsitaat: | Esialgne postitaja MaQQu
nii.. mõtlesin seda asja veidi..
See conversion eeldaks ka ju uusi "kellasi" ning kuna uued on ilmselt kõik elektroonilise spidomeetriga, minul aga mehhaaniline.. Kasti nüüd
küll vahetama ei hakka... Või on muid variante ? |
No kas tõesti spido sellel trossiga??
Ise olen aru saanud, et sinna tavalise trossireduktori asemele käib andur ja kastid ise ikka samasugused? Äkki keegi kes täpselt teab
kommenteerib?!
Kapottidel pole küll väliseid erinevusi rohkem märganud kui 100'l ja 200'l |
targemad räägivad jah, et peaks saama ka anduri toppida sinna kasti
aga kapottide erinevuse all mõeldakse ilmselt amortide kinnituskohti, sel juhul on audil tõesti 100-le 2 erinevat varianti, 4 ja 5 silindrilise omad
on erinevad.
|
|
|
530
huviline
Registreerunud 11.08.04
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100 avant 92
|
postitati 27.08.04 05:50
|
|
|
ausõna ma ütlen, väga lihtsam (ja ka soodsam) on osta lihtsalt libelink. See on siuke kepp mida sa plaanid siin, ma teeks kohe mitu kummardust kui
tulemus hea tuleks-aga see on ju mõtetu
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.08.04 09:07
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja 530
ausõna ma ütlen, väga lihtsam (ja ka soodsam) on osta lihtsalt libelink. See on siuke kepp mida sa plaanid siin, ma teeks kohe mitu kummardust kui
tulemus hea tuleks-aga see on ju mõtetu |
jõudsin ise samale järeldusele
|
|
|
Teder
huviline
Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage
|
postitati 27.08.04 10:36
|
|
|
mul on uus sisu sees 84 aasta risul
Ma ütlen tõesti kah kergem on osta auto sellisena. Elektrisüsteem tuleb teine panna, Armatuuri kinnitustest klapib aint üks, uksed klapivad ilusti,
käsipiduri hoovastik ei lähe kohe mitte. See tuleb ringi teha. Keskkonsool läheb ilusti. Mul oli veel monopritsung siis oli vaja teist mootorit et
raibe tööle hakkaks ja käigukast kah teine . Nii, et tõesti ei näe mõtet. Õnnek oli keegi teine selle töö minu eest juba ära teinud(auto oli ostes
juba uue sisuga
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|