Riho88
huviline
Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2.4D '94
|
postitati 08.07.10 14:52
|
|
|
A100 2.4D ei käivitu.
Reedel käivitus auto suurepäraselt, esmaspäeva hommikul auto ei käivitunud.
Aku ei saa tühi olla kuna eelsüüde toimis, tuled põlevad ja makk töötab. Süüdet keerates käib kapoti all klõps ja vaikus.
Ette tänades,
Riho
|
|
|
KsenoonE
Postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Porsche Panamera Turbo/GLE
|
postitati 08.07.10 15:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Riho88
Reedel käivitus auto suurepäraselt, esmaspäeva hommikul auto ei käivitunud.
Aku ei saa tühi olla kuna eelsüüde toimis, tuled põlevad ja makk töötab. Süüdet keerates käib kapoti all klõps ja vaikus.
Ette tänades,
Riho |
Tundub nagu oleks aku ikkagi tühi.
Hoia korra kaugtulesid peal ja vaata kas põlevad nagu seasilmad.
Makk jne võib töödata.
|
|
|
|
Riho88
huviline
Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2.4D '94
|
postitati 08.07.10 17:41
|
|
|
Akus jõudu veel jätkub, kõik, mis voolu tarbib (aknad, täistuled) võivad korraga töötada, pargid mitu tundi peal. Seis aga endiselt sama, süüde sisse,
eelsüüde toimib, kapoti all käib plõks ja vaikus.
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
postitati 08.07.10 18:19
|
|
|
Süüteluku põhi, starter, mootori mass juhe oksüdeerunud.
|
|
|
|
Visky
huviline
Registreerunud 21.12.09
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.07.10 06:29
|
|
|
Ilmselt andis tõmberelee otsad, endal just nädal tagasi juhtud nii. Vahetati relee sees polt ära ja asi valmis.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 14.07.10 00:00
|
|
|
Kõigepealt puhasta akuklemmid (nii akukingad kui aku enda kontaktid) liivapaberiga. Kui sest kasu pole, koputa enne käivitamist mingi kepiga
tõmberelee pihta. Enamikel juhtudel saab selle tegevusega auto juba käima ja ka vea teada. Ja et kõigile teistele kahjurõõmu tekitada, siis pildike ka
sellest, mis mul 2.5TDI käivitamisega autot ostes ARKi järjekorras juhtus (PILT, vaata vaid esimest pilti), kusjuures 100% hammasrihma purunemistest, mis mul elu jooksul on olnud, on juhtunud
käivitamisel. Antud juhul oli põhjuseks murdunud pinguti, aga mõnikord veab, eriti VAGi mootori puhul, kui annab järgi lühem rihm
|
|
|
Riho88
huviline
Registreerunud 03.06.08
Asukoht: V-Maarja/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 2.4D '94
|
postitati 15.07.10 14:46
|
|
|
Nüüd ma lasen oma rumalusel välja paista ja küsin, et kus see tõmberelee asub ja milline ta välja näeb? Kust uue saab ning kas vahetamine on väga suur
töö?
|
|
|
KeveN
huviline
Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 15.07.10 22:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Riho88
Nüüd ma lasen oma rumalusel välja paista ja küsin, et kus see tõmberelee asub ja milline ta välja näeb? Kust uue saab ning kas vahetamine on väga suur
töö? |
Hiljuti jäi üks blond metsavahel teele sama veaga, suutsin talle isegi telefonis ära seletada, mille vastu koputada tuleb. Lihtsalt vahepalaks. Kui leiad starteri juba ülesse, leiad ka ülejäänu. Oluline on teha kindlaks,
kas viga starteris või mujal, eriti vahet pole, mille vastu seal koputad.
|
|
|
jarta77
huviline
Registreerunud 02.02.10
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.4 D
|
postitati 11.08.10 08:02
|
|
|
Kontrolli massiühendust aku ja kere vahel
|
|
|